úterý 24. listopadu 2015

Co bych si už příště nekoupila? | Kosmetická zklamání

Často vám tu ukazuji produkty, které miluju a které vám z celého srdce ráda doporučím. Ne všechno, na co člověk sáhne, je ale bohužel tak boží, že bych vám to mohla doporučit také vyzkoušet. Jasně, kosmetika je strašně individuální a co se nelíbí mě, bude se líbit stovce jiných lidí :) Tady píšu sama za sebe, říkám vám své dojmy a zkušenosti a tak to prostě je :) Při nedávném uklízení koupelny jsem vyselektovala produkty, které mi nevyhovují, nepoužívám je ráda a nebo mi prostě něčím vadí. A o těch to dneska celé bude :)




Co se produktů na vlasy týče, zklamáním poslední doby jsou tyto dva produkty. Prvním je suchý šampon Aussie, který podle mě vlasy spíš víc umastí a má dost zvláštní vlhkou texturu. Takže pomoc mým vlasům je nulová a za mě je to celkem propadák. Druhým produktem, který mi nevyhovoval byl šampon proti lupům od Bione. Hodně z vás mi ho doporučovalo a obecně je Bione celkem dost chválená značka, ale mým vlasům prostě nějak nesedí. Strašně mi mastí vlasy a musela bych si je mýt každý den, abych mohla vylézt mezi lidi :) Bohužel za mě taky ne a se šampony této značky už to asi pokoušet nebudu.


Značku Body Shop mám strašně moc ráda a jejich řadu s vůní Moringa miluju nejvíc, ale v tomhle případě jsem šlápla vedla. Koupila jsem si mini verzi tělového peelingu a jsem zklamaná jak z parfemace, tak i peelingu jako takového. Peeling nevoní jako jiné produkty Moringa řady a vůně mi přijde jakoby smíchaná s obilnou vůní. Nevím jak lépe to popsat, ale když si přivoním třeba k tělovému máslu nebo sprchovému gelu, je jejich vůně naprosto úchvatná. Tento peeling voní ale jinak a navíc je takový nijaký. Je strašně jemný a to mě prostě nebaví a u tělových peelingů chci trochu hrubší zrníčka. Dalším zklamáním je balzám na rty od Marionnaud. Je to přesně ten typ balzámu, který rty spíše vysuší, než aby je hydratoval. Čili tak 5 minut od namazání mám pocit, že jsou rty suché a potřebuju je znovu namazat. Upřímně takové balzámy nesnáším a letí z okna hned, jakmile to zjistím. Takže tenhle balzám taky rozhodně nedoporučuju.


Poslední skupina produktů je nejpočetnější a má to více důvodů. Čistící gely na obličej miluju a ráda zkouším pořád nové, ale zároveň mám o jejich dokonalosti určitou představu. Co mi tedy vadí na jednotlivých gelech? První od značky REN jsem kupovala někdy začátkem roku v nějaké velké slevě na feelunique.com (myslím) a jsem ráda, že jsem ho nekoupila za plnou cenu, protože bych mlátila hlavou do zdi. Gel má velice nepříjemnou gelovou texturu, která mi ale víc evokuje nějaký lubrikant, protože je na obličeji jakoby slizký a strašně špatně se z obličeje smývá. Upřímně to nemám ráda a spíš mě to otravuje, protože to strašně zdržuje. Když pak obličej dočistím micelárkou, tak zjistím, že obličej není 100% čistý. Pro mě tedy rozhodně propadák a vážně nevím, proč bych podobný produkt chtěla dobrovolně používat dál. Další čistící gel je od L´Occitane a přijde mi prostě strašně nudný. Voní tak jalově (divně a zároveň nijak), moc nepění a obličej taky dobře nevyčistí. Vzhledem k tomu, že stojí pár stovek, tak se také zařadil na seznam propadáků. Posledním čistícím gelem je tento micelární od Lirene. Když vidím cokoliv micelárního, tak mě to samozřejmě láká k nákupu a vyzkoušení. Gel od Lirene opět divně voní, moc nepění, obličej nevyčistí dobře a navíc mi ho vysušuje. Ze všech těchto gelů je to pro mě největší propadák a rozhodně ho nemůžu za sebe doporučit. Poslední v této kategorii a přesto maličko odlišný je čistící krém od Clarins, u kterého mám také problém s jeho texturou. Je to krém, takže beru v potaz, že s pěněním to asi slavné nebude, ale bohužel mi přijde, že je ho na jedno umytí obličeje potřeba poměrně větší množství, protože krém se špatně po obličeji rozmazává a je takový tuhý. Celkově mě jako produkt nebaví a jeho používání mi přijde zbytečně zdlouhavé a prostě se mi nelíbí jeho konzistence. Nutno ale dodat, že narozdíl od zbytku gelů, které vám dneska ukazuji, obličej vyčistí dobře a při dočištění micelárkou je vatový tamponek prakticky čistý.


