středa 4. listopadu 2015

Představení vánoční kolekce Yves Rocher

Včera se představovala nová řada vánočních produktů od Yves Rocher, takže se pojďte pokochat spoustou voňavé kosmetiky :) Jsou chvíle, kdy je člověku líto, že nemůže do vašeho domova přenášet i vůně, protože by byl článek hned více autentičtější :) V prodeji bude hned několik voňavých variací a spousta produktů, které vám zpříjemní péči o tělo i dlouhé zimní koupele :)



Kolekce s vůní Vánoční jablko je již v prodeji a zbytek kolekce bude na prodejnách od 16.11.2015



Minulý rok vévodila vánoční kolekci hruška, letos je to pro změnu jablko. Pro mě je právě tato řada asi nejvíce povedená, co se parfemace týče a patří mezi mé favority :) Líbí se mi, že je součástí kolekce i svíčka, protože ty prostě miluju a pálím non-stop :) Minulý rok jsem svíčky bohužel nestihla, protože byly pro velký úspěch rychle vyprodané, takže vám radím, ať neuděláte stejnou chybu jako já :)


V prodeji budou i tři verze balzámů na rty




Vyživující tělový krém Vánoční jablko - 150ml (219 Kč) 



Svíčka s vůní jablka a vanilky (145 Kč)




Řada s vůní Vánoční jablko obsahuje:



Toaletní vodu - 20ml (165 Kč) nebo 100ml (289 Kč)

Sprchový gel - 50ml (49 Kč) nebo 400ml (119 Kč)

Tělové mléko se třpytkami - 400ml (159 Kč)





Řada pomeranč & skořice obsahuje:



Sprchový gel - 200ml (99 Kč)

Tělové mléko se třpytkami - 200ml (129 Kč)

Tekuté mýdlo na ruce - 200ml (99 Kč)

Krém na ruce - 75ml (99 Kč)

Sprchový peelingový gel - 200ml (129 Kč)

Balzám na rty (99 Kč)

Vánoční sprchový gel s peelingem (kouličkové balení) - 250ml (129 Kč)




Toto balení ve tvaru kouličky se mi moc líbí a evokuje mi ozdoby na stromeček. Letos jsou baňky plné peelingového sprchového gelu :)


Řada pomeranč & mandle obsahuje:


Sprchový gel - 200ml (99 Kč)

Tělové mléko se třpytkami - 200ml (129 Kč)

Tekuté mýdlo na ruce - 200ml (99 Kč)

Krém na ruce - 75ml (99 Kč)

Sprchový peelingový gel - 200ml (129 Kč)

Balzám na rty (99 Kč)

Vánoční sprchový gel s peelingem (kouličkové balení) - 250ml (129 Kč)



Řada Vanilka obsahuje:

Sprchový gel - 200ml (99 Kč)

Tělové mléko se třpytkami - 200ml (129 Kč)

Balzám na rty (99 Kč)

Olej do koupele - 150ml (219 Kč)



Jako tradičně na závěr něco dobrého :)






Tímto článkem tedy startují vánoční speciály, kde se dozvíte o vánočních kolekcích různých značek, o tipech na vánoční dárky i dekorace a podobně :) Doufám, že vás budou bavit stejně tak jako mě, protože já předvánoční čas miluju a strašně si ho užívám!

Z nové kolekce YR se mi osobně zatím nejvíce líbí svíčka, tělový vanilkový olej a sprchové gely (zatím hodnotím jen na základě vůně a prvního dojmu, protože produkty jsem logicky ještě nestihla vyzkoušet :) Mám pro vás připravenou i soutěž o produkty z vánoční řady a zajímalo by mě, jestli chcete soutěžit raději na blogu nebo Instagramu? :)

Tak jak se vám kolekce líbí? Jaká voňavá varianta se vám zdá nejlepší nebo jakou vy osobně preferujete během Vánoc? :)

44 komentářů:

