čtvrtek 15. října 2015

Soutěž o balíčky Vincentka

Dneska jsem si pro vás připravila další soutěž, která je aktuálně tak nějak tématická :) Nevím jak vás, ale o mě se teď pokouší nějaký bacil a snažím se dělat všechno možné, jen abych se ho co nejdříve zbavila. Pokud i na vás něco leze nebo už třeba bohužel vlezlo, možná se vám bude hodit jeden z balíčků od Vincentky :)

Možná znáte klasickou léčivou minerálku Vincentka ve skle, ale věděly jste, že to není všechno? Vincentka má např. i hydratační krémy nebo pasty na zuby :) Pro 2 z vás tu mám balíčky produktů, které obsahují následující:

Balíček číslo 1

- Zubní pastas přírodními fluoridy čerpá minerály důležité pro zuby přímo z naší přírody. Její složení se diametrálně odlišuje od běžně dostupných zubních past. Téměř třetina je tvořena koncentrátem minerální vody z přírodního léčivého zdroje Vincentka. Díky tomu obsahuje přírodní dezinfekční minerály a mikročástice, které pomáhají účinně odstraňovat zubní plak a nedráždí. Pasta je neslaná, příjemně pěnivá i za přítomnosti soli Vincentka, s jemnou ovocnou chutí.

- Sirup s jitrocelem a mateřídouškouVhodný sirup zklidní podráždění, rozpustí nepříjemné hleny a zprůchodní dýchací cesty. Sirup spojuje sílu léčivých bylinek – jitrocele a mateřídoušky, a přírodní minerální vody Vincentka z léčivého zdroje.

- Hydratační krémVincentka díky síle přírodních minerálů a minerální soli hydratuje, zklidňuje a dodává novou energii i citlivé pleti. Posiluje přirozené funkce kůže a obnovuje její přirozenou obranyschopnost.

- Nosní sprej JuniorNosní sprej využijete hlavně při pobytu v prostředí s nízkou relativní vlhkostí vzduchu, v prostorách vytápěných ústředním topením a prostředí znečištěném zejména prachovými částicemi. Pro novorozence je k dostání speciálně upravená verze nosního spreje Junior, která má užší aplikátor a šetrnějším tlakem podává poloviční množství spreje.




Balíček číslo 2

- Nosní sprej standardNosní sprej využijete hlavně při pobytu v prostředí s nízkou relativní vlhkostí vzduchu, v prostorách vytápěných ústředním topením a prostředí znečištěném zejména prachovými částicemi.

- Hydratační krémVincentka díky síle přírodních minerálů a minerální soli hydratuje, zklidňuje a dodává novou energii i citlivé pleti. Posiluje přirozené funkce kůže a obnovuje její přirozenou obranyschopnost.

- PastilkyOvocné nebo bylinkové pastilky Vincentka jsou zdrojem přírodních minerálních solí, které příznivě působí na sliznici dutiny ústní a nosohltanu. Osvěží a zvlhčí sliznice dutiny ústní a zvýší tak její obranyschopnost. Působí také příznivě na hlasivky po zátěži, urychlují jejich regeneraci zvláště u hlasových profesionálů.

- Zubní pastas přírodními fluoridy čerpá minerály důležité pro zuby přímo z naší přírody. Její složení se diametrálně odlišuje od běžně dostupných zubních past. Téměř třetina je tvořena koncentrátem minerální vody z přírodního léčivého zdroje Vincentka. Díky tomu obsahuje přírodní dezinfekční minerály a mikročástice, které pomáhají účinně odstraňovat zubní plak a nedráždí. Pasta je neslaná, příjemně pěnivá i za přítomnosti soli Vincentka, s jemnou ovocnou chutí.



Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Dejte like stránce Vincentka na facebooku - KLIK

3) Přidejte komentář pod tento článek zde na blogu ve dnech 15.10.- 22.10.2015. Do komentáře připište, který balíček chcete v případě výhry :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás).


Děkuji zastoupení Vincentky za poskytnutí produktů do soutěže

71 komentářů:

  1. Sleduji Tě jako Lenka M., like Vincentce jsem už dala ;) Vyhrát bych chtěla balíček č.1, protože mám malé dítě a momentálně ho trápí stále dokola kašel a rýma, takže bychom využili sirup i kapky do nosu. No a ten zbytek věcí se hodí pro mě ;)
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji, like jsem také dala :-) Já marodila 14 dní, čekám zrovna další vlnu :-D Volím balíček číslo 1. email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já marodím už druhý týden, ani nevíš jak by se mi něco takovýho teď hodilo! :D
    - sleduju tě už celou věčnost
    - líbí se mi balíček 1
    - Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna v září jsem si přímo v Luhačovicích kupovala hydratační krém a hydratační sprej na obličej, vincentku mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tušila jsem, že Vincentka vyrábí i nosní spreje pro děti, ale ty další výrobky jsou pro mě překvapením. Volila bych druhý balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem nevěděla, že má Vincentka takový různorodý záběr produktů. Zajímavé! :) Mou volbou by byl balíček č.2.
    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji přes GCF a FB.
    Vybrala bych si balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji GFC- Petra Brázdová.
    V případě výhry bych volila 1. balíček.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj , hned upaluju do lekarny pro nosni sprej...uz tyden mam virozu a podrazdenou sliznici nosu...oba balicky jsou super...ostatni vyrobky bych necekala , ze vincentka vyrabi :-)
    zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
  10. Vincentka je dobrá značka.
    Líbí se mi balíček č.2.
    Vincentku i tebe sleduju.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Lucie Vildová a lke Vincentka už ode mě také má :). V případě výhry bych ráda balíček č.1, protože mám doma malé mimi.
    Hezký den!
    vildovalucie@gmmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jé Vincentka! Krásná soutěž Rendy! Líbí se mi balíček číslo 2.
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi balíček č.2!
    Produkty s Vincentkou používám moc ráda..
    FB - Nela Procházková
    GFC - Nela Walk

