sobota 24. října 2015

Soutěž o balíčky Uriage a Dr.Max

Víkend je před námi, tak bych vás ráda potěšila novou soutěží :) Lékárna Dr.Max pro vás připravila 3 balíčky, které obsahují:

- cestovní sadu produktů Uriage
- olej Xémose od Uriage
- průduškový bylinný čaj



Jestli máte chuť o dárky soutěžit, pravidla jsou jako vždy jednoduchá :)







Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 24.10.- 1.11.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 1.11.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (24.10 je 1, 25.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

91 komentářů:

  1. Od Uriage jsem si zrovna včera koupila produkty z řady Hyasec v akci 2+1 :) V tuhle chvíli to je přesně něco pro mě, takže jsem na ně zvědavá, už dlouho jsem chtěla vyzkoušet krémy od Uriage. Zatím jsem měla jen micelárku kdysi a ta byla fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. monika.book@seznam.cz
    Krásná soutěž.

    OdpovědětVymazat
  3. Xemose olej bych ráda vyzkoušela na odličování. Rendy nebylo by možné hodit vítězku (vítěze) na instagram nebo tady na blog - na FB třeba jsem minimálně. marketa.michnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, dnes jsem první :-)
    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na Uriage už koukám už delší dobu, ale pořád jsem se neodhodlala něco koupit.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž, sleduji Tě již přes rok. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je moc hezká výhra :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten olej vypadá zajímavě, o tom jsem ještě neslyšela.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Primadonna Girl :)
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. od Uriage jsem ještě nikdy nic neměla, ale vypadá to moc hezky :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé další soutěž, tak opět zkuším štěstí, od Uriage jsem zatím nic nezkoušela. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Od Uriage jsem ještě nic neměla a značka vypadá docela fajn :).

    OdpovědětVymazat
  13. Mám termální vodu a ačkoliv dřív mi přišla k ničemu, teď se mi zdá, že pomáhá hojit pupínky a zklidňovat pokožku. Ještě plánuji zkusit micelárku a klidně i něco dalšího :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Od Uriage jsem ještě nikdy nic nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  15. GFC- Barbora Schleissová
    miluju uriage takže by mi to udělalo radost

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, od Uriage znám jen letni opakovaky, cestovní balení je moc hezke, B.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, od Uriage znám jen letni opakovaky, cestovní balení je moc hezke, B.

    OdpovědětVymazat
  18. Od Uriage bych moc ráda něco vyzkoušela a tahle sada vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeej opäť pekná súťaž :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Produkty od Uriage mě lákají!
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Uriage jsem zatím nezkoušela , super soutěž.

    OdpovědětVymazat
  22. Produkty Uriage jsem ještě nezkoušela, tak zkusím štěstí. Děkuji za soutěž. Veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. gfc: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkná kombinace. Uriage vyzkouším moc ráda a od Dr.Maxe jsem už nějaké čaje měla a přišli mi dobré, tento by jistě také nezklamal.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Od Uriage mám teď micelární vodu na citlivou pleť a jsem s ní moc spokojená :-). Tak snad se zadaří a vyzkouším i další produkty. A průduškový čaj se bude na zimu také hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Olivia Zerili
    zerilixd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Kosmetiku Uriage bych moc ráda vyzkoušela. Sleduji Tě jako Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Jinak moc hezká výhra :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten olej vypadá hodně zajímavě, do soutěže se určitě zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkná soutěž :-)
    Hezký podzim, Ivča
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Uriage je fajn, podle toho co jsem zatím vyzkoušela...a dalšímu zkoušení se samozřejmě nebráním že :-D
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Uriage jsem objevila díky Áje z Beautylife by Aja a pár produktů je pro mě od té doby nepostradatelných! Ráda proto vyzkouším další :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ja som tiež včera kúpila niečo od Uriage :-) očný gel, hydratačný denný krém, termálnu vodu a čistiacu penu. klvacova.barbora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Značku Uriage neznám.Moc ráda bych od ní něco vyzkoušela.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Hľadám niečo pre mamku k meninám, péče by bodla :)

    olina.choke.@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Bolo by zaujímevé vyskušat tuto značku :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Super soutěž, kosmetiku Uriage mám moc ráda, a tyhle produkty jsem zatím nevyzkoušela :-)
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. S touto značkou nemám zatím žádné zkušenosti, ale čtu o ní skoro všude :)

