úterý 13. října 2015

Podzimní TAG a oblíbené produkty

Pěkné dobré ránko! Venku už docela přituhuje, ale doufám, že krásná část podzimu je ještě před námi. Říkala jsem si, že jsem dlouho nedělala žádný tag, tak jsem spojila otázky z několika podzimních tagů a jeden takový vytvořila :) Jestli jste ho taky vytvářely, tak mi určitě hoďte odkaz na komentářů a ráda se podívám!


1. Oblíbený podzimní produkt na rty?

Na prvním místě je rozhodně balzám na rty, bez kterého nevyjdu ven :) Na druhém místě pak rtěnky nebo barvy na rty. Ujíždím teď na nových barvách na rty od Loreal (mají strašně příjemnou konzistenci), pusinkové rtěnce YSL nebo barvě na rty od KIKO. Během podzimu mi nevadí trochu tmavší verze nude rtěnek, klidně s kapičkou fialové nebo starorůžové.




2. Oblíbený podzimní lak na nehty?

Všechny své oblíbené laky jsem vám ukazovala v tomto článku, takže si ho můžete připomenout :)




3. Káva, horká čokoláda nebo čaj?

Kdybych to měla srovnat podle oblíbenosti, tak vede rozhodně čaj, za ním je horká čokoláda (nebo klidně říkejme jen kakao, čili Granko s mlékem) a pak kafe (nejlépe vanilkové od Nespressa).




4. Oblíbená podzimní svíčka?


Podzim a zima = pálení svíček non-stop. Uklidňuje mě jejich světlo a relaxuju u jejich vůní. Během podzimu a zimy jich vypotřebuju strašně moc a moc ráda zkouším nové. Aktuálně ujíždím třeba na vůni svíčky Caramel pear od Party Lite , která je pro mě vyloženě podzimní.



Na chladnější dny mám ráda i vůni Shea butter (měla jsem už několik vosků a přemýšlím, že pořídím i velkou svíčku) a nově teď pálím i Egyptian Musk.



Vosků YC mám zásobu na celou zimu (a beztak musím pořád dokupovat nové). Líbí se mi třeba i Cranberry Twist (voní trochu jak parfém), Amber moon (taková teplá a hřejivá vůně) a na vánoční čas mám připravený Gingerbread maple a vanilla cupcake, (které voní přesně tak, jak se i jmenují :)

Dóza je kdyžtak z Butlers :)




5. Oblíbená podzimní šála nebo doplněk?

Aktuálně je mým oblíbeným doplňkem pončo (C&A) a šála (Tally Weijl), která je ze strašně příjemného materiálu a hodně lidí se mě ptá, odkud je. A když jim to řeknu, tak tomu nechtějí věřit (a já se nedivím :) Tohle byl jeden z mých nejlepší nákupů tohoto podzimu :)






6. Co máš na podzimu nejraději?

Když svítí sluníčko skrze strom plný žluto-červeného listí. A taky fakt, že mám narozeniny :)




(web)


7. Jaký trend v líčení na podzim preferuješ?

Kdyby vás zajímal můj článek o podzimních trendech obecně, tak na něj můžete mrknout ZDE. Osobně se mi líbí odstíny zlaté a celkově metalické barvy na očích, maličko výraznější rty (jak jsem zmiňovala v otázce č.1), černé linky a tvářenky v odstínech jako je např. Sin od Nars nebo Dallas od Benefitu.

8. Kozačky nebo UGGs?

Pravé válenky od Uggs jsem nikdy bohužel neměla, ale někdy bych si je chtěla pořídit (ovšem ne u nás, protože 7 tisíc za takovou věc odmítám platit). Podle mě je úplně zbytečné utrácet za všechny ty napodobeniny, co se po týdnu nošení rozšmajdají a vypadají na noze ohavně (osobně vyzkoušeno). Kozačky nosím když je venku sníh nebo taková ta břečka :)

9. Jaká písnička tě dostane do podzimní nálady?

Jakákoliv z youtube kanálu Majestic Casual! Není snad žádná, která by se mi nelíbila a která by mě neuklidnila nebo naopak nepovzbudila ve chvíli, kdy to potřebuju :)





Co dělá váš podzim tím pravým? Čím se rády líčíte, co rády pijete a jaké svíčky pálíte? :)

A všechno nejlepší k svátku všem Reníkum, Renátkám i Rendysům :)

33 komentářů:

  1. super tag, YC miluju a teď je pálím opravdu hodně :) a dost mě zaujaly ty nové Loréal lesky, co máš na první fotce, tak se na ně skočím brzo podívat :)
    makeup battle

    OdpovědětVymazat
  2. Povedene. YC ja osobne uplne miluji. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Podzim pro mě znamená tmavší rtěnky, tmavší laky na nehty a pálení svíček, momentálně tu mám YC brusinka hruška.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si koupila tu barvu od L´oréal v odstínu Forgive my sin a rozhodně potřebuju další :). Ta konzistence mě dostává. Kde jsi prosím koupila ten matný růžový odstín? A nevíš náhodou, kolik odstínů je u nás dostupných? Dle oficiálních stránek jich má být 25, ale nevím, zda se k nám všechny dostanou. Děkuji :).

