středa 7. října 2015

Soutěž o balíčky Radox

Pomalu a jistě se blíží vánoční období, takže je čas vás pořádně odměnit za vaší přízeň a podporu :) Mám pro vás připravených spoustu soutěží tady na blogu i na Instagramu, tak pozorně sledujte, ať vám žádná neuteče :) Pro 2 z vás tu mám sadu Radox pro příjemné chvíle ve vaší koupelně! 





Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 7.10.- 15.10.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve čtvrtek 15.10.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (7.10 je 1, 8.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

46 komentářů:

  1. Ráda se zapojím do soutěže, děkuji moc.
    Krásná soutěž. sleduji Tě jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    na oplátku tě zvu na mou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháče od Radoxu mám moc ráda, ty ovocné krásně voní.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. radox milujem, obzvlášť sprchové gély :) majú krásne vône a sú lacné :) jediné čo mi od nich nesadlo boli tuším minulý rok limitky ako citron, eukalyptus a podobne :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super soutěž, sleduji jako Tereza Hradecká přes GFC, Radox mám moc ráda, terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji od Radoxu pěny do koupele, vždy mi vykouzlí bohatou pěnu a tak krásně voní:-) Super soutěž!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěny do koupele Radox mám moc ráda. :)
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Radox je super, mají fajn i pánské vůně, ráda je kupuju manželovi.

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Radox je dobrá značka.Kupuju si sprcháče od nich.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Radox sprcháče už chci dlouho vyzkoušet. :)
    Sleduji jako janyska13, janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. radox mám ráda, i když poslední dobou dávám přednost jiným značkám
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. jeee soutez s radoxem pred vanocema je bezva napad...vzdycky mi to pripomene pohodu a klid a zimni pocasi za sklem ;) (jo ale jinak pres GFC te sleduju jako Monika Macounova, ach ty svatby;) angalee@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Radox krásně voní♥
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. jooo, toto by bolo pre mňa :)
    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  15. super soutez radox je bezva
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Radox mám ráda, tak to se těším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Občas si kupuju Milk & Magnolia sprcháč, ten je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Radox moc hezky voní a sem tam si je koupím.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkná soutěž :)
    gfc: Pavla Holoubková
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Radox mám moc ráda :)
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. psrcháče od Radoxu jsou u mě klasikou a pěna do koupele to samé :) takže by mě to rozhodně potěšilo!
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Radox sprchace uzasne vonej 😍😁

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sprcháče Radox miluju, bývají i v akci za super cenu, takže jedna ze stálých značek doma :)

    OdpovědětVymazat
  25. Radox občas kupuju a je fajn, takže výhra by potěšila ;)
    Sleduju Tě přes GFC i na fb.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Zišla by sa mi nejaká umývacia kozmetika :) d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ja taky zkusim sve stesti.
    terezka.uhrova@email.cz
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Super soutěž:) Tak zkusím štěstí:) lenka@kacl.cz

    OdpovědětVymazat
  29. jak já ráda soutěžím :-)
    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Objevila jsem tento úžasný blog, přihlásila jsem se a soutěžím. Děkuji lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. za me nej sprcháče ever, strašně ráda si je kupuju

    OdpovědětVymazat
  32. radox mam velmi rada :) pekne vonaju a niesu take obycajne
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  33. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  34. Radox pěna a sprcháče jsou úžasně voňavý :-)
    GFC Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  35. Ráda se do soutěže zapojím, protože značku Radox mám velmi ráda :-)

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Velmi pěkná soutěž. Ráda se zapojím.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ráda se zapojím :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Simoneta K
    email: roxana66@seznam.cz

    Radox má voňavé výrobky a mám je strašně moc ráda. Určitě je to moc hezká soutěž.

    OdpovědětVymazat
  39. Skvela soutez radox jsem si posledni dobu velice oblibila
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  40. Ty dva sprcháče vážně vypadají dost dobře. :)

    isolda97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Hlas na blogerku roku odeslán, škoda že jich nejde více, fandím !! :-) jinak vážně super soutěže, ještě jsem nevyhrála, ale stále věřím, že se to jednou povede :-) svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)