středa 18. listopadu 2015

Mega haul z Primarku

V pondělí jsme se s kamarádkou vydaly směr Drážďany a jednou ze zastávek byl samozřejmě i Primark. Byl to teda opět zážitek a letos mě tam už nikdo nedostane. Nechci si ani představovat, kolik lidí tam musí být o víkendu! Mějak ty davy hůř a hůř zvládám :) Odcházely jsme ověšené taškama a to jsme třeba úplně vynechaly sekci oblečení, protože stát hodinu na kabinky se nám vážně nechtělo :) Tentokrát jsem se ale vyřádila v home sekci, kde jsem si toho koupila asi nejvíc (koupila jsem tam i dost dárků na Vánoce, ale nemůžu vám je ukázat, protože by to kamarádky viděly a některé by rozhodně poznaly, co je pro ně :) Původně jsem chtěla z Primarku i něco natočit, ale po pěti minutách jsem to vzdala, protože to se prostě nedalo :)



Koupila jsem si další semišová ramínka, která jsou super tenoučká a člověk díky nim ušetří dost místa ve skříni. Měli i nové svíčky ve skle a taky jsem si konečně koupila tenhle roztomilý termohrnek :)



V oddělení doplňků mě toho moc nezaujalo a vybrala jsem si jen jednu menší kabelku, boty, prstýnky s mým znamením a voňavku. Což je teda trochu vtipný a někdo si možná bude klepat na čelo, ale ona fakt tak pěkně voní!



Koupila jsem si další pončo (které je mimochodem ze strašně příjemného a hřejivého materiálu)


Už v létě jsem na tuhle svítící šipku koukala, ale nechtělo se mi jí tahat, tak teď už nadešel její čas :) 


Další z home sekce je i nová chňapka, prostírání a "&" dekorace


V zimě miluju nosit podobné bačkůrky nebo huňaté ponožky, takže tyhle byly jasná volba :)


Jako správná hospodyňka mám i stylové utěrky :)


Pro ještě lepší organizaci je tu tahle pěkná tabule, kam si budu plánovat články na další týden dopředu :)


Jestli je něco must-have položka z Primarku, tak rozhodně plátěné tašky!


Vánoční sekce sice nebyla tak široká, jak jsem čekala, ale na druhou stranu měli moc pěkné jmenovky na dárky i přáníčka. A hlavně měli i Star Wars cedulky na dárky, takže můj muž bude mít letos stylově zabalené dárky (což mi připomíná, že jsem vám zapomněla vyfotit všechno s motivy SW, co jsem mu koupila :) Tak někdy příště no...




Do zásoby další cestovní balení tubiček, ramínko na drobné šperky a barevná světýlka (btw. typů a druhů světýlek tam měli opravdu dost)



Těšila jsem se, že manželovi nakoupím spoustu triček z nové Star Wars kolekce a byla jsem zklamaná, protože kolekce byla tak probraná, že z ní prakticky nic nezbylo! Tak jsem si alespoň koupila pyžamo, aby si SW užil na mě :) Jinak v dámské kolekci toho měli víc, ale neumím si představit, že jdu do práce s Darthem na prsou :)



Posledním kouskem jsou tyhle polštáře, které jsou krásně měkoučké. Přemýšlela jsem, jestli si nekoupit ty flitrované z kolekce od anglické youtuberky Gabrielly Lindley, ale nakonec vyhrála praktičnost a neutrální šedá barva :)


No, jestli se do Primarku ještě letos chystáte, tak si asi radši pospěšte, protože tam za chvíli bude asi nedýchatelno! Celkem mě naštvalo, že některé sekce byly dost probrané a vypadalo to, že nikdo nedoplnil zboží do regálů, protože se mi nechce věřit, že půl hodiny po otevření už bylo tolik věcí vybraných! Na oblečení jsme neměly ani pomyšlení, protože čekání další fronty na kabinky se nám prostě nechtělo. Mrzí mě, že byla dost probraná i pánská Star Wars kolekce, což mrzelo i kamarádku, protože její muž je na tuhle tématiku taky dost zatížený :) Chce to pevné nervy a trpělivost, jinak tam snad ani raději nejezděte!

