sobota 14. listopadu 2015

Kosmetická trojka - Kiehl´s olej, Scholl elektrický pilník a Dermacol micelárka

Tento koncept článku, kdy vám ukážu tři produkty od různých značek, jsem už před nějakým časem vytvořila. Podle vaší zpětné vazby jsem jen upravila název, takže od teď to bude Kosmetická trojka a vždycky vám v něm ukážu tři produkty, o kterých mi přijde "zbytečné" psát samostatný článek, ale svou pozornost si z různého důvodu zaslouží. Jsou prostě produkty, které není třeba zbytečně a dlouze okecávat a popisovat a podle mě je sem tam stručnější shrnutí dojmů praktičtější :)


Kiehl´s Daily Reviving concentrate (30ml) - 1090 Kč

Seznamte se - tohle je mladší brácha slavného olejíčku Midnight Recovery Concentrate (MRC), který nejspíše asi znáte, protože patří mezi bestsellery značky Kiehl´s. Tento olejíček by měl být o něco lehčí a tudíž se může používat i během dne a díky směsi esenciálních olejů, které obsahuje, by měl podporovat přirozený obranný systém pleti. Obsahuje například olej z kořeně zázvoru, olej Tamanu nebo olej ze slunečnicových semen. Tyto specifické oleje dokážou pleť jakoby obalit a díky tomu jí dopřávají podporu celý den - udržují správnou míru hydratace, slouží jako rezervoár blahodárných látek a posilují přirozenou schopnost kůže bránit se před vnějšími negativními vlivy. Toť trochu té teorie, abyste si dokázaly lépe představit, k čemu olejíček vlastně slouží. Oproti MRC je opravdu o něco lehčí a rychleji se do pleti vsákne. Někomu u MRC vadí jeho poměrně výrazná levandulová vůně a zalíbení by mohl najít třeba ve vůni pomerančů, které cítím z tohoto olejíčku :) I když možná žádné neobsahuje, jeho vůně mi je prostě evokuje. Já olejíčky používám jen na noc a to bez vyjímek a tak trochu mám problém s tím, abych si ráno nanesla olejíček a pak na něj dávala make-up. Prostě se mi to příčí a ráno nemám čas na to, abych čekala, až se olejíček vsákne a až pak pokračovala s líčením. V tomhle ohledu mám stále zábrany a jen tak něco je asi nerozbije. K olejům obecně jsem si hledala cestu docela dlouho a ještě před pár lety bych vám řekla, že jste vadný, když si chcete dát olej na mastnou pleť :) Naštěstí jsem pochopila, že to možné je a naopak třeba během chladnější části roku mi olejíčky suplují noční krémy. Zvlášť čelo a tváře mám v zimě sušší a někdy cítím, že jen krém nestačí. Tento olejíček mi sedí, nijak pleť nezatěžuje a neobjevily se mi po něm ani žádné pupínky, což je super a lidé s mastnou pletí se toho často obávají. Na pleti až tolik necítím rozdíl mezi MRC a tímto, jen jejich parfemace je rozdílná a MRC je asi trochu hutnější (i když to zní možná zvláštně, když člověk mluví o olejích). Miluju jeho balení s kapátkem a celkově proti němu nemůžu říct křivé slovo. Vyhovuje mi maximálně, ale kdybych si měla vybrat mezi ním a MRC, tak bych asi dlouho přemýšlela, protože na pleti mi přijdou stejně účinné.






Hyaluron čistící micelární voda (400ml) - 179 Kč

Jak vidíte, jsem v poslední třetině balení a myslím, že už můžu zhodnotit, jak mi sedla. Zcela upřímně jsem se jejímu vyzkoušení chtěla ze začátku spíše vyhnout, protože na předchozí micelárku Dermacol jsem pokaždé četla hlavně negativní ohlasy a moc jsem nevěřila, že tato bude lepší. Čekalo mě ale milé překvapení a musím říct, že jsem si tuto micelárku poměrně dost oblíbila. Na mém osobním žebříčku oblíbenosti by byla mezi TOP 3 micelárkami z drogerie. Přijde mi srovnatelná s micelárkou Garnier a Loreal a upřímně nedokážu říct, která by byla lepší nebo horší. Přijdou mi všechny fajn a u této mi taky vyhovuje, že je absolutně bez parfemace, nezanechává na pleti ulepený pocit a celkově prostě ani nevím, že bych jí na pleti měla, což u micelárek preferuju. Takže za mě rozhodně dobrý a kdybych teď neměla asi 10 litrů micelárek do zásoby, koupila bych si klidně další balení. Mínus má ode mě jen kvůli balení, které se mi prostě nelíbí a přijde mi takové nemoderní (bohužel jako u veškeré péče této značky).


Hyaluron Therapy 3D eye mask (6 kusů) - 199 Kč

Hydratační masky pod oči v gelových náplastech mi teď přijdou celkem hitovka. Náplasti, které mají trochu rosolovitou konzistenci si lípnete pod oči a ze začátku si užíváte lehce chladivého pocitu, který na pleti cítíte. Náplasti na kůži dobře drží, nepadají a oční okolí mi nijak nedráždí. Nicméně zároveň nemám pocit, že by náplasti něco dělaly a jejich používání se jakkoliv na očním okolí neprojevilo. Když si člověk odpustí třeba dvě nebo tři balení těchto náplastí, může si koupit kvalitní oční krém, který si myslím, udělá víc parády. Pro mě má použití těchto náplastí spíše takový terapeutický účinek, protože když náplasti používám, většinou mě to donutí, abych si třeba na chvíli lehla a odpočívala :) Ale jinak za mě je tohle prostě zbytečnost bez efektu.




