pátek 2. října 2015

Otvíračka nového obchodu Lush

Při pátku mám pro vás takovou milou novinu - dneska se otevírá nově zrekonstruovaný obchůdek Lush v Palladiu :) S ostatníma blogerkama a novináři jsme měli možnost nahlédnout do obchodu s předstihem, takže se můžete podívat na spoustu fotek, jak teď obchůdek vypadá. Musím uznat, že dost prokouknul a zdá se mi, jako by byl tak 3x větší, než byl ten původní. Je to ale jen optický klam a prodejní plocha je pořád stejná. Líbí se mi, že je obchod mnohem prostornější a hlavně už vypadá jako zahraniční pobočky :) Musím říct, že se rekonstrukce vážně povedla a obchůdek je kouzelný!



Ode dneška tedy seženete jak klasický sortiment, tak i halloweenské a vánoční limitky a novinky z Lush Oxford Street.





Five Gold Rings z vánoční kolekce můžete použít najednou nebo dát do vany jen jeden kroužek. Obsahuje výivné máslo illipe, moringový olej a vanilkové absolue



Člověk si přijde jak v cukrárně a neví, co dřív očichat a vyzkoušet :) Vánoční kolekce nabízí spoustu nových balistik nebo tuhých pěn do koupele.





Kdo by nemiloval Snow Fairy? Vánoční a zimní období obecně s ní mám spojené už několik let



Klasickou verzi tělového peelingu Rub Rub Rub mám strašně ráda a potěšila mě i jeho nová tuhá verze





S holkama jsme se shodly, že tohle je fakt nejvíc fotogenický balistik, který navíc i suprově voní :) The Experimenter vám ve vaně vytvoří duhovou show a užívat si můžete vůni vanilky, vetiveru a tonky.



Kouzelné hůlky jsou ve vánočních kolekcích pravidelně. Zlatá The Magic of Christmas voní po skořici a hřabíčku. Stačí chvíli nechat pod proudem tekoucí vody a rázem máte vanu plnou pěny (je na více použití).





Další novinkou je tuhý peeling na nohy Pumice power (též zvaný i jako drbátko na nohy :)





Lush má ve svém sortimentu i dekorativní kosmetiku



Čerstvé pleťové masky



Na prodejně jsou k dispozici i vánoční dárkové sady. Je jich opravdu hodně a jejich obsah a ceny vám pak vypíšu v extra článku, který se bude týkat jen vánočních balíčků :)


Mé oblíbené šampuky (tuhé šampony). Pokud jako já milujete fialový Jumping Juniper, tak si pamatujte, že ten je k sehnání už jen přes e-shop a na prodejně není



Nově v nabídce je např. i tuhá verze kondicionéru Daddy´O




Mátová tyčinka alias Nikolka v akci :)






Halloweenské dárkové balíčky Heebie Jeebie




Jeden z mých největší favoritů - tuhé mýdlo Snowcake, které voní po marcipánu!






Brány nového obchůdku se otevřely a vy se můžete jít pokochat spoustou voňavých novinek :) Věřím, že ty z vás, které původní obchod měly rády, si ten nový doslova zamilují. Je to velká změna k lepšímu a to ani nemluvím o tom množství nových produktů! 

Mám chuť se jít hned teď naložit do vany a zůstat v ní celý den. Nemáte to taky tak, když z Lushe odcházíte? :)

Jak se vám nové prostory obchůdku líbí? Natočila jsem pro vás i pár záběrů a snad se mi o víkendu podaří dát video z celého týdne a všech posledních akcí dohromady :)

31 komentářů:

  1. Hezký to tam maj, konečně to kolem bude zase krásně vonět :D

    Janina

    http://bloggopis.blogspot.cz/, http://janinablogopisec.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda Lush, ale je to tak drahé, je to tak strašně drahé. Že když to na e-shopu nahážu do košíku, tak to zase vyházím pryč.:-/

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, vypadá to báječně...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to tam nádherně. Až budu v Praze, rozhodně zde zavítám. Ceny všech produktů jsou trochu jinde ale jednou za čas, proč ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, snad se dostanu do Prahy než se všechno vyprodá :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Já tam ještě nikdy nebyla, ale vždy z těchto článků cítím až domů tu vůni:)))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, rekonstrukce se moc povedla a během víkendu se tam určitě zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Byl jsem se tam kouknout taky, vyrobil si pěnu do koupele a koupelovou bombu =), je to tam teď fakt mnohem prostornější, lepší, hezčí.. Chystám taky report, ale nestíhám časově =(

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Byla jsem hodně zvědavá, jaký obchůdek bude a hodně se mi líbí :) Úplně jsi mě naladila na Vánoce s těmi limitkami, a to jsem na ně ještě vzhledem k počasí nemyslela :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě, že tenhle obchůdek mám trochu z ruky, jinak bych tam nechala snad všechno jmění, všechno je tak lákavé:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásy :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  12. Aaaa to vyzerá skvelo! Od LUSH by som rozhodnechcela skúsiť ich BATH BOMBS :3 ♥
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Prostory se mi moc libi, ale znacku Lush moc v lasce nemam. Tato znacka je mi strasne sympaticka, ale bohuzel mi od nich vubec nic nesedlo. :-) A prosim te, jak se jmenujes na YouTube?

    OdpovědětVymazat
  14. tak vám to závidím :) jeden Lush hoci aj menší by sa mohol aspoň v Bratislave otvoriť :)myslím že by sme to privítali viaceré

    OdpovědětVymazat
  15. v Lush jsem byla jen jednou a i tak jsem z toho byla unešená...musím se tam zase brzo podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Lush je prostě srdcovka :) Opět se mi rozrostl seznam o pár kousků :D

    OdpovědětVymazat
  17. obchůdek se mi moc líbí, rekonstrukce se opravdu vydařila a už jen kvůli interiéru tam bude radost nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to skvěle, musím to jít omrknout.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já to nemít tak daleko, tak bych tam byla každý den:D Nezapomeň pak někde dát ten odkaz na YouTube:)))

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  20. Hurá! Konečně došlo i na náš Lush, musím říct, že mě prozatím pražská prodejna spíš odrazovala a nikdy jsem si nevybrala. V létě jsem se byla podívat v Lush Oxford Street v Londýně a rozdíl (i v cenách) byl nesrovnatelný a Londýn vítězil na všech frontách. Tuhle novou hezkou prodejnu ale dojdu určitě omrknout, jen co mi dojde zásoba tuhých šamponků :)

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasný obchůdek:) Jak já se těším na ty vánoční články :)

    OdpovědětVymazat
  22. Lush mám moc ráda, jen už nežiju v Praze, tak se tam tak často nedostanu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Pri najblizsej navsteve Prahy sa tam urcite pojdem pozriet. Vyzera to super ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Páni obchůdek vypadá přímo úžasně, nalákala si mě ještě víc než jsem byla:D Zatím jsem v obchůdku nikdy nebyla, protože do Prahy se dostanu vážně jen jednou za x let, bohužel bydlím na druhé straně Čr:/ Jediné plus, že se dá objednávat přes eshop:)

    OdpovědětVymazat
  25. Holky mě strašně lákají ty jejich rtěnky...vlastně všechno vypadá krásně :-).

    http://potesenimalezrzky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Prenádherné fotky :) Návšteva Lush predajne je mojím snov, hádam sa mi to čoskoro splní :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. krásne fotky ! toto mi na slovensku strasne chyba

    OdpovědětVymazat
  28. Nás čeká pár narozeninových oslav a Palladium mám kousek od kanceláře, takže už vím, čím se zavděčíme:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)