pondělí 2. listopadu 2015

Maybelline The Blushed nudes paletka

Tenhle podzim patří novým paletkám stínům a i když tato se u nás zatím nedá sehnat, chtěla jsem vám o ní napsat. Pokud byste stejně jako já měli kliku a někdo hodný vám jí ze zahraničí dovezl, tak ať víte, co a jak :) The Blushed Nudes je druhou paletkou od Maybelline a první verze The Nudes je dostupná i u nás (článek byl ZDE). Bohužel zatím nemám žádné informace o tom, že by se růžová verze chystala i k nám a co jsem se tak dívala, zdá se, že se do Evropy nedostala ještě vůbec.


Když se na paletku na první pohled podívám, nevybaví se mi hned srovnání s Naked 3 od Urban Decay, která je podobně narůžovělá. Vlastně až když jsem paletku měla v ruce a na stole ležela i Naked 3, tak mi došlo, že inspirace jednotlivými odstíny byla značná :) Mrkněte třeba tady na porovnání odstínů obou paletek. Důvodem k vyzkoušení této paletky byla celkem fajn zkušenost s předchozí verzí The Nudes. Někdo na ní sice nadával, ale mě vůbec tak špatná nepřišla a myslím, že se s ní dá celkem dobře fungovat a v drogerii moc kvalitnějších paletek stínů není. Když ke mě růžovka docestovala až z Kanady, nemohla jsem se dočkat, až jí vyzkouším. Bohužel první rozčarování přišlo už s konzistencí stínů. Hodně z nich má totiž takovou křídovou konzistenci, což nikdy neznačí nic dobrého. Lesklejší odstíny se shimmerem jsou na tom o něco lépe a textura je trošičku více máslovitá. Paletka obsahuje i několik matných stínů, které mají bohužel celkem slabou pigmentaci a hodně práší. Dalším mínus je pro mě to, že některé stíny vypadají na oku stejně. Tím, že barva není sytější, tak některé růžové nebo hnědé odstíny splývají v jeden. Během dne bohužel stíny ještě blednou (i když vždy používám bázi pod stíny) a večer už skoro ani nepoznáte, že jste se něčím líčily. Podle mě je tato růžová verze mnohem méně kvalitnější, co se textury a celkově obsahu stínů týče a The Nudes u mě rozhodně vyhrává.



Balení je narůžovělé a provedení je stejné jako u The Nudes verze. Součástí balení byly i dva aplikátory, které šly stejně hned do koše :)





Dole: odstíny zleva -> 1 - 2 - 3 - 4




Dole: odstíny zleva -> 5 - 6 - 7 - 8 






Dole: odstíny zleva -> 9 - 10 - 11 - 12 








Celkově jsem z kvality stínů zklamaná a čekala jsem, že bude lepší (nebo minimálně srovnatelná s The Nudes paletkou). Nemůžu říct, že by to byl propadák roku, ale pokud máte doma kvalitnější a dražší značky paletek, tohle vás těžko zvedne ze židle. Umím si jí představit na kosmetickém stolku mladší slečny, která s líčením teprve začíná nebo někoho, kdo se nelíčí tak často a neujíždí si na masivní pigmentaci stínů. Své příznivce si najde, o tom nepochybuju, ale pro mě je to bohužel trochu slabší odvar. 

Co na paletku říkáte? Líbí se vám barevné složení stínů? Máte doma verzi The Nudes? :)


Ráda bych vám ještě jednou chtěla poděkovat za vaše hlasy, díky kterým jsem se umístila v TOP 10 Blogerce roku! Moc si toho cením a děkuju za vaší podporu :) Pro mě je hlavní, že se na blog vracíte a že vás (snad) baví číst moje řeči o kosmetice a třeba se i někdy inspirujete a kosmetika vás baví, tak jako mě :)

35 komentářů:

  1. Moc se mi líbí desing, ale stíny mě neohromily :)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa vôbec nezaujala. Doma mám už jednú paletku s naružovelými odtieňmi a nad touto som ani nerozmýšlala. Takže mi je jedno či sa sem dostane alebo nie :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou máš doma prosím? ☺

      Vymazat
    2. A jakou máš doma prosím? ☺

      Vymazat
  3. Je to škoda, protože paletka vypadá docela dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, závidím, že ji máš, toužila jsem po ní a marně doufala, že ji seženu v Německu, ale jak píšeš, Evropa asi zatím prostě nic. Na ruce ty stíny vypadají úchvatně a jejich barevná skladba se mi líbí, až na ty tři dosti podobné hnědé odstíny. Přála bych si ji omrknout naživo..