Jak jsem psala v úvodu, všechno kosmetické je strašně individuální a nejde o ničem říct, že je to skvělé nebo děsné, aby s tím každý souhlasit. Často si ale o takové typy článků píšete a chcete je, takže pokud se vám bude líbit, můžu v tom pokračovat (až zase nastřádám pár propadáků a věcí, které se mi nelíbí :) Berte to tedy s rezervou a pokud máte s některým z těchto produktů dobrou zkušenost, tak je to jen dobře pro vás. Každý má pleť i vlasy jiné a každému holt sedí něco jiného. Za mě ale tyto produkty nemůžu doporučit a nevyhovují mi, takže se nedá nic dělat :)

Máte zkušenost s některým z těchto produktů? Co v poslední době zklamalo vás a co nemůžete ostatním doporučit? :)

56 komentářů:

  1. To je skoda, ze Ti gel Lirene nevyhovuje. Ja si ho zamilovala hned po prvnim pouziti, za me snad nej odlicovak :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já s těmito produkty zkušenost Rendy nemám :) Mně zase moc nesedl kokosový balzám od Ziaji, na který jsem se moc těšila. Má hodně hutnou konzistenci, takže když si ho dám na rty, tak jsou celé bílé, takže to musím pořádně vmasírovat prsty, takže je fajn spíš na doma, večer před spaním, ale na denní používání moc ne. A jinak já mám na ty produkty spíš štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z týchto produktov nič nevlastním ... Od BIONE mám sprej na vlasy jedine :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já zas na šampóny a vůbec kosmetiku Bione nedám dopustit, tento konkrétní jsem teda nezkoušela, protože na lupy netrpím, ale s obilnými klíčky je fantastický.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Články podobného typu mám veľmi rada :). Keď si tak námatkovo mám spomenúť, naposledy ma sklamalo tuším maslo na pery od Baley, jasné, bolo to sklamanie za necelé 2 éčka, ale BOLO! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Z uvedeného mám pouze ten balzám od Marionnaud, jako dárek k nákupu, jsem si to myslela že to asi nebude žádný zázrak, ale aspoň nemusím litovat vyhozených peněz :) Jinak článek super, určitě se ráda inspiruju čemu se vyhnout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela jsem nic ze zmíněných produktů a teď mě to vlastně ani neláká..:) Mě zase v poslední době zklamala Clarins paletka z podzimní limitky.. Vlastně by mě na ni docela zajímal tvůj názor, myslím, že jsem ji u tebe viděla na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, super článek! Zrovna jsem nad tím suchým šamponem uvažovala a nakonec jsem koupila ten od batiste ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Epilator by ma potesil, ja uz si ten svoj planujem kuoit roky, ale vyhrat ho by bolo asi viac super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě taky ne šampony a kondicionéry od Bione. Zkoušela jsem s pšeničnými klíčky i s arganovým olejem a výsledek stejný - vlasy se mi nehorázně zmastily, byly zplihlé, prostě fuj. Stejný výsledek udělaly i máti a to máme každá úplně jiné vlasy - já husté, vlnité, nebarvené se suššími konci a máti má jemné, barvené a rychle se mastící vlasy. Koupila jsem si je na základě xy kladných recenzí z omlazení.cz, blogů dalších fór, kde holky se stejným typem vlasů psaly jak jim dělají krásné vlasy (taky se objevilo minimum negativních recenzí), tak jsem to riskla a ono ne :-D :-/...
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Chvalabohu z tohto nič a za mňa prepadak spreje na vlasy od shaumy, behom chvilky sa zgrcol a ostal husty ako puding . Make up od loreal infallible - strašne oxiduje do oranžova.