Tak se pochlubte, kdo je odvážný a ještě se tam letos chystá? Nebo kdo si tam udělal výlet třeba včera, kdy tam podle mě byla půlka týhle republiky :)

58 komentářů:

  1. Primark má super doplnky a podobné věci do domácnosti :). Já se chystám do Berlína, tak se tam určitě taky zastavím :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja teda primarik milujem :) bola som v ňom xkrát v Londýne a neomrzela ma ani kopa ľudí :)) škoda že nie je aj niekde bližšie :) každopádne pekné úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se chystam 5.12. ale mam obavy no :D Ja vetsinou nakoupim ruzne drobnosti, obleceni az tolik ne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Wow krásný nákup, nutně potřebuju asi všechno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů to jsou krásné věci!! Do Primarku se chystám po novém roce, tak snad také nakoupím takové krásné věcičky :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. Byla jsem tam teď o víkendu a byl to teda mazec na advent bych tam rozhodně nejela. S těmi probranými regály máš pravdu, pro mě bylo nemožné kdekoliv sehnat moje velikosti, i tak jsem si toho koupila docela dost. A v sekci home mají opravdu rozkošné věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super nakupy. Velmi sa mi paci ten termo hrncek, ponozky a cestovne tuby. Ja sa do Primarku dostanem az niekedy buduci rok :(

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné věcičky nejvíc se mi líbí termohrnek ;) chystáme se vyrazit do 14dnů ale čím dál víc si to rozmýšlím, protože davy lidí fakt nejsou moje parketa :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavé a pekné vecičky, ale väčšina z nich by mi len zaberali len cenné miesto v izbičke :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci, nejvíc se mi líbí polštářky a ponožky.

    OdpovědětVymazat
  11. Dekorace do domu jsi vybrala fakt hezký :) A ponožky jsou roztomilý
    Já už se tam letos nechystám :D

    OdpovědětVymazat
  12. na nákupy v Primarku je třeba pevný nervy! loni jsem tu frontu vystála dvakrát .o)

    karolina.klusackova@gmail.com YR balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  13. Trička s Darth Vaderem jsem viděla před pár dny v New Yorkeru za 299,- :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tam taky byla toto pondělí a děs, hrůza... úplně mi to vzalo chuť z nakupování... :(
    Takže tento rok už Primark neee... a v příštím roce jen všední den (a to tak aby druhý den nebyl v ČR svátek :D )

    OdpovědětVymazat
  15. No tak koukám, že paráda :-D já se chystám v sobotu, ale docela jsem se vyděsila teda :-D jedu především na oblečení to bude asi hardcore :-D

    OdpovědětVymazat
  16. V příštím roce budeme zařizovat bydlení, tak bych tam zajela pro nějaké doplňky na doladění atd., ale cíleně kvůli Primarku do Drážďan asi nepojedu, přijde mi, že pak člověk utratí spoustu peněz za zbytečnosti, které vlastně vůbec nepotřebuje, jen proto, že tam prostě je a kdy se tam zase podívá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. pěkný nákup, já v primarku nikdy nebyla, ale některé věci mě opravdu lákají- třeba ty plátěné tašky a nebo utěrky nemají chybu :-D

    OdpovědětVymazat
  18. A my se tam chystáme až v prosinci, spojíme to s Vánočními trhy:-) Myslím, že si dokážu živě představit jak to tam asi bude vypadat, ale dostat se tam prostě musím:-D Krásné nákupy, hlavně se mi líbí ta kabelka a ponožky:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Super nákup, těším se až se do Primarku také někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja jsem tam byla v rinu a tak pul roku tam nevkrocim,fronty dlouhe kilometr a vsechno prehrabany,ze se to proste nedalo.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ja byla v Primarku asi pred dvema tydny v Londyne a lidi bylo hodne, ale tricko Star Wars jsem aspon jedno priteli ukoristila :D A platene tasce jsem tam taky neodolala, maji super motivy :) Jinak sis poridila krasne kousky, moc se mi libi ta kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jezdim do Berlina na nakupy docela casto, protoze zbozi u nas se mi malo kdy libi. Primark mam hodne rada. Vzdycky si tam nakoupim doslova horu obleceni a doplnku. Skoda, ze neni i u nas.

    OdpovědětVymazat
  23. Já tam jedu za dva týdny :D ale nakoupila sis nádherný věci, brala bych vsechno!

    OdpovědětVymazat
  24. Když jsem byla v Drážďanském Primarku, tak mě to nijak zvlášť nenadchlo, taková hrabárna. Líbilo se mi tam až po letech v Anglii, kde jich je tolik, že člověk sežene i ty jinde vybrané sekce. Tvoje úlovky se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Byla jsem teď na proudloužený víkend v Berlíně a v tamním Primarku docela v pohodě. Na kabinky jsem nečekala vůbec a věci prodavačky průběžně doplňovali během dne, takže spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tie ponožky sú super :) ALe aj ostatné veci samozrejme :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vždycky, když vidím podobné hauly z Primarku, tak začnu mít touhu tam jet :D a sakra... :D ale skvělé věci sis pořídila, moc se mi líbí ta kabelka :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  28. Zrovna o víkendu jsme si s přítelem říkali, že by jsme chtěli někam jet, ale vidím to až příští rok, podle toho co píšeš. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Primark mě vždycky lákal ale kdyby jen nebyl tak daleko. Proč ho ještě neotevřeli v ČR? Zájem by určitě byl...

