pondělí 9. listopadu 2015

Moje kosmetická KáPéZetka

KáPéZetka nebo-li Krabička Poslední Záchrany je pojem, který znám už z doby, kdy jsem jezdila na dětské tábory a celé dny pobíhala po lese a slovo kosmetika byl cizí pojem :) Na tábory už sice nejezdím, ale svou KáPéZetku stále mám! Není v ní sice třeba nožík, náplasti nebo vlasec, ale jiné a praktické věci :) Po letech kosmetického žití jsem už celkem dost vyselektovala produkty, které s sebou v kabelce nosím a stále dávám přednost produktům, které mi na obličeji vydrží celý den, i když je nanesu brzy ráno a není třeba je během dne tolik opravovat. Proto nikdy nenosím třeba oční stíny, tekuté linky, make-up nebo rozjasňovač a doufám v jejich kvalitu a celodenní výdrž. Možná se budete divit, ale jsou dny, kdy si ani tuhle taštičku s sebou neberu a nechávám jí doma :) Když ale vím, že mám po práci ještě nějakou akci nebo schůzku, tak si jí vždy beru a myslím, že v ní je takový základ, kterým člověk osvěží líčení :)




Kosmetické taštičky sice ráda střídám a doma jich mám asi milion, ale aktuálně je moje nejoblíbenější tato od Lindexu. Uvnitř je prakticky řešená a díky gumičkovým držadlům se uvnitř snadněji udržuje pořádek a kosmetika nelítá tam a sem :) Povrch taštičky je omyvatelný a její velikost není příliš veliká, takže je poměrně skladná.



Co tedy v taštičce většinou nosím? Některé produtky pravidelně obměňuji podle oblíbenosti, takže například produkty na rty točím celkem často. Nikdy tam ale nechybí "obočovka", aktuálně můj velký oblíbenec Gimme Brow od Benefitu. Další nutností jsou pro mě tužky na oči v zákadních barvách - černá (Bourjois) a hnědá (Urban Decay). Mini štětec můžu použít jak na pudr, tak i tvářenku. Je od NARS, ale byl součástí jedné limitované tvářenkové kazetky a normálně v prodeji bohužel není.




Nechybí ani velice skladná tvářenka Marc Jacobs, která má pro mě velice univerzální odstín a pokud bych během dne potřebovala tvářím dodat trochu barvy, tak mám jistotu, že se odstín tvářenky bude hodit k jakémukoliv líčení (samostatný článek o tvářence byl ZDE). Nesmí chybět ani klasický kompaktní pudr na zmatnění obličeje. Někdy ho střídám s matujícími papírky, ale ty jsem momentálně vypotřebovala a zatím si nestihla koupit další. Tento pudr je od Rouge Bunny Rouge a na přepudrování obličeje během dne je fajnový :) Pokud by bylo potřeba něco zakrýt, tak je tu korektor od M.A.C, který využívám na případné pupínky, protože na nich mi nikdy žádný korektor celý den nevydrží. Taštička obsahuje i mini řasenku, kterou tedy občas vyndám/zapomenu a během dne jí používám spíš jen na dokreslení spodních řas.




Chybět nesmí rozhodně ani balzám na rty, bez kterého bych nevyšla ani z bytu :) Aktuálně je to Bioderma Atoderm, který existuje i v tubičkové verzi, pokud by někomu tuhá tyčinková verze nevyhovovala. Gumička Invisibobble mi pomáhá při bad hair days, kdy vlasy už nevypadají úplně ukázkově a je lepší je mít v culíku :) Trio nezbytných pomocníků uzavírá návyková a nejlepší dezinfekce na ruce na této planetě od Bath&Body works!



Rtěnky/lesky/pastelky na rty se v taštičce dost mění a různě je střídám podle nálady a ročního období. Mám o nich připravený samostatný článek, takže se dneska nebudu rozkecávat a více si o nich přečtete už brzy :) Aktuálně se v taštičce nachází rtěnka Marc Jacobs, Clarins Joli Rouge a Sephora dlouhodržící rtěnka s pastelkou na rty Nars.




Čekaly jste, že toho v kabelce nosím víc? :) Jak jsem psala v úvodu, raději než na tahání kufru kosmetiky, sázím na její kvalitu a celodenní výdrž. Ne všechno člověku na obličeji vydrží celý den, to je jasné, ale snažím se brát jen nezbytné minimum produktů. Zásadně s sebou netahám třeba ani sypké věci, u kterých hrozí, že se můžou rozsypat a zaneřádit tak všechno v okruhu pěti metrů :)

Zajímalo by mě, co ve své taštičce poslední záchrany nosíte vy? Máte raději vždy po ruce více líčidel nebo naopak naprosté minimum? :)

37 komentářů:

  1. Taky takovou nosím. A máš tedy krásnou taštičku. Myslela jsem, že je to Ted Baker a on Lindex. :)
    Jinak pobavíš se, až uvidíš můj dnešní článek. Zřejmě máme obě rády mramor a slevy v H&M home. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja nosim so sebou uplne minimum: atomizer s parfemom, korektor, ktory nikdy nepouzivam, papieriky na mastnu plet, balzam na pery a ruz/lesk, ktory mam v ten den na perach, trosku kremu na ruky a antibakterialny gel.