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, Lirene gel je na prd... vysušoval i mojí mastnou leť a byl divnej... ale kamarádce se suchou pletí vyhovuje :-D zázraky se dějí

    OdpovědětVymazat
  13. Micelární gel Lirene jsem chtěla vyzkoušet, tak... už nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se jako první vybaví báze pod stíny od Artdeca, mě vůbec nezabírala. Ale vím že to je prostě individuálni, takže někomu jinému vyhovovat bude.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě pokračuj v tomto typu článků, ráda si počtu i o tom čemu se radši vyhnout. S žádným z těchto produktů zkušenost nemám, ale moje zklamání poslední doby je šampon od Syoss (lupů po něm se zbavuji ještě teď), který mně definitivně utvrdil v tom, že žádný ze šamponů téhle značky už mi nikdy nesmí do koupelny.

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek, takových by mohlo být klidně víc, ať vím, čeho se vyvarovat.. mě za poslední dobu zklamala okurková řasenka od Rimmelu, slepuje a žádný wow efekt se nekoná, to mi víc poslouží Miss Sporty řasenka za třetinu ceny.. i když nevím, jestli se dá hovořit o zklamaní, když jsem to měla čekat :D za celý život mi snad nesedla řasenka od Rimmelu dokonale.. a taky mě zklamal EOS, krásně voní a chutná, ale péče nula nula nic a ta cena za něj... a určitě bych přišla i na další věci :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Presne ten šampón som používala v minulosti, ale každodenne a vyhovoval mi celkom. Teraz dávam vlasom trochu oddych a umývam obdeň, ktovie ako by sa osvedčil teraz.

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se třeba gel Lirene zamlouval, tak možná se mu vyhnu.

    OdpovědětVymazat
  19. nemám skúsenosti ani s jedným produktom ale mňa momentálne sklamali tabletky na vlasy a nechty od balea, ktoré mojim nechtom vôbec nepomohli, teraz sú moje nechty jemné ako papier a stále sa lámu... s vlasmi to nerobilo tiež neviem aký zázrak .. alebo možno som mala len ja vysoké očakávania

    OdpovědětVymazat
  20. ani jeden z týchto výrobkov som nepoužívala, ale od lirene som bola kedysi spokojná s dvojfázovým odličovačom na oči, ten bol dobrý, len ho už nevyrábajú... teraz používam biodermu a yves rocher a s nimi som spokojná... v poslednom čase ma nenadchla špirála od pupy, vamp; nemôžem povedať, že to bolo vyslovene sklamanie, to nie, ale proste efekt, ktorý urobila, dokáže podľa mňa hociktorá lacnejšia špirála - pre mňa je momentálne top už asi rok sexy pulp od yves rocher a tej sa zatiaľ držím ako kliešť :)

    OdpovědětVymazat
  21. Žádný z těchto produktů vyzkoušeno nemám. Vždy je škoda, když si koupím něco na co se těším až vyzkouším a pak zjistím že je to na dvě věci :D a s balzámy na rty to chápu, má tam jít hlavně o hydrataci. Mě takhle zklamal bayby lips od maybelline, který je takový nijaký.

    OdpovědětVymazat
  22. No vidíš, já zase na Bione šampony nedám dopustit. Na druhou stranu pro mě byl zklamáním sucháč od Batiste...výdrž balení otřesně malá a efekt taky nula nic, ale zase jsem po něm neměla lupy jako po jiných. Holt nelze se zavděčit všem.

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný článek :) Lirene gel jsem měla a také mi nevyhovoval

    OdpovědětVymazat
  24. Bione mám moc ráda.Šampony jsem ještě nezkoušela,ale já mám docela problém si nějaký vhodný vybrat.Většinou se mi dělají lupy.Taky se přidávám k těm,kteří by chtěli víc takových článků.

