sobota 21. listopadu 2015

Oblíbené podzimní rtěnky

Pro někoho jsou typicky podzimní odstíny rtěnek laděné do vínové, rudé nebo hnědé barvy, ale já si tak nějak po celý rok jedu tu svou. Tím myslím všechny odstíny nude-tělové-béžové-narůžovělé :) Ráda bych vám ukázala jaké rtěnky nebo pastelky na rty aktuálně nejraději a nejčastěji používám. Některé mají na blogu premiéru a jiné už možná důvěrně znáte. Všechny tak nějak točím a střídám podle nálady i počasí, znáte to ne? :)



(dekorace: tác - H&M Home, svazek listů - Nanu Nana)


Clarins - novinková rtěnka si mě získala ultra příjemnou krémovou konzistencí, která je na rtech jak balzám, ale zároveň se hned neotře při prvním napití a obstojně drží. 

Rimmel - rtěnkový zástupce z drogerie pochází z velice povedené nude kolekce od Kate Moss. S výdrží to není žádná bomba, ale díky jejímu pěknému odstínu jí to ráda odpustím. O rtěnkách z této řady jste si mohly přečíst samostatný článek ZDE

YSL - limitovaná kolekce s pusinkami byla blbě k sehnání, ale nakonec jsem měla štěstí a podařilo se mi jednu přece jen najít. Opět velice příjemná krémovka v luxusním balení v odstínu mých rtů, jen o kapku hezčí.

Marc Jacobs - miluju krémovo-gelovou konzistenci této rtěnky i její balení! Má nádherný odstín, poměrně dlouho vydrží a má sytou pigmentaci, takže stačí 1-2x přetřít rty a barva je poměrně intenzivní. 



NARS - tužka na rty, na kterou si zatím nedokážu utvořit úplně celistvý názor a zařadit jí do nějaké konkrétní kategorie. Zatím mi přijde jako něco mezi pastelkou na rty nebo tónovaným balzámem. Sahám po ní ve chvílích, kdy chci rty jen jemně natónovat nebo u sebe nemám zrcátko a vím, že tužku dokážu nanést i poslepu :)

Sephora - jedna z nej mých rtěnek letošního roku, takže ani na podzim nesmí chybět. Má neuvěřitelnou výdrž vzhledem k tomu, jak příjemná na rtech je a nijak je nevysušuje ani neflekatí. Samostatný článek si můžete připomenou ZDE

Gabriella Salvete - pokud chci jen decentní barvu s trochu studenějším nádechem, tak sahám právě po této pastelce. Samostatný článek o celé řadě těchto pastelek najdete ZDE





Jaké rtěnky/lesky/pastelky na rty používáte během podzimu nejraději vy? Máte aktuálně nějakou velice oblíbenou? :)

38 komentářů:

  1. mas moc prijemny odstiny rendy.osobne oblibenou nemam, spis ji teprve hledam

    OdpovědětVymazat
  2. Ta od YSL vypadá super :-) ja mam momentálně náladu na tmavší rtenky v odstínech lesního ovoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Sephora mě velmi zaujala. Já teď používam nejraději Essence 07 Natural beauty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsi zmínila v úvodu, tak já mám podzim spojený s výraznějšími barvami vínové a fialové. Moc ráda teď nosím pastelku od Gabrielly ve stejném odstínu co máš ty, 06 Chocolate je dokonalá barva. Navíc jde hezky navrstvit a stává se i docela výraznou. I 45 od Rimmel mám ráda.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já používám lesk clarins a jejich modry balzám v tubě a clinique chubby sticky. Chci nějaké rtěnky od EL a clarins a MJ bych taky nepohrdla.

    OdpovědětVymazat
  6. já se též nějak neřídím podle ročního období, prostě záleží na aktuální náladě :) výše uvedený výběr se mi líbí, zejm ten odstín od Clarins

    OdpovědětVymazat
  7. Ja teraz rada pouzivam prave tie vinove, berry, hnede a mauve odtiene. Hlavne 5 ruzov od Catrice: Beery Bradshaw, Teddy Brown, Simply Rosewood, Mauve your lips a Brit Chick z limitky Check&Tweed.
    YR: Balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  8. YSL pusinky, to je nádhera =o)
    já používám pastelku od Coloramy a nebo oblíbenou Sephora rtěnku, jinak na to kašlu =o) ovšem v Drážďanech nakoupím P2

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám teď oblíbené 3 rtěnky - červený rtěnko/lak od Catrice, červenou rtěnku a nafialovělou z Oriflame :)
    Tvoje oblíbené podzimní rtěnky mají všechny hezké barvy

    OdpovědětVymazat
  10. Taky sahám po tlumenějších barvách, ale někdy mám náladu i na něco výraznějšího :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně moje odstíny :). Okouknu tu Sephoráckou rtěnku :).

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto od Rimmel mám, je moc povedená. Oblíbenou mám od L'oreal Caresse.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta ze Sephory a od NARS se mi z tvých oblíbených podzimních rtěnek líbí nejvíce :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  14. Asi jsem se právě zamilovala do té MJ, nádherný sytý odstín <3

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám oblíbenou rtěnku z NUDE kolekce Rimmel, také odstín 45 a potom ještě Chubby lips od GS a stejný odstín jako ty :)

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám spektrum barev ve kterých jedu po celý rok, podzimem nevyjímaje:-) Hodně jsem si oblíbila matné rtěnky Kate, podzimem mně provází i pastelka Chubby Lips od GS a tekuté rtěnky Essence a Catrice.

