úterý 17. listopadu 2015

1.vánoční giveaway s Yves Rocher

Vánoce se pomalu a jistě blíží a protože jste skvělé čtenářky (a nechci samozřejmě opomíjet ani čtenáře mužského pohlaví), připravila jsem pro vás sérii vánočních soutěží, které startují právě dnes! Aby se k vám všechny dárky stihly dostat včas a mohly jste si je nadělit třeba i pod stromeček, je třeba začít trochu v předstihu :) Myslím, že se můžete těšit na moc pěkné dárky od různých značek a dneska začneme se 2 balíčky produktů z vánoční kolekce od Yves Rocher. Na představení této kolekce a podrobnější článek, co všechno obsahuje se můžete podívat ZDE. Dvě z vás si budou moci zpříjemnit chvíle ve sprše několika produkty, které vidíte níže a cítit Vánoce zase o něco intenzivněji :)


Balíček číslo 1 je nahoře a balíček číslo 2 dole


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 17.11.- 23.11.2015. Do komentáře napište, který z balíčků by vás v případě výhry potěšil více :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V pondělí 23.11.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (17.11 je 1, 18.11 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

121 komentářů:

  1. Krásná giveaway Rendy :) kdyby se na mě náhodou usmálo štěstí, líbil by se mi balíček č. 1.
    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sú to naozaj krásné balíčky:)
    GFC: vaja vaja
    Ak by som náhodou vyhrala, tak by som chcela balíček č.2, budem si držať prsty!
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezkýý, Vánoce už v půlce listopadu! :-D Oba balíčky vypadají super, ale ten první s perníčky mě asi láká trochu víc. Mám všechny tyhle vánoční vůně ráda, tak bych ráda vyzkoušela i něco novýho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi balíček číslo 2 :) pjehlikova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. yr mám ráda a jejich vánoční kolekce se mi moc líbí. Oba balíčky jsou více než lákavé, ale do oka mě o trochu víc padl balíček č. 2
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by potěšil první balíček, ale ani druhým bych nepohrdla :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Balíček číslo 1 by mi udělal velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. YR má vždy na vánoce krásné kolekce, už jsem je byla omrknout v obchodě a nejraději bych si odnesla všechno. Třeba se mi podaří vyhrát krásný balíček u tebe (více by se mi líbil balíček 1).
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Oba balíčky vypadají bezvadne, kdybych si ale mela vybrat tak balíček c.2 :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se více líbil druhý balíček :-)
    manovotna@outlook.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná vánoční giveaway! :-) Potěšil by mě balíček číslo 1. Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. První balíček je nádherný! Od Yves Rocher jsem ještě nic neměla, bylo by fajn něco zkusit :).

    miki.litte@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Balíček č. 1 :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, oba dva jsou nádherný, ale dvojka se mi líbí o krapítek víc :)
    klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju tě už dlouho jako Anetátor Anetátorový a mail je sherbatsky@seznam.cz
    Snad se mi podaří v jedné z vánočních soutěží uspět :)

    OdpovědětVymazat
  16. Asi by sa mi viac páčil balíček č. 1. Je to krásna vôňa, kúpila som si s touto vôňou sviečku z novej kolekcie, len škoda že je tak málo intenzívna.

    OdpovědětVymazat
  17. Hezká soutěž :) více se mi líbí balíček č. 1 :)
    GFC: Monika D.
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se líbí oba dva balíčky, ale první mě zaujal přeci jen více:-)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Toto je super kolekcia od YR. Rozmýšľam že si pôjdem po krém na ruky a balzam.
    A mňa by potešil balíček číslo 2, kvôli vôni :).
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. oba dva balíčky jsou super, ale asi by mě více potěšil baliček č.1 :-)
    youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Asi se mi trošku víc líbí první balíček, ale oba jsou nádherné :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. yves rocher má vždycky nádherné vánoční kolekce :) více by mě potěšil balíček č. 1
    nikolik.@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé, zrovna jsem si dneska chtěla jít koupit něco z té jejich vánoční edice:D tak asi ještě počkám, jestli třeba náhodou nevyhraju :) jinak tě sleduji už dlouho:) a balíčky by mě potěšily oba, ale možná o trochu víc ten první :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  24. Od YR můžu cokoliv, ale více by se mi líbil balíček č. 2
    gfc: nikkyna03@gmail.com
    fb: sin03@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy , balíčky vypadají naprosto úžasně a o maličko víc by se mi líbil balíček číslo jedna, terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Krása, miluju vánoční limitky Yves Rocher! :) Líbí se mi balíček č. 1. .)

