pátek 20. listopadu 2015

Nová prodejna TIGER | inspirace, dekorace a dárky

Minulý týden se otevřela další pobočka prodejny Tiger na Černém Mostě a spolu s několika blogerkami jsem měla možnost se do prodejny podívat a celou jí prošmejdit. Mám pro vás asi trilion fotek, protože to prostě ani jinak nejde :) Tiger je plný pěkných doplňků do bytu, dárků, kancelářských potřeb i dobrot a je nemožné odtamtud odejít jen tak! V Praze je to již druhá prodejna a oproti té na Václaváku je tato obrovská a mnohem prostornější, takže v ní najdete i více věcí, včetně aktuální vánoční kolekce. Tak už to nebudu dál okecávat a prostě se jen kochejte :)






Další tip na kouličkový světelný řetěz za dobrou cenu :)






V prodejně najdete i rozsáhlou sekci pro děti, kde najdete od knížek, stolních her, hlavolamů až po různé hračky


Must-have dárek pro děti nebo třeba mladší sourozence - automat na žvýkačky :)




Závisláci na kancelářských potřebách tu mají pré! 






Pro DIY milovníky tu mají samostatnou sekci







Tenhle vzor je úžasný!









Na mobil tu seženete různé kryty, fólie, obaly nebo kabely na nabíjení





První část vánoční kolekce je již na prodejnách. Tiger je známý tím, že část svého sortimentu pravidelně mění a má často nové a tématické kolekce. V současné kolekci najdete spoustu ozdob, přáníček, kuchyňských potřeb nebo různé blbůstky s vánoční tématickou :)



















Tiger nabízí i sladkosti, oříšky, koření, sušenky a jiné laskominy










Tyhle stojánky na svíčku se mi strašně líbily :)

















Vymaluj si svůj vánoční hrneček





Obal na banán, aby se vám už nikdy v kabelce nerozmáčknul :)



Kelímky s víčkem na kafe 






Trávníkový držák na mýdlo


Součástí sortimentu je i řada tělové kosmetiky



Tak jak se vám nová prodejna Tiger líbí? Mě osobně teda moc a mám zas o důvod víc, proč jezdit častěji na Černý Most :) Myslím, že pokud pro někoho hledáte nějaký milý dárek nebo si chcete udělat radost nějakou dekorací do bytu nebo doplnit třeba zásobu kancelářských potřeb, tak víte kam zajít :) Mají tu tolik pěkných věcí a i když jsou něco prostě takové kravinky, tak i takové věci můžou někoho potěšit a udělat mu radost :)

Znáte Tiger? Byly jste se v nové prodejně už podívat? Co se vám líbí nejvíce? :)

48 komentářů:

  1. Tiger miluju, vždycky odejdu alespoň s nějakou blbůstkou. :) Hrníček s panem Perníčkem musím mít!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle ty blbůstky do bytu zbožňuju, už je ale nemám kam dávat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši to je nádhera! Tak jsem jen z fotek vyhlídla asi milion vánočních dárků, takže doufám, že tam všechno příští týden, až pojedu do prahy, bude!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. my máme jednu v Bratislave, no ešte som sa tam nebola pozreť :)) a ako vidím dobre robím lebo by som tam minula kopec peňazí za rôzne "cute" somarinky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já si nemůžu pomoct, ale poslední dobou se tady objevilo mnoho tipů pouze pro pražské nebo ty, kteří mají Prahu blízko - butik EL, Kiehls, Lush, Interbeauty (to jen na co jsem si vzpomněla, určitě toho bylo více). Možná se to tak zrovna sešlo, ale mě to docela štve, co všechno neseženu, neočuchám,...

    OdpovědětVymazat
  6. Super, při příští návštěvě Prahy tam určitě zajdu, i když Čerňák je pro mě z ruky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tiger miluji! Poprvé jsem byla v Brněnském a přítel mě odtud musel tahat pomalu násilím :-D Teď mám nejblíže Ostravu, ale bojím se tam jet, protože bych tam nechala majlant :-D Moc hezký fotoreport.

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee to je úžasnej ráj kravinek :D až pojedu na vánoční trhy do Prahy, určitě se tam juknu :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Obdivujem tú kreativitu vždy keď navštívim tento obchodík.. okrem toho je to spoľahlivá posledná záchrana keď neviete, aký darček kúpiť :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. U nás v Ostravě taky otevřeli novou prodejnu. Nedávno jsem se tam byla podívat a nechala jsem tam slušné peníze :D. Ještě se tam ale chystám na ty barevné pásky za 20,-, protože ty se budou jistě hodit do diáře ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Cez vikend pojdem do Tiger obzriet vianocnu kolekciu :)
    YR - balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  12. Naposledy jsem byla v Tigeru v Brně o prázdninách :). Mají tam spoustu krásných věcí a z fotek se mi nejvíc líbí ty s vánoční tématikou
    Tiger je super obchod na tyhle originální kousky

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to, že si zas po delší době, budu muset zajet na Černák :D:))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  14. Ach nééé, tohle jsem nechtěla vidět. :))))

    OdpovědětVymazat
  15. Super obchod moc ráda chodím a i když se jdu jen podívat vždy něco koupím :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tiger je super, odtud se nedá odejít s prázdnou:-) Lépe řečeno se tam musím pořádně krotit, na dekorace a všechny možné hloupůstky jsem dost zatížená:-)

    OdpovědětVymazat
  17. ja rozhodne tam nabehnu a par darku koupim.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že to nemám poblíž. Nechala bych tam spousty peněz, tyhlety blbůstky miluju :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tiger je super. Škoda že tam neni vic prostoru nesnáším tlačenku vzdy tam je tak 1000 lidi

