čtvrtek 26. listopadu 2015

DOVE DermaSpa | luxusní záležitost z drogerie

O tom, že Dove nedávno uvedl novou řadu pečující kosmetiky jste si mohly přečíst už v tomto článku z tiskovky. Spojení poznatků dermatologů a zážitků z luxusních lázní daly vznitknout řadě DermaSpa, která nabízí od tělových krémů, samoopalováků až po krémy na ruce. Na celkem 4 nových řadách se podíleli i odborníci z celého světa a na parfemaci produktů měla svůj podíl i parfumérka Ann Gottlieb, která má na starost i vůně Marc Jacobs, Calvin Klein nebo Dior. Pojďme se tedy na některé produkty této řady podívat trochu blíže :)




Krém na ruce je pro mě teď během zimy jednoznačně nezbytnost. Jejich spotřeba roste víc jak nezaměstnanost a v době vydání článku je tento krém z růžové řady už vypotřebovaný a objeví se ve vypotřebovaných produktech :) V nabídce jsou celkem dva - tento růžový Intensive a zlatý Goodness. Růžový jsem si oblíbila víc, protože se mi o něco více líbí i jeho parfemace a jemná krémová konzistence. Není to žádný hydratační zázrak, ale na běžné mazání během dne v práci je to ideál. Není mastný a rychle se vsákne, takže hned po namazání můžu sáhnout na klávesnici, aniž by mi ruce ujely na vedlejší pracovní stůl :) Zlatá verze, která na fotce chybí (protože trůní v práci na stole) mi tolik k srdci nepřirostla, protože na rukách zanechává takový maličko silikonový povlak. Někomu se to možná bude líbit a ruce mu díky tomu přijdou hebké, ale když dám krému na ruce trochu víc, tak maličko cuckuje. Když jsem třeba nervózní a nebo na něco netrpělivě čekám, tak mám zlozvyk, že si mažu ruce a pak se stane, že krém použiju častěji po sobě a prostě cítím, že mi to na rukách není tak příjemné. Za mě vítězí rozhodně ten růžový, který bych si koupila klidně znovu.



Modrá řada obsahuje celkem tři produkty a i svou parfemací se mi líbí nejvíce ze všech. Voní po leknínu, okurkách a pačuli a vyzkoušela jsem z ní tělový olej a gel na tělo s masážní hlavicí. Celá tato řada je určená pro zpevnění pokožky, což beru pokaždé spíše s rezervou a nemyslím si, že by se kůže zpevnila jen po aplikaci jakéhokoliv krému libovolné ceny nebo značky. Samozřejmě pravidelné mazání a masírování pokožky určitě přispívá k jejímu hezčímu vzhledu a lepší kondici, ale čekat, že bude mít člověk stehna jak ze žuly jen po namazání, je asi trochu naivní. Masážní hlavice obsahuje 3 kuličky, díky kterým krém rychle aplikujete a vmasírujete do kůže. Je to příjemný rituál třeba před spaním, kdy si většinou prohlížím Instagram a u toho si krémem masíruju nohy :) Konzistence krému je lehká, svěží a příjemná. Kůže nezůstává po aplikaci ulepená nebo nějak mastná, takže je to příjemné. Jak jsem psala výše, je to spíše takový příjemný rituál pro lepší pocit, ale nečekejte, že by vám to nadzvedlo pozadí o půl metru výše :)






Ze zlaté řady jsem zkusila tělový krém Goodness, který je určený pro suchou pokožku. No, upřímně si pod výrazem "výživný" představuji něco mnohem hutnějšího a mastnějšího. Krém má pro mě celkem lehčí konzistenci a i když má takovou sympaticky našlehanou texturu, tak na kůži jeho účinky necítím moc dlouho. Vsákne se poměrně rychle a na kůži po sobě moc stop nezanechá, takže jako parťák pro suchou pokožku mi moc vhodný nepřijde. Opět spíš takové to jemné namazáníčko, pro lepší pocit a provonění kůže. V pečujících přípravcích na tělo mám jiné favority a tento krém mě příliš nenadchnul. Co si ale myslím, že nadchne spoustu žen, je parfemace této řady. Zvlášť jestli si ujíždíte na takových těch vanilkových a sladších vůních, tak si myslím, že si tuhle řadu oblíbíte.




