pátek 30. října 2015

Skvělé a barevné tužky na oči Yves Rocher

Pěkné dobré ráno všem! Podzimní šeď je třeba trochu překrýt barvami a proto bych vám ráda ukázala nové tužky na oči od Yves Rocher. V prodejnách jsou od září, ale některé odstíny testuju už od léta, kdy bylo představení podzimních novinek, takže je mám celkem už osahané a vím, co od nich můžu očekávat :) Pojďme se na ně podívat, protože stojí za to!



Tužky Botanical color eye pencil - koupíte v prodejnách Yves Rocher nebo on-line za 199 Kč (aktuálně v akci i za 139 Kč)

Vybírat můžete z 15 odstínů a líbí se mi, že seženete i barvy, které jen tak nějaké značky nemají. Jak v mých očích vypadá ideální tužka na oči? Má dobrou pigmentaci, je měkká a vydrží bez rozmazání většinu dne. A světe div se, tohle všechny tyto tužky splňují. Mají krásné a intenzivní barvy a jsou pěkně měkké, takže vám nedřou oční víčko při aplikaci. Plus jakmile zaschnou, tak bezvadně drží celý den. Nebojím se říct, že jsou stejně skvělé, jako Sephora tužky, které mám také velice ráda a používám je už roky. Nemá cenu to zbytečně okecávat, tyhle tužky se prostě fakt povedly a jen jedna vám stačit nebude :) Kromě výše zmíněných vlastností oceňuji i nabídku odstínů, která mi přijde zajímavá a člověk si tak může rozšířit svou sbírku o další zajímavé odstíny a jeho peněženku to nezruinuje.





Jak víte, mám moc ráda zelenou barvu a nevyhýbám se jí ani v líčení, takže první tři odstíny prostě a jednoduše miluju (plus vypadají pěkně spolu v takové ombré lince). Hlavně Bleu Agave je barva, kterou jsem zatím u žádné značky neviděla (myšleno u značek, které jsou dostupné v ČR). Bleu Paradis je taková ta electric blue a Violet Iris trochu tlumená fialová. Ta se mi jako jediná líbí asi nejméně, protože není tak zářivá, jak jsem si představovala. Bleu Pensée je v základu černá a obsahuje modré mikro třpytečky, které tak černou klasiku trochu ozvláštní. Baie Nude je tělová béžovka, která obsahuje také mikro třpytečky ve zlaté barvě.






Tužky jsou klasicky ořezávací a mají průhledné víčko, které na tužce dobře drží. Tužku koupíte v zataveném obalu, takže se nemusíte bát, že by jí před vámi někdo otevřel a zkoušel, nebo že by byla vyschlá :)




Z dekorativky YR nemám příliš mnoho oblíbenců, ale tyhle tužky jsou fakt moc povedené a neuvěřitelně jsem si je oblíbila. Drží na oku skvěle celý den a skoro se ani nehnou, takže za mě maximální spokojenost a nemůžu jinak, že vám je doporučit :)

Vyzkoušely jste už tyto nové tužky? Který odstín se vám líbí nejvíce? :)




PS: děkuji YR za poskytnutí tužek k recenzi

37 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, krásný článek! Já na barvičky nejsem, takže pro mě nic, ale jinak vypadají opravdu dobře! Mám jednu otázku... nechci tě nijak uhánět, vím že už tak přidáváš články opravdu často a určitě jich už máš spoustu naplánovaných dopředu a vím, že se snažíš produkty pořádně odzkoušet, ale chtěla bych se zeptat, kdy plánuješ zveřejnit recenzi na bourjois air mat make-up? Popřípadě nemohla bys mi alespoň stručně odpovědět, zda za to stojí nebo ne. Přemýšlím nad ním už totiž docela dlouho, ale stále si nejsem jistá a tak čekám na tvou recenzi, ale popravdě, nemůžu se už dočkat :D. Můj make-up mi už dochází a nerada bych kupovala na slepo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak po recenzi me lakaji jeste vic, fakt vypadaji super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají hezky, jen já tužky na oči skoro nepoužívám. Jen občas sáhnu po klasické černé, ale to vážně jen vyjímečně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s tužkami od Yves Rocher byla vždy spokojená. A tyto vypadají vážně senzačně:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to jsou super barvičky. Od YR mám asi jen dvě rtěnky, taky jsem jejich dekorativce příliš nepodlehla, ale občas je to, koukám, škoda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Bleu pensée a baie nude vypadají fantasticky!
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Draha Rendy, navzdory tomu, že už jsem nějaký ten rok tvoje verna čtenářka, jsem ti nikdy nenapsala. Dokopal me k tomu až komentář výše a Fajt, že se na ten MU od bourjois fakt těším. Jen ve zkratce; mam smisenou plet, typicky problematicke tečko, viditelného větší pory v okolí nosu a velmi suche tváře, proste silenost...Pory mi ucoava kde co a mam podezření, že se to nejvíc rozjelo po použíti healthy mix sera, a ted se mi zdá, že je to cim dal horší a je jedno, jestli použiju double wear od EL, MUFE HD nebo právě ten healthy mix...tak jsem zvědava právě na ten air mat, který by mi mel teoreticky sedět, ale cekam na tvou recenzi.