    OdpovědětVymazat
  3. Já u sebe většinou nosím jen pudr, korektor v tyčince a balzám na rty/případně produkt, kterým jsou rty v ten den namalované :) Toť vše co se kosmetiky týče.

    OdpovědětVymazat
  4. Podobne ako komentár vyššie nosím rúž, korektor, odsávacie papieriky, krém na ruky a antibakteriálny gel, máš pravdu tieto BBW sú úžasné :) ale som na MD, takže ako sa ráno nalíčim, tak už väčšinou do večera nič neupravujem, lebo večer som už len doma :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já tam mám ve směs skoro to samé, ovšem nikdy bych nevyšla ven bez krému na ruce a zvlášť v tomhle super blé počasí :-D A druhou nezbytností je pro mě mít v této taštičce i pilník na nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tiez ma zaujala najviac tasticka :D Skoda ze v Kodani neni Lindex :/
    A so sebou nosim len take mini puzdierko s korektorom, antibak gelom, balzamom a aktualnou rtenkou ..niekedy ked si robim rano linku, tak prihodim aj tu, lebo ocasek casto v priebehu dna zmizne do stratena ..ale to iba ak si spomeniem :)

    OdpovědětVymazat
  7. úúúúchvatná taštička!!! já v té svojí nosím několik balzámů na rty, krém na ruce,tvářenku, tužku na oči a gumičku na vlasy...kdyby něco tak tohle mi stačí k záchraně :-):-)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že jsem na tom úplně stejně, včetně Bath&Body works dezinfekce. Jediné, co v mé mini taštičce chybí, je produkt na obočí, protože tam taky očekávám celodenní výdrž. Ale jinak jak přes kopírák :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, máš krásně vybavenou taštičku :-) A líbí se mi ty gumičky pro udržení pořádku, ty jsou super, musím se po nějaké takové taštičce podívat. Já nosím úplné minimum: balzám na rty, rtěnku/lesk, gumičku, antibakteriální gel a pudr.

    OdpovědětVymazat
  10. Taštička je moc pěkná a máš tam vše potřebné :) I když já teda toho nosím mnohem míň, jen fakt základ :)

    OdpovědětVymazat
  11. Obdivuju, když někdo zvládá udržovat takovou taštičku pohromadě a v nějakém použitelném složení :D. Já jsem na tohle hrozná, jsem ráda pokud strčím pudr do kabelky. Taky se mi kolikrát stane, že mám třeba tři rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mně je absolutní nutnost pudr, po tom hrabu několikrát denně, pak matující papírky, dál rtěnka/lesk na rty a balzám na rty, antibakteriální gel na ruce, krém na ruce, tělový sprej a miniatura vůně.

    OdpovědětVymazat
  13. Hezke :) ja nosim pudr a korektor, hodne ted bojuju, ze se mi leskne nos. U ostatnich veci pozaduju kvalitu, tudiz veeci na oci a tvarenku nenosim.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, já toho s sebou zase tolik nenosím :). Z dekorativky jen rtěnku a balzám na rty. Dále antibakteriální gel, krém na ruce, mini parfém a mini deodorant :).

    OdpovědětVymazat
  15. čekala jsem něco takového, je celkem jasné, že se člověk nebude tahat skoro se vším. :) máš moc pěknou taštičku.. to kdyby jsi viděla moji, asi by ses smála, co to je zač :DD

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Vždy pudr, rtěnku a balzám na rty :) krásná taštička :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek! U mne se toho najde trošku více :-D. Tvoje kápézetka je velice luxusní a lituju, že jsem ji v Lindexu nechala :-)).

    OdpovědětVymazat
  18. Nosim sebou taky tohle vsechno..většinou úplně zbytečně.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja sebou nosim jen korektor :D.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. já v kosmetické taštičce potřebuji krém na ruce, desinfekci na ruce a nějaký barevný balzám na rty, to ostatní, jako rtěnka, korektor, už je bonus na víc, abych byla krásná :-D. Každopádně nic víc v podstatě s sebou netahám. A ta kosmetická taštička se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ''obočovka'' mi taky nikdy nesmí chybět v taštičce. A to ještě cca před půl rokem jsem vůbec nic na obočí nepoužívala a teď je to pro mě nutnost.

    OdpovědětVymazat
  22. O KáPéZetka som doposiaľ nepočula (asi som niekde pozadu), ale máš v nej skvelé produkty aj keď mi príde, že toho je veľa, aspoň na nosenie v kabelke.