    OdpovědětVymazat
  27. To je krása, hrozně chci očuchat sérii pomeranč + skořice ale i pomeranč + mandle prý voní skvěle! Oba balíčky vypadají super, takže je mi jedno, který by ke mně doputoval, kdyby se na mě usmálo štěstí.
    GFC: Lištička Rezavá
    listickarezava6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tyto Vánoční výrobky mě hodně zaujaly, tak ikdyby to nevyšlo chtěla bych si nějaký pořídit :-)
    Pokud bych vyhrala, přala bych si prvni balíček:-)

    OdpovědětVymazat
  29. oba balíčky vypadají suprově, ale dala bych přednost tomu prvnímu :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Víc by mě potěšil první balíček, protože tělová mléka moc nepoužívám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Mě by potěšil balíček č.2 :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Letošní limitovaná edice od Yves Rocher je naprosto úžasná :) Už mám doma sprchový gel s vůní vánočního jablka a moc krásně voní :) Něčemu dalšímu bych se nebránila :)
    Kdyby se mi poštěstilo a vyhrála bych, líbil by se mi balíček číslo 2, protože vůně pomerančů a skořice, hmm :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy,
    potěšil by mě balíček č.1.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Zajtra sa chystam do Yves Rocher ovonat zimne limitky ;) Potesil by ma balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  35. Me by moc potesil 1.balicek.
    terezka.uhrova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy, sleduji jak Lenka M. a v případě výhry bych měla zálusk na balíček č. 1 ;)

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Opět velmi krásná soutěž :)
    Líbí se mi moc balíček č.1 :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Super súťaž :) priala by som si balíček č.2,ale oba sú super,takže mi je to vlastne jedno :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. jůů :) to je roztomilý :D oba balíčky jsou krásný.. víc mě ale zaujal ten první (ty perníčky :D )
    luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Líbí se mi oba, ale druhý asi více ;-)
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Potěšil by mne druhý balíček, krásná předvánoční soutěž! :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. potesil by me prvni
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Super giveaway! Oba balíčky jsou krásné, ale č.1 se mi líbí více ;)
    FitBlanka.blogspot.cz
    blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Více by se mi líbil asi balíček číslo 2. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Výhra je Rendy nádherná :) YR produkty mám ráda moc
    Mně se tedy líbí balíčky oba 2 a tak zvolím třeba ten druhý :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Jeee Vanoce jsou tady :-) kdyby to vyslo, tak balicek c. 1 vypada super ;-)

    OdpovědětVymazat
  47. Líbí se mi balíček č.2 :-)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Tahle vánoční kolekce vypadá úžasně :) určitě si něco pořídím. Oba dva balíčky vypadají parádně, ale víc se mi líbí č. 1 ;)
    danca.cieslarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Líbí se mi oba balíčky, ale pokud by se poštěstilo, tak bych volila balíček č. 2
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj :) Uha tak najviac by ma potešil balíček č.1, vyzerá vážne skvele
    e-mail: Kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  51. Tak v tomto případě bych se balíčkem nechala ráda překvapit, protože všechny vůně vypadají velmi slibně :) Facebook sice mám, ale jen z pracovních důvodů, proto na něj chodím jen výjimečně a tak nechávám svou mailovku - ladto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ja bych brala klidne oba:D ale pokud si musim vybrat, tak asi prvni. Marketa martusha(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Kdyby se mi poštěstilo, tak bych si vybrala balíček č. 2 :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Miluju vánoční limitky Yves Rocher. Oba balíčky by se mi líbily, první možná víc. :)
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Krásný, na limitky jsem se hrozně těšila, ale měla jsem ted jiné velké výdaje, takže asi letos je vynechám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: Marilyn Molnárová
    Potěšil by me balíček č. 1 , jen pernicek je sladkej:)!
    Mail: marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. To je krásná giveaway :)....mně by udělal radost druhý balíček :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Oba balíčky jsou povedené. Zrovna o víkendu jsem na tuhle kolekci koukala, ale nakonec jsem odolala a odnesla si jen 3 sprcháče :)
    aneta.neugebauerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. tak asi vic 2. balicek!
    chystam se jit se podivat na tu limitku