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemně podzimní článek:-) Já se na podzim těšila hlavně kvůli svíčkám, protože když je pálím jindy, tak mé okolí si stěžuje, ale v chladné dny je tolerují. Hlavně mou YC pomeranč a koření. Jinak pořád u mě hoří vanilková z Ikey.Hezký podzim přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta satka z Tally Weijl vyzera uplne nadherne. Na vosk Shea Butter od YC sa chystam tento tyzden. Pre mna sa jesen rovna berry/mauve/vinove ruze na pery :)

    OdpovědětVymazat
  7. @papaya ten mi na testování poslal L´Oreal. U nás jsem tyhle barvy ještě neviděla, ale možná jsme jen dlouho nebyla v drogerii. U nás bude tuším něco kolem 10 odstínů s různým finišem :) Ale jsou fakt skvělé, budu o nich psát určitě ještě samostatně!

    OdpovědětVymazat
  8. Svíčky a šály miluju taky! A vlastně číst tento tag mě hrozně bavilo, ráda čtu podobné články a sama mám v plánu něco podobného sepsat :).

    OdpovědětVymazat
  9. Na podzim ráda nosím bronzové, zlaté a vínové oční stíny, spíše třpytivé :) Rty doplňují nude, berry nebo takovou hnědo-červenou barvou :) Miluju všelijaké čaje, teplé pyžamo, huňaté ponožky. Naprosto zbožňuju obrovské šály! K podzimu patří i YC vosky :)

    OdpovědětVymazat
  10. také mám nejraději čaj. Já mám ráda ty hezké podzimní dny, kdy je sice kosa, ale sluníčko krásně svítí a příroda hraje všemi barvami.

    OdpovědětVymazat
  11. sviečky to je závislosť :) milujem YC, ale aj glade :) nádherne rozvoňajú a vôbec nie sú drahé :)) dokážu ma neuveriteľne ukludniť :)

    OdpovědětVymazat
  12. Podzim ráda nemám, když svítí sluníčko, tak to ještě ujde, ale ve chvíli, kdy přijde ta odvrácená tvář podzimu s deštěm, mlhami a sychravem, tak je nutný dělat vše, abych si tohle období nějak zpříjemnila. Takže po večerech pálím ať už svíčky nebo vosky, ke slovu přichází i teplá deka, papučky a samozřejmě hrnek s něčím horkým a voňavým, ať už je to čaj,punč nebo svařáček:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Super článok, ja som tiež radšej za šálku čaju a granko :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. svařák,knížka a jakákoli voňavá svíčka nebo aromalampa - vůně skořice, jablek, perníku...to je moje! Z líčení zemité odstíny a hnědočervená rtěnka, šály a šátky ke kabátu, procházky listím...takhle si užívám podzimu.

    OdpovědětVymazat
  15. YC vosky jsou na podzim a na zimu nezbytnost, souhlasím ;)

    OdpovědětVymazat
  16. vse nejlepsi k svatku.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na podzimu miluju úplně všechno, i ty neduhy počasí, které jsou ideální k zachumlání se do svetru/deky s hrnkem čaje nebo svařáku;-) a koukat přitom na YT videa nebo si číst knížku :-).
    Btw. všecko nej nej k dnešnímu svátku!

    OdpovědětVymazat
  18. super článek, vždycky se ráda inspiruju...a klasicky mě zaujalo něco o čem nebyla řeč :-D :-D ta dóza ve které máš vosky ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych od Yankee candle taky chtěla vyzkoušet svíčky. Vosky mě moc nelákají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek, mám to podobně také nevyjdu ven bez pořádného balzámu na rty, nejvíc piji ovocné čaje a pálím svíčky o sto šest:D

    OdpovědětVymazat
  21. Asi jsem divna, ale mne 90 procent yankee candles smrdi. Takze v mem pripade ikeacke cajove svicky spolecne s nekterymi vonnymi ve skle. Perfektne hori.

    OdpovědětVymazat
  22. Renčo, super TAG, moc hezky jsi to napsala, možná na tvůj blog chodí Ježíšek a přinese ti něco z toho, co máš na wishlistu :-). Hodně štěstí, zdraví a vše NEJ ke svátku :-) <3

    OdpovědětVymazat
  23. Barzoolka: dóza je kdyžtak z Butlers :)

    by Aja: haha, Ježíš aby si letos vzal půjčku u Home Creditu, aby mě uspokojil :))

    OdpovědětVymazat
  24. Jeseň je (asi) mojím najobľúbenejším obdobím, lebo mám rada vrstvenie oblečenia a možnosť nosiť vysoké i nízke topánky, všetko podľa chuti. V kozmetickom svete začínam používať hutnejšie telové mlieka, mám radšej výraznejšie parfumácie, výrazné tmavé pery, nude oči a tmavé linky, alebo celé líčenie výrazné a tmavé. Roky som ulietavala na voňavých sviečkach, ale nejako mi začalo vadiť vdychovať to, no niekedy si bývanie prevoniam esenciálnym olejom.

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkný tag, chtěla bych se zeptat, kde jsi sehnala ten vzorníček na laky na nehty?

    OdpovědětVymazat
  26. na podzim se každoročně těší mé pyromanské já až budu zase pálit svíčky :D v líčení miluju klasiku - vínové rty a oči v měděných odstínech.

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle články miluju, pecka díky!-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)