neděle 22. listopadu 2015

Paletka Auda [City] in Paris | Lancome

Když jsem viděla první fotky této nové paletky od Lancome, neskutečně se mi líbila. Když jsem se pak dozvěděla, že vznikla ve spolupráci se skvělou Lisou Eldridge (která se stala make-up creative director pro Lancome), říkala jsem si, že to snad nemůže špatně dopadnout. A jak se mi paletka líbí nebo nelíbí se hned dozvíte :)



Lancome Auda [City] - koupíte v parfumeriích za 1800 Kč

Paletka obsahuje 16 očních stínů v matném, třpytivém a lesklém provedení. Nejvíce zvědavá jsem byla na texturu a pigmentaci stínů, protože moje dosavadní zkušenost se stíny Lancome nebyla úplně skvělá a nikdy jsem je nepovažovala za vrchol, jaký vám jiné značky nabídnou. Většina Lancome stínů mi přišla trochu nudná a nebraly mě ani jejich paletky. Auda City je v tomhle ohledu trochu jiná, nebo minimálně pro mě je to konečně zajímavá kombinace. Nemůžu říct, že by byl v paletce jediný stín, který bych nevyužila nebo mi barevně neseděl. Trochu méně mě baví matné stíny, ale to mám tak nějak obecně u všech značek. Já jsem duší straka a proto mě baví všechno lesklé a blýskavé. Stíny mají velice dobrou pigmentaci a skoro máslovou texturu, kterou jsem u starších mono stínů nebo paletek Lancome postrádala. Barvu kterou vidíte v paletce dokážete dostat na oko a stíny mi na bázi drží perfektně celý den a nijak neblednou ani neopadávají. V tomhle směru jsem velice mile potěšená a překvapená, takže palec nahoru. Textura stínů mi trochu připomíná paletku Naked Smoky od Urban Decay, i když bych je nechtěla úplně 100% srovnávat.



Barevně mi paletka přijde vyvážená, protože obsahuje jak teplejší, tak i studenější odstíny a dokáže se s ní nalíčit velice decentně a nebo trochu přitlačit a vykouzlit i večerní líčení. Podle mě je takový ideální parťák na cesty i každodenní používání. Nebudu tvrdit, že jsou odstíny nějak jedinečné a nedokážete podobné najít u jiných značek, ale na druhou stranu je to pro mě takový krok vpřed, co se nabídky Lancome týče. Stíny mě baví a můj prvotní dobrý dojem se po použití jen potvrdil!


Balení je povedené a celé tak nějak ve stylu Lancome. Paletka je bytelná, zavírání dobře drží a paletka obsahuje veliké zrcátko a štětec.



Zimní období je na focení čehokoliv prostě pekelné a člověk aby světlo chytal snad až z vesmíru :) Snažila jsem se swatche zvěčnit co nejlépe, ale kdyby se vám nezdály, mrkněte SEM, kde jsou v lepší kvalitě.




Na velice světlé kůži na zápěstí se dva stíny skoro ztratily a nejsou vidět, ale jsou tam :)















Některé odstíny z této paletky najdete i ve stálé kolekci stínů v mono provedení.


Oboustranný štětec je fajn tak na 50% - strana, která obsahuje blending brush není úplně marná a se štětcem se dá celkem dobře pracovat. Není to úplně můj sen, ale štětec v případě potřeby funguje a stíny se s ním dají rozmazat do ztracena nebo propojit do sebe. Druhá strana, která obsahuje plochý štětec, který je syntetický, je podle mě úplně k ničemu. Nebo minimálně na tyto stíny určitě. Mám s tímhle problém i u paletek UD a podobný štětec je podle mě vhodnější na krémové produkty (stíny, korektor apod.) a ne na pudrové stíny. 







Z paletky jsem tedy celkem dost nadšená a baví mě zatím asi úplně nejvíc z celé Lancome nabídky. Jsem velice spokojená s texturou stínů, jejich výdrží i mixem barev v paletce. Podle mě si svou pozornost jistě zaslouží a vytknout se dá snad jen cena, která se všem asi líbit úplně nebude. Myslím, že je trochu vyšší a určitě bych si počkala na nějakou slevu nebo akci.