    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Kolem výlohy Yves Rocher chodím celkem často a vždy se u ní zastavím a kochám se. Nicméně jsem ještě nic od nich nezkusila, tak zkusím štěstí v této soutěži :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Moc krásné, už se úplně těším na Vánoce!:) Víc se mě asi zaujala dvojka:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Víc se mi líbí balíček č. 2, ale radost bych měla určitě z obou :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Sice som sa stala Tvojou citatelkou len nedavno ale Tvoj blog ma neuveritelne bavi, zelam Ti aj nadalej vela uspechov. No a darceky vyzeraju skvelo tak c.2 by som si poprosila keby sa mi postastilo :-) Dakujem

    OdpovědětVymazat
  64. Moc krásné obaly, když to vidím a zavřu oči, úplně cítím čerstvě pečený perníčky =o)
    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Potěšily by mě určitě obě možnosti, ale sympatičtější je mi druhý balíček..miluji vůni skořice a pomeranče! :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Od yves rocher som už dlho nič nemala, naposledy vonavku zelený čaj a bola skvelá :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, balíček číslo jedna vypadá skvěle, jsou to přesně ty vůně, které dokáží vykouzlit tu zimní, zachumlanou atmosféru :)
    Můj mail je nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  68. Balíček č. 2 (krásná vánoční giveaway, zrovna dnes jsem dopekla perníčky).
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Velmi krásná soutěž.
    Potěšily by mě oba balíčky , ale více se mi líbí první balíček :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Víc by měl potěšil balíček č. 1 :-) Tahle limitka se jim v YR fakt úžasně povedla :-)

    since-2015.blogspot.cz
    hanka.machova99@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Normalne kazdy rok nadavam, jak vsichni zacinaji s Vanocemi hrozne brzo, ale tento rok se z toho normalne tesim, tak krasne jsou nektere kolekce:-). Kdyby se nahodou usmalo stesti zrovna na mne, libi se mi balicek 1, i kdyz oba jsou krasne. k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. vánoční kolekce v YR jsou moje stálice, vždy si něco odnesu domů :-) letos mám zatím jen to jablečné tělové máslo ale určitě se chystám i na další "příchutě"
    kaia.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Nejvíce by se mi líbil balíček č. 2 :)
    GFC: Domi Burianová
    domiburianova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. GFC - Diary of a Girly Things
    Oba balíčky jsou skvělé, ale o trochu více mě láká balíček č.2! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. viac samipači prvy darček:)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Oba vypadají krásně :) ale větší radost by mi asi udělal 1. balíček :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. krásné jsou oba, ale radši 1. :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Mě by potěšily oba dva balíčky, YR vánoční limitky jsou prostě boží ;)
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. zaujal mě balíček č.1. Sleduju pres GFC jako Julie Uhlířová.
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Musím jít tady ty vánoční věcičky do YR očichat :) Líbí se mi oba balíčky (možná víc ten první :) )
    smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. ahoj, sledujem cez GFC ako Monika Barteková... kozmetiku od yves rocher používam už takmer rok a som s ňou veľmi spokojná, obľúbila som si od nich okrem iných vecí najmä odličovač na oči, sprcháče aj parfémy... už som pokukovala aj po vianočnej kolekcii, no ešte som si nič nevybrala, preto je ťažko si vybrať medzi týmito doma balíčkami, no prikláňam sa k 2. :) Monika

