středa 14. října 2015

Obočí jak z Beverly Hills

Make-up fandové jistě značku Anastasia Beverly Hills znají. Která slavná zahraniční youtuberka o ní nemluvila, že? A znáte jak to je s produkty, které jsou takhle celosvětově adorovány. Jednoho dne po nich prostě taky začnete toužit...

Anastasia Soare je fakt machr na úpravu obočí a pečuje o hvězdy, jako jsou například Megan Fox, Madonna, J-Lo, Oprah, Heidi Klum nebo Penelope Cruz. Její značka Anastasia Beverly Hills nabízí od pudrů či tužek na obočí až po celé paletky stínů nebo štětců a dalších pomůcek, které se vám k tvarování dokonalého obočí budou hodit. Tak to jen tak na úvod, abyste tušily, jak moc známá značka to je :) Teda v zahraničí rozhodně, v našich končinách ještě asi úplně všem známá není :)




Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (4g) - odstín Medium brown - koupíte např. ZDE

Tento kalíšek ke mě docestoval sice až z americké Sephory, ale v Evropě je k dostání na několika e-shopech. Přemýšlím jak začít, protože jsem tak trochu ...zklamaná? ... rozpačitá? ...nespokojená? Těžko říct, co vlastně chci říct :) Ale tak začněme vzhledem. Balení je podobné gelovým linkám, takže klasický skleněný kalíšek se šroubovacím uzávěrem. K tomu není co víc říct nebo vytknout :) Vnitřek vlastně i vypadá jako gelové linky, jen obsah není tak krémový, jestli mi rozumíte. Hmota je poměrně pevná, takže se jí štětečkem neproboříte na dno kelímku, ale zároveň není příliš namáhavé jí na štětec dostat. Odstín jsem vyloženě tipovala z fotek na internetu a myslím, že jsem se poměrně dost trefila. Kdybych tedy barvy nanesla trochu víc, bylo by už obočí zbytečně tmavé, takže to nepřeháním. Líbí se mi, že barva nemá teplý nádech a obecně je nabídka odstínů široká a je asi těžké, si nevybrat pro své obočí to pravé. No dobrá, takže tady asi trochu končí všechno to kladné. Přehoupáváme se do oblasti ceny. 15 liber (potažmo 18 dolarů) není úplně zanedbatelná částka za produkt na obočí. Ale co, člověk zavře oči a říká si, když je to taková pecka, tak se trochu rozšoupnu :) No, jenže pak tu pecku vyzkoušíte a říkáte si, co je na ní teda tak peckovýho? Dipbrow má být voděodolná a s tím teda nemůžu souhlasit, protože během dne, když jsem zkoušela její odolnost, tak se neustále narva obtiskávala na kapesník. Nemůžu říct, že by se vyloženě rozmazávala mimo linii obočí, ale voděodlný produkt si představuju jinak. Obočí mi stejně "nabarvené" bohužel nevydrží celý den a barva se postupně jakoby ztrácí. Za druhé je tenhle produkt prezentován jako "all-in-one", ale s tím taky nemůžu souhlasit. Pomáda sice obočí obarví, ale nijak ho nezafixuje. Čili ve výsledku si říkám, že tohle dokáže jakýkoliv podřadnější produkt za mnohem méně peněz. Nevím, jestli jsem nějaká černá ovce v davu nadšených uživatelů, ale mě tenhle kalíšek svou kvalitou a výkonem nepřesvědčil. Možná jsem měla raději sáhnout po nějaké tužce na obočí, ale říkám si, jestli i kolem nich není ten hype přehnaný...








Co mě krom jiného štve je tenhle nešvar - už když jsem pomádu poprvé vytáhla z krabičky, její obsah byl maličko smrštěný a jakoby oddělený od stěny kalíšku. Takhle se přesně chovají gelovky, když začnou vysychat, takže první dojem nebyl zrovna moc dobrý. Bála jsem se, že mi linky přišly vyschlé, ale hmota je naštěstí plně funkční. Postupem času se odstup pomády od stěn kalíšku zvětšuje, což se mi nelíbí ani trochu. Balení pokaždé maximálně pečlivě uzavírám, ale stejně se to pořád děje. Netuším, jestli je to tedy způsobené vysycháním nebo čím, ale dost mě to štve. Vzhledem k ceně pomády je to spíš pořádná nehoráznost. Uvidíme co třeba za měsíc, dva nebo za půl roku.








Můj celkový dojem není tak nadšený, jak jsem doufala. Co se úpravy obočí týče, mám aktuálně jiné favority, o kterých vám brzy napíšu, protože z jejich používání mám mnohem větší radost a vlastně i užitek. 

Nechci tvrdit, že Dipbrow pomade bude pro všechny zklamáním nebo že by to byl vyloženě propadák století, ale upřímně jsem čekala větší bombu. Minimálně za ty nemalé peníze rozhodně. Z mého pohledu tak největší benefit vidím ve výběru odstínů, kterému jen tak nějaká značka nemůže konkurovat a myslím, že snad každý si najde ideální odstín pro své obočí.

Bohužel ale za mě nemůžu doporučit, protože nejsem přesvědčená o poměru cena-výkon. Sorry Anastasie, ale měla jsem si vybrat raději tvé rozjasňovače (klikejte jen na vlastní nebezpečí!), tohle mě moc nenadchlo.

Znáte tuto značku? Měly jste možnost něco vyzkoušet nebo vás produkty lákají? :)

30 komentářů:

  1. Líbí se mi barva a i vysledek na tvem oboci, ale jestli ma vydrz, jak pises, tak to je za tu cenu celkem hnus..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, musím reagovat na tento článek. Samozřejmě, každý má s produkty jiné zkušenosti, to je jasné, není jeden dokonalý produkt pro každého. Já patřím k těm, kterým tento produkt opravdu vyhovuje a mám ho moc ráda - až na jeden detail - opravdu rychleji vysychá, což je za cenu dost nelichotivé. Samozřejmě dá se to "opravit", ale u produktu takové ceny to člověk nečeká. Tvoje obočí se mi po úpravě MOC líbí, odstín je super. :) Skus to vyzkoušet víckrát, třeba i zafixovat gelem a uvidíš, že nebudeš tak nespokojená, alespoň si to myslím. Pěkný den všem.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som práve po tomto dlhú dobu túžila, ale skôr som sa dostala do MAC-u a kúpila som si tam fluidline, takže tieto som odsunula na neurčito. Dokonca ma mrzelo, že som si ich nekúpila hneď pri prvom impulze, pretože vtedy sa dali na Beautybay kúpiť aj za 10 eur. Dnes už je cena vyššia...a moje nadšenie pre ne pomaly opadlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. NickyBlogger: tak s tím vysycháním jsi mě moc nepotěšila :( Já samozřejmě obočí pak můžu zafixovat třeba gelem atd. ale štve mě, že to neumí produkt sám o sobě, víš :) Za ty peníze toho podle mě umí dost málo, proto je to pro mě celkem zklamání :/

    OdpovědětVymazat
  5. Značku znám, ale obočí mám fajn a výrazné i normálně, takže se s ním naštěstí nijak extra malovat nemusím a tyto výrobky jdou mimo mě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. O značke som počula, ale neskúšala a nejak to ani nemám v pláne momentálne. Aj keď, niečo iné ako bezfarebný vosk v ceruzke od Milani a ceruzku by som na obočie konečne rada vyskúšala :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Značku znám, ale až tolik mě neláká, tím spíš po tvé recenzi, maximálně počkám až dorazí i do našich končin.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja používam na obočie obyčajné očné tiene od Maybelline v odtieni Permanent Taupe a som spokojná za tú cenu. Síce konzistencia trochu tuhá, ale človek to s ním nevie prehnať ako napr. s MUFE Aqua Brow, kde je pre mňa aplikácia každodenným bojom aby to vyzeralo prirodzene.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mě opravdu překvapuje.. ale tak každý asi očekává něco jiného, každému může sedět jinak. Já jsem si dipbrow nechala dovézt od kamarádky z USA a taky jsem šla naslepo do odstínu a musím říct, že jsem asi měla sáhnout spíš po světlejší verzi (mám dark brown). Přesto musím říct, že pro mě je to jeden z nejlepších produktů, které jsem zkusila a naopak mi přijde, že skvěle drží. :D Ale je pravda, že mám obočí dost husté a mám pocit, že se produkt vlastně nalepí na něj, nevím, jak by to fungovalo, kdybych si tím fakt dokreslovala na kůži. I cena mi přijde celkem normální, samozřejmě, že je vysoká, ale zas mi přijde, že tenhle dip vydrží déle než kdejaká tužka, při čemž většina high end značek má produkty na obočí v podobné cenové výši. Takže vlastně jediné, co bych produktu vytkla je, že se s tím skoro nedá udělat opravdu přirozené a nenápadné obočí - na druhou stranu to může být odstínem a mým (ne)umem + i tak se mi efekt celkem líbí. :-) Málokdy se mi stane, že nemůžu souhlasit s tím co píšeš, ale tentokrát to fakt nevyšlo. :D

