úterý 3. listopadu 2015

Pastelky na rty Chubby Lips od Gabriella Salvete

Možná máte pastelky na rty taky rády a proto vás jistě potěší (či možná už potěšilo), že Gabriella Salvete nedávno přichystala rovnou 7 nových kousků. Jestli vás zajímá, jak vypadají a jestli jsou lepší, než pastelky jiných značek, tak čtěte dál :)


Gabriella Salvete Chubby lips - koupíte v drogeriích za cca 99 Kč

Pastelky na rty mě baví, to už jste si asi všimly. Tyto novinky od GS jsou dostupné v 7 odstínech, které vidíte níže. Co se odstínů týče, já osobně si vyberu své oblíbence, i když některé mi na rtech přijdou velice podobné a příliš je mezi sebou nerozeznám. Pigmentace je slabší a určitě nelze očekávat, že pastelky nahradí rtěnku nebo výraznou barvu na rty. Rty spíše jemně natónuje a lehce zabarví, takže taková klasika u tohoto typu produktu. Textura je jemně krémová a poměrně příjemná a nijak vysušující. Bohužel pro mě ale stále zůstávávají o něco lepší pastelky od Astoru, protože jsou více krémové/máslové a více hydratační. Nicméně GS pastelky jsou v těsném závěsu a v mém osobním žebříčku zaujímají druhé místo, co se drogerkových pastelek na rty týče. Výdrž není nijak ohromující, ale ani to jim nebudu dávat za vinu, protože tak je to u většiny pastelek. Prvním jídlem nebo častým pitím se prostě setřou, ale mě to ani nevadí a jsem zvyklá během dne rty častěji dokreslovat :) Balení pastelek se mi líbí a kontrast černého balení s barevným hrotem pastelky mě baví. Pastelku vytahujete otáčením spodní části balení a víčko na pastelce dobře drží.




Když se podíváte na odstíny, tak stejně intenzivní barvu, jakou vidíte na pastelkce, na rtech určitě nevytřískáte, takže bych se nebála, že když pastelku budete chtít někomu koupit třeba jako dárek, že se nějak výrazně seknete. Pro mě jsou nejhezčí odstíny 02-06, protože na rtech vypadají celkem svěže a podtrhou přirozenou barvu rtů. Odstín 06 je pak trochu studenější mauve barva s kapkou fialové a líbí se mi moc teď během podzimu. Naopak nejhůře na mě vypadá odstín č. 07, protože v něm vypadám jak mrtvola :) Mám od přírody takové nevýrazné a mrtvolné rty a potřebuju jim dodat trochu barvy a tímto odstínem to bohužel spíš zabiju, než nějak podtrhnu (studené odstíny růžové mi nikdy neslušely). Na jiný typ člověka nemusí být špatná, ale pro mě to není. A pak se mi moc nelíbí odstín 01, který není prakticky nijak vidět a na mých rtech vypadá jako bezbarvý balzám. I když podle fotky bych tipovala, že se stane mým nejoblíbenějším a přesně zapadá, do mého oblíbeného spektra barev.


Dole: odstíny 01 - 02 - 03 - 04



Dole: odstíny 05 - 06 - 07


Když jsem pastelky fotila, zjistila jsem, že skoro nepoznám, která je která. Až na 01, která nebyla absolutně nijak vidět a 07 (prostřední foto), kde moje rty vypadají jak tři dny po smrti (plus navíc díky neustálému otírání a dalšímu nanášení barvy kvůli dalším swatchům, byly rty už dost vysušené a nevypadaly pěkně). Níže tedy alespoň odstín 02 (foto úplně nahoře) a 05 (foto úplně dole). Ale jak říkám, pigmentace je jemná a decentní, takže člověk nešlápne tak moc vedle.



Pastelky mi celkově přijdou moc fajn, ale pro mě osobně se těm od Astoru nevyrovnají. Nemusí to tak mít samozřejmě každý z vás a určitě je lepší vždycky všechno nejdříve vyzkoušet sám na sobě :) Každopádně i tak za vyzkoušení podle mě stojí a nejsou vůbec špatné. Pokud si vyberete z nabízených odstínů a třeba ještě chytnete nějakou zajímavou slevu, tak proč je nevyzkoušet? :)

Jak se nové pastelky líbí vám? Zaujaly vás jejich odstíny? Máte nějakou už doma? A jaké pastelky na rty máte vy osobně nejraději? :)



PS: děkuji GS za poskytnutí produktů k recenzi

33 komentářů:

  1. Pastelky jsem si strasne oblibila a ty od GS chci take zkusit, nejvice se mi libi asi predposledni.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Podla mna maju prilis malu pigmentaciu. Teda aspon podla swatchov na mojej ruke. Paci sa mi iba odtien 06. Ak by som narazila na extra velku zlavu, tak mozno, ale inak asi nie.
    Ja mam tiez najradsej Astor lip butters, ale tam mam vazny problem s odtienmi. Horko-tazko som si vybrala 2 odtiene a ani s tymi nie som na 100% spokojna.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si je pořídit chtěla , ale u nás v Tetě je něměli, tak budu muset do DM :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že tyhle pastelky mě nechávají úplně chladnou a zůstane tomu tak i po tvé recenzi nejlepší jsou prostě Astorky vůně+výdrž+hydratace skvělá a super odstíny k tomu.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejraději mám pastelky od Catrice (i když mám i od Clinique).

    OdpovědětVymazat
  6. Astor pastelky mám taky ráda. Z nových GS jsem se radovala, ale jak teď koukám na ty barvy v akci, tak mě moc nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné, budu se muset po nich poohlídnout v obchodě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. prý tři dnyy po smrti :D hrozně moc jsem se na tuhle recenzi těšila a jsem nadšená, že jsem ji u tebe našla :)) miluju Clinique a Astor tužky, GS vyzkouším, ale zázrak čekat nebudu :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem si vybrala odstín a jdu si ho koupit.Dík za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám nejradši pastelky od Astor, odstín "Hug me" jsem zvládla vypotřebovat celý, což se u mě vůbec nestává :) Ještě vlastním 02 "Flirt Natural" a uvažuju o "Elegant Nude". Gabča mě moc nezaujala odstíny, já těm růžovým nijak neholduju.

    OdpovědětVymazat
  11. Pastelky mám velmi ráda. Nejvíc se mi líbí odstín 06.

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. No tak jak na to koukám, GS miluju, ale tohle není teda žádný výhra...! :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Já se určitě chystám na tu fialovou!

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem natrefila na akci a aspoň jednu pastelku jsem si odnést prostě musela, vybrala jsem si 03 a jsem spokojená, plánuji ještě další:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já je miluju!!!! Ulítávám na odstínu 06 a momentálně bez něj nechycházím ven :-) To je přesně ta barva kterou jsem jinde hledala. Pastelku mám i od Astor a ta je ještě víc balzámovější, čímž mi vyhovuje, nicméně GS si mě tím odstínem 06 prostě získala. Pigmentace pro mě akorát, mě to stačí, stejně si rty natírám přes den neustále něčím, takže to mi nevadí. Za mě tedy GS pastelky rozhodně ano.

    OdpovědětVymazat
  16. Pastelky se mi líbí, nevadí mi, eže mají míň pgmentů :) Asi bych do nich šla :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. S pastelkami nemám žádné zkušenosti.. Odstíny jsou krásné, asi si nějakou pořídím :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  18. Už jsem se po nich chtěla dívat, ale je pravda, že jsem taky milovník Astorek, takže tohle asi nebude nic pro mě :) Ale odstíny mají hezké

    OdpovědětVymazat
  19. Mě pastelky nijak neuchvátily, spíš ten Astor:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mam pastelky take velmi rada,takze o tady tech pastelkach v celku uvazuji.
    www.pimpleworld.blogspot.cu

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem ani nevěděla, že taková věc je:))

    OdpovědětVymazat
  22. Na odstín 06 mě nalákala už Péťa Lovely Hair, takže určitě chci zkusit. Líbí se mi takové jemné barvy, nic výrazného.
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nevypadají špatně, ale taky u mě vedou másla od Astoru :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jeji odstiny se mi hodne libi, ale prijde mi, ze jsou si skoro vsechny odstiny skoro stejne, zadny az takovy rozdil v odstinech moc neni. Pigmentace se zda byt takova normalni, takze ja bych si klidne aspon jeden odstin poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  25. V poslední době na pastelky moc nejsem a tyhle mě ani moc nezaujaly, až na tu šestku teda...ta bude myslím na rtech moc hezká

    OdpovědětVymazat
  26. Ha tak tahle recenze prisla jako na zavolanou, zrovna jsem se totiz rozhodovala v drogerii mezi 07 od Gabriely a dalsimi dvema pastelkami, jednou od NYC a Colour Rush od Rimmel. Po zvazeni odstinu jsem vzala na zkousku tu od NYC tak jsem na ni zvedava, kdyztak pujdu pro tu 07 od GS :) priznam se, ze masla od Astoru moc nemusim, na me jsou malo hydratacni a prave moc malo balzamovite :( zrovna dneska jsem nosila jeden docela vyrazny fuchsiovy odstin a po celem dnu jsem mela rty uplne vysusene a popraskane a barva mi po nekolika nanosech hrozne cuckovatela :(

    OdpovědětVymazat
  27. Já o pastelkách doteď nevěděla, ale asi zkusím.. připadají mi na rtech docela přirozené a to upřednostňuji :)
    LoLa

    OdpovědětVymazat
  28. Mne sa celkom pozdávajú, ale momentálne frčím skôr na tých sýtych a intenzívnych farbách... Ale občas zmena neuškodí :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se odstíny i konzistence tedy moc líbí. Ale já nejsem zase typ na výrazné nánosy rtěnek , takže pro mě asi ideal :)

    OdpovědětVymazat
  30. já pastelky od astoru mám velmi v oblibě, od GS jsem na jejich fb profilu vyhrála 03, ale zatím jsem odolala a ještě nezkoušela, první chci dopotřebovat nějaký jiný načatý produkt na rty, abych toho neměla mraky rozdělaného, ale už se ten čas vyzkoušení blíží :)

    OdpovědětVymazat
  31. pastelky mám ráda a ta 02 se mi líbí moc... a souhlasím, že ta 07 je teda hrozná, ta bude sedět málokomu :D

    OdpovědětVymazat
  32. Už jsem na ně koukala v drogerii a vypadají velmi pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Měla jsem, ztratila jsem. Hledat ji nebudu. Lezla do vrásek a měla odbornou chuť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)