    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Za mě jasná 1ka :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím :)
    Vincentku mám ráda, a potěšilo mě rozšíření sortimentu, líbí se mi balíček č.1.
    Hezký den!
    Lucienne

    OdpovědětVymazat
  16. tyjo, to jsem nevěděla, že má Vincentka takových výrobků :)
    Líbí se mi oba balíčky, ale asi víc č.2
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji tebe i Vincentku jako Primadonna Girl :)
    Líbil by se mi balíček č. 2, sirup proti kašli jsem od Vincentky vyhrála, tak bych doplnila lékárničku i o odstaní produkty. Klasickou Vincentku ve skle mám doma stabilně a větší zázrak jsem ještě neobjevila :)
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC- Barbora Schleissová
    FB- Jana Svobodová
    barisek22@centrum.cz
    chtěla bych balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji GFC Vendula Janků
    Volila bych balíček číslo 1
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, sleduji, klikla jsem. Vincentku znám jako minerálku a pastilky. Ty jsem užívala v těhotenství, když jsem byla nachlazená. Hodil by se balíček č. 1. Co začal chodit starší syn do školky, tak neustále bojujeme s rýmou a kašlem. Hezký den. Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jeeej, Vincentku mám veľmi rada...
    Sledujem ako Olina Choke (GFC)
    olina.choke@gmail.com
    FB: Hedviga Belcáková

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Noogeta;)
    Kvuli miminu volim v.č.1
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tato soutez je opravdu dobry napad.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji, Vincentka má taky like. :)
    A já bych chtěla 2. balíček. Hlavně kvůli tomu spreji, od té doby co jsem těhotná mám furt ucpaný nos a normální sprej nemůžu používat. A ještě jsem se nedokopala k tomu jít do lékárny. :D
    Kroupova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Jana Nováková, FB Margareth Wittgenstein. První balíček je fajn, zaujal mě sirup. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. to je výhra na toto počasí, jak dělaná :) více se mi zamlouvá balíček č. 1, láká mě ten sirup
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jé, to je super giveaway, myslim, že v tomhle debilním počasí se hodí snad každýmu :)
    sleduji pod tímhle účtem a vincentka má na fb like:)
    líbí se mi ten první balíček, i když bych byla upřímně ráda, kdybych ho už nepotřebovala :D
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :) líbí se mi balíček číslo 2
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Zajímavá soutěž :-) Volila bych balíček číslo 1.

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. líbil by se mi balíček č.1, ale i 2 je fajn. Sleduji pod svým jménem a dala jsem like na FB. můj email nikolahejnova89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Gfc slovakovairca95
    Libi se mi balicek 2
    slovakovairva95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,
    sledujem (GFC - Katka Horňáková, FB - Katka Horňáková Suchá) a dala som aj like.
    Páči sa mi balíček č. 1 :)
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  33. jé, vincentku mám ráda, jejich hydratační sprej ráda používám pod sérum, akorát by mohli dělat lepší rozprašovač :( nejsem dítě ani žádné nemám, takže č. 2 ;) petabr2@centrum.cz, gfc: Péťa K., fb: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduju jako Míša Benešová, více se mi líbí balíček číslo 2.
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj :) No tak to je náhoda jako blázen :D dnes jsem se vrátila z Luhačovic, trošku zklamaná, protože jsem nikde nesehnala ten hydratační krém - při mé smůle ho měli i v Luhačovické lékarně vyprodaný :D Pak koukám na nové články a zrovna vidím tuhle soutěž, tak to jsem říkala, že to je osud a musím zkusit štěstí :D
    Nejvíc se mi líbí balíček č. 1 :)
    Sleduji jako Adel Heidis.
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. like tam je brala bych 2 balicek
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. sledujem a sledujem :) balíček č.2 :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, určitě se mi líbí balíček č.2 mnohem více. Pastilky bych využila víc než sprej :)

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji pod svým jménem celým :) GFC i FB...
    eliska.horka@email.cz
    a nevím, který balíček. asi dvojku, pastilky mě zaujaly a vyhrály to :)

