pátek 9. října 2015

Představení novinek Avéne + VIDEO a nový Lush

Podzim je plný kosmetických novinek a ty své nám představil i Avéne. Kromě toho najdete na youtube nové video - KLIK - kde jsem vám natočila záznam akce s Avéne a ještě znovuotevření prodejny Lush v Palladiu :)

Kvůli Avéne novinkám jsme se sešli v hotelu Emblem, ze kterého je mimochodem úžasný pohled na starou Prahu :)




Samotné prezentaci ještě předcházela trochu vědomostní a tipovací soutěž, takže to bylo milé zpestření celého odpoledne :)



Všechny novinky pěkně pohromadě


První novinkou je řada krémů PhysioLift, která obnovuje architekturu pleti. Je tedy určená zejména pro zralou pleť a kromě vyhlazení i hlubších vrásek, slibuje i vypnutí pleti a dodání jejího jasu. Produkty obsahují několik unikátních a patentovaných látek, které se zatím v jiných produktech ani u jiných značek neobjevily. Jsou to např. Retinaldehyd (dodává pleti vitamín A), Ascofilline (dodává pleti kolagen) a Mono-oligomery kyseliny hyaluronové (dodávají pleti kyselinu hyaluronovou). Každý chemik teď jistě zajásal, ale nebudu vás dál trápit příliš odbornými výrazy :) Unikátní jsou i provedené klinické testy biopsie in vivo, které se u podobných přípravků jen tak nedělají.

Tato řada obsahuje denní a noční krém (819 Kč), oční krém (719 Kč) a Physiolift precision (899 Kč), který má speciální úzký aplikátor a nanáší se lokálně - např. na nosoretní vrásky apod.




Další z novinek je TriAcnéal expert - péče určená dospělým jedincům, které trápí akné. Přes 40% dospělých žen trápí akné, i když už jim dávno není -náct. Co vlastně akné způsobuje a jaké jsou jeho příčiny?

- hormonální změny
- stres
- špatné stravovací návyky
- dědičnost
- UV záření
- používání nevhodné kosmetiky


Tento krém by měl dokázat i předcházet vzniku zánětlivých lézí, eliminovat černé tečky a snižovat tvorbu jizev. Zakládá si i na hebké textuře a zajímavé parfemaci (tvoří jí např. frézie, jasmín nebo mimóza).





Výhled z teresy spa hotelu Emblem, kde je mimojiné i vířivka :)



Ještě něco dobrého na zub :)



O novinkách na blogu ještě určitě uslyšíte. Zdá se, že kosmetické firmy v poslední době registrují i dospělé ženy, které trápí akné a pro které je nevhodné používat kosmetiku pro náctileté, které akné také trápí. Nemůžu být víc spokojená, protože jsem bohužel přesně tato cílová skupina :) Na druhou stranu má mastná pleť výhody, protože tak rychle nestárne a netvoří se na ní tolik vrásky. Takže pak se dá odkládat i používání PhysioLiftu :) Každopádně musím říct, že představení novinek bylo opravdu velice odborné a obdivovala jsem slečny, které prezentovaly, protože přesně věděly, o čem mluví a dokázaly vysvětlit i největší podrobnosti a souvislosti. Opravdu klobouk dolů, protože to byl výkon na jedničku!

Budu ráda, když mi dáte vědět, jak vás novinky zaujaly a také co říkáte na video :) Stále doufám, že to pro vás bude takové zpestření a že to časem i trochu posunu dál :)

19 komentářů:

  1. Zaujala mě novinka TriAcnéal expert, která může být dobrá, ale bohužel ty ceny nejsou moc příjemné:-( Tvoje videa mě baví, konečně něco jiného než je u blogerů zvykem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, používám od nich hydratační krém (mám smíšenou pleť) a je úplně super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Opet to musela byt super alkce.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyto novinky vypadají nádherně, škoda, že ceny jsou dost vysoké
    http://la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se řadím mezi dospělé s mastnou pletí a akné a teď fakt nevím, jestli pořídit Vichy nebo Avéne. Oba se mi zdají dost podobné :(

    OdpovědětVymazat
  6. hodila by sa mi tá novinka triacneal expert, nakoľko ja som tá čo má akné v dospelosti a jazvy po nich :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dostala jsem se k nové zelenavce od Vichy a docela mě zaujala, Třeba i od Avéne bude fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Samé zajímavé akce takto při začínajícím podzimu, jak tak koukám =). Já na Avéne nemám nejlepší vzpomínky, po jejich opalovacím krému jsem se tak vyházel, že jsem tři dny nemohl vůbec ven =/.

    Michael
    Skvělá Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Mám možnost vyzkoušet hydratační krém, tak se už moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Novinky vypadají pěkně, od Avéne používám Cicalfate, to je taková klasika.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vše to vypadá mco dobře.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhodne radši Avene než Vichy. Před Vichy me varovala kožní lékařka, prý je dost agresivní. Avene jsem používala dlouho a spokojenost :-) triacneal expert chci určitě zkusit

    OdpovědětVymazat
  13. Video máš pěkně natočené, sestříhané, informativní, ale čekám a doufám, že se na něm někdy taky objevíš :-)).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Povedená akce a hlavně poučná. A tolik skvěle vypadajícího jídla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký článek i video! :) Jsem zvědavá jak budeš spokojená s tím krémem TriAcnéal expert, já jsem si ho koupila na Dnech Marianne, ale ještě chvíli počká než na něj dojde :)

    OdpovědětVymazat
  16. novinky jsou více než lákavé. Zatím jsem ovšem od Avene nic nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  17. akce vypadá moc pěkně:) a produkty zaujaly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)