sobota 10. října 2015

Oblíbené pleťové masky a jedna vychytávka

Pleťová maska je podle mě produktem, na který často ve své péči ženy zapomínají. Myslím, že zejména majitelky mastnější pleti mi dají za pravdu, že člověk udělá cokoliv, jen aby se pleť tolik neleskla a nemastila. A pravidelné používání pleťových masek se prostě na pleti projeví :) Chce si vybudovat nějaký vlastní rituál a zvyk, aby člověk na její používání nezapomínal. Například jí používat každou neděli večer, když se díváte v televizi na zprávy (nebo klidně na make-up tutorial své oblíbené youtuberky, to je celkem jedno :) Připravila jsem si pro vás přehled svých momentálně nejoblíbenějších a nejpoužívanějších pleťových masek a něco více vám o nich řeknu :)




BIO ranní čistící maska - Havlíkova Apotéka - koupíte např. ZDE za 189 Kč (30ml) nebo 798 Kč (150 ml)

Tato maska je naprosto specifický produkt a podle mě momentálně i jeden z největším bestsellerů u Havlíků. Masku používáte každé ráno na nevyčištěnou pleť. Prostě jak se ráno vzbudíte, tak tak napochodujete do koupelny a masku si na obličej natřete. Mezitím si můžete třeba čistit zuby nebo jít nachystat snídani, protože masce stačí působit tři minuty. Poté jí stačí opláchnout a pleť ošetřit běžným způsobem. Je to takový lehčí krém, který na obličeji není skoro ani vidět a voní po bylinkách. Můžu říct, že má po delší době používání opravdu působivé výsledky. Všímám si toho i na několika kamarádkách, které jí naprosto propadly. Ze začátku se sice může zdát, že se vám pleť zhorší, ale je to tím, že se na povrch dostává všechen ten humus, který se vám tam za delší dobu nastřádal. Chce to vydržet minimálně měsíc v kuse, kdy se dají pozorovat první změny. Pro mě osobně je to jeden z letošních beauty objevů! Plus to retro balení je prostě kouzelné :)




Clarins Pure and Radiant mask  - koupíte v síti parfmerií za 710 Kč

Maska, která obsahuje růžový jíl a pudr z tanaky, se na první pohled od jiných jílových masek příliš neliší. První rozdíl je ale cítit chvíli po její aplikaci. Většina jílových masek rychle usychá a na obličeji vytvoří takovou pevnou krustu. Tato maska ale zůstává krémová po celou dobu jejího působení na tváři a tím pádem je taková řekněme uživatelsky příjemnější. Můžete normálně používat vaší mimiku a nemusíte držet stejný výraz kvůli zaschlé masce :) Zatím jsem se s tímto u jiné jílové masky nesetkala a rozhodně to beru jako menší plus. Pokud máte mastnou pleť u a jiných jílových masek vám vadí právě to, že způsobují určité pnutí pleti a obličej pak máte jak z kamene, tak se mrkněte na tuto masku. Kromě redukce přebytečného mazu můžete očekávat i rozzářenější pleť a jemnější póry.





Avéne Soothing moisture mask - samostatný článek najdete ZDE

Jediný zástupce typicky hydratační masky. I mastnější pleť potřebuje hydratovat a jen masky s obsahem jílu všechno nezachrání. Maska je jako našlehaný krém a někdy jí nechávám působit přes noc a nijak jí nesmývám. Sahám po ní ve chvílích, kdy cítím, že pleť potřebuje více zavlažit a nebo si všímám, že jsou některé části obličeje sušší. Je to jako se vším ostatním, i kosmetika se podřizuje ročnímu období a aktuálním potřebám pleti a proto mám ráda vždycky od všech druhů kosmetiky více oblíbenců a střídám je podle potřeby. Ze všech dnes zmíněných masek navíc nejpříjemněji voní.



Kiehl´s Rare earth deep pore cleansing masque - koupíte v prodejně Kiehl´s (OC Nový Smíhov) za 680 Kč

Typický zástupce jílové masky, kterou by každá žena s mastnější pletí doma mít měla. Tahle maska obsahuje jíl až z daleké Amazonky a z pleti by měla odstranit povrchové toxiny a redukovat přebytečnou mastnotu. Maska vypadá jako tuhé bahno, které když si na třete na obličej, tak jemně chladí. Masku nechávám působit tak 10 minut a jako většina podobných masek, na tváři zaschne. Osvědčilo se mi jí na pleti nenechávat zbytečně dlouho, protože pak mám opravdu pocit, jako bych měla obličej o číslo menší a nemohla jsem pohnout ani koutkem úst. Po umytí je pleť úžasně jemná a opravdu cítíte, že je důkladně čistá :) Po použití pleťových masek používám vždy i krém, ale nemůžu říct, že bych díky masce měla obličej zbytečně vysušený nebo kůže nepříjemně pnula.




Zelený jíl Saloos - samostatný článek najdete ZDE

Pro někoho možná trochu netradiční provedení pleťové masky, ale na druhou stranu ho můžete použít jako zábal i na jiné části těla. V létě jsem vám o něm psala, takže se nechci opakovat, odkaz na článek máte výše. Tuto verzi pleťové masky bych asi nedoporučila někomu, kdo se nechce pokaždé zdržovat s tím, než si jíl namíchá a celou směs připraví. Ze začátku je trochu problém vychytat adekvátní množství a poměr jílu a vody. Je to trochu piplačka, ale oceňuju, že se dá použít jako zábal i na jiné části těla. Co si budeme povídat, pupínky nejsou jen otázkou naší tváře :)


A na konec jedna vychytávka. Pro někoho zbytečnost, pro mě osobně velice užitečný pomocník. Speciální špachtle na nanášení masky ze Sephory mi pokaždé zajistí, že nemám bahno až za ušima (a zapatlané ruce :) Možná to tak nevypadá, ale maska se s ní po obličeji dobře a pohodlně nanáší a dostanete se s i do míst okolo nosu. 



Masek jsem vyzkoušela už celkem dost a zjistila jsem, že mi vůbec nevyhovují masky z drogerie. Často se mi stávalo, že mi po jejich použití pleť zrudla, pálila nebo nepříjemně pnula. Sem tam z legrace vyzkouším třeba nějakou plátýnkovou masku, ale beru to spíš jako takové zpestření a možnost, jak na chvíli vypnout a jenom ležet s kusem hadříku na obličeji :) Všechny tyto masky mi vyhovují a každá má něco svého, kvůli čemu jí mám ráda. Naopak se úplně vyhýbám takovým těm domácím receptům na masky a ze všech pokusů, které jsem za svůj život učinila, jsem nikdy nepochopila, proč bych si měla doma umíchat nějaký blivajz, který mi buď nic neudělá nebo mi naopak obličej podráždí. V tomhle ohledu pro vás žádné osvědčené tipy bohužel nemám a nemůžu vám poradit.

Používání pleťových masek tedy nepodceňujte a nezanedbávejte, protože když pro sebe najdete tu svou, tak věřte, že vaší pleti prospěje :)

Budu ráda, když se s námi podělíte o svou oblíbenou pleťovou maskou. Máte případně nějaký rituál, který praktikujete nebo jste z těch, které masky vůbec nepoužívají? :)

21 komentářů:

  1. Zelený jíl miluji, mám nějaký z bio obchůdku a za mě je to stejně nejlepší čistící maska, která je.. :) Bez zbytečných blbostí a pleť vyčistí. Je ale pravda, že ji pak musím pěkně ošetřit a hydratovat.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D už si chcem zarabat na taketo masky a značky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Špachtli asi chci, protože mám většinou bahno právě až za ušima :)

    OdpovědětVymazat
  4. Masku od Kiehl's mám taky a je opravdu skvělá! Já si ještě oblíbila čerstvé masky od Lush a masku s jílem z The Body Shopu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je teda pravda , že masky docela flákám... jinak používám štětec, ale špachtle vypadá také dobře, mám ráda bahenní a revitalizační s asc také od mako butterfly

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teď doma 2 masky od Avonu, taky mám tu od Avené a ještě mám jednu od Nivei a všechny jsou fajn :) Ty od Avonu teda hoodně chladí, takže na léto úplně ideální

    OdpovědětVymazat
  7. Ja na ty masky moc nejsem,ale ten zelenej jil vypada opravdu dobre.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoooj,
    já masky používala dlouhý roky, všechny možný i nemožný. Ale po podstoupení hormonální léčby akné mi začly vadit úplně všechny, pleť asi začla nesnášet všechno, co se jmenuje maska...
    Ale štětec na nanášení je skvělej... Já používám plochej štětec na makeup, ne sice na masku, ale na chemický peeling, ale účel je totožnej. =o)

    OdpovědětVymazat
  9. H. Apotéka mě dost láká, a celkově se mi líbí design značky :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Do domácí pleťové masky bych se taky nepustila, asi bych se bála, co by mi to s obličejem mohlo provést:-D Nejvíc používám pleťové masky od Avonu z řady Planet Spa, ale zelený jíl mně láká už delší dobu a moc ráda ho vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Masky vůbec nepoužívám, ale občas mě bavily Freeman masky.

    OdpovědětVymazat
  12. Masky používám dvakrát do týdne, hydratační a čistící. Domácí masky si taky nevyrábím, maximálně si míchám jílovou, ale báječně prý póry vyčistí maska z medu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Špachtle by vyřešila můj problém - nechce se mi dávat maska, protože jsem cela opatlaná :D. Ranní maska od Havlíka je dlouho na mém wishlistu, měla bych si ji konečně pořídit :). Nevíš, kolik zhruba špachtle stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lucie K: stojí něco okolo 180 Kč a brala jsem jí v akci 2+1 takže byla vlastně zadarmo :)

    OdpovědětVymazat
  15. já miluju masky od Avonu,mám bezproblémovou pleť a kromě slupovací mi vyhovovaly vždy od Avonu všechny...různě je střídám, momentálně ujíždím na té s olivovým olejem, to je balzám

    OdpovědětVymazat
  16. Masky používám velmi zřídka. Ani nevím proč. Bylo by fajn vytvořit si takový, třeba ten nedělní, rituál. Občas jsem hrábla k mamce pro nějakou tu jílovou, která byla fajn, ale když jsem jí použila jednou za půl roku...:D Chystám se teď vyzkoušet nějakou od Lushe. Teď ještě přemýšlím nad tvými doporučeními. Ranní očista mě moc zaujala! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak na tu Havlíkovu masku jsi mě dost nalákala! Až budu v Palladiu, tak ji musím omrknout, asi se neubráním! Fakt zajímavý způsob aplikace :) Masku od Clarins mám taky, zatím na ni nedošlo, ale jsem ráda že ti vyhovuje :), celkově jsem od Clarins zatím se vším spokojená! Jinak mně vyhovovala maska od Sephory a teď používám Mask of Magnaminty od Lush a ta taky není špatná.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta od Havlíka mne zaujala asi nejvíc, budu muset na jejich produkty pořádně mrknout! Jinak ráda používám revitalizační masku od Dr.Hauschka, zpravidla mám nějaká vzorečková balení, je celkem dražší.. a uvažuji také o jedné od One Love Organics, která je zároveň i jemňoučký peeling i pro citlivou pleť.. :-) Líbí se mi i Kiehls', ale bojím se, že pro mou pleť by úplně nebyla..

    Kráska dne

    OdpovědětVymazat
  19. já se musím přiznat, že masky používám velmi sporadicky a zatím jsem nenarazila na takou, která by mne opravdu nadchla. Z výše zmíněných mě zaujala ta ranní maska, na ni budu muset mrknout

    OdpovědětVymazat
  20. Já masky nepoužívám, zatím nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  21. O čistiacej maske z Havlíkovej apoteky som počul samé chvály, myslím že je najvyšší čas ju vyskúšať aj u nás doma! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)