neděle 18. října 2015

Odpoledne s výherkyněmi a Cosmopolitanem v Douglasu

Možná si ještě pamatujete na soutěž s Cosmopolitanem a kreditní kartou Style (KLIK pro připomenutí), do které jste se mohly zapojit a vyhrát tak kreditku s 5000 Kč a nákupy s blogerkami :) Spolu s Kačkou a Verčou jsme se potkaly s vítězkami v prodejně Douglas na Arkádách a s holkami vybíraly tu nejlepší a nejhezčí kosmetiku :) Mám pro vás takový malý report z celého odpoledne, ať víte, jak to celé probíhalo. Na další reporty pak můžete mrknout i k holkám :)



S holkama jsme zkoušely jak různé kosmetické novinky, tak i naše osvědčené klasiky a kosmetické oblíbence. Mám hrozně ráda, když se v parfumerii sejde několik ženských, které milují kosmetiku a navzájem si vyměňují své tipy a doporučení :)


Nejednu z nás lákal třeba i stojan dekorativní kosmetiky Armani, která je pro mě stále dost otevřená kniha a od které toho chci dost vyzkoušet (nějaké konkrétní tipy?)


Například mě lákají tyto krémové oční stíny, na které jsem četla všemožné skvělé ohlasy :) Jestli s nimi máte zkušenost, tak se určitě podělte v komentářích o své dojmy.


 Poslední doporučení a tipy, než se holky rozhodnou, co si pořídí.


Foreo LUNA, o které se na blogu také za nějaký čas dozvíte více





Něco mi říká, že si holky odpoledne užily :)



Holky mají vybráno a nakoupeno! Je čas se rozloučit a pokud vás zajímá víc, nenechte si ujít nové vydání Cosma, které vychází už příští týden :)


Tak doufám, že někdy příště bude zase možnost potkat některé z vás a užít si nákupy :) 

10 komentářů:

  1. holkám závidím, také jsem soutěžila, ale já to štěstí neměla. Vypadá to, že jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla včera v Douglasu a kochala se! A narazila jsem i na Foreo LUNA pro muže, což bylo pro mě překvapení! Moc hezký článek a fotky!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezká výhra, za 5000 se už dá něco pořídit:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná akce:) A určitě jste si to všechny pěkně užily:)

    OdpovědětVymazat
  5. Uz podle fotek jde videt, ze jsi to holky uzili.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to bych si taky nechala líbit. Docela zírám, jaké krásné výherkyně máš, to byla Miss soutěž :o))))?? Věřím, že mají mimořádný zážitek na celej život!

    OdpovědětVymazat
  7. je vydět že holky bali z výhry opravdu natšené.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tiež by sa mi páčilo si spraviť taký dámsky výletík a mať kreditku navyše aspoň s pár eurami :)) a na to foreo som zvedavá :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)