  1. Urcite mam v planu neco poridit, asi telovy krem, sprchac s peelingem a asi i svicku. Hlavne k nakupu bude i ta plysova ovce, tu chci :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem byla v Yves Rocher a koukala jsem po této vánoční kolekci,akorát jsem si ji měla očuchat :-D ale asi si ji nechám koupit k Vánocům :-) a ovečku mám doma :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako každý rok mě YR se svou vánoční kosmetikou nezklamal. Tedy alespoň při čtení tohoto článku. Už se těším až si budu moci všechny výrobky očmuchat. Ale určitě si musím pořídit sprchový gel s peelingem, už jenom kvůli tomu pěknému balení.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem zrovna v YR byla a kolekci jablko očichala a voní hezky :) Taky jsem tam pokoupila a ovečku už mám doma taky, ta poputuje k nejmladší sestřičce :). Až se objeví od 16. celá kolekce, určitě půjdu vše očichat a něco si budu chtít odnést

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda vše vanilkové takže musím zavčas zajít, a sestře asi udělám balíček ze skořicové řady s pomerančem, snad nezapomenu na tu svíčku :)) Soutěže mi vyhovují na blogu. Těším se na další vánoční speciály a tvoje tipy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, určitě si koupím ten pomerančovo skořicový balzám, posledni dobou doma pořád pálím skořicovou svíčku od YC, takže si tuto vůni dám ráda i na pusu :)))
    Já bych radši tady na blogu.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Juhů. Klidně víc takovýchto článků 😊

    Už se těším na vánoční sérii 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Raději soutěžím na blogu.....: ) Ještě jsem nikdy nic nevyhrála.... ( nepočítám manžela, životní výhra ..: )

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes jsem zrovna mela náladu shánět vánoční kosmetické produkty, ale nikde jsem nic moc nenašla. Tak velmi děkuji za super typ, protoze na Yves Rocher jsem úplně zapomněla, jeste dnes se tam snad pujdu podívat :-) a soutěž bych spis ocenila tady na blogu :-) Měj krásný den :-))
    Markét

    OdpovědětVymazat
  10. No asi si budem musieť najbližšie na predajni pričuchnúť :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Od YR mám nejraději ostružiny, ale kolem Vánoc bych byla ráda třeba za švestky se skořicí (ty mám ráda i jako čaj).

    OdpovědětVymazat
  12. Jeee, nejhezci jsou ty peelingy v kulatem baleni <3 Design se jim opravdu povedl:))
    A soutěž radeji na blogu ;)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na yves roscher musím zajít, miluju jejich vánoční kolekce! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna včera jsem byla v YR, plyšové ovečce se odolat nedalo:-) Nejvíc se těším asi na variantu pomeranč a skořice, ale až bude limitka kompletní, tak ji očichám a s prázdnou určitě neodejdu, obzvlášť, když se na tuhle limitku těším snad celý rok:-)

    OdpovědětVymazat
  15. No, uvidíme, jak mi jablko sedne, tyhle vůně typu jablko se skořicí moc nemusím, ale vanilka a pomeranč zní naprosto skvěle :) Jinak soutěže preferuji rozhodně na Instagramu, protože na blogy už nemám tolik času, ale vidím, že jsem snad jediná :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vánoční jablko vypadá skvěle, tyhle vůně miluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. to je super vánoční edice, opravdu mě zaujala, jelikož mám yr ráda, tak to budu muset jít omrknout a překvapila mě svíčka, tu bych nečekala, ale je fakt, že svíčky k vánocům prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
  18. nejsladší příspěvek za poslední dobu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně to vypadá ♥ Musím co nejdřív zajít:) A soutěž radši na blogu, mimochodem na všechny podobné články se těším už teď :)

    OdpovědětVymazat
  20. Brousím si zuby na něco z řady pomeranč a skořice :). Na blogu budu soutěžit moc ráda, protože insta nemám. Těším se na další novinkově-vánoční články! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní tip na vánoční dárek.Musí krásně vonět.

    OdpovědětVymazat
  22. to vypadá tak krásně, štve mě, že jsem nebyla :( loňská hruška byla za mě úplně top, jablko ji asi nepřekoná, ale něco si z té řady určitě koupím!

    OdpovědětVymazat
  23. Ta vypadá moc hezky, musí vonět krásně :-)
    Asi si od ní něco pořídím!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  24. Uz se opravdu tesim ,az si to ocuham na prodejne.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Loni jsem čekala na poslední chvíli, takže letos budu muset do YR naběhnout zavčasu. Mamka jejich tělovku miluje, takže určitě udělám zase vánoční balíček. .)