    OdpovědětVymazat
  40. Mně by se více líbil balíček číslo 2 :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji blog i Vincentku. Ta má můj like už dávno. Jezdám do Luhačovic od svých 15-ti let rok co rok. Letos jsem tam byla už dvakrát. Vincentku mám moc ráda a její produkty znám už dlouho. Pokud bych byla vybrána,přála bych si balíček číslo 2,protože mám moc ráda pastilky.U nás v lékárně běžně nejsou,pouze na objednávku a to samé je i s ostatními produkty. Proto si dělám v Luhačovicích vždy zásobu. Ale byla jsem tam naposledy v květnu a tak zásoby došly. Jinak tyhle přípravky mohu jen doporučit. Ale Vincentka v Luhačovicích je Vincentka v Luhačovicích. Zdraví Jana Hejduková---hejducka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sledujem Ťa pod celým svojim menom.
    V prípade, ak by sa zadarilo, priala by som si vyhrať cenu č. 2.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Viac ma zaujal balicek c.1
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Jee tak tyto produkty me docela zaujaly. Posledni rok hledam idealni pastu. Zatim vede ajurvedska, teda dve, ale rada bych zkusila jeste neco jineho nez co bezne vidim v drogeriich. V pripade vyhry bych volila druhy balicek :) s.psotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Líbí se mi balíček č. 1. Sleduji jako Jithushka.
    jitkafixova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  46. Jůůů, to nevypadá vůbec špatně, ta zubní pasta se mi hodně líbí, určitě se po ní podívám :) Balíčky se mi líbí oba tak stejně brala bych jak pastilky, tak sirup :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, ani jsem nevěděla, že Vincentka má takhle široký sortiment. :) Já znám jenom jejich vodu, koukám, že jsem docela zaspala. :)
    gfc: kocko milka
    kockomilka3@gmail.com
    Líbí se mi balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  48. Tedy, to je parádní soutěž! Akorát do tohoto počasí.
    1) sleduji jako Gabriela Srbová
    2) like mám
    3) balíček bych ráda 2, protože ještě nemám žádného juniora.
    gabriela.srbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Hezký den Všem
    moc by se mi líbil balíček č.2 :)
    davidcz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji Te jako Barča Tisoňová a Vincentce jsem dala na fb like 😉 více by mě zajímal balíček č. 1, opravdu se hodi v takovémhle počasí😊 Super soutěž!

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji GFC jako Markéta Králová
    Kupuju dětem Vincentku s jitrocelem, ta docela pomáhá.
    Vybrala bych si balíček č. 1.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj super giveaway
    sledujem pod tymto učtom like som dala
    vybrala by som si balíček č. 2
    micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji GFC i FB jako Markéta Heinrichová, like na stránce mám dávno
    balíček č. 2
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. S Vicentkou jsem se poprvé setkala někdy mezi třetím a čtvrtým rokem života v lázních v Luhačovicích. Zde mi Vincentka poprvé pomohla od chronických problémů s průduškami. V dnešní době mohu říci, že již známe pastilky obou příchutí, i zubní pastu.

    Ráda bych ozkoušela výrobky z balíčku číslo 2, zejména mne zajímají účinky Vicentky v kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  55. Vincentce rozhodně fandím! A balíčky jsou bezva oba, možná bych ale o něco radši vyzkoušela č. 1. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. GFC - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Balíček číslo 2. :)

    OdpovědětVymazat
  57. Vincentku mám ráda a pomáhá mi, tudíž mám z této soutěže velkou radost. Zatím mám vyzkoušenou jenom minerálku a sprej do nosu. V případě výhry bych ráda vyhrála balíček č. 2.
    MMichlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. O Vincentce už jsem párkrát četla, docela mě láká zkusit jejich kosmetiku, ale vzhledem k tomu že zatím mám všeho dost jsem se k tomu ještě nedostala, takže časm :). V případě výhry by mě lákal balíček č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  59. Gfc Miska
    FB miska pavlikova
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Balicek c.2

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  60. Brala bych druhy balicek:)
    karolfurmankova@hotmail.com
    Fb: Karol Furmankova

    OdpovědětVymazat
  61. Zaujimave vyskusat tuto značku
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj Rendy, vůbec jsem nevěděla, že Vincentka nabízí tolik produktů, nicméně mě to mile překvapilo a zaujalo ;) Moc by se mi líbil balíček číslo 2 ;)
    FB - Alice Beetles
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Mně by se líbil balíček č. 2 :)
    Ty pastilky momentálně doma máme a jsou docela fajn, na to, že je to Vincentka :D tak mě překvapilo, že dokázali skoro přehlušil tu chuť :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. V tomto sychravém počasí by se určitě hodil balíček č.2, Vincentka je skvělá na virózy, ale některé produkty se hůř shání.
    Vincentka se mi líbí na FB - Iva Regentíková
    Sleduji na GFC - ivaadamickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Báječné jsou oba balíčky, ale více se mi líbí balíček č. 2 :)
    FB Simona Jeřábková, GFC Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. baliček č.2
    n.princess@azet.sk
    fb nika benko gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)