    OdpovědětVymazat
  25. Je na ten Lirene jsem měla zálusk, ale když vysušuje, tak ho asi nechám v regálu

    OdpovědětVymazat
  26. Takové články mám ráda a hlavně jsem ráda, že nic z tohodle nemám a neplánovala jsem koupit :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nedavno,jsem zrovna po sucháči od Aussie koukala v dm.Nejvíc mi vyhovuje Batiste,takže u něho,jak tak koukam,asi zůstanu :D

    OdpovědětVymazat
  28. Za to třeba micelárka od Lirene je v pohodě a moc hezky voní. Každopádně článek super, myslím, že když člověk ví, že jiné produkty, které mu vyhovují, vyhovují i tobě, tak se na to dá spolehnout i obráceně.

    OdpovědětVymazat
  29. Poslední dobou snad ani nemám žádný propadák v tělové kosmetice. Ale asi bych jako jeden dekorativní propadák mohla dát oční trio stíny od MUA, které byli kdysi dávno v Ladyboxu. Poslední dobou jsem se s nimi začala líčit, ale ne moc dobře drží.
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Šampon od Bione jsem si taky nedávno koupila, hlavně protože Petra o tom hrozně dlouho básní. Nemůžu říct, že se mi po něm mastí vlasy, ale dobré efekty taky nepozoruji. Prostě obyčejný šampon. Ale je teda pravda, že ho nepoužívám pokaždé, střídám to i s jinými značkami.

    OdpovědětVymazat
  31. Tyhle články mám docela ráda :-) naštěstí mám ale poslední dobou docela štěstí a nic mě nezklamalo

    OdpovědětVymazat
  32. Zkušenost nemám ani s jedním, gel na odličování používám heřmánkový od Yves Rocher - vždycky zkusím něco nového a pak se k němu zase ráda vrátím :D.

    OdpovědětVymazat
  33. Nedávno jsem musela bohužel vyhodit transparentní konturku od Dermacolu, ze začátku byla v pohodě, a i když jsem jí skladovala normálně, nějak se roztekla, s žádnou jinou transparentní konturkou se mi to nikdy nestalo.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ja mám rada tieto tipy článkov. A posledné čo ma na plnej čiare sklamalo bola očná linka od Goshu čo ma véľmi sklamalo za tú cenu a mala som na ňu aj článok na mojom blogu heralolstyle.blogspot.sk a potom ma sklamala paletka od Sleeku Bad Girl na ktorú mám tiež článok ;-)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně šampony od Bione zase celkem vyhovují. Není to sice nic úžasného, ale jsou fajn. Co zklamalo mně, tak je korektor Wake Me Up od Rimmel, který jsem si objednávala z Fellunique, ale podle mě prostě nic nedělá.. To ten nový korektor od Catrice je daleko lepší!
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mě v poslední době zklamal tělový peeling Mléčné potěšení od slovenské značky SOAPHORIA. Jako peelinguje krásně, o tom žádná ale ten smrad :-( je to jako rozpuštěné máslo do kterého někdo nalil panáka domácího vaječňáku :-(

    OdpovědětVymazat
  37. V poslední době mě zklamaly dva produkty od Bobbi Brown- trochu gelové linky z vánočního balíčku, protože jdou hůře nabírat, a hodně oční stíny v automatické tužce, neb během čtyř hodiny se mi slévají do čárek báze nebáze. Jana Zajícová- niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Mna dokaze poriadne vytocit peeling, ktory nepeelinguje. So ziadnym z tychto produktov nemam skusenosti a ani som ich nemala v plane vyskusat.