    OdpovědětVymazat
  30. V Primarku jsem ještě nebyla, ale chystám se tam co nejdřív:-) I když možná až po novém roce, kdyby tam nemusely být takové návaly lidí.

    OdpovědětVymazat
  31. Nakoupila jsi super věci! :) Já ještěv Primarku nebyla a sice mě to láká, ale na druhou stranu se úplně děsím těch davů :D

    OdpovědětVymazat
  32. já tam jedu 5.12. do dráždan, poprvé tak jsem zvědavá jaké to tam je, ale věci si koupila moc hezký

    OdpovědětVymazat
  33. Tolik krásných věcí! Mi se ty jejich doplňky do domácnosti moc líbí, pořídila bych tam tolik drobnůstek O:).

    OdpovědětVymazat
  34. Nejvíc závidím jmenovky na dárky, ale kvůli nim se tam teda nepoženu :)

    OdpovědětVymazat
  35. No já to snad nechám až na pozdějc, taky hory lidí nějak hůř snáším :-/ asi stárnu

    OdpovědětVymazat
  36. škoda, že u nás také obchody nie sú :( pozrela by som sa tam... no čo už, pekné vecičky :)

    OdpovědětVymazat
  37. Nejvíce mě zaujala ta vůně...má krásný design a já jsem na parfémy ujetá, takže bych velmi ráda vyzkoušela :-)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Moc pěkně si nakoupila. Mám ráda se vždy dívat na tyhle nákupy co si kdo koupil a čerpat z toho inspiraci :) Jelikož vždy najdu něco co já sama jsem v Primarku neobjevila a u tebe zrovna je hned několik takových věcí po kterých se příště mrknu a podaruji někoho blízkého :) Jinak ono je tam plno lidí v tomhle období teď asi furt. Nejhorší nápad co jsme doma měli bylo se tam minulý měsíc vydat o náš státní svátek....to bylo vážně peklo. Říkala jsem si zlaté Vánoce o ten svátek tam byla fakt snad ještě víc než o advent :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. V Primarku jsem ještě nikdy nebyla, těším se, až otevře Praha ten svůj, i když předpokládám že to bude taky hlava na hlavě. A teda já letos asi všechno budu kupovat přes internet, sama dělám v Ikea a když vidím kolik lidí tam chodí (a to není úplně ten top obchod ve výběru dárků na vánoce), pak se mi vůbec nechce nikam jinam... Každopádně jsi skvěle vybrala. Moc se mi líbí ty vánoční blbinky i svíčky nebo termohrnek. .)

    OdpovědětVymazat
  40. chystám se tam 19. prosince a teď mám tak trochu strach XD to bude boj

    OdpovědětVymazat
  41. Chystáme se tam v sobotu, chceme jet už brzo ráno, ale asi to nebude moc platné :D a hodinové fronty v kabince, no to je mazec.... Ale vyhlídla jsem si na netu také tu kabelku čern ou, vypadá krásně :) tak snad něco také ulovím :) chci také do drogérky, pokoupit co u nás nemáme :)

    OdpovědětVymazat
  42. Krááásné věci! Já bych se do Primarku už letos asi nechystala protože opravdu nemám ráda davy lidí (a věřím že v primarku jich před vánocema bude mraky). Možná na jaře se tam vydám koupit nějaké nové dekorace do bytu :)

    OdpovědětVymazat
  43. Pěkný výběr, obzvlášť ty dekorece a blbinky do bytu!:) Uvažovala jsem, že zajedu do Primarku do Vídně, ale jelikož nesnáším davy lidí, tak to budu muset promyslet.:D

    OdpovědětVymazat
  44. Tak to s e se asi nevedomky potkaly :D a ja uz tam dlouhi nepojedu, na tohle nemam nervy :D jinak termihrnek se mi otevira, bohuzel :( jinak jsem s vecma zatim spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  45. Moc hezký nákupy.Ty polštáře jsou moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  46. No uplně jsi mě navnadila na Primark. Asi si tam udělám taky výlet, snad se ještě vyhnu Vánočnímu šílenství :D

    Jinak by mě moc potěšil balíček č.1.
    ABestgirlA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Paráda zrovna se tam chystám za 14 dnů :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Primark super, nákupy ještě lepší! Vede u mě termohrnek a Darth Vader! :)

    OdpovědětVymazat
  49. Tie "protišmýkové" ramienka sú super. ja som si také kúpila v Lidli a odvtedy mi nič nepadá z vešiakov :D

    OdpovědětVymazat
  50. V Primarku jsem nikdy nebyla a moje peněženka toho vůbec nelituje :) Vybrala jsi super věci ;-)

    OdpovědětVymazat
  51. a já tam furt nebyla...to je ostuda :) ten thermohrnek bych brala hned! :) mochezký nákup :D ikdyž asi nechápu, na co tolik plátěných tašek :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)