pátek 6. listopadu 2015

IKEA haul - vánoční speciál | VIDEO

Mám tu pro vás slibovaný IKEA haul :) Myslím, že do všech obchodů typu Nanu Nana, Butlers, Tiger a Ikea bych měla mít zákaz vstupu nebo minimálně zablokovanou kreditku :) Zvlášť teď v předvánočním období je to trochu ruinující, na druhou stranu zase ušetřím na jaře, kdy výzdobu až tolik neprožívám. A protože je toho dneska trochu víc, rozhodla jsem se pro samostatný článek a video (na které se můžete podívat ZDE :) Chtěla jsem vám toho ukázat co nejvíce, abyste měly čas případně vyrazit včas, než bude IKEA plná až po strop a bude nesnesitelné se tam kvůli davům lidí pohyhovat :)


Začnu asi netypicky něčím, co vlastně nemám ani tak ráda a dlouhé roky jsem odmítala mít něco takového doma. Abyste mě pochopily, nemám totiž ráda ty typické vánoční kouličky, které se dávají na stromeček. Teda neměla jsem je ráda, dokud jsem nepotkala tyhle pastelové! Původně jsem sice chtěla jen ty maličké a hlavně jako dekorace na focení kosmetiky, ale když jsem se na ty větší tak dívala, řekla jsem si, že je prubnu taky. Nezpůsobila to jen líbivá barva, ale i absence vzorů, které mě jinak na podobných ozdobách iritují. No a když jsem měla v košíku všechny ty pěkné kouličky, nemohla jsem tam nechat i stejně barevně sladěné "diamanty" :)


Hodně lidí dává během Vánoc do oken takové ty typické svícny (které teď neumím normálně popsat, ale určitě víte, jaké myslím - mají takový trojúhelníkový tvar) a já je od malička nesnáším :) Takže tak trochu na truc a jako bojkot těch svícnů jsem pořídila tuhle svítící hvězdu. Ve videu se můžete podívat i na další varianty, které nabízení. Mají i více barev, třeba i rose-gold verzi :)



Červená letos prostě jede a protože chci slavnostní tabuli ladit právě do červena, potřebovala jsem k tomu i "běhoun" na stůl. Je to takový ten pruh doprostřed stolu, ne vyloženě celý ubrus. Perníčky kupuju každý rok a vždycky si schovávám ty plechové dózy, do kterých dávám další cukroví a vánoční čaj je taky taková klasika :)


Tyhle dárkové krabičky jsem si zamilovala už na produktových fotkách na webu a okamžitě jsem věděla, že je nutně potřebuju. Nejsem si jistá, jestli mám srdce do nich někomu dávat dárky a myslím, že si je sobecky nechám pro sebe :)


Miluju perníkové chaloupky, ale jsem děsný dřevo, abych si nějakou vyráběla úplně celou sama. Tohle mi přijde jako takový fajn kompromis, protože máte perníkové části, které si sami poskládáte a pak i ozdobíte, takže se těším, až se u toho budu vztekat, až mi to nebude držet pohromadě :)


Jet do Ikei a nekoupit si žádné svíčky? Nemožný! Ansöka teda vypadá trochu šeredně, ale celkem pěkně voní a Nykär je taková klasika, prostě sladká vanilka :) Sortiment svíček se od mé poslední návštěvy zase o něco rozrostl, takže jestli máte stejnou úchylku, nezapomeňte regály pořádně prošmejdit!


Dokoupila jsem další zásobu cedulek na dárky. Plánuju i nějaký článek, který se bude týkat balení dárků, tak doufám, že ho stihnu připravit :)


Tenhle stojánek je možná trochu zvláštní dekorace, ale můžete na něj pověsit cokoliv - vánoční ozdoby, sladkosti nebo třeba nějaký adventní kalendář. Fantazii se meze nekladou :)


Kupovala jsem ještě nějaké další věci, ale to budou dárky pro kamarádky a protože vím, že sem občas zavítají, tak je nechci připravit o moment překvapení :) Každopádně se už nemůžu dočkat, až přineseme letos náš první stromeček a já si ho pěkně nazdobím.

Taky se tak nemůžete Vánoc dočkat? Líbí se vám něco z letošní Ikea kolekce? Plánujete se tam vydat a nakupovat třeba dárky? :)

20 komentářů:

  1. Take bych mela mit zakazano chodit do podobnych obchodu, vanocni dekorace miluji. Ikea me ale moc nezaujala, az na ty koule, ty jsou krasny, na druhou stranu by mi vadilo, ze ne uplne typicky vanocni barvy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ten poslední stojánek je super! :-) Ten by se mi taky hodil.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, krásné věci jsi pořídila a ty ozdobičky! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. pri vstupe do ikei by mali rozdávať neobmedzenú kreditku a mať na nákup aspoň 5 hodín :D nikdy odtiaľ neodídem s prázdnymi rukami, jedine tak s prázdnou kreditkou...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci :) V Ikee mají teda úžasnou kolekci

    OdpovědětVymazat
  6. Perníčky si raději peču, ale dóza (i ostatní věci) jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  7. achjoooooo, to je paráda :) taky tam musím zavítat :)
    I love shopping!

    OdpovědětVymazat
  8. Já Ikeu plenila před pár dny a co budu povídat..byla jsem ve svém živlu. Neobešlo se to bez pořádné zásoby svíček a také jsem ulovila nějaké dekorace, kvůli kterým jsem tam šla prioritně:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že vyrazím ještě během listopadu, abych se vyhla návalům a taky pořídím vánoční dekorace a konečně křeslo o kterém mluvím už snad půl roku :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé to jsou krásné věci do IKEI se v nejbližší době chystám a určitě se mrknu po těch rozkošných papírových krabičkách :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  11. Ted jsi me uplne navnadila na to,si tam nekdy zajit.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Budu muset vyrazit do Prahy a nakoupit pořádný vánoční dárky a IKEU rozhdoně nevynechám:)

    OdpovědětVymazat
  13. Uzasne veci sis poridila, ja vanoce miluji. :) taky bych si nejake ozdoby rada poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. na vánoce se těším hrozně moc, a kdyby bylo na mě tak snad každý rok kupuju celou novou vánoční výzdobu...všude toho mají tolik!

    OdpovědětVymazat
  15. Proč u nás není Ikea?Parádní věci sis pořídila.

    OdpovědětVymazat
  16. Do Ikei taky plánuju jít nakoupit, hlavně balící papíry a nějakou dekoraci :) letos budeme mít vánoční výzdoby převážně v bronzových barvách s pár zlatými a červenými prvky. Na Vánoce se letos neskutečně těším, protože je konečně budeme s přítelem slavit společně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty krabičky jsou naprosto nádherné :) . Už se těším až taky uskutečním Vánoční útok na Ikeu . :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. jůůů Vánoce :) já miluji všechny dekorace a trochu se už těším až jednou budu mít svoji domácnost a vyřádím se :) ty krabičky jsou boží :3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Ty Peperkaka perníčky kupujeme každý rok a ulítáváme na nich celá rodina :)

    OdpovědětVymazat
  20. No musím říct, že ty ozdobičky mají nádherný barvičky :-) ty beru !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)