Suché oleje na tělo mě baví asi nejvíc. Je super, že se s nimi může člověk namazat a za chvíli se klidně obléknout a nehrozí, že bude všechno zamaštěné. Kůže působí po natření olejem spíše tak jakoby sametově a neleskne se jako vymaštěný pekáč :) Míra hydratace mi ale nepřijde úplně bombastická, protože když se třeba ráno probudím, tak cítím, že kůže sice není suchá, ale není ani vyloženě tak jakoby nakrémová, jestli mi rozumíte. S některými pečujícími přípravky se ráno probudím a cítím, že je kůže ještě tak jakoby vlhká a krém je na ní stále cítit. Nevím, jestli to vysvětluji dost srozumitelně, ale doufám, že víte, co tím chci naznačit :) Takže si myslím, že na extrémně suchou pokožku to nebude asi zázrak a spasení. Olej mi přijde fajn na takové to namazání během dne nebo na optické zkrášlení pokožky (třeba když jdete někam v šatech a chcete si namazat ruce nebo nohy a nechcete se zamastit a nemít na kůži suché šupinky). Uff, už to radši nebudu víc rozebírat, nebo se do toho zamotám ještě víc :)

PS: zlatého oleje se nemusíte bát, protože neobsahuje žádné třpytky :)



Pro popis vůní jednotlivých řad i cen produktů mrkněte na článek z představení této řady - KLIK



Celkově musím říct, že se mi řada líbí svým vzhledem i nápadem propojit luxusní lázně s vaší běžnou pečující rutinou. Líbí se mi parfemace produktů, ale pokud nemáte rády výrazné vůně, tak se na tuto řadu asi ani nedívejte. Produkty voní poměrně dost intenzivně a i když nemůžu říct, že by se vůně na pokožce držela hodiny, tak znám ve svém okolí spoustu lidí, které by už je to odradilo. Jestli jste na čisté a krémové vůně, tak vás asi víc uspokojí klasická Dove řada Original, která je prostě klasika nad klasiku :) Tuto řadu ocení víc milovníci voňavých pečujících produktů, kterým intenzivnější vůně nevadí. Nemůžu říct, že by mě produkty úplně posadily na zadek a že bych teď zahodila svoje oblíbená tělová másla, ale to je samozřejmě jen můj osobní dojem :) Suché oleje a růžový krém na ruce mě baví asi úplně nejvíce a do těch jediných bych asi investovala i do budoucna.

Zajímal by mě ale názor někoho dalšího, kdo produkty už vyzkoušel. Co říkáte na tuto novou řadu a jednotlivé produkty? Zaujala vás třeba parfemace, která je narozdíl od jiných produktů v drogerii odlišná? :)



PS: produkty jsem dostala jako dárek při tiskové konferenci

38 komentářů:

  1. Vypadají moc dobře :) líbí se mi ta vanička, ve které si produkty vyfotila, super nápad :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Jakmile jsem se dozvěděla o této nové řadě od Dove, hrozně mě zaujala a bylo mi jasné, že ji musím vyzkoušet. Když jsem byla v drogérce, trochu mě zarazila cena, jelikož od klasických tělových krémů od Dove se přeci jen trochu lišila. Jelikož zpevňujícím a proticelulitidním krémům, olejům, atd. vůbec nevěřím, tak si je ani nekupuji. Sáhla jsem tedy hned po tělovém krému "zlaté" řady a ta vůně mě tak fascinovala, že jsem ji hned mrskla do košíku. :) Takže jsem si ani nevšimla, že je vhodná pro suchou pokožku, kterou nemám. A tak mi krém strašně vyhovuje a proto věřím, že když se večer namažeš, ráno už nic není prakticky cítit, pokud máš právě sušší pokožku. Já mám normální a jsem tedy ještě ráno celkem pěkně hydratovaná. :) No, to zní pěkně teda...:) Tak asi takhle z mé strany. Přemýšlím, že zkusím ještě ten olej.

