neděle 15. listopadu 2015

Moje aktuální pečující rutina | podzim 2015

Dlouho jsem vám neukazovala aktuální pečující rutinu, takže jsem trochu updatovala svou kosmetickou poličku a dnes vám jí ukážu. Beru ty základní pečující produkty, nebudu do toho tentokrát tahat odličování, které by si možná zasloužilo úplně samostatný článek. Jedná se o produkty, které používám ráno a večer a které jsou aktuálně přizpůsobené ročnímu období. Snažím se o pleť pečovat podle jejích momentálních potřeb, takže když se někdy objeví více pupínků, sáhnu po speciální péči na to určené a naopak když mám pocit, že pleť trochu pne, tak jí zase dopřávám trochu více hydratace. Kdyby vás zajímalo, jaké masky na pleť používám, můžete si připomenout speciální článek, který jsem tomuto tématu věnovala ZDE.

Začnu denní péčí, tedy tím, co většinou předchází procesu líčení :) Před nanesením make-upu pleť vždy očistím micelární vodou. To beru jako takový základ, bez kterého bych asi nedokázala krém na obličej nanést. Aktuálně mám na stole tuto novou micelárku Nivea pro normální až smíšenou pleť. Micelárky mám někdy načaté i dvě nebo tři a ráda je střídám - např. ráno používám tuto a večer zase tu od Dermacolu (psala jsem vám o ní včera). Po očištění pleti přichází na řadu oční krém. Aktuálně používám Special Eye contour balm od Clarins, který má lehčí konzistenci a není příliš mastný, takže se hodí i pod make-up (a zároveň cítím, že oční okolí hydratuje). Na celý obličej pak nanáším pleťový krém HydraQuench cream-gel z hydratační řady Clarins. Je to už asi třetí nebo čtvrté balení, které mám a musím říct, že mi sedí skvěle. Výborně hydratuje a pleť nijak jí neumastí ani nezatíží. Výhodou je, že se prodává v různých texturách a na své si přijdou i majitelky suché pleti, pro které je tento krém dostupný v hutnější a bohatější konzistenci. Když hodně přituhne a venku jsou mrazy, tak sáhnu po krému Total Moisture od Benefitu, ale aktuálně to zatím ještě není potřeba a tento krém bohatě stačí. 

Jsou dny, kdy se nelíčím, ale pokud vyrážím někam mezi lidi, chci aby měl obličej trochu jasu a nevypadal jak po týdenním tahu :) Na to je skvělý Strobe cream od M.A.C, který obsahuje maličko perleti, takže tvář opticky rozjasní. Zároveň nepůsobí jak pěst na oko a není nápadný. Někdo si tento krém míchá třeba s make-upem a je fajn, že ho lze koupit i v menším cestovním balení, aby si člověk vyzkoušel, jestli mu sedí. Vyhovuje mi jako občasný pomocník, ale na každodenní rutinu mi nepřijde vhodný a mám pocit, že by mi nestačil.



