pondělí 23. listopadu 2015

2. vánoční giveaway o Braun Silk Épil 5 | Epilátor pro začátečníky

Krásné pondělní ráno všem! Vítám vás u druhé vánoční giveaway, kde si můžete zasoutěžit o nejnovější epilátor Silk Épil 5 od značky Braun, který je určený především pro začátečníky, kteří s epilací začínají. 


Epilátor má technologii Wet&Dry a můžete ho tedy používat jak na sucho, tak i ve vaně. Teplá voda prokazatelně uvolňuje endorfiny, které přirozeně tlumí bolest a tím pádem přináší úlevu a zmírňuje nepříjemné pocity při epilaci. Což můžu jedině potvrdit, protože je to obrovský rozdíl, když jednou zkusíte epilaci ve vaně (nebo po sprše, to je celkem jedno). Po nějaké době používání je to už skoro bezbolestná záležitost. Díky protiskluzové rukojeti se s epilátorem dobře manipuluje a volit můžete ze dvou rychlostí epilace.




Epilátor dokáže odstranit i chloupky, které nedokáže zachytit ani vosk.




Celé příslušenství k epilátoru






Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 23.11.- 30.11.2015. 

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V pondělí 30.11.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (23.11 je 1, 24.11 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 




Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).


Epilátor má protiskluzovou rukojeť a prodává se v několika barevných variantách



Děkuji P&G za poskytnutí dárku do soutěže

95 komentářů:

  1. sleduji jako elizabeth green
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná giveaway! :-)
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Jana Švábová :-)
    svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že epilátor jsem ještě nikdy nezkoušela, zatím jen jednorázová holítka nebo pěny, takže by mě tento balíček opravdu potěšil, kor když píšeš, že je vhodný pro začátečníky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Před pár lety jsem se nechala přesvědčit, že po nějaké době to bude skoro bezbolestné.. :-) No té doby jsem se nedočkala.. Ale tak že bych to zkusila ještě jednou? :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. sledujem už dávno :))
    celkom by sa mi to hodilo, nakoľko ma bolí všetko a toto by som možno zvládla :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já epilátor používám už řadu let a pomalu mi začíná dosluhovat, třeba by to s tímto bolelo méně :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Žádný nevlastním a ani jsem nikdy nezkoušela-> jsem ideální adept :-D..
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Bezbolestně a bez chloupků? Must have :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Blanka S.

    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá GA :), sleduji dlouho,VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To vecne holenie noh (hlavne v lete) mi uz lezie na nervy a s epilatorom by som sa s tym nemusela zaoberat tak casto ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Epilátor vypadá pěkně, to použití ve vodě je pro mě osobně zbytečné, myslím, že po osprchování teplou vodou to stačí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji te pod Jitka R
    epilator jsem nikdy nezkousela, tak by se to hodilo :)
    foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduji už delší dobu :)
    mám jeden doma, ale ten příšerně bolí, že se to nedá vydržet..takže snad by tento byl bezbolestnější :)
    kaloc.lenka1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. nějaký epilátor si přeju už dlouho :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda, no já teda epilátor mám, ale nějakej pravěkej... vždycky se naštvu a tu sekačku na trávu vyndám, děsí mi už ten zvuk, pak bolest :-D a je v šupliku a čau za rok nejdřív...
    Ve vodě by to nemusela bejt taková hrůza =o)

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Epilator by se mi libil a hodil, ten stary co mam, tak to je mucici nastoj! Konecne bych nemusela ztracet tolik casu holenim..
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Zatím jsem věrná pořád Venus žiletkám, ale už nějakou dobu přemýšlím o epilátoru. Nějak se ale pořád nemůžu rozhoupat, takže tohle je skvělá příležitost :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Fičím na žiletkách teda :D ale skúsila by som rada :)
    Mail na blogu.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Jana Vondráčková
    Epilátor jsem nikdy neměla, tak ráda vyzkouším.
    vondrackova.jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Co se týče epilace, tak začátečník nejsem, nicméně i po několika letech, co epiluji mi tento způsob odstraňování chloupků přijde dost bolestivý, proto, pokud by se na mně usmálo štěstí bych moc ráda vyzkoušela tento.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji jako Marilyn Molnárová :)
    Mail: marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jej, super giveaway, tohle by se hodilo pro ségru k Vánocům =)
    ontheleaf@yahoo.com

    A prima pondělí =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  25. Ja mela vzdy z epilatoru hruzu, pac me to bolelo, ale potom, co jsem porodila uz me jen tak neco neboli;)
    Sleduji jako Noogeta
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. já mám stařičký epilátor a právě bych už chtěla si pořídit nějaký voděodolný
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Epilátor jsem ještě nepoužívala, tak třeba budu mít možnost:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Epilátor vlastním,ale je už starý,nový by se hodil.
    Sleduji jako Marcela Lišková.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji jako slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ten by se mi rozhodně hodil! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Zatím nemám žádné zkušenosti tak uvidíme jestli se to změní :-)

    OdpovědětVymazat
  32. To je super výhra :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ten bych potřebovala jako sůl :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Epilátor pro začátečníky, to by bylo něco pro mě :)) pořád nad nějakým uvažuji, ale pořád jsem se k tomu nějak nerozhoupala. A třeba se na mě usměje štěstí :)
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ëpilátor jsem nikdy nezkoušela, takže tohle je pro mě příležitost jak mu přijít na chuť :)
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. S epilátor nemám žádné zkušenosti, zatím jsem věrná žiletce ale vidím, že to nebude pro mě a mojí pokožku to nejlepší! Proto bych ráda vyzkoušela něco nového a třeba i lepšího :-)

    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Tak epilátor by se hodil. :-)
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. sleduji už nějakou dobu :D
    po epilátoru toužím už hodně dlouho, jen jsem zatím nevybrala ten pravý. ale prý není špatným krokem nikdy :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji jako Monika D.
    monika.book@seznam.cz :)

    Snad budu mít štěstí...

    OdpovědětVymazat
  40. Dosud jsem vyzkoušela jen pásky (které mi nevyhovovaly vůbec) a zatím jsem zůstala u žiletek. Už dlouho jsem přemýšlela, že bych vyzkoušela nějaký epilátor, ale vždycky se objevilo něco, co jsem musela koupit dříve.
    aneta.neugebauerova@gmai.com

    OdpovědětVymazat
  41. Plánuji si jej pořídit k Vánocům :-)
    adelkakulhankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Parádní giveaway, přesně to bych potřebovala - nasucho to s epilátorem nezvládám a můj starý bohužel vodotěsný není..:( misscukrik(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tak tahle výhra by mě zaručeně potěšila! :)

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com
    Tento fialovy sa mi paci najviac :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak ten vypadá skvěle a vyhrát ho, to by byl sen :)

    OdpovědětVymazat
  46. Nikdy jsem se zatím neodvážila epilátor vyzkoušet, ale láká mě to :) a navíc je tento určen právě pro začátečníky, takže ideál :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy,
    určitě epilátor :D Protože moje nohy už steskní po něčem více bezpečném, než je žiletka. Často když spěchám a musím mít ''koukatelné'' nohy se prostě říznu :D Ale věřím, že to není jen můj problém.
    simca.pil@seznam.cz
    http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  48. Vypadá super, hodilo by se mi kdyby epilace míň bolela :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Wow to by se mi moc líbilo :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Už dlouho přemýšlím o koupi nového epilátoru, ten co mám je taky Braun ale asi deset let starý :)
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Epilátor, se kterým vytrhávání nebolí zní jako sen :)
    bernhardtova.lucie zavinac seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Epilátor bych určitě chtěla vyzkoušet, mám doma jeden stařičký a je to jedna z nejhorších bolestí, kterou jsem zažila, vždycky mi buší srdce a jsem celá zpocená :D Takže se srabácky držím žiletky, ale už mě dost obtěžuje...

    Eliška

    fairy.tales.of.yesterday@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. GFC Nikola ORechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    veľmi by som si priala epilátor aj do vane :)

    OdpovědětVymazat
  54. kristinkaherkelova@gmail.com epilátory som nikdy neskúšala a kedže sú pre mňa trošku drahšie čiže mňa by viac potešila táto výhra, ale obidve sú super ;-)

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduju jako Jana Zajícová. Niccolo.zajicova@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  56. Jeee, tahle soutěž mě potěšila :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Sledujem ako Nikola Straková.
    S Braunom epilatorom som strasne spokojna, no zisiel by sa konecne novy a tento vyzera zaujimavo ;)

    OdpovědětVymazat
  58. Přeju pěkný den...můj epilátor byl jen na ,,sucho" a navíc mi před měsícem vypověděl službu. Fialový je hezky, ale když to nevyjde, napíšu Ježichovi ( a koupím si ho sama, u nás se dopisy nečtou :-).
    sebestova.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. epilátory mám ráda, už roky nepoužívám nic jiného :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. To zní dobře, pro začátečníky... :) Už dlouho mě něco takového láká, ale zatím stále používám klasickou žiletku..

    OdpovědětVymazat
  61. O epilátoru uvažuji již dlouho, ale z vosků i cukrové pasty mi hrozně zarůstají chloupky. Snad by to s tímto mohlo být lepší.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduji jako Kateřina Bedrnová.
    katerina.bedrnova@gmail.com
    Díky za super soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  63. Epilator by potesil, ja uz sa ho odhodlavam kupit roky, ale vyhrat by ho bolo asi suprovejsie :)

    OdpovědětVymazat
  64. Super, já epilátorům ještě na chuť nepřišla, třeba to tento změní :-)
    d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tak ten by se mi moc líbil! :-))) A.
    allegra.vox@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Jéé, přesně tenhle jsem si chtěla koupit k Vánocům, tak tedy ještě s koupí počkám, a zkusím štěstí :D
    Sleduji jako Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. ja mám doma silk epil 7 a som s ním spokojná, akurát mi chĺpky dorastajú už po 3-4 dňoch, ale to asi epilátor neovplyvní :-)

    OdpovědětVymazat
  68. Jee trn bych chtela :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Epilátor se vždycky hodí ;), a obzvlášť do vany by to bylo super.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Pro začátečníky a citlivky? sem s ním! :D
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj :) Epilátor som ešte nevyskúšala, takže by ma určite potešil
    e-mail: kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  72. doma máme silk epil jedničku a to je pro mě mučící nástroj, pokud je tento pro citlivky, tak je přesně pro mě ;)
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Jééé, to by byl skvělý dárek k Vánocům :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. epilátor by se hodil, i když z něj mám trochu strach :)
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  76. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  77. vyzerá to naozaj zaujímavo :O :) Tak sa zúčastňujem tiež.. email patricia.debnarova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  78. Pěkné, zkoušela jsem epilátor už pěkných pár let zpátky a dost to bolelo, tak už by v dnešní době by to mohli mít více propracované. Když píšeš, že je pro začátečníky, tak by bolest nemusela být tak krutá. :-/:-) zdravím ;-) adela0@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj , úžasná giveaway.
    Sleduji jako Lenca, FB Lenka Klimova.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. To by byl úžasný dárek k Vánocům :) už dlouho přemýšlím nad pořízením epilátoru a tohle by byla super šance :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. ahoj :D epilator som vzdy chcela vyskusat a tento je aj v peknej farbicke
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  82. já už bych opravdu někdy chtěla vyzkoušet bezboestnou epilaci... jsem cíťa :(

    OdpovědětVymazat
  83. ja sa tych epilatorov celkom bojim :D ale niekedy to vyskušať rpedsa musim! :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, máš skvělý blog a články. Tento balíček by mě moc potěšil:)
    email: noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  86. Jestli to ve vaně bolí míň, tak to musím rozhodně zkusit :-) bsarinka89(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Tak epilátor pro začátečníky, to bych vážně brala. Přemýšlím o něm už dlouho, ale stále zůstávám u klasické žiletky. Navíc tenhle je laděn i do mé oblíbené barvy, takže by mě výhra potěšila dvojnásob :) niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)