    OdpovědětVymazat
  82. Přemýšlím, že od nich zkusím ten jejich odličovač, co tu pravidelně vídám... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Vybrala bych si balicek c. 2 :-)
    allegra.vox@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Oba balicky jsou povedene. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  85. Balíček číslo jedna vypadá opravdu lákavě! :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. mne sa viac páči č.1 :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Tak já už jsem si na základě tvých článků pár těchto výrobků nakoupila v pondělí, ale kdybych vyhrála další, tak by se to u mě určitě neztratilo.:D Vybrala bych si balíček č. 1, protože vůně pomeranč + mandle mi přijde nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  88. tak to je super GA :) a potešil by ma viac prvý balíček :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Celá vánoční kolekce je super, v pondělí jsem ji okukovala v obchodě :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Od YR veci do kúpeľa mám veľmi rada a obzvlášť tieto vianočné limitky, takže sa rada zapojím :).
    A je mi jedno, ktorý balíček ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, sleduji jako Lenca přes GFC, fb jako Lenka Klimova.
    lencaklimova@seznam.cz
    Líbí se mi balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  92. YR je super! Víc mi ale voní pomeranč se skořicí :-)

    karolina.klusackova@gmail.com YR balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  93. Yves rocher mám veľmi rada, a vždy som chcela vyskúšať nejakú tú limitku, toto by bolo super, to je jedno ktorý balíček, možno viac č. 1 :-)inak podmienky splnené :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Krásná giveaway Rendy! :) já mám Yves Rocher hrozně ráda, hlavně jejich dvoufázový odličovač s chrpou a skvělé tužky na oči :) z této vánoční kolekce už mám tělové máslo s vůní jablka, které je božské a v případě výhry by mě potěšil balíček č.2, i když oba vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  95. Teď jsem YR byla, a krásná kolekce, strávila jsem tam dvě hodiny a nákup byl poměrně dražší než jsem čekala,ale spokojenost je veliká :-) mě by potěšil balíček č. 2. , ale ony potěší oba že ;) svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Vánoce jsou tady a s nimi i dárečky :) To je hezké! Moc by se mi líbil balíček č. 1.
    Hezký den :)
    veri.wi@gmial.com

    OdpovědětVymazat
  97. Další super giveaway :-) Pokud mi štěstí zase popřeje, tak bych více brala balíček číslo 1 :-)

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj, mě by se líbila více dvojka :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  99. Já jsem pro 1ku :-). A bude k tomu i ten panáček a stromeček? :-)

    OdpovědětVymazat
  100. Kdybych vyhrala, tak bych chtela balicek c. 1 : )
    maruska.benatska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  102. Oba balíčky vypadají moc dobře, ale o něco víc by mě asi potěšil ten druhý. :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Mně by se líbila jednička :) Ještě jak jsi to krásně nafotila, úplně cítím Vánoce... :D
    P.

    OdpovědětVymazat
  104. Jeee, krásné dárky. Mě by moc potěšila 1.

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Díky za inspiraci takhle před Vánoci, kdybych vyhrála, líbil by se mi balíček č. 2 a kdyby ne, aspoň vím, co koupit rodince!
    hrdlickova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Oba balíčky jsou krásné, možná bych raději č.1 :)
    mail: gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Pěkné dárky do GA, ta první sada by se mi líbila nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  108. Moc hezká giveaway :) Možná se mi o trošku víc líbí první balíček :)
    beautyworldbybrunet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Krásná GA:) Mě by potěšil balíček č. 2:) Email: lenka@kacl.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Mě by samozřejmě potěšili oba balíčky :) Navíc tahle kolekce je prostě úžasná! Ale když už si musím vybrat, tak asi perníčkovou 1 :)
    vojackova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Ty pernicky jsou boží..takze c 1
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. pači sa mi balíček číslo 1 :)
    sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  113. Nejvíc by se mi líbil balíček č. 1.
    ABestgirlA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Díky za soutěž :) Oba balíčky vypadají krásně. Možná č. 2 se mi líbí víc :) Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. V pripade vyhry by ma potesil balicek c. 1
    GFC: adrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. č.1
    GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. další nádherná giveaway :) a tohle by udělalo radost mě a ne mému příteli :D líbí se mi dvojka, protože tam vidím vanilkový produkt a po vanilce se já můžu utlouct :D
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)