pátek 23. října 2015

VICE 4 paletka od Urban Decay

Šlo asi těžko přehlédnout, že Urban Decay přišel s další Vice paletkou. Každý rok vydává jednu takovou v limitované edici a každý rok je kolem ní celkem poprask. Nemám bohužel žádnou jinou Vice a nemůžu tedy srovnávat jejich kvalitu, ale můžu vám říct, jak na mě působí a jestli je podle mě lepší Naked nebo tato :)


Vice 4 paletka Urban Decay - koupíte ve vybraných Sephorách za 1600 Kč

Balení už na první pohled upoutá vaší pozornost, protože vypadá jako popraskané sklo a hází odlesky podobné olejové skvrně. Paletka je poměrně tenká a kompaktní a je zabalená do taštičky ve stejném designu. Je mi jasné, že podobné balení nezaujme někoho, kdo si potrpí na elegantní a minimalistické obaly, ale tohle je Urban Decay prostě :) S tím souvisí i barevné složení paletky, které nebude pro někoho, kdo má rád neutrální a nevýrazné odstíny. Vice jsou prostě více divoké a barevné a pokud chce někdo neutrální a nenápadné stíny, z široké nabídky Naked paletek si jistě vybere :) Nemá tedy cenu vytýkat, že paletka neobsahuje více neutrálních odstínů, protože k tomuto účelů nebyla prostě vytvořená. Čím se podle mě od většiny Naked paletek liší je konzistence stínů. Některé stíny v této paletce prostě více práší a nemají tak máslovou texturu. Nejvíc práší třpytivé odstíny, takže i při aplikaci je lepší být opatrný, protože stín trochu pod oko opadává. Nutno dodat, že během dne pak už drží na místě a třpytečky z něj pod oko neopadávají, což chválím. I přes to prášení jsou stíny pořád mega pigmentované a ve stejné intenzitě jako je vidíte na ruce, je dokážete nanést i na oko. Stíny během dne neblednou a bezvadně drží (nebo minimálně na mě ano). V paletce je i několik matných stínů, ale ty mě upřímně barevně tolik nebaví a pokud chci pěkné matné stíny, sahám po Naked Basics. Zbytek stínů je mix saténových, lesklých a třpytivých odstínů, které jsem se vám snažila zachytit z různých úhlů níže :)









Bones - champagne s perletí


Framed - světlá neutrální matná saténová



Discreet - světlá šedobéžová matná



Bitter - matná červeno-hnědá




Z prvního sloupečku jsem si nejvíce oblíbila Bones, která je pěkná k projasnění vnitřního koutku nebo pod obočí. Naopak se mi vůbec nelíbí Bitter, která mi přijde taková narezlá a na očích na mě působí uplakaně.




Grip - šedobéžová s mikro třpytečkami


Fast-Ball - metalická růžovo-broskvová s mikro třpytečkami



Grasshopper - metalická smaragdová s mikro třpytečkami



Flame - jasná oranžová s mikro třpytečkami


Grip je pro mě pěkná podzimní barva a líbí se mi, že na světle se krásně třpytí. Další pro mě zajímavý z této řady je Grasshopper, protože mám zelené odstíny ráda a tenhle je takový krásně zářivý a jasný.





Deadbeat - saténová černá s měňavými mikro třpytečkami


1985 - metalická fuchsiová s modrým odleskem



C-Note - studená zelená s mikro třpytečkami



Low - světle hnědá s mikro třpytečkami



Z této řady u mě vítězí C-Note, která se mi líbí v kombinaci s Grasshopper a naopak nejméně se mi líbí odstín 1985, protože je pro mě takový oldschoolový a evokuje mi doby dávno minulé. Nemám moc ráda tenhle odstín fuchsiové s odleskem do modra.






Beat Down - tmavá metalická fialová s modrými třpytečkami


Underhand - saténová hnědo-vínová



Arctic - jasná tyrkysová



Crowbar - černá se zlatými metalickými odlesky a mikro třpytečkami


I když bych to na první pohled netipovala, tak se mi zalíbila Beat Down, která je na pomezí modré a tmavě fialové. Arctic pěkně ladí se zbytkem zelených odstínů a Crowbar je jeden z mých nejoblíbenějších odstínů vůbec. 





Pandemonium - metalická švěstková s měňavými třpytečkami


Harlot - metalická levandulová



Robbery - tmavá metalická s hnědými tóny



Delete - tmavá kaštanová matná se saténovým finišem


Poslední řada je moje nejoblíbenější vůbec. Líbí se mi úplně všechny odstíny, které si vyloženě říkají o vzájemné kombinace. Pokud by pro někoho byl zbytek paletky moc divoký, tak v téhle řadě najde naopak umírněnější odstíny.