    Ad dnešní příspěvek: na barevný tužky moc nehraju, cerna je cerna ;) ale možná zkusím právě tu třpytivou černou a ta modra taky nevypadá spatne. Jinak v H&M na Václavaku otevřeli uplne novej koutek s kosmetikou a jejich tužky vypadaj fakt libově (luxusní pigmentace, spousta barev a swatche z ruky jsem drhla málem ředidlem), doporučuji.
    *konec spamu *
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  9. Mně hodně zaujal odstín BleuAgave :) zrovna mi přišel domů zase slevový kupon, tak nejspíš koupím tužku, protože já tyto používám hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. od YR z dekorativky mam jen jednu rtenku a jsem spokojena,ale pokud neco z YR miluju,tak jsou to jejich prodikty na telo.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nadherne odtiene, ale ja uz takmer vsetky doma mam od inych znaciek, pretoze farebne ceruzky na oci zboznujem a mam ich naozaj vela. Ale v slabej chvilke mozno jednu od YR vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ačkoliv jsem spíše na černou klasiku, ty odstíny zelené jsou krásné a syté :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty barvy jsou krásný , to se musí nechat a i cena je víc než příznivá.

    OdpovědětVymazat
  14. Dekorativka Yves Rocher mě nikdy nějak moc nelákala, ale musím se přiznat, že po těch tužkách už nějaký čas pokukuju. Asi některý z odstínů bude můj. .)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak na tužky vůbec nejsem koumák. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy..Rendy presne na tieto ceruzky som chcela urobiť článok ja!! :-D (veľmi empatické) ....Napísala by som to isté pretože sú fakt skvelé..:-O ale škoda škoda že v Prešove nieje normálna kamenná predajňa aa kedže som u nich nebola zaregistrovaná (zaregistrovala som sa asi pred mesiacom a to v Nitre ) tak by som mala určité výhody ktoré by sa dali využiť iba v kamennej predajny čo je pre mňa nevýhoda ale ja Yves Rocher milujem..takže je to hrüza :-D . Máš nádherne fotky :-)...

    OdpovědětVymazat
  17. Už jsem je nejednou omrkávala, ale k nákupu se nedostala. Takže při příští návštěvě YR vím pro co půjdu:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám doma tu béžovou. Jsem spíše na nenápadné líčení, takže mi sedí skvěle. S výdrží máš pravdu, ta je opravdu dobrá. Ještě přemýšlím nad tou fialovou, uvidíme..

    http://littleworldbyme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Z dekorativky YR zatím nic nemám, ale tyhle tužky vypadají vážně dobře, navíc za tu cenu.. Líbí se mi odstíny Eucalyptus a Bleu Pensée, určitě vyzkouším :) Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám doma již tři a jsou úžasný, krásný pigmentace a výborně drží a co víc, skvěle se s nimi maluje. Určitě přibudou i další :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám zatím jen dvě, ale ještě alespoň tu béžovou musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě půjdu pro Bamboo a Eucalyptus :-) a uvidíme co dalšího mi ještě spadne do košíku

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem z dekorativky od yr ještě nic neměla, ale péči o nich mám ráda. Ty barvy jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  24. Musím říct, že mám doma tři a myslím, že jsem ještě neskončila, ač mi na očích zprvu držet nechtěly😣 ale dávám pod ně bázi a v tomto případě jsou skvělé jak říkáš ty, jako Sephora tužky na oči😊 a cenou jsou přímo skvělé👍

    OdpovědětVymazat
  25. Mně drží jenom tužky od MUFE a UD, takže tyhle vyzkouším moc ráda, už jenom proto, že jsou znatelně levnější.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Myslíš, že ta tužka odstínu nude by se dala použít místo bílé tužky do očí na zvětšení? Jsou tam trošku ty třpytky tak aby to v očích nedělalo zle. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  27. Tyto tužky jsem si také moc oblíbila :) mám tu fialovou Violet Iris a pak Bleu Volubilis, což je taková nádherná petrolojová barva, ta se mi líbí opravdu moc a dokonce už sem ji kupovala kolegyni, které se na mě taky líbila a ona ji od té doby nosí pořád :D plánuji zkusit ještě nějakou, buď hnědou nebo nějakou z těch zelených. Jinak Rendy, na té fotce máš myslím chybu u těch popisu odstínů, ta fialová se jmenuje Violet Iris ne La Gacility (to je napsáno u všech ;)).

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  29. Violet: děkuju za upozornění, opravila jsem to :) Je vidět, že to čteš poctivě, takže moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  30. A jak jdou ořezat? Ty odstíny jsou krásné... odstín Bleu Agave..ten teda je!

    OdpovědětVymazat
  31. Vyzeraju moooc dobre a sakra ma stve, ze som ich minuly vikend zabudla na predajni omrknut! Len asi budem mat problem s vyberom odtiena :)

    OdpovědětVymazat
  32. Wow ty odstiny jsou nadherne, asi aspon jeden odstin vyzkousim. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  33. Tímhle článkem si mě moc potěšila! Už si na ně brousím zuby dlouho a kladná recenze mě jen utvrdila v tom, že pro ně musím jít. A za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak u mě se bohužel takové nadšení nekonalo....moje oči jsou klasicky problematické a tužky se opět rozmazávají....achjo

    OdpovědětVymazat
  35. Tužky jsou krásné, mám doma jednu, ale taky mi nedrží tak pevně jak všude čtu. No každopádně ale nezůstanu u jedné :))

    OdpovědětVymazat
  36. a kdyby si měla porovnat Holika Holika a tyto tužky.., které by vyhrály? .Potřebuji nějakou hnědou tužku co opravdu drží a neobtiskává se :)...Děkuji

    OdpovědětVymazat
  37. @worldofbeautybyk : kdybych je měla porovnat, tak pro mě jsou o něco lepší YR tužky. I kvůli dostupnosti a ceně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)