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám v poslední době docela štěstí na produkty, ale ráda čtu právě takové "odrazovací" články. člověk nikdy neví kdy se mu to hodit ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  40. Renčo, výborný článok, aj takéto sú treba. Často mám u blogeriek dojem, že ukazujú samé super a úžasné veci a ja nechápem, prečo to, čo si kúpim ja vôbec úžasné nie je.
    Krém od Clarins mám tiež. Myslím že z nejakej dárkovej sady a vôbec som nepochopila ako sa má používať. Pár krát som ho vytiahla, ale tá konzistencia mi nevyhovuje. Škoda, Clarins mám veľmi rada

    OdpovědětVymazat
  41. super článek, já jsem nic z uvedených produktů nezkoušela, tak nemůžu posoudit, co mě v poslední době zklamalo, byl oční krém od garnieru z řady miracle skin, dráždí mi oči

    OdpovědětVymazat
  42. Šampony Bione jsou pro mě taky zklamání. Nechápu tu všeobecnou chválu... :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Dobre vedieť - na suchý šampón Aussie som si brúsila zuby, ale pozriem sa radšej po inom produkte.
    Pozerala si zloženie micelárneho gelu Lirene? Možno neobsahuje mydlo a preto málo pení.. ja také produkty (bez obsahu mydla) práveže uprednostňujem..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Tak Ren mě hodně překvapil, už ho mám delší dobu na wishlistu, tak ho možná zase smáznu.

    OdpovědětVymazat
  45. Zrovna čistící gel Lirene mi přijde úplně super, obvzlášť ta vůně a vůbec mě nevysušuje. Stejně tak mám už podruhé šampon a kondicionér od Bione a dělá mi krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  46. Z týchto produktov poznám len suchý šampón Aussie, ktorý máme doma v kúpeľni a asi ho nikdy ani nespotrebujeme. To čo robí s vlasmi (vzhľad a pocit, ako keby boli z "chemlonu") je fakt nepríjemné a myslím, že viac po ňom nesiahneme... :-/

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  47. Konečně článek, který moji peněženku nezatíží, jen tak dál..:D

    OdpovědětVymazat
  48. Zrovna od dneška čr 26.11. je v rossmanu akce na vlasovou kosmetiku a říkala jsem si jak Aussie suchý sampon bude určitě fajn jako Bastie a ono ejhle..ještě že jsem si ho do košíku nedala😉

    OdpovědětVymazat
  49. Sasha: myslíš tu se 6 stíny nebo tu větší, co se prodává teď? O té menší jsem bohužel samostatný článek nestihla a když jsem pak zjistila, že byly už všude vyprodané, tak nemělo cenu o ní psát :/

    OdpovědětVymazat
  50. Já mám Bione kosmetiku moc ráda, zatím jsem neměla nic, co by mi nevyhovovalo :-) škoda, že je často k dostání jen v malých drogeriích...ale se zbytkem teda nemám zkušenost..
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. ja so mala bione micelarku a absolutne ma nezaujala

    OdpovědětVymazat
  52. Tak z těchto produktů doma nic nemám, ačkoli ten gel od Loccitane jsem chtěla vyzkoušet, tak uvidíme .Na suchý šampon Aussie už jsem četla tolik kritiky, že ho rozhodně zkoušet nebudu!

    OdpovědětVymazat
  53. Měla jsem asi dva šampony od Bione a nevyhovoval mi ani jeden, tak jsem ráda, že nejsem jediná:D
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Zrovna nedávno jsem si šampon od Bione pořídila. Ten stejný co zmiňuješ v článku. Musím říct, že já z něj jsem zatím nadšená. Vůbec mě nesvědí pokožka hlavy a vlasy mi naopak vydrží dýl nemastné. Umývala jsem si je právě každý den a s Bione stačí každý druhý. Časem bych se chtěla dopracovat až na každý třetí den. Rozhodně vyzkouším i jiné šampony od této značky.

    OdpovědětVymazat
  55. Ještě jsem si teď všimla, že máš v odběrech blog Anny SacconeJoly. Za to obrovský palec nahoru! ;-)

    OdpovědětVymazat
  56. No vidíš, ten Aussie suchý šampon jsem fakt chtěla vyzkoušet. Tak si to ještě rozmyslím.. S ničím jiným z tvého článku nemám zkušenost a naštěstí mě ani v poslední době nenapadá nic, co by mě vyloženě zklamalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)