 K paletce je přiložený i oboustranný štětec, který jako vždy nepoužívám a nepřijde mi na stíny vhodný. Tak trochu klasika v případě paletek UD :)



Dole: paletka na sluníčku





Co říct o paletce celkově? Design je skvělý a moc se mi líbí. Odstínově si v paletce určitě vyberu dost oblíbenců, ale na druhou stranu je tam i několik barev, které se mi nelíbí. Nepřijde mi ani příliš tmavá ani moc neutrální nebo světlá, a zároveň mi nepřijde ani tak šílená, že by nešla používat na běžné denní nošení. Je třeba ale brát v úvahu, že Vice paletky jsou prostě vždycky více barevné a bláznivé a nejsou šálek kávy pro všechny. Beru jí jako takový sběratelský kousek beauty milovníka a není to prostě must-have pro všechny. Mínus musím dát prášivějších stínům, na které u UD nejsem moc zvyklá. Plus naopak za skvělou pigmentaci i výdrž a taštičku jako bonus :)

Dejte mi vědět, jak se vám nová Vice 4 líbí a zda byste si jí pořídily nebo dáváte přednost neutrálním a méně bláznivým barvám :)



PS: děkuji UD za poskytnutí paletky k recenzi

25 komentářů:

  1. mě se paletka líbí moc, přijde mi povedená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle na pohled vypadá úžasně, ale obávám se, že bych ji neužila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle paletka je moc hezká, ale asi z poloviny bych jí nejspíš nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  4. Designově vypadá moc pěkně, ale využila bych z ní asi pět stínů - Pandemonium, Robbery, Harlot, Underhand a Fastball. Zbytek už buď mám nebo mě vůbec nezaujal :/.

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tie tiene vyzerajú naozaj super !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Vice 4 je zajímavá, ale jsem milovnice Naked paletek a u těch zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
  7. barvy mě nějak nenadchly, ale ta pigmentaceee! <3

    OdpovědětVymazat
  8. ja si vystacim s hbedym stinem do zahybu,takze silenstvi nepropadam,ale chapu ze z ni muze byt nekdo unesen.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel nemám na experimenty s líčením moc času a ani odvahy, takže bych většinu odstínů nevyužila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Jako takhle na první pohled se mi paletka na podívání líbí, ale není to nic pro mě. Jsem právěže ten typ, co miluje jemnější barvy na očích. Takže moje nejmilejší je Naked 3 a mám několik paletek v podobných barvách, protože tyhle odstíny prostě miluju, stejně jako na rtech nude rtěnky.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. No ja nevim zda se mi zamlouva, plno odstinu bych asi nevyuzila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná paletka, i přesto, že je neobyčejná se mi moc líbí :) A použitelná je podle mě dobře:)

    OdpovědětVymazat
  14. BItter, Delete, Framed, Discreet .... My heart literally stopped for a second :D idem hned googlit ci su aj mimo paletky

    OdpovědětVymazat
  15. Neviem, či sa mi viac páčia jednotlivé odtiene alebo samotný obal :D Ale tak či tak, vyzerá nádherne ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí všechny odstíny a navíc má nádherný obal. Věděla bych, jak paletku využít. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi vnitřek, ale obal ne a nelíbil se mi snad u žádné Vice paletky...ten desing mi přijde prostě laciný..No, asi jsem jediná..:)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi dizajn, roztomilá je i taštička, je to prostě luxusní kousek. Barvičky mě v paletce na první pohled moc nezaujaly, ale jak je vidím "v akci", tak se mi líbí ohromně a pigmentace je skvělá. Počkám na příští kolekce, jestli mě nezaujmou víc, protože sběratelský kousek je to parádní :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně teda příliš nezaujala a to zejména kvůli odstínům, které bych vůbec nevyužila. Jinak balení se mi libí, ale asi zůstanu u Naked paletek :).

    OdpovědětVymazat
  20. Beat Down a Arctic bych používala denně... zbytek sporadicky a zelené vůbec =o)
    paletka má úžasný design, fakt bezva, ale škoda, že je moc zelená =o(
    Prostě Vice 2 je dokonalá a škoda, že se nedá koupit...

    OdpovědětVymazat
  21. mě ta paletka nechává prostě chladnou... ale na tu Gwen Steffani se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  22. Máš tie najlepšie swatche tejto paletky, aké som doteraz videla a znova si ma utvrdila v tom, že by som ju vedela poriadne využiť. Škoda len, že ju zatiaľ neviem zohnať...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)