úterý 6. října 2015

Zelené odpoledne s Biodermou + VIDEO

O víkendu se konala jedna moc pěkná akce, kterou měla na svědomí Bioderma :) Možná jste si všimly, že se díky tomu trochu zazelenal i Instagram, protože celé ladění bylo do zelených barev. A proč? Protože zelená řada Sébium má nový produkt Sébium Global :) Naše společné setkání proběhlo v NH Hotelu, kde jsme se lanovkou přesunuly do Tower Lounge a jak celé odpoledne vypadalo se právě teď dozvíte :)


Výhled z terasy hotelu na Bertramku. Často sem prý chodí turisté, aby si vyfotili vilu Karla Gotta :)



Dole: lanovka, kterou se přesouváte ze spodní části hotelu do té horní



Na uvítanou jsme každá dostala i květinový náramek s naším jménem a barevně sladěný welcome drink.



Čekala nás i prezentace řady Sébium, která je určená na mastnou, problematickou a aknózní pleť. Jsem přesně cílovka této řady a proto je moje asi úplně nejoblíbenější ze všech od biodermy. Jako jedna z mála mi opravdu viditelně pomáhá a pokud mě nějaké pupínky ve větším rozsahu trápí, sahám nejčastěji po přípravcích této řady.




Dozvěděly jsme se podrobnosti o všech produktech a mimojiné zjistily, proč někoho krémy můžou třeba štípat (citlivost na ovocné kyseliny, které obsahují) nebo proč se některé krémy někomu na obličeji drolí (stává se to lidem se sušší kůží a v tom případě zjistíte, že tato řada není určená pro váš typ pleti). Věděly jste třeba to, že 40% žen v dospělém věku trápí akné? Mám to ale pěkné vyhlídky :)

Produkty bojují s nepříznivými projevy akné zevnitř - Bioderma jako jediná zabraňuje oxidaci skvalenu a vyrovnává poměr mastných kyselin v kožním mazu a tím upravuje složení kožního mazu jako u "zdravého" člověka.



Čekal nás i výborný oběd, stylové cupcaky a Bioderma perníčky. Miluju, když si firmy dají s prezentací a organizací akcí takovou práci a mají všechno vyladěné do detailů. Je to velká pocta a zároveň ukázka toho, že si vzájemné spolupráce váží a umí jí ocenit.








Přišel se na nás podívat i muž roku 2015 Jakub Kraus, který nám vyprávěl svůj příběh, jak se do soutěže vůbec dostal a jak se na ní připravoval a co všechno obnáší být mužem roku.






Na závěr úplně něco speciálního aneb když vaše kamarádka miluje blogerku Beátu :) A protože má kamarádka Míša patří mezi mé nejvěrnější podporovatele od mých úplných blogových začátků, zasloužila si speciální pozdrav přímo od skvělé Beáty :) Doufám, že jí to potěší a bude mít taky takovou radost :)



Pokusila jsem se z celého odpoledne natočit i takové krátké video :) Najdete ho ZDE na mém youtube kanále, který se budu snažit postupně trochu zaplňovat a snažit se tak některé věci ukazovat trochu více ve 3D :) Tak uvidíme, jak vás to bude bavit :)

Cením si toho, že si Bioderma spolupráce s blogery váží a velký dík patří celému týmu, který se o nás vždycky tak pěkně stará. Zní to možná jako klišé, ale je bohužel spousta značek, které spolupráce s blogery spíše zneužívají, dělají z nich blbce nebo je nutí dělat věci, které by sami nikdy nedělali. 

Znáte řadu Sébium? Patříte mezi ty, co trápí občasné pupínky nebo rozsáhlejší akné? Jakým způsobem proti nim samy bojujete?

25 komentářů:

  1. Vždycky když vidím to nádherné občerstvení tak vám strašně závidím :-D Mňam :-D
    Řadu Sébium znám, ale bohužel i přesto, že mám tento typ pleti tak mi moc nesedí. Jediné co používám stále je čistící gel. Vždycky ho vychytám v akci a půllitrové balení mi vydrží strašně moc dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být skvělá akce :)) taky ráda používám tuhle zelenou řadu od Biodermy:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí akné mě netrápí, a to ani teď v těhotenství za což jsem ráda, ale jinak jsem příznivcem "lékárenské kosmetiky".

    OdpovědětVymazat
  4. Taky pouzivam zelenou radu od BD, ale Global krem je tu uz nejaky ten patek, ja sama jsem ho koupila pred par mesici, takze pro me to zadna novinka neni ;) no jinak lokalne na pupinky pouzivam jeste od clinique antiblemish gel a ten je fakt super, hodne pomaha.

    OdpovědětVymazat
  5. ja bohužiaľ patrím medzi dospelákov, čo majú akné aj teraz a používam práve gél a micelárku z rady sébium :) občas to má svetlé chvíľky a občas to bohužiaľ až nezaberá

    OdpovědětVymazat
  6. Znám, občas používám (to když se ty pupínky objeví).
    Jinak hotel a výhled na Prahu je fakt skvělý, měli jsme tam jednou vánoční večírek a bylo to nezapomenutelné =))

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musela byt super akce.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tiez patrim medzi tyuch stastlivcov aj v dospelosti akne ale nastastie uz to nie je take tragicke ako pocas dospievania a zas mam dobre mesiace a zle
    inak ta bioderma ta sa o Vas stara

    OdpovědětVymazat
  9. S pupínky bojuju pořád, a to už puberťák tak 15 let nejsem:-) Z řady Bioderma Sebium mám vyzkoušeno téměř vše a můžu jí jen doporučit.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Bioderma je velice oblíbená značka a akce vypadá povedeně:)

    OdpovědětVymazat
  11. hned bych se též zúčastnila, kdybych byla pozvaná :-D ty akce vypadají vždy velmi lákavě. Co se biodermy týče, tu mám ráda

    OdpovědětVymazat
  12. Řadu znám, ale zatím jsem nic nezkoušela. Právě mi ale dochází denní krém, tak mám v planu si pořídit právě něco z biodermy :).

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, musela to být úžasná akce a je vidět, že je Bioderma je jedna z mála firem, které si blogerek a jejich práce váží.

    OdpovědětVymazat
  14. Muselo to být skvělé! Taky jsem věčný puberťák a Bioderma Sebium a Sensibio u mě mají čestné místo .)

    OdpovědětVymazat
  15. Akce musela být super a foto z výhledu je nádherné. Já používám růžovou biodermu. Problémy s akné naštěstí nemívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Ten hotel som navštívila na jednej akcii s Maybelline a výhľad je tam vážne nádherný! Bioderma pripravila výzdobu skutočne krásnu! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Řadu Sébium nepoužívám protože (naštěstí :-) na akné moc netrpím, ale na růžovou micelárku a Hydrabio krémy nedám dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Pekna akce. Ale musim souhlasit,ze ten kremik novinka neni. Mela jsem ho uz nekolikrat a troufnu si rict,ze je to i vic jak rok;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Andrea Kozlerova: někdy stačí inovovat složení a produkt se prezentuje jako novinka, víš :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tahle rada je pro me vazne super. Akce musela byt fajn.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  21. Nemám ani tak problém s akné ako skôr s rozšírenými pórmi, takže za mňa akurát Pore Refiner :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky i článek!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. sebium milujem krem a gel na cistenie tvare <3 vzdy mi zlepsi plet

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezky připravené, hlavně ta zeleno-bílá, to je moje oblíbená kombinace. A muž roku, to je kus :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)