    OdpovědětVymazat
  10. už sem o téhle značce někdy slyšela, ale nějak mě neláká

    OdpovědětVymazat
  11. Nic moce teda..já mám nejraději Aqua Brow od MUFE nebo jeho levnější (a podle mě ještě lepší) variantu od NYXu. Vydrží opravdu všechno, i plavání v moři, neexistuje že by se otiskl do ubrousku.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. mne stačia tiene od catrice, gél od essence a obočie drží celý deň :D nepotrebujem žiadne drahé vychytávky a zbytočne stoja veľa peňazí

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám stín od MAC a vyhovuje mi :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  14. Poprvé jsem tuhle značku zaregistrovala u Péti (PLH), ale mám trochu problém s jejich designem - dám dost na vizuál a pokud se mi nelíbí/nezaujme, nemám potřebu cokoliv od té značky zkoušet. Na druhou stranu už je tooolik různých levných/dražších značek, že si každý vybere :-)..
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tuto značku vůbec neznám a asi je to i dobře.. Nijak mě to neuchvátilo ani nezaujalo, raději zůstanu u obyčejné tužky na obočí za pár korun:)

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, mají opravdu velmi hezký výběr odstínů, ale za tu cenu je to o ničem.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Na vykreslování obočí jsem dost líná, takže tyhle produkty u mě většinou úspěch nemají

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam pocit ze si toto chvali spise zahranicni blogerky,ale ty to az tak nevychvaluji.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tvému obočí odstínově dobře sedne. Ovšem každý člověk má svojí zkušenost, ale vím, že tobě se dá věřit. Tak že s tím to produktem bych též nebyla úplně stotožněná..

    OdpovědětVymazat
  20. O tomto produktu jsem četla hodně kladné recenze, a na tvém fotu vypadá obočí přirozeně, moc hezky :-)
    Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  21. Užitočná recenzia...predsa radšej skúsim podobný ale lacnejší produkt - Milani Stay Put :) a ušetrím

    OdpovědětVymazat
  22. Doposiaľ som na tento produkt počula len samé chvály, ale len od amerických blogeriek, takže som veľmi rada, že čítam recenziu od "nás" :)
    Dosť si ma prekvapila tým, že sa počas dňa farba vytráca, to je dosť veľký fail a pri produkte tohto rozmeru ani nehovorím .. škoda, veľmi sami páčil, bolo by skvelé mať v jednom mini kalíšku farbu aj gél na obočko .. no a tá konzistencia a všetko vyzerá fakt akoby už pomaly vysychal ..no super recenzia !:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tento "skvost" v rovnakom odtieni mam aj ja. Tak velmi som sa tesila, ze to bude pecka ale nadsenie sa nekonalo. Vlastne som rovnako sklamana ako ty. Takze som sa vratila spat k maybelline-permanent taupe. Ten sa aspon pocas dna nevytraca a krasne drzi.

    OdpovědětVymazat
  24. Na tuto recenzi jsem se hrozně moc těšila! Troufám si říct, že jsem byla asi úplně první blogerka u nás, kdo tuto značku používal, ještě než s blogováním začal. Před 10ti lety jsem si koupila v USA první tužku Anastasia a moc jsem ji milovala. Rozhodně nejlepší tužka na obočí za celý můj život. Před nějakou dobou jsem ale objevila Bullet Proof od Too Faced (podobné konzistence, jako Dip Brow od ABH). Podle fota bych řekla, že TF má více pigmentu a i jakoby více pastovou konzistenci, určitě to musíš vyzkoušet. Taky nevydrží celý den a také produkt vysychá, i když dobře zavírám obal, ovšem řekla bych, že po mírném vyschnutí produkt získá lepší přilnavost k pokožce. Jsem fakt vděčná za tuto recenzi, protože jsem si Dip Brow chtěla v dohledné době objednat a asi si objednám raději tužku. Nevím, co bychom bez tebe dělaly! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Od Anastasia mam tuzku na oboci a je fantasticka!

    OdpovědětVymazat
  26. Od Anastasia mam tuzku na oboci a je fantasticka!

    OdpovědětVymazat
  27. Ten článek přišel akorát. Zrovna dnes mi přišel podobný produkt od Milani, tak jsem zvědavá, jak obstojí :-) .

    OdpovědětVymazat
  28. Rendy, tak ja si tu pomadu objednala asi pred mesicem z jednoho zahranicniho eshopu, celkem jsem se bala vyberu odstinu i toho, ze mi nebude vyhovat. Ale musim rict, ze jsem se se vsim trefila dobre, odstin mi sedi a tu konzistenci miluju! Nic se mi tam neoddeluje, vyborne se mi s ni pracuje a kdyz se oboci procisne, tak vypada i prirozene. A vydrzi mi cely den. Pro me nej produkt. Zrovna tento tyden jsem o tom taky psala na blogu :-) Tady jde moc dobre videt, ze vse je hodne individualni zalezitost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)