    OdpovědětVymazat
  17. Jak píšeš, na podzim a zimu miluju rudou, vínovou, nafialovělou, ale teď jsem si objednala od Nyxu matné rtěnky v podobných odstínech, jaké máš ráda ty, tak jsem zvědavá, jak mi budou slušet.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Takovéhle odstíny jsou přesně moje parketa.

    OdpovědětVymazat
  19. ja na rúže nie som, ani žiadny nemám, ale po pastelkách pokukávam už dlhšie... pozdávajú sa mi tie od Gabriely Salvete, no neviem si vybrať odtieň...

    OdpovědětVymazat
  20. Já teď momentálně nosím pořád ''pastelku'' od Miss Sporty, která je skvělá! Mám jich miliony od dost dražších značek, ale takhle má boží fialovou barvu, kterou lze nosit i do školy. Je za pár korun, tmavá, fialová a naprosto podzimní, ale lidi se na mě neotáčí a nesmějí se. Asi proto, jí tak ráda nosím :D Připadám si normálně. Sice je pigmentace i výdrž horší, ale pro mladší holky, co mají stejný problém jako já je ideální.( Miss Sporty- Instant Lip Colour&Shine)
    http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Marc Jacobs a Sephorácká se mi hodně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  22. No tak ta pusinková je boží, nicméně já i přes podzim nosím červené rtěnky, ty se myslím dají nosit celoročně :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mám teď oblíbené vínové a červené barvy. Nezkoušela jsi někdy červenou klasiku? Myslím, že by ti sedla :)

    OdpovědětVymazat
  24. Používám hodně podobné odstíny :) Ta pusinková je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  25. Asi před 2 měsíci jsem si taky koupila tu od RImmelu (shodou náhod i ve stejném odstínu) a od té doby nenosím nic jiného. Zkoušela jsem si koupit i takovou do fialova a červena, ale přijde mi, že takhle výrazné se ke mě moc nehodí. Navíc ráda používám barevné oční stíny, takže ta Rimmelka je stejně barevně vhodnější :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já se stále odhodlávám k rtěnce. Zatím spíš používám jemné lesky na rty, připadám si jak nějaká třináctka :D. Potřebovala bych nějakou radu, jakou vybrat a hlavně odstín.
    Ráda bych vyhrála balíček č.1. ABestgirlA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné rtěnky, hlavně ta YSL, škoda, že to byla jen limitka :( já mám sice na podzim raději vínové odstíny, ale tady bych si rozhodně vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek a super rtěnky :) Doufám že se mi někdy někde podaří ulovit rtěnku od Marca Jacobse! Já rtěnky používám po celý rok stejné, mám jich spoustu takže mám vždy z čeho vybírat, já je nestřídám podle ročních období, ale podle oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  29. s chladnějším počasím čím dál více bojuju se svými rty a rtěnky tedy moc nenosím...moc mě ale zaujala ta od MJ

    OdpovědětVymazat
  30. súhlasím s tou gabriella salvete pastelkou :) 06 chocolate je proste úžasná a na mojich perách aj docela tmavá, ale to ja milujem :)) myslím že by si si mohla dovoliť aj výraznejšie odtiene, si krásna a nádherne by to na tebe vyniklo :)) a taktiež milujem pastelky od rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já teď můžu používat tak akorát balzámy, protože s příchodem podzimu mi rty vyschly natolik, že rtěnku ani neriskuju :)

    OdpovědětVymazat
  32. Krásné barvy! Přesně můj styl, miluju tyhle tmavé nudes :)

    Nicol
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Keď som uvidela názov článku, mala som chuť zasmiať sa, keďže viem o Tvojej mánii pre nude rúže - takže som neverila, že tu nájdem niečo iné než jarné nude, letné nude alebo zimné nude :D Ale pohoda, farbičky pekné a kedysi som im holdovala aj ja, posledné mesiace som ale nejak presedlala /po rokoch!!!/ opäť na tie výraznejšie farby a ak nude, tak určite to najtmavšie, čo existuje.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné rtěnky, ovšem já sama jsem na mnohem výraznější, nejradši mám rudou a nebo růžovou, teď jsem přemýšlela i o fialové, ale ještě uvidím :-) Ale docela jsem si i oblíbila rtěnky ve fixe, výborně drží !

    OdpovědětVymazat
  35. Ďakujem za tipy, musím si do svojej zbierky svetlo-ružových rúžov konečne zohnať aj nejakú jesennú alternetívu.. Zatiaľ vyhráva Rimmel Nude #45.

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Už od toho samotného článku o Chubby lips se na něj chystám, ale pořád jsem ho nekoupila:D

    OdpovědětVymazat
  37. sice příliš nejsem na nude rtěnky, ale ta od Marca Jacobse se mi sakra líbí! rtěnky z téhle Sephora řady jsou neuvěřitelné držáky :)

    OdpovědětVymazat
  38. Mám ráda stejné odstíny, s Clarins i Rimmel jsem velmi spokojená

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)