    OdpovědětVymazat
  39. Krásná soutěž jako vždy, už dlouho jsem se nezapojila, ale Uriage je skvělá značka a miluju jejich termální vodu.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. To ani nevím, že ten olej dělají...! Mrknu na něj.. ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Všechny podmínky splňuji! :)
    Od Uriage jsem ještě nikdy nic neměla :) Ale v budoucnu si chystám koupit micelární vodu, která je prý super.
    simca.pil@seznam.cz
    http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  42. Tyhle produkty bych ráda vyzkoušela. :) a ten čaj vypada dobre
    kiki.obi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. jejich termální voda je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  44. ten čaj se na toto období více než hodí, já jsem čajíčková a ráda ochutnávám čaje, které jsem ještě nezkusila :) ale i ta kosmetická část výhry je velmi lákavá
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Od značky Uriage jsem ještě nikdy nic neměla, tak vyzkouším štěstí :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Název ve mně před nějakou dobou budil velkou skepsi, pak jsem dostala vzorek krému, který mi pomohl se seboreou na obličeji, tak se chystám už dlouho něco nového vyzkoušet..
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Od Uriage zatim porad nic nemam a rada bych vyzkousela :) ...nejak se k tomu nemuzu dostat. Ladto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Rada bych vyzkousela
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  49. Zrovna jsem se na produkty Uriage koukala, ze bych mohla něco zkusit
    duli.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Na Uriage se chystám už strašně dlouho, musím konečně zkusit už něco jiného než Biodermu. :D
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ten olej by chráda vyzkoušela...super soutěž .-)

    OdpovědětVymazat
  52. Uriage má super produkty :), ale zrovna tyhle ještě vyzkoušené nemám

    OdpovědětVymazat
  53. O téhle značce jsem ještě neslyšela, musím se na ní mrknout :)
    hronovalen95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Díky Áji jsem si jeden podobný balíček koupila v lékárně a byl super. Ráda bych vyzkoušela i tento ☺
    jarka.hruskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. ahoj, Uriage pomalu ale jistě zkouším, zatím mám odličovací micerálku na suchou pleť a ta je bombovní (jdu na druhé balení), po x různých micerálkách (i Bioderma) jsem konečně objevila tu, která mi nevysušuje obličej a okolí kolem očí. Plánuju krém a chtěla bych pomalu najít od této značky vše, co na obličej používám, jak oční krém, tak třeba i nějaké sérum, takže balíček by mě více než potěšil :-) sylvie.laschova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Uriage bych ráda vyzkoušela. Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. GFC Markéta Králová
    To bych moc ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Uriage nemám vyzkoušenej ještě =o) tak proč ne...
    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji jako Marcela Lišková.
    Byla by to moc hezká výhra.

    OdpovědětVymazat
  60. Od Uriage mám zatiaľ len termálnu vodu (na Tvoje doporučenie) a je skvelá, používala som ju celé leto.
    katka (a) extraordinaire.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Od značky Uriage jsem ještě nic nezkoušela :)
    kali.petra@seznan.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Balíčky už jsem v Dr. Max viděla a docela mě tato kosmetika zaujala, takže bych byla moc ráda, kdybych je mohla vyzkoušet. :)
    t.brychtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Tak tohle bych vyzkoušela opravdu moc ráda. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. na Uriage se dívám již delší dobu, ale já toho okukuju tolik, že nevím co dřív :) a výhra by to rozhodla že? :D kdo ví... :) ale potěšilo by mě to neskutečně moc!
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  65. snad se štěstí usměje :-) svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. GFC Genevra, genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Od Uriage pouzivam pravidelne micelarku, v lete Hyseac a opalovaciu radu

    OdpovědětVymazat
  68. Sleduji přes GFC. cici.imagine@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Jasně, že mám chuť o dárky soutěžit :) Vše splňuji, hezký den! :)

    strawbie91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Od Uriage mam rada balzam na pery v tubicke.

    OdpovědětVymazat
  71. barabasovajana@centrum.cz 😊

    OdpovědětVymazat
  72. Juuu Uriage,miluju jejich micelarku.

    OdpovědětVymazat
  73. uriage som este neskusala ale chcela by om termalnu vodu

    OdpovědětVymazat
  74. Uriage znám, ale osobně jsem ještě neměla tu čest. Tak třeba se zadaří :) Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)