Takže suma sumárum jsem s paletkou spokojená a vážně mě mile překvapila. Doufejme, že Lisa Eldridge vlije Lancome do žil trochu nové a svěží inspirace a její další počiny budou stejně povedené :)

Jak se vám paletka líbí? Je to barevně váš šálek kávy nebo se vám odstíny nelíbí? :)



PS: Děkuji Lancome za poskytnutí paletky k recenzi

35 komentářů:

  1. Já ji dostanu k vánocům. Už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se odstíny líbí moc, hlavně ta skladba, že se z ní dá udělat líčení na den i na večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem viděla preview tak jsem si byla jistá že tuhle paletku musím mít,barevně je úžasně poskládaná, nakonec mě odradily dost smíšené až negativní recenze na kvalitu :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tato paletka je vazne povedla :). Vetsinou me lancome produkty nicim nezaujmou, ale tohle je vyjimka. Jen ta cena, bohuzel :/

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně je povedená,škoda,že je nepoužívám.Mám raději mono stíny.

    OdpovědětVymazat
  6. Odstinove se mi hodne libi. :))) i pigmentace neni k zahozeni. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Takový úžasný měňavky.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Co se týká složení barev se mi paletka celkem líbí. Cena je ale příiš vysoká. Ještě uvidím, zda se rozhodnu pro koupi či ne. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Stíny se mi líbí moc, i celkově vypadá paletka fakt povedeně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je nádherná, ale za tu cenu se dají pořídit i lepší kousky, nicméně Lancome je Lancome :-)

    OdpovědětVymazat
  11. mě se paletka líbí moc, na první pohled mě zaujala

    OdpovědětVymazat
  12. Nepovažuju Lancome za tak kvalitní a high end značku, že bych za paletku dala 1800, dají se vybrat i lepší paletky za lepší cenu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Paletka sa mi veľmi páči! Akurát som sa nedávno rozhodovala medzi ňou alebo Naked. Nakoniec vyhrala Naked, ale myslím, že táto ju bude čoskoro nasledovať :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych teda využila max. ty odstíny do hněda. Takže takové paletky u mě nenajdou využití. Ale vypadají luxusně.
    Přála bych si vyhrát balíček č.1.
    ABestgirlA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá hodně zajímavě...k Vánocům si přeju nějakou univerzální paletku, takže kdybych dostala tuhle - vůbec bych se nezlobila ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mne vizualne vadia tie 4 horizontalne tiene a celkovo ma tato paletka podla fotiek az tak nelaka.
    YR: Balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  17. já jsem na ní koukala v Marionnaoud, na první pohled se mi líbí, ale ty barvičky bych asi nevyužila, takže jsem odolala

    OdpovědětVymazat
  18. Odstíny se mi líbí, určitě bych využila všechny, snad jen ta cena:-(

    OdpovědětVymazat
  19. Paletka je krásná, já jsem ji ještě v Sephoře neprohlížela, ale určitě se mrknu, stíny by mi barevně sedly :)

    OdpovědětVymazat
  20. Paletka vypadá zajímavě, nicméně mám už paletek opravdu moc a stejně používám jen Naked 3.

    OdpovědětVymazat
  21. Ta paletka je krásná! Miluji tyhle odstíny ♥ Bohužel ta cena...

    OdpovědětVymazat
  22. Je krásná na pohled, ale už jsem četla tolik negativních recenzí, že bych si jí asi nepořidila.. :) Ale vážně vypadá krásně. Ale upřímně, ta cena je nářez a třeba Hypnose řasenka byla jediná vyvedená Lancome investice, protože třeba make up mi neseděl vůbec.. :/

    OdpovědětVymazat
  23. Barzoolka: já jsem právě velice příjemně překvapená :) Trochu jsem se obávala té pigmentace, ale mě rozhodně nezklamala :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná ve všech směrech, ach...
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ideální na vánoční večírky. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Neviem prečo, keď ju takto vidím, nejako extrémne ma ani nevzrušuje :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  27. Výběr a sestavení barev vypadá fantasticky! Docela mne láká. Líbí se mi moc, že tam jsou jak teplé, tak studené odstíny. Pro někoho, kdo neví, kterou ze 3 paletek Naked, bude ideální.

    OdpovědětVymazat
  28. Nedá se teda říct, že by mě barevní pojetí nějak extra zaujal, obzvlášť, když vidím že některé stíny jsou viditelné naprosto minimálně, což mě vždy odradí,ale každému po jeho gustu :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle barvy jsou přesně pro mě...miluju růžovou, hnědou, fialovou, zlatou...asi rozšířím seznam přání ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tahle paletka je božská! Myslím, že rozšíří seznam přání na dopisu Ježíškovi! :-

    OdpovědětVymazat
  31. Tak tahle paletka je božská! Myslím, že rozšíří seznam přání na dopisu Ježíškovi! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)