Dole: složení micelárky Dermacol



Scholl Velvet smooth elektrický pilník - 1099 Kč (k dostání v drogeriích DM a Tesco, od ledna 2016 bude k dostání ve všech drogistických řetězcích a hypermarketech)

Pilníky na nehty a já ... to je téma samo o sobě :) Nesnáším pocit, který pilník při pilování způsobuje a byla jsem strašně zvědavá, jaký je vlastně elektrický pilník. Scholl letos uvedl i podobný pilník na nohy a aktuální novinkou je tato verze na ruce. Balení obsahuje samotný pilník a tři výměnné hlavice. Tmavě zelená je určená na pilování a řekla bych, že má takovou střední hrubost. Světle zelená a bílá jsou pak na leštění nehtů. Pilník má dvě rychlosti a pokud byste na nehet hodně zatlačily, tak by se zastavil. Určitě není třeba se bát, že by si s pilníkem člověk nějak ublížit nebo se poranil. Musím říct, že mi vyhovuje mnohem více než klasický pilník, protože nezpůsobuje právě ten hnusný a nepříjemný pocit, jako pilování klasickým pilníkem. Úprava nehtů je rychlá a snadná. Jednotlivé hlavice jde lehce vyměnit a pilník má i krytku, takže s ním můžete třeba i cestovat a hlavice se nijak neponičí. Líbí se mi, že je celková úprava nehtů strašně rychlá a hlavně příjemná. Pořizovací cena je sice vyšší a nemám srovnání, jestli podobnou věc nabízí třeba i jiná značky, ale jeho používání mě baví. Pokud nemáte s klasickými pilníky problém a jejich používání vám nevadí, tak tohle by pro vás byla asi trochu zbytečnost.




Hlavice je dobře tvarovaná a člověk se tak snadno k nehtu dostane


Produkty teda čistě teoreticky byly 4, ale ty náplasti pod oči počítám dohromady s micelárkou ze stejné řady a chtěla jsem vám je spíše jen ukázat a říct, že si myslím, že je zbytečné do nich investovat :)

Který z dnešních produktů vás nejvíce zaujal? Máte některý z nich samy vyzkoušený? Líbí se vám tento koncept článku, kde ukážu více produktů? :)

19 komentářů:

  1. Zaujal mě olej od Kiehl's, mám totiž jejich produkty na pleť ráda. Jinak souhlasím s balením u micelárky, taky se mi bohužel nelíbí a náplasti bych nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mám micelární vodu od Biodermy a jinou už ani zkoušet nechci. Náplasti pod oči vypadají zajímavě, ale po Tvé zkušenosti je nutně nepotřebuji zkoušet a jak říkáš, je lepší si koupit kvalitní oční krém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám naopak masky od Dermacol moc ráda, má výrazné kruhy pod očima,které dokáže zesvětlit víc než krém po oči, oční okolí je po aplikaci světlejší a vypnutější. Přijde mi to jako příjemná péče navíc,když potřebuji vypadat ten den odpočatěji.

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, mě nejvíce zaujal olejíček, který myslím ve videu zmiňovala i Lucky mamka a taky sama Lucka. Micelárku od Dermacol doma mám, koupila jsem ji hned, jak vyšla na trh a na pleti je fajn, ale do očí mi už nesmí. Asi 5x jsem se s ní odlíčila a pokaždý mi tak štípaly a slzely oči, že už se s ní odličovat prostě nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám micelárku od Dermacolu a za mně zklamání, odličuje dobře, ale moje oči se s ní nesnáší, strašně mně po odlíčení řezaly a pálily.

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol micelární vodu bych ráda vyzkoušela :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Od Kiehl´s jsem zatím vyzkoušela je primer, který mne upřímně moc nenadchnul... Jinak mne zaujaly ty polštářky pod oči, to je super vychytávka !! :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  8. Ten olejíček vypadá opravdu dobře.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten olejček ma zaujal asi najviac. A äno aj ja patrím k tým čo si myslie, že mastná pleť a olejček nejdu do kopy :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak víme, kterým věcem se vyhnout... děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nad touto čistiacou micelárkou som rozmýšľala, ale stále som si nebola istá, tak som si kúpila svoju, ktorú mám odskúšanú, ale nabudúce si ju určite kúpim :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Myslela jsem, že pořídím ty náplasti pod oči, ale asi se podívám po nějakém krému:)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky bych ráda vyzkoušela ty polštářky pod oči. Docela jsi mě odradila, ale třeba na mě budou fungovat. Nějaké vyzkouším a uvidím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Já taky hrozně nesnáším klasické pilování nehtů, tohle vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek, určitě v takovém typu článků pokračuj! :) Já teď používám MRC, zatím teda nějaké velké výsledky nevidím, ale dávám mu čas, je mi jasný že zázraky se nedějou přes noc :). Každopádně ubývá fakt pomalu a mám tady spoustu dalších věcí v zásobě, tak tenhle nový olejíček zkoušet nebudu.. Micelárka vypadá fajnově, zatím jsem teda neměla nějakou která by byla vyloženě hrozná, nicméně teď jsem se zásobila v Tetě Niveou a Dermacolu jinak moc nevěřím a souhlasím že to obaly jsou nic moc..

    OdpovědětVymazat
  16. mě zaujal ten pilník na nehty, také vymoženosti se hodí:)

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle micelárka mě velmi zklamala a už ji nikdy nekoupím :(

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojda, tak elektrický pilník na nehty považuju za zbytečnost, samozřejmě pro mě...

    Ale Kiehls olejíčky, to mi fakt láká =o)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta micelárka od Dermacolu mě docela láká, ale nejdřív musím dodělat nějakou, co mám v zásobě:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)