    OdpovědětVymazat
  3. já mám ze zlaté řady tělové mléko (krém? prostě to v tubě) z DM boxu, parfemace je moc příjemná, ale že by byl na suchou pokožku, to ani omylem... na kůži sice tak divně zůstane, což na jednu stranu vypadá celkem hezky, jako takové ty naleštěné nohy, jak mají herečky na červeném koberci a v talk shows, ale to bude tím složením se silikonem, který toho kůži moc nedá. dodělám, ale dál mě to neláká, když už mažu, tak chci, aby to fakt vyživilo a hydratovalo

    OdpovědětVymazat
  4. Jeste jsem nevyzkousela, ale rada bych treba ten olej ci telove mleko.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Mám od Dove ráda sprcháče, škoda, že v této řadě nejsou, protože mazadla na tělo mě moc nebaví a když už, tak si kupuji něco přírodního.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem po této řadě taky v obchodě pokukovala, ta vůně je úchvatná, ale už jenom z principu jsem si ji nekoupila kvůli ceně, přijde mi to na mazání z drogerky fakt moc, třeba časem zlevní :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nemam v plane nieco z tejto rady kupit. Ked sa nejaky vyrobok ku mne dostane tak rada vyskusam, ale nepobezim koli nim do drogerie rabovat regale :)

    OdpovědětVymazat
  8. Michaela Stejskalová: tak to se máš :) já se úplně nepovažuju za majitelku extrémně suché kůže na těle a stejně mi to nějak nestačí :)

    Natálka - Little Gem: tak jsi mě trochu uklidnila, že to někdo cítí podobně :)

    Jana: taky jsem si říkala, že je to škoda a sprchový gel bych ocenila asi úplně nejvíc. Nebo ideálně nějaký olej do sprchy nebo klidně i tělový peeling. Ale kdo ví, třeba Dove s něčím takovým ještě přijde :)

    Lenka O: cena je určitě trochu vyšší, než je drogerkový průměr, ale třeba Rossmann má často akce a vyjde to tak levněji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak se dostanu do obchodu, tak si je musím očichat :) Dove mám ráda a tahle řada mě zaujala, ale ještě jsem ji v obchodě detailně nezkoumala

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle nová řada mi neuchvátila. Krém na ruce žádná hydratace, tělový mlíko to samý a dál zkoušet nebudu. Hrozně hezky to voní, ale putovalo to kamarádce a tý to vyhovuje =o)

    OdpovědětVymazat
  11. mě se vždy líbí ta vanička :-D co se dove týče, tak jsem ještě nezkoušela, ale docela mě zarazilo, že píšeš, že vůně je intenzivní, nějak bych čekala u dove jemnou vůni

    OdpovědětVymazat
  12. Suchý olej vlastním a jsem s ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzkoušela jsem suchý olej sice vyloženě nezklamal ale další nákup neplánuji, od Dove mi vyhovují více jiné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají dobře, ten suchý olej asi vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  15. Já tuto řadu ještě nevyzkoušela, ale měla jsem zálusk právě na ty suché oleje. Ale já potřebuji velkou hydrataci, tak teď nevím nevím.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  16. Suché tělové oleje mě lákají celkově, ty od Dove zatím vyzkoušené nemám, ale chystám se na ně :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Řadu jsem nezkoušela a podle toho, co tu čtu, asi ani nevyzkouším.. škoda, nápad to není špatný..