    V podzimních tónech

    OdpovědětVymazat
  5. Docela škoda, protože na první pohled paletka vypadá krásně! Přesně tenhle typ odstínů, mi vždycky sedí :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka vypadá docela dobře.

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na obrázku stíny vypadají skvěle, ale ve skutečnosti to tak super nebude. Na druhou stranu je úspěch, že drogerky (i když ne naše) něco takového nabízí.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta je naprosto úžasná. Tu první verzi mám doma a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc gratuluji k top 10 v blogerce roku,mne se paletka libi,hlavne jsou to stiny,ktere bych vyuzila,ale stejne nemam co resit,kdyz v cr jeste neni.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Barvy stínů jsou na pohled hezké, ale to je tak všechno. Rozhodně bych si ji díky horší kvalitě nepořídila, ale nad verzí The Nudes uvažuju. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se teda více líbí ta původní verze, ikdyž ani tu nevlastním. Jak říkáš, mám už docela zásobu kvalitnějších stínů a tak mě tyto příliš nelákají :)

    OdpovědětVymazat
  12. Původně jsem si ji chtěla koupit, ale po téhle recenzi si to asi rozmyslím :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  13. Maybelline zase vytvořila novou paletku?! :) Jako obalem mě celkem zaujala i pigmentace je fajn :))) Jako jednak jak píšeš já drahé paletky zatím nevlastním, takže tahle by se mi klidně i hodila :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujala, líbí se mi a doufám, že se k nám dostane:)

    OdpovědětVymazat
  15. Nevypadá špatně, ale pokud má slabou pigmentaci a stíny si jsou hodně podobné tak je to škoda. Třeba si to šetří na nějakou další paletku a ta bude pecka :D gratuluji k top 10 v blogerce roku :)

    OdpovědětVymazat
  16. škoda, tahle verze se mi na první pohled líbí asi i víc než nudes :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Mě teda vůbec nějak, přijde mi taková nijaká :-/ A nějak extra mě neuchvátila ani The Nudes, sice ji mám, ale nějak často ji teda nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  18. mě se barevně líbí, ale nějak po nich netoužím

    OdpovědětVymazat
  19. Mám doma The nudes ,ktorú mám celkom rada. Táto ma moc neohromila ,páči sa mi 10 a 12 odtieň ,ale inak nič moc.
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí design a plánuji si koupit tu první verzi:)

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluju, umístění si rozhodně zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  22. no ta barva obalu a seskupení stínů mě nelákaly...a budu věřit tvému úsudku. tohle mít doma nemusím :) ale je pravda že the Nudes používám velmi často a jsem spokojena. holt všecko se nepovede...

    OdpovědětVymazat
  23. Paletka vypadá na pohled pěkně, ale mám Naked 3 a vzhledem ke kvalitě stínů UD bych si už paletku z drogerky nekoupila.
    UD mi vyhovuje maximálně.

    OdpovědětVymazat
  24. Mně se tato na fotkách líbila, ale když to tu čtu, tak už ji ani nechci. Ani ta verze, co se tu prodává, mě neokouzlila. Když jsem ji viděla na vlastní oči, najednou jsem neměla pocit, že ji musím mít. Pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Neviem prečo..ale ani jedna paletka od Maybelline ma neohromila :(( mám rada ich produkty,ale tieto paletky ma teda vôbec nelákajú :/

    OdpovědětVymazat
  26. Oproti jejich první paletce vůbec nezaujala, pokud se objeví i u nás určitě do sbírky nepořídím ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak mě se tedy tuze líbí! A tak mě taky tuze štve, že tady není k dostání. Zrovna jsou to fajn odstíny, které vyhledávám. No tak nezbývá než toužit dál a třeba se dočkám, že se objeví i v ČR.

    OdpovědětVymazat
  28. Ten desátý stín je krásný, jinak mě to teda moc neohromilo.

    OdpovědětVymazat
  29. vypadá hezky, ale moc mě neohromila... jedině teda ta bílá, ta vypadá dobře a často bývá v jiných paletkách blbě pigmentovaná

    OdpovědětVymazat
  30. Sama som prekvapená, ale odtiene sa mi páčia. Kupovať si ju asi nebudem, lebo k objektom mojich túžob patria iné kúsky, no keby som nebola až taký fajnšmeker na obaly, zaujala by ma :)

    OdpovědětVymazat
  31. swatche sice nevypadají jako nějaký zázrak, ale stejně mě k ní cosi táhne :) budu si přát, aby k nám také dorazila!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)