čtvrtek 12. listopadu 2015

Nový butik Estée Lauder | vánoční balíčky a ukázka prodejny

Minulý týden se otevřel nový butik značky Estée Lauder v OC Chodov, takže se právě teď můžete těšit na spoustu fotek z celé akce i vánoční balíčky, které v butiku seženete :)


Možná jste zaznamenaly, že novou tváří EL je modelka Kendall Jenner, která by měla představovat jisté "omlazení" značky a odbourání předsudků, že Estée Lauder je značka jen pro movité dámy vyššího věku. 


Kromě klasického sortimentu značky najdete v butiku i spoustu vánočních balíčků, které si můžete prohlédnout níže.



Největším lákadlem a zároveň největším dárkovým balíčkem je kufřík plný kosmetiky, který EL vydává každé Vánoce. Pamatuju si, jak ho před spoustou let dostala jedna má kamarádka k Vánocům a já jí ho záviděla celý rok :) V té době jsem blog ještě vůbec neměla a s kosmetikou jsem teprve začínala, ale když ten kufr máte v ruce, nechcete ho prostě vrátit zpátky :) Kufřík stojí normálně 2700 Kč, ale pokud v butiku nakoupíte jakékoliv produkty nad 1100 Kč, kufřík si můžete koupit za speciální cenu 1690 Kč



Kufr obsahuje tyto produkty:

- paletku 12 stínů se 2 tvářenkami
- rozjasňovač
- 3x plná velikost rtěnky Pure Color
- 2x mini lesk Pure Color
- plná velikost řasenky Sumptuous
- 100ml odličovače na oči
- ANR 7ml
- Revitalizing supreme krém 15ml
- vůně Modern Muse EDP 4ml
- kosmetická taštička
- kosmetický kufřík







Pusťte blogerky ke stojanu s kosmetikou a zabaví se na pár hodin :)






Další pohled na produkty z vánočního kufříku



Paletka z vánočního kufříku



Vánoční balíčky jsou povedené a moc se mi líbí i dárkové taštičky, které jsou součástí některých setů (o vizuálech ani nemluvím :)



V butiku nechybí ani nové konturovací sety a Shape+Fill Expert serum




Váš nákup si můžete nechat i krásně dárkově zabalit 




Máte vyzkoušené nějaké vůně EL? Z těchto dvou se mi více líbí novější červená Modern Muse Le rouge






O korektorech Double Wear čtu často chválu a mám doma miniaturu z jednoho setu, akorát to není ten nejsvětlejší odstín, takže jsem ho zatím nemohla vyzkoušet podle svých představ. Naopak nové "obočovky" jsem si velice oblíbila a už brzy se o nich rozepíšu trochu více :)



K parfémům Aerin nedávno přibyla i tělová mléka ve stejné vůni. Více jste si o nich mohly přečíst v tomto článku



Set s větší kosmetickou taštičkou (1990 Kč) obsahuje tyto produkty:

Sumptuous extreme řasenka - plná velikost
- paletka 9 očních stínů
- rtěnka Pure Color - plná velikost
- tužka na rty Double Wear mini
- lesk na rty Pure Color menší velikost
- lak na nehty Pure Color mini
- Modern Muse EDP 4ml
- kosmetická taštička





Můžete hádat, jaké odstíny rtěnek nejvíce zaujaly Lou :)




Matné verze rtěnek Pure Color Envy




Tento vánoční set 4 mini rtěnek mi přijde naprosto sladký a rozkošný!










Tak snad se vám menší prohlídka po butiku líbila a třeba jste (jako já) zahořeli láskou k některému vánočnímu setu (ehm kufříku)... Dejte mi vědět, které produkty EL máte vy osobně nejraději a zda se vám líbí některý z vánočních setů :)

PS: Pořád mi ještě není úplně dobře, takže omluvte menší absenci produktových článků. Přece jen potřebuju trochu odpočinku a navíc nechci články s vánoční tématikou odkládat na dobu, kdy vám nějaká inspirace bude k ničemu a v obchodech už bude všechno přebrané :) Kosmetické novinky zatím sledujte na Instagramu a brzy se můžete těšit na něco speciálního, co jsem zatím v historii blogu ještě nepodnikla a co mě už teď neskutečně moc těší :)

30 komentářů:

  1. Hm kufříková akce mi přijde vtipná. :) Za 2700 Kč nebo za 1690 Kč + koupě produktů za 1100 Kč.

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní. A ten kufřík je prostě...oooh, tak senzační. :D Můj oblíbený od EL je určitě Double wear make-up. Byla jsem strašně ráda, že butik otevřeli zrovna na Chodově. :) Musím tam už také zajít. Už se vidím, jak vycházím s tím kufříkem, haha :) Děkuji za pěkné provedení a vánoční nalákání. :) A brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  3. Dostat niektory z tychto balickov na Vianoce ako darcek, vobec by som sa nehnevala :)

    OdpovědětVymazat
  4. ach, ten kufřík :-D od EL jsem ještě nikdy nic neměla, nějak se mi zatím nechtějí utráce také peníze zejm. za dekorativní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  5. Článek mě utvrdil v tom, že EL prostě není nic pro mě, jediný, co mě zaujalo, jsou pure color rtěnky, ale za ty prachy si je nechám ujít.

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka z vánoční kufříku se mi hodně líbí :) Taky odstín rtěnky 420 stronger

    OdpovědětVymazat
  7. Ten vianočný kufrík je dokonalý a tá paletka v ňom nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach joo, butik sice super, ale až v Praze, tam se dostanu tak dvakrát z arok :-) Ten set s taštičkou je boží a klidně bych do něj šla :-) Od Esteé Lauder miluju jejich Sumptuous Infinite řasenku, tak hezký řasy neudělá žádná drogerková :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Kufřík je úžasný a ostatní sety též:-)

    OdpovědětVymazat
  10. EL je mi jako značka teda celkem nesympatická, nelíbí se mi ani obaly :/ Ani nevím, čím to. Prostě značku mám zafixovanou jako tu "pro starší dámy"

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, vím, že je asi hloupý se Tě na to ptát, ale nevybavuješ si náhodou, jestli ta rtěnka úplně vpravo (fialová), které má na ruce swatchlé Lou, byla klasická nebo tekutá? Strašně se mi ta barva líbí, ale nemůžu jí dohledat. Moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty rtěnky vypadají dokonale, ach ty barvy..

    OdpovědětVymazat
  13. EL je mi čím dál sympatičtější...ten rtěnkový setík je rozkošný

    OdpovědětVymazat
  14. Lištička Rezavá: mám pocit, že to byla tekutá rtěnka :)

    zejzen: tak buď můžeš mít samotný kufřík nebo za tu stejnou cenu kufřík a ještě další produkty :) mě to tak vtipný nepřijde :))

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, kámoška by ráda na Vánoce ten kufřík, ale když on je tak drahý!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten kufřík se opravdu povedl :). A celkově mě značka teď zajímá mnohem více! Hlavně teda rtěnky, ty mají krásné.

    OdpovědětVymazat
  17. To je jediný důvod, kdy je mi líto, že nemám Prahu blíž. Tolik akcí a vůbec kosmetického sortimentu je dostupných pouze v Praze,...

    OdpovědětVymazat
  18. No teda:)))) Normálně tam nenakupuji, ale zaujaly mě ty rtěnky a ten kufřík samozřejmě :D:)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. To je krasa, ze nevim co driv...
    kufrik nutne potrebuju

    OdpovědětVymazat
  20. V tomhle obchůdky vždycky lapám po dechu! Krása! Ten kufřík bych brala... jen napsat Ježíškovi ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  21. Obchůdek vypadá opravdu skvostně a určitě kufřík musí být úžasný. Celkový design se mi líbí, ale stále se přikláním k názoru, že to není kosmetika pro mě. Ceny jsou poměrně vysoké a já ráda často kosmetiku měním. Přesto si ráda přečtu nějaký ten článek o této kosmetice. :)
    pink-student.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. EL je u mě trochu opomíjená značka, právě kvůli tomu, že mi přišla vždycky "nudná" a "pro starší". Ale jejich Double Wear tekutý korektor fakt miluju.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasný report, to jsou fotky jako z ráje :) Od EL mám nejradši rtěnky, těch mám několik z každé řady :D, make-up Double wear light, mám i docela dost vzorečků séra a krémů, ale ty jsem ještě nezkoušela. Jo kufřík by se mi líbil, ale nevím jestli bych z něj všechno využila a hlavně už to nemám kam dávat, tak asi budu muset odolat :D Každopádně přeji brzké uzdravení! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kufřík je úžasný a KJ vypadá na tom plakátu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  25. Ten kufrik by se mi libil. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  26. Butik ne nádherný..vypada to tam jako v ráji. Kufr bych brala i vse ostatni❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)