    OdpovědětVymazat
  23. Řsenka, korektor, pudr, balzám na rt..dostačující:)

    OdpovědětVymazat
  24. Teda ja toho s sebou nosim daleko min :D zaklad je balzam na rty, kdyz se mi stane, ze zapomenu doma, tak je cely den v haji :D vetsinou si musim nejaky jit koupit jinak porad mysli jak mam suche rty, doslova si to vsugerovavam :D pak nosim krem na ruce v nejakem malem baleni, maly telovy sprej s vuni kokosu od Yves rocher a pak takoveto skladatko 2v1 hreben a zrcatko. To je vse, pudr, korektor ani nic podobneho netaham, jenom pokud mam nejak nalicene rty tak si s sebou vezmu danou rtenku/pastelku. Moc se mi libi tvoje tasticka, ja mam od Clinique z jednoho darkoveho setu :)

    OdpovědětVymazat
  25. oči mi většinou vydrží celý den stejné jako ráno, maximálně pokud použiji linku, tak si ji sebou beru, kdybych si promnula oči, jak mám někdy blbej zvyk, když se to nejméně hodí. takže za mě pudr se štětcem, dál tvářenku pro barvu, tužku na obočí s gelem a produkty na rty...pokud mám někde nějakou nedokonalost, připojím korektor...ale stejně nevím proč to s seboz tahám, když vytáhnu maximálně ten pudr a pak jen produkty na rty :D třeba to jednou začnu využívat, že to s sebou tahám :D

    OdpovědětVymazat
  26. Momentálně sebou všude tahám úžasně skladnou taštičku od Yves Rocher, ve které mi nesmí chybět balzám na rty, nějaká rtěnka, tužka na oči a na obočí, pokud mám nějaký pupínek, tak pak musím mít u sebe i nějaký vysouvací tuhý korektor. Občas beru i pudr, ale většinou sázím na to, že by mi věci jako makeup, pudr, stíny, řasenka a tvářenka měly vydržet celou pracovní dobu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krem na ruky, hydratacny lesk na pery, zmatnujuce papieriky, mini pilnik, zrkadielko a nosim to v takej mini priehladnej tasticke Caudalie.

    OdpovědětVymazat
  28. Balzám na rty, aktuální rtěnka, krém na ruce, matující papírky, miniatura oblíbené vůně a deodorantu. Purd mám ve skříňce v práci, takže když je potřeba po práci někam jít a dát se malinko dopucu, řeším to tam. S výdrží očního makeupu a obočí nemám problém, takže toho naštěstí víc s sebou tahat nemusím.

    OdpovědětVymazat
  29. nosím pudr, korektor, gel na obočí, tužka pakliže mám nalíčenu tightline nebo waterline a něco na rty...ale většinou se přes den dostanu jen k přepudrování

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem lajdák a s taštičkou se mi nechce nikdy tahat, hlavně protože vím, že bych její obsah stejně nepoužila, takže v kabelce se mi povaluje akorát balzám na rty, rtěnka a někdy korektor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tužka na obočí, rtěnka, balzám, PORE tyčinka, zrcátko a krém na ruce nosím v tašce stále :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc hezká taštička! Já tahám postupně čím dál tím větší, měla jsem od Clinique a včera jsem si koupila sadu se rtěnkou, tužkou a leskem od MACu, a to je v takový krásný taštičce, že jsem ji hned vytáhla :). Ale do malé kabelky ji nenarvu, tam musím jiné, ale mám naštěstí docela výběr :) Já musím mít rozhodně pudr, štětec na pudr a zrcátko, plus tak 2-3 rtěnky :D, balzám, štěteček na rty, konturku, vzorek vůně, někdy korektor, pilník... :D

    OdpovědětVymazat
  33. Ta taštička je krásná, myslela jsem, že je to Ted Baker:)

    OdpovědětVymazat
  34. Mam stejnou tasticku a souhlas, je super! : ) Jen na te prvni (druhe) fotce vubec nevynikne, jak je hlubokaaa!

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám takovou maličkou od Vichy jen zapínací, a většinou tam mám krém na ruce aktuálně je to heřmánkový od Yves Rocher, barevný a průhledný lesk na rty od Rimmelu. Pak tam mám nude rtěnku od Essence odstín 020 Come naturaly a červenou rtěnku od Miss sporty odstín myslím 050, samozdřejmě nesmí chybět ani balzám na rty. Potom nějaký skřipec nebo sponu do vlasů kdyby náhodou :). A protože mám od přírody danou bez problémovou pleť tak nemusím tahat ani pudr ani korektor, protože makeup nebo BBčko mi vydrží celý den. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Holky, sháním přesně takovou, na netu
    není.jsou ještě v obchodech?
    Děkuju
    Ivana.vrbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)