Pokud nastanou dny/týdny, kdy je pleť v horším stavu a sem tam se objeví nějaké pupínky nebo cítím, že se pleť více mastí, sahám po speciální péči. Myslím, že jsem v tomhle ohledu vyzkoušela celkem už dost produktů a mám srovnání napříč značkami, takže už tak zhruba vím, co mi sedí a čemu se raději vyhýbat. Matující tonikum od Avéne z řady Cleanance MAT používám zejména ve chvílích, kdy chci pleť tak trochu "dezinfikovat". Např. když si manuálně čistím póry nebo mám nějaký ošklivý pupínek, který bych ráda co nejdříve odstranila :) Tonikum nijak nezapáchá po alkoholu, což je nešvarem některých jiných produktů a čemuž se snažím vyhýbat, protože to pleti nikdy nepřinese nic dobrého. Tonikum pleť nijak nevysušuje a po jeho použití nemám pocit, že bych měla kůži na obličeji o číslo menší. Nepoužívám ho každý den, ale jen když je to potřeba a vážně skvěle mi sedí. Nelekejte se, kdybyste na něj v lékárně koukaly, protože na dně je taková jakoby usazenina a před použitím je vždy nutné ho protřepat. Léty osvědčené je Sebium Serum od Biodermy, které mi zatím vždycky neuvěřitelně pomohlo, pokud se pupínková invaze rozšířila do většího počtu nebo zasáhla více míst na obličeji. Sérum používám jen lokálně na místa, kde je to potřeba, protože po natření na celý obličej způsobuje trochu nepříjemný pocit a stahuje. Lokálně je to ale skvělý pomocník a musím zaťukat, protože mi zatím pokaždé strašně pomohl a do 2-3 dní jsem měla od pupínků pokoj. Posledním a zároveň nejnovějším přírůstkem do rodiny je TriAcnéal expert od Avéne, který je určený na dospělou pleť se sklony k akné. Je na něm úžasných hned několik věcí - příjemně voní (což u podobných produktů není zvykem), má příjemnou texturu, na pleti je ultra příjemný a nijak jí nevysušuje. Dokáže eliminovat zánětlivá ložiska i černé tečky a na své pleti cítím, že jí výborně sedí. Dokáže pleť zklidnit a opravdu dokáže předcházet zánětlivým lézím. Např. když si manuálně čistím póry, tak pleť ošetřím nejdříve tonikem a pak tímto krémem a zatím se mi ani jednou nestalo, že by mi druhý den vyskákaly třeba pupínky, což se mi dříve stávalo. Za mě je to jeden z objevů letošního roku a pro mastnou pleť malý zázrak. Rozhodně ho tady nevidíte naposledy :)



Noční péče je aktuálně hodně jednoduchá. Pokud nejsou dny, kdy by mě trápily právě pupínky a musela jsem se uchýlit ke speciální péči výše, stačí mi po odlíčení obličeje i očí nanést jen oční krém a olejíček. O novém olejíčku od Kiehl´s jsem vám shodou okolností psala včera a nemusím asi dodávat nic dalšího :) Pro někoho to bude možná trochu zvláštní, ale mám jiný oční krém na den i noc. Na noc mi nevadí používat i super mastné nebo hutné oční krémy a cítím, že čím jsem starší, tím více si to oční okolí žádá. Aktuálně miluju oční krém Eye repair cream od Bobbi Brown, který nakopává do zadku moje stálice od Kiehl´s a Benefitu! Tenhle oční krém je tak super hutný a krémový, že jsem z něj doslova hotová! Je to jak pleťová maska pro oční okolí a ještě ráno cítím, jak je oční okolí vláčné a heboučké. Navíc ho stačí tak pidi množství, že jeho obří balení vydrží neuvěřitelně dlouho. Pod make-up by mi nevyhovoval, ale na noc je tedy zatím bezkonkurenční a hodně zahýbal s mým žebříčkem očních krémů.


Na závěr jedna specialita. Kdo mě sleduje delší dobu, jistě ví, že mám slabost pro termální vody. Zejména během léta jsou pro mě must-have a nedám na ně dopustit. Na posledním Interbeauty jsem ale propadle téhle bylinkové spršce od Havlíkovi Apotéky. Je to osvěžující a hydratační voda, která obsahuje třeba med, rakytník nebo kopřivu. Její bylinková vůně je pro mě trochu i taková aroma terapie a kromě osvěžení obličeje oblaží i mého ducha :) Haha, ne ale je fakt výborná a pomáhá mi ve chvílích, kdy cítím, že pleť trochu pne (třeba po odlíčení nebo při přechodu z vytopené místnosti ven a naopak) nebo jí přestříkávám obličej během dne. Skvělý pomocník na pracovní stůl nebo noční stolek a tak trochu návyková záležitost :)


Takže toť vše vážení! Myslím, že toho tolik není a je to přiměřené k mé povaze kosmetického maniaka :) Nebo máte jiný názor? Dejte mi schválně vědět, co používáte aktuálně vy a zda máte nějaké produkty stejné :)



23 komentářů:

  1. Niveu micelárku právě dopotřebovávám Rendy, ale ještě mám tu starou verzi. Ráda bych pak vyzkoušela i novou micelárku od Baley, tak čekám, až se na ni začnou objevovat nějaké recenze na blozích :). Myslím, že toho používáš akorát, že to není nějak přehnané.
    Já momentálně ráno očistím pleť vodou od YR z řady hydra vegetal a pak až večer zase očistím + odlíčím + použiju krém nebo olej :)
    A aspoň 1x týdne si dám masku

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, báječné fotky, tohle se ti vážně povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekny clanek,je fajn si to precist a potom si rict,tohle by mohlo sednout i me,tak to zkusim.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já pořád hledám ideální noční oční krém, taky už cítím že bych snesla něco hutnějšího :-) jinak Hydraquench od Clarins je pro mě super objev, v péči sázím spíš na přírodu, mé pleti to více vyhovuje ale tenhle krém je naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný článek! Ráda jsem si početla:)))

    Sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Veru: na tu micelárku Balea se těším, ale přijde na řadu až vypotřebuji ty dvě, co mám načaté :)

    Fairychain: moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :)

    Barzoolka: zkoušení očních krémů je běh na dlouhou trať a člověk musí zkoušet, co mu sedí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ziadny z tychto produktov som zatial neskusala. Ale uz mam vzorku Avene TriAcneal expert emulsion a chystam sa testovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Otevřenou micelárku mám od Biodermy, ale připravenou mám i od Baley... jsem na ni zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky používám dva oční krémy, na den s SPF a na noc nějaký hutnější.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, absolutně super článek, moc hezky nafocené a perfektně sepsané. Musím říct, že po přečtení tohoto postu uvažuju, že bych místo videa, které jsem měla v plánu, napsala podobný článek. Zajímalo by mne, jestli ti na noc sedí Khiel's olejíček lépe tento nový nebo klasický modrý? Oční krém od Bobbi také miluju, je to pro mne must have na noc. Triacnéal to samé. Z velké části bychom mohly sharovat koupelnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji prosím od tebe video. Ne že bych tvé články neměla ráda, ale tvá videa jsou absolutně top!

      Vymazat
  11. Zkušenost nemám s ničím, ale se zmiňovanou micelárkou Nivea ji mít chci, ale to až dopotřebuji ty zásoby,které jsem si vlivem výhodných cen/nákupovacího zatmění pořídila:-)

    OdpovědětVymazat
  12. článek je skvělý, z uvedených produktů jen občas používám sebium od biodermy, když se má pleť poněkud zblázní, jinak s ostatními produkty žádné osobní zkušenosti nemám

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám večer po odllíčení vždy čístící vodu a dvakrát do týdne peeling na obličej. Ráno či dopoledne před nalíčením mažu hydratačním krémem. Vše z Yves Rocher:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si teď na ráno oblíbila Roll on od Sephory (místo očního krému). Na noc používám Mac krém na oční okolí. Mám také Mac krém na obličej, který používám na noc. A ráno stáhnu vždy po krému Dalton DERMANOR, který je zatím nej pro mou smíšenou pleť, co jsem kdy měla :).

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som tiež zvedavá na tú Balea micelárku :-) Ale aj tá od Nivei je zaujímavá- ako pôsobí na mastnej pleti?

    OdpovědětVymazat
  16. Já nedám ani ránu bez micelární vody od Biodermy. Tou dočišťuji pleť a poté nanesu krém, na noc hutný zklidňující a ráno jen nějaký lehčí krém nebo Bioil. Naučila jsem se používat i oční krémy a bez něj už si to taky neumím představit.

    OdpovědětVymazat
  17. na Strobe cream od Mac slyším v posledních týdnech samou chválu, tak po něm asi brzy skočím! :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, krásný článek i fotografie.

    OdpovědětVymazat
  19. Ta vodička od Havlíka vypadá lákavě :) Musím se po ní podívat!

    OdpovědětVymazat
  20. Nepoužíváš toho vůbec moc. Já mám prakticky stejnou skinecare, akorát tedy tak jednou za 10 dní nedám dopustit na čistící peeling....krásně se tím pleť do hloubky pročistí, zbaví se staré vrstvy kůže a je po tom úžasně hladká...a make up na ní vypadá prostě dokonale ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)