    OdpovědětVymazat
  18. Já zatím čekám na nějakou výhodnější akci, protože ty ceny jsou někde trochu jinde, než jsem u Dove zvyklá. Ale produkty mně lákají od doby co jsem je zaregistrovala a ani výrazná vůně by mi nevadila, tedy v případě, že mi padne do noty nebo se mi během používání nepřevoní:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám tělovou kosmetiku od Dove ráda, a tak jsem si nemohla tuhle řadu ujít, mám snad od každého něco a dnes jsem si v Tetě přikoupila další :D, a jsem s tím max. spokojená! Mně to přehnaně parfémované nepřijde, tak akorát, pro mě voní fajnově, konzistence i účinky super (jako o 10 let mě to neomladilo ani celulitida neutekla, ale pokožka je hezky jemná a to se počítá :))...

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, ty vypadají dobře.. Nějaký produkt v tvém článku určitě vyzkouším :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se osobně nejvíce zamlouvá ta zlatá řada díky parfemaci a jinak ty olejíčky taky nevypadají špatně:)

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi ten krém s tou masážní hlavicí, ale nejvíc mě zaujaly ty suché oleje, nejspíš se po nich podívám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  23. Vyzerá pekne ale totálne ma necháva chladnou

    OdpovědětVymazat
  24. ten zlatý olej mě už láká nějaký ten pátek <3 musim napsat jažíškovi...

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Prosím, ta vanička se dá někde koupit? Je boží!

    OdpovědětVymazat
  26. Hmm suché oleje mám ráda, mrknu se i po tomto.

    OdpovědětVymazat
  27. Něco jsem už vyzkoušela a moc vyhovuje, vůně i účinky.

    OdpovědětVymazat
  28. Vendula Mikulková: ta vůně je záměrně intenzivnější, protože Dove chtěl svým zákaznicím nabídnout produkty, které můžou znát třeba ze spa salónů a které trochu vybočují z řady jiných produktů v drogerii :)

    medvidatko: kupovala jsem v Nanu Nana, ale už je to nějaký čas, takže těžko říct. Podívej na Instagram @rendyordinarylife, kde jsem sdílela podobné vaničky z jiného obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc se mi libi design řady - elegance, šmrnc, taky mě ceny moc nepotěšili a zrovna nejsem ten mazací typ:-) přesto máš Rendy nějaký typ na tvoje oblíbené suche oleje? Maminu trápí dost sucha pokožka tak bych ji chtěla pomoc s výběrem, třeba by ji taky vyhovoval. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  30. tak nevím, mám v zásobách tělové mléko tak jsem zvědavá jak mi bude vyhovovat

    OdpovědětVymazat
  31. Na tuto řadu jsem se už v drogerce také dívala, po Vánocích se po ní asi podívám znova. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Kosmetiku Dove mám ráda, hlavně jejich základní modrou řadu, a to především kvůli vůni a jemnosti pokožky po sprše...a toto budu muset omrknout v drogérce, respektive očuchat :-D a případně připsat na ježíškovský seznam :-)
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tak až skoro do konce článku jsem byla přesvědčená, že něco z téhle řady vyzkouším, ale ta silná parfemace mě odrazuje. Na značce Dove je mi právě sympatická jemná, čistá vůně.

    OdpovědětVymazat
  34. Odkud máš tu svíčku na prvním obrázku? :) Je strašně pěkná :o

    OdpovědětVymazat
  35. Z téhle řady mám ten suchý olej a strašně mě baví:) a mohla bych se zeptat odkud máš tu vaničku? Děkuji
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ty jo, chtěla jsem se jít na tuto řadu podívat do drogerie, ale nějak mě odradila ta silná parfemace :)

    OdpovědětVymazat
  37. Musím říct, že obaly jsou naprosto luxusní. Z této řady jsem zkoušela jen krém na ruce, který je skvělý. Jinak moc kosmetiku Dove nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  38. Já teda na to tělové mazání jsem strašně líná a na ruce už mám své oblíbence, atkže si ji asi nechm ujít, ale tak vanička je prostě boží! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)