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem šla poprvé do Tigeru, tak jsem hned u vchodu málem omdlela nadšením.. Jak to člověk prochází, tak je ta radost čím dál tím víc intenzivnější.. A když dojde nakonec k pokladně, tak zjistí, že vlastně z toho nic doopravdy nepotřebuje :-D .. Takže toť můj názor na tento obchod :D Každopádně tam jsou věci, které se prostě v regálku nenechávají.. jak třeba ten "čokoládový" zápisník, který má stálé místo v mé kabelce :-) ... Určitě se vydám i na Čerňák :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  21. černý most mám z ruky, ale na Václaváku se musím stavit nakoupit různé blbůstky na vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tiger v Brne zboznuji. Koupila jsem si tam uz tolik hrnicku, notysku, svetylek a bryli...nejlepsi je, ze neni vubec drahy ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak už vidím, jak tam zas utratím půl výplaty :) Jo jinak obal na banán mě dost pobavil

    OdpovědětVymazat
  24. Fíha, to je extra podrobne zdokumentovaný sortiment :)
    Super fotky, priala by som si, aby sme mali tento obchod aj u nás.

    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  25. No tak to jsem radši ani neměla vidět. Nádherné věci, to se tam musím určitě do Vánoc podívat. Achjo, to zas bude provětraná peněženka :D

    OdpovědětVymazat
  26. Nutně potřebuji Tiger ve svém životě! proč je 308 km daleko? :D

    OdpovědětVymazat
  27. pár zajímavých věcí by se našlo..

    OdpovědětVymazat
  28. Tiger já mám hrozně ráda :-) navíc ho mám kousek od baráku takže jsem tam v jednom kuse

    OdpovědětVymazat
  29. Občas navštěvuji brněnskou pobočku. Na tu sobí kšiltovku se tam musím zajít podívat, ta je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé, tak konečně ji otevřeli! Tak už se těším! Z fotek opravdu vypadá, že je prodejna větší než na Václaváku :) Příští týden asi vyrazím :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  31. Proč není ve Zlíně :( Tolik věcí musím odtud mít! :-D
    Balíček č.2
    ABestgirlA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Zrovna dneska jsem tam byla, tedy dříve než jsem četla samotný článek.. :D Příjde mi, že tam byli některé jiné věci, něž které máš v článku... Bohužel jsem už nějak neměla po 5 hodinách nakupování (před tím IKEA) náladu a nic jsem si nekoupila a taky to tam bylo už i trochu přebrané no. :(
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jee to vypada skvele tu v Anglii se nam tu neco podbneho nedavno otevrelo.Zda se mi, ze to nese i ten samy nazev ted si ale nejsem jista. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem Tiger jenom velmi rychle proletěla, protože jsem neměla moc času, ale jak se tak dívám na fotky, tak tam budu muset zajít a něco si odnést :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  35. Úžasné věci, myslím, že tam co nejdřív musím jet :D

    OdpovědětVymazat
  36. Byla jsem tam minulou neděli a nechala jsem tam osm stovek. Jediná moje výhra je, že do Prahy to mám víc jak 120 kilometrů - být blíž, tak tam pravidelně skončí část mé výplaty :D

    OdpovědětVymazat
  37. TIGER úplně miluju! Byla jsem tam poprvý ke konci prázdnin a už se těším, až si tam (snad) o Vánocích zase zajedu.

    ZEEKO. | stojim-v-koute.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. tie vianočné ozdoby sú krásne, inak si myslím, že 90 % týchto vecí sú zbytočnosť... je to pekné popozerať si to všetko, vecičky sú krásne, ale keď človek príde domov, zistí, že to ani nevyužije a leží to v kúte...

    OdpovědětVymazat
  39. Hmm, tak Tigeru se budu muset obloukem vyhnout, protože jinak přijdu už úplně na buben... :-D

    OdpovědětVymazat
  40. Neměla jsem se dívat... Teď tam budu muset zajít. Jsem sice z Brna, ale doufám, že tady budou mít alespoň něco. Zaujaly mě hlavně ty šperkovnice :)

    OdpovědětVymazat
  41. Do takovýchto obchodů já vůbec nesmím chodit, to pak peněženka pláče! :-D ale ty vánoční ozdoby jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ešte dobre, že u nás nie je Tiger lebo by som tam vykúpila asi všetko. Zbožňujem také obchody, kde nájdem všetky roztomilé vecičky :D

    OdpovědětVymazat
  43. U nás je Tiger nejblíž v Brně. Musím se tam někdy vypravit. S dítětem se bohužel takové akce koordinují dost špatně :( Na tomto obchodě se mi líbí, že věci jsou pěkné a stylové a zároveň mi ceny přijdou celkem v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  44. Tiger je proste obchod plnej zbytečností který musíme nutně mít :D ale ty vánoční věci jsou super, tam bych se vyřadila :D

    OdpovědětVymazat
  45. no to je nááádhera!! Ještě že Tiger není poblíž, byla bych tam každou chvíli a kupovala všechno :-) Zatím se kochám fotkami...ale na Čerňák se určitě vydám, vypadá to na celodenní výlet s kámoškou. Už nás vidím jak lapáme po dechu a nevíme co dřív :)

    OdpovědětVymazat
  46. Vždycky se dívám na fotky a říkám si jaký tam mají super věci, ale nakonec když tam dojdu nekoupím skoro nic, protože jsou tam jenom ohyzdnosti, tak nevím, proč ty věci vždy na fotkách jsou tak super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)