čtvrtek 29. října 2015

Novinky Rimmel - co stojí za vyzkoušení?

Pro dnešek jsem si připravila žhavé novinky z dílny Rimmel. Na kterou z nich jsem sázela od začátku, která mě zklamala a kterou vám můžu doporučit vyzkoušet? Stačí číst až do konce a dozvíte se to :)



Oční stíny Magnif´Eyes (99 Kč)

Na první vyzkoušení jsem si říkala, že se v drogerii možná zrodila nová stínová hvězda. Swatche na ruce byly velice slušné, textura celkem jemná (i když sem tam zapráší) a já se napůl radovala, že tohle nebudou poslední odstíny, které mám. Pak přišla ledová sprcha při prvním vyzkoušení na očích. Stín už nebyl zdaleka tak intenzivní jako na ruce a po několika tazích štětce jsem začala uvažovat, jakým jiným stínem tento překryju, abych docílila opravdu zlaté barvy. Vydržela jsem to, abych zjistila, jak si stín povede během dne. Bohužel špatně... I když jsem stín dala na svou milovanou bázi Too Faced, na které se udrží prakticky všechno, během dne strašně vyblednul (prakticky se stal neviditelným) a ty zbytky stínu se slily do jedné čárky. A to je fakt špatnej výkon, vážení! Náročnějšího tvora tyto stíny nemůžou uspokojit a i začátečníci najdou v drogerii lepší. I balení je takový dost průměr a celkový dojem je pro mě bohužel špatný. Celkem mě to mrzí, protože na první pohled jsem na stíny celkem sázela a těšila se. Nemám vyzkoušené žádné jiné odstíny, takže můžu hodnotit pouze tyto dva a nemůžu vyloučit, že některé tmavší barvy na tom budou třeba lépe s pigmentací. Ale za mě bohužel tyto stíny ne.









Báze pod oční stíny Exaggerate (99 Kč)

Báze pod oční stíny aby člověk v drogerii hledal s GPSkou :) Cením si toho, že další značka přihodila bázi do placu, ale upřímně jsem od začátku nevěřila, že by mě báze zachránila (žádná drogerková to zatím nedokázala). Má houbičkový aplikátor třeba jako lesky na rty a trochu nečekaně vypadá jak bílý perleťový stín. Trochu tento záměr nepobírám a měla jsem za to, že by měla být báze vždycky spíše neviditelná nebo maximálně v pleťové barvě, aby sjednotila případné barevné diskolorace očního víčka. Moje černá očekávání se bohužel naplnila hned po pár hodinách od aplikace. Stíny se samozřejmě slily asi už po dvou hodinách v jednu nepěknou čárku a já měla vztek, že zbytek dne budu vypadat jak trubka, co se neumí ani pořádně namalovat :) Zkoušela jsem nanášet stíny levnější i dražší, ale výsledek byl pokaždé stejně špatný. Ano, vím, že mám hodně mastná víčka a že někdo, kdo s tím problém nemá, tak bude třeba s bází spokojený, ale mě funguje jen jediná báze na světě a tato to není. Ani v tomto případě za sebe nemůžu doporučit.




Řasenka Supercurler 24h (229 Kč)

Fialové balení slibuje dramaticky natočené řasy a nová patentovaná technologie má řasy nadzvednout až na 24 hodin. Zdá se, že jsem si nechala to nejlepší nakonec :) Řasenka, na kterou jsem původně nesázela vůbec, mě mile překvapila a potěšila. Dlouho jsem si mezi Rimmel řasenkami nenašla nějakou favoritku, která by mi sedla, ale tato jejich reputaci značně vylepšila. Je to asi i díky klasickému kartáčku, který je lehce prohnutý a nemá na sobě nějaké zbytečné hovadiny a výkruty, které mi u většiny řasenek vadí. Řasenka řasy opravdu dokáže natočit a hlavně pěkně zvýraznit už po pár tazích. Menší problém mám akorát s její texturou, protože od začátku je trochu sušší a bojím se, že moc dlouho nevydrží a brzy vyschne. Možná to byl jen vadný kus, ale jelikož jsem tento názor četla už několikrát, něco na tom možná bude. Zatím je všechno v pohodě a díky tomu, že není tak mokrá, řasy opravdu vydrží celý den natočené a řasenka nijak neopadává ani se nemaže. Kromě její textury jsem tedy spokojená a výsledek se mi líbí. Uvidíme, jak dlouho bude ještě funkční a podle toho se pak rozhodnu, jestli bych si jí koupila znovu nebo ne :) Jinak ale doporučit můžu.






Omlouvám se za velikost fotky, ale podařilo se mi jí nějak špatně uložit a má malé rozlišení, proto je tak maličká. Původní foto jsem už bohužel vymazala a kvůli světlu teď nemám šanci fotit tak často, tak alespoň menší foto pro ilustraci :)




Mezi podukty dorazil ještě oční odličovač, ale ten jsem odložila stranou k produktům do soutěže a zkoušet ho nebudu, protože se obávám, že by se z nás kamarádi nestali a já své přecitlivělé oči nechci zbytečně vystavovat kosmetickému násilí :)

Bohužel nové stíny jsou pro mě celkem zklamáním a upřímně jsem doufala v lepší výsledek. Bázi jsem vnitřně odepsala asi už na první pohled a po jejím vyzkoušení se mi to jen potvrdilo, i když berte v potaz, že jsem v tomhle ohledu celkem náročná a pro někoho by to taková tragédie být nemusela. Řasenka se tedy jeví jako absolutní vítěz dnešního testování a ze všech novinek mi nejvíce vyhovuje a jako jedinou bych jí mohla doporučit (i když jeden menší neduh přece má).

Zajímalo by mě, jak se novinky líbí vám? Máte nějakého favorita nebo jste produkty už stihly také vyzkoušet? :)



PS: Děkuji Rimmel za poskytnutí produktů k recenzi

36 komentářů:

  1. Tak tech stinu je skoda, libily se mi. Rasenku ale mozna casem zkusim, dela Ti krasny rasy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Oční stíny z drogerie mě moc nelákají a báze pod oči mám ráda v úplně jiné konzistenci a barvě, takže tyhle novinky se Rimmelu zrovna moc nepovedly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že z těchto novinek mě až tak moc nezaujalo. Od RImmