úterý 27. října 2015

Vyzkoušeno - nová řada Skin Match od Astor

Něco mi říká, že dneska trochu více potěším ty z vás, které máte sušší nebo skoro dokonalou pleť. Nová řada Skin Match od Astoru je na první pohled čistá, jemná a decentní. Její "nahé" obaly mi evokují něco trochu éterického, takže jsem se samozřejmě moc těšila, že až všechny novinky vyzkouším, tak sama posoudím, jak moc éterická budu :)


Make-up Skin Match (299 Kč) slibuje až 24 hodinovou výdrž, v což většinou moc nevěřím. Málo kdy se stane, že má člověk příležitost mít make-up 24 hodin v kuse na tváři a upřímně po tom ani neprahnu. Bohatě mi stačí, když se mnou dá pracovní dobu a cestu z práce domů :) Začnu tím, co se mi na make-upu líbí. Kromě už zmiňovaného čistého balení a praktického dávkování s pumpičkou mi sedí i nejsvětlejší odstín. Není sice úplně mrtvolně světlý, ale na mě je teď akorát. Krytí je spíše takové slabší střední a celkově make-up pleť pěkně barevně sjednotí a hlavně krásně rozjasní. Člověk hned vypadá, že spal dlouhou dobu a působí odpočatě. Bohužel v mém případě mé nadšení vydrží tak zhruba dvě hodiny a pak to jde z kopce. Make-up mi začíná slézat z T-zóny, zalézá do pórů a maličko dělá mapy. Na tvářích, které mám sušší ale vypadá skoro celý den pěkně a dobře tam drží. Z toho můžu tipovat, že z make-upu bude nadšenější sušší část populace. Můžu se samozřejmě mýlit a make-up může sednout i někomu s mastnější pletí, ale pro mě tento make-up není ideální společník.





Báze (199 Kč) Skin Match obsahuje faktor SPF 18, který u podkladových bází zatím není tak rozšířený. Báze je poměrně tekutá a na omak není vyloženě silikonová, ale spíše jako lehčí pleťové mléko. Co se mi na bázi líbí, je její rozjasňující schopnost. Má lehce narůžovělou barvu, ale na pleti je prakticky transparentní. Skoro bych řekla, že se mi líbí na pleti sama o sobě, zejména ve dnech, kdy nemám chuť si dávat make-up, ale nechci působit jako mrtvola. Líbí se mi, že pleť dostane takový rozjasněný nádech bez jakýchkoliv třpytek nebo shimmeru. Jakmile dám na bázi make-up, tak je ale po efektu a sama o sobě na mé pleti příliš jako báze nefunguje. Mám k ní takový zvláštní vztah, protože si na jedné straně myslím, že mastné pleti nijak nepomůže a make-up díky ní nebude déle držet, ale na druhé straně se mi sama o sobě líbí na pleti bez make-upu. Možná to zní trochu zvláštně, já vím, ale mám prostě takový dojem. Jako bázi jí tedy doporučit úplně nemůžu, protože pro mě neplní funkci podkladové báze, ale zkuste si jí v drogerii alespoň na ruku a uvidíte, jestli se vám její efekt také bude líbit.





Korektor (179 Kč) se prodává ve dvou odstínech a na jeho konci je taková kulatá houbička. Když pominu to, že jeho udržování kvůli hygieně není asi úplně sen každého, tak ani obsah není nic moc. Nebo respektive pokud potřebuje silnější krytí a delší výdrž, tak vás asi neuspokojí. Pokud chcete spíše jen rozjasnit oční okolí a o krytí vám ani nejde, tak se vám bude asi líbit. Já mám kruhy až k bradě a potřebuju je nějak zakrýt a bohužel to tohle korektor nedokáže. Krytí je opravdu jen jemné a oční okolí spíše jen rozjasní. Mě prakticky nic nezakryl a moc nevydržel, takže za mě bohužel ne.




Dole: make-up (100) - báze - korektor (001)




Nemůžu říct, že by produkty byly propadák, to určitě ne, ale jen si myslím, že na mastnou pleť to není to pravé ořechové. Myslím, že produkty ocení někdo, kdo chce přirozené a jemné líčení a trochu toho jasu ve tváři. Make-up Perfect Stay od Astoru je pro mě stále lepší a podle mě na mastnou pleť i vhodnější. Na první fotce jste si možná všimly i nové řasenky Lash Beautifier, kterou jsem ale zatím nestihla vyzkoušet, protože nechci načínat 150 řasenek a chci počkat, až vypotřebuju nějaké předchozí. O té tedy až někdy příště :)

Jestli s některým z těchto produktů máte zkušenost, tak dejte určitě vědět, ať si uděláme lepší obrázek o tom, komu make-up nebo korektor sedí a komu ne :)



PS: produkty byly dárek od Astoru

31 komentářů:

  1. Rendy, mně se řada na pohled také moc líbí, je opravdu dost elegantní. Já hned sáhla po korektoru, protože ty s houbičkmi já miluju. Opravdu vůbec nekryje, ale dá se celkem navrstvit. Co mě ale fakt dostalo a čeho jsem si všimla až po nějakém čase jsou třpytky, které obsahuje! To jsem fakt neviděla, to se přeci nehodí :-D Pod umělým světlem jsou dost vidět. Jako rozjasnění ok, ale stejně tomu nerozumím.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem korektor jen zkoušela na ruku, ale i na ni mi přišel takový divně suchý, takže pod oči bych si ho asi nedala... krytí taky nula nula nic, tak jsem ho zase dala zpátky a ušetřila :D

    OdpovědětVymazat
  3. velký pokrok v obalech a na mojí suchou pleť se to zdá jako případná volba..

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up me hodne laka vyzkouset, i kdyz mam rada stredni kryti, ne mensi, ale pro ten rozjasnujici efekt jsem ochotna mu dat sanci. Plet mam suchou, takze by mi sednout mohl.

    A souhlasim, baleni maji produkty krasne, ciste a nezne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. bohužel jsou lepší produkty =o) obaly pěkný, ale na mojí mastnou pleť nene

    OdpovědětVymazat
  6. Těšila jsem se na tvou recenzi, protože mám mastnější pleť a jak vidím nemá cenu experimentovat díky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten korektor naprostý propadák je. Nekryje, nevydrží, a i když jsem ho používala jen sporadicky co tři dny, vypotřebovala jsem ho za měsíc :O nechápu, korektor affinitone mi vydržel 9 měsíců a tenhle budižkničemu jen pár dní používání.. opravdu špatná koupě.

    OdpovědětVymazat
  8. Celkom sa mi páči ten dizajn, ale nový mejkap, bázu ani korektor nepotrebujem :)... ale myslím, že mne by mohli vyhovovať skôr, moja pleť je suchšia...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  9. se svou mastnou pleté asi nebudu cílovka pro tuto řadu, ale obaly jsou opravdu sympatické :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se teda hrozně líbí ty obaly , vypadají vážně skvěle, já mám pleť spíše sušší, takže myslím, že by mi vyhovoval, korektor bych si tedy asi nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  11. A není ta 103 ještě světlejší? Už podle názvu (porcelain bývá světlejší než ivory). Podle popisu to ale nebude pro mě - mám raději vyšší krytí.

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle řada se mi strašně líbí, jen škoda, že píšeš, že není na mastnější pleť :(
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Obaly vypadají pěkně, ale jinak mě to neláká - ne že bych tedy se svojí železnou zásobou nějaký další make-up zrovna potřebovala :). Ale podobné hodnocení jsem slyšela už u Áji, takže určitě zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  14. Na recenzi na make-up od Rendy jsem čekala... a zase stejný případ - když už se do drogerky dostanou make-upy, které jsou krásně světlé i pro úplné bledulky, tak jsou pro suchou pleť. Nejdřív to byl Rimmel Lasting Finish Nude (který jsem hned koupila a neseděl mi), potom Dermacol Truffle.. Proč nejsou super světlé make-upy i pro smíšenou až mastnější pleť? Nebo víte, holky, o nějakých? Díky, Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Skusala som korektor a katastrofa :( Rovnako hrozny a zbytocny ako Rimmel Match perfection,ci ako sa ta hroza chlpami na konci vola.

    OdpovědětVymazat
  16. Hmm poohlédnu se po vzorečcích.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám tu bázi a jsem s ní zatím spokojená, na makeup se také chystám.

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem zase s bází a makeupem dost spokojená. I kdyz mam normálně pleť smisenou tak s blížící se zimou jsem jak susinka :D jako jeden z mala mi na pleti krásně vydrzi :) za mě korektor bohuzel propadak.

    OdpovědětVymazat
  19. Hm, škoda, chtěla jsem prubnout tu bázi a korektor, ale asi se podívám po něčem jiném.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Pleť mám mastnejsi, takže některé make upy se mi taky slévají. Kruhy pod očima mám docela dost výrazné, takže korektor taky nic pro me. A bazim moc neholduji, jelikož jsou většinou narvane silikony. Aspoň jsem ušetřila :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Hodně už jsem o této řadě četla.Možná něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  22. Potvrdila jsi můj dojem, že pro mně tohle nebude, tenhle make-up by moji smíšenou/mastnější pleť neukočíroval, korektor jsem odsoudila hned po omrknutí v obchodě a bázi asi taky nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  23. mne korektor vyhovuje,kryti je teda dost na nic,ale na moji nastnou plet,kde je opravdu malinko nedokonalost je to fajn produkt.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Obaly, hlavně teda u toho make-upu se Astoru hodně povedly, ale jinak mě žádný z produktů nenadchl až do takové míry, že bych si ho šla koupit :-/

    OdpovědětVymazat
  25. Make-up se mi moc líbí, báze s korektorem taky zaujala, tak zajdu vyzkoušet do drogerie.

    OdpovědětVymazat
  26. mě se tahle nová řada moc líbí a jelikož mám pleť spíše sušší, tak je možnost, že mi make- up bude vyhovovat, zřejmě ho vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  27. Look nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  28. Jé, zase super recenze. Napsala bych úplně to samé!!! Jsem nadšená z designu obalů. Báze i makeup bude určitě skvělý na suchou nebo normální pleť. Korektor mi docela vyhovuje, ale krytí prakticky nula, spíše jen rozjasnění. Ale i tak tuto novinku hodnotím jako povedenou, pro jinou pleť, než má já (nebo ty).

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem si koupila celou řadu, hned jak se objevila, protože jsem na ni byla zvědavá a předchozí starou verzi make-upu jsem spokojeně používala. Štve mě, že nejsou na českém trhu všechny odstíny, které existují, ale to je bohužel se vším:-(
    Moje dojmy z celé řady tady: http://www.yirina.net/fotky_ostatni/2015_Recenze_Astor_Skin_Match_Protect/2015_Recenze_Astor_Skin_Match.htm

    OdpovědětVymazat
  30. Mne tato rada vôbec nevyhovuje, a to mám normálnu bezproblémovú pleť. Možno je to len tým že som rozmaznaná inými značkami :)

    http://terehommikus.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)