    OdpovědětVymazat
  26. Zaujala mě vůně pomeranč a mandle a vánoční jablko. Určitě se na kolekci půjdu podívat a kdo ví možná si i něco odnesu nebo dám tip příteli co mi může pořídit na vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  27. To vypadá božsky :-) Zvláštní,ale po tomhle článku mam chuť na jablkový koláč :-D takže díky za typ na dezert ;) jinak preferuju blog jednoznačně a moc se na soutěž těším :-)

    OdpovědětVymazat
  28. něco z jablíčkové kolekce už mám doma a určitě se zajdu podívat i na ostatní "příchutě", vánoční limitky mám u YR moc ráda

    OdpovědětVymazat
  29. No tak to si nesmím nechat ujít! Vánoční vůně naprosto zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to udelam objednavku. :)) musi vse nadherne vonet.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  31. Dnes som bola ovonat to vianocne jablko vonia naozaj pekne. Pockam vsak do 16.11., aby som ovonala aj ostatne vone a urcite si nieco vyberiem. Asi balzam na pery a krem na ruky. Len ma vazne stve, ze telove mlieka su s trblietkami. Kravina na kvadrat.
    Sutaz by ma potesila na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ja by som radšej súťažila na instagrame aaa krásna kolekcia tak po tú určite skočím...a tie chútky čo si mi narobila ;-D

    OdpovědětVymazat
  33. Brala bych všechny balzámy na rty a krémy na ruce taky nevypadají špatně :) Líbilo by se mi i tělové mléko, ale nechci ho kvůli třpytkám.

    OdpovědětVymazat
  34. nááádhera, tu vůni cítím i přes notebook :-) V Yves Rocher jsem dlouho nebyla, o voňavý důvod víc proč tam zajít. Ale nevim co si vyberu, chtěla bych všechno :):) A taky se tam musím mrknout na ty tužky na oči. Díky za tip a těším se na další vánoční články

    OdpovědětVymazat
  35. Mě si YS dostal svým kávovým sprcháčem... To je opravdová slast :) Díky za tip..musíme tam s Míšou zase brzy mrknout.

    Lukáš
    http://ajlaffesn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ďakujem, práve si vo mne prebudila shopaholica :D o Vianočné darčeky mám zajvne postarané :D.. vyzerá to neskutočne krásne..

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  37. To vypadá fakt úžasně :)
    Hlavně ty balzámy :)

    OdpovědětVymazat
  38. konečně se vrátilo jablíčko! :) bylo před pár lety a tu vůni jsem úplně zbožňovala, takže si určitě půjdu pro sprcháč a zkusím i toaletku, šíleně se těším :D

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadá to nádherně, tedy nejvíc mě zaujaly ty koule s peelingem. Zatím mám od YR jen 3 balzámy na rty, je asi na čase konečně něco koupit. I ty ceny mají překvapivě nízké. A jaká vůně? Mám ráda vanilku, ale asi bych zvolila pomeranč a mandle :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  40. Opravdu velmi pěkné. Těším se na další tipy.

    OdpovědětVymazat
  41. To kulaté balení je úplně super a ten peeling je úplně krásně barevnej :) ... Já byla v YR minulý týden, ale měla jsem jen málo času, takže jsem objevila ten vánoční balzám na rty, do kterého jsem se zamilovala, protože letos mám prostě už od začátku listopadu vánoční náladu a na balzámech na rty jsem závislá všeobecně, takže to mě totálně dostalo, že už jsem pak neměla čas si prohlídnout ten zbytek, takže jsem ráda, že jsi to sem nafotila, budu se tam muset vrátit a doprohlédnout ten zbytek :) ..... Super článek jako vždy :)
    Jo a soutěž bych teda taky brala radši na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  42. To kulaté balení je úplně super a ten peeling je úplně krásně barevnej :) ... Já byla v YR minulý týden, ale měla jsem jen málo času, takže jsem objevila ten vánoční balzám na rty, do kterého jsem se zamilovala, protože letos mám prostě už od začátku listopadu vánoční náladu a na balzámech na rty jsem závislá všeobecně, takže to mě totálně dostalo, že už jsem pak neměla čas si prohlídnout ten zbytek, takže jsem ráda, že jsi to sem nafotila, budu se tam muset vrátit a doprohlédnout ten zbytek :) ..... Super článek jako vždy :)
    Jo a soutěž bych teda taky brala radši na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  43. Tak vánoční kolekce vypadá skvěle určitě si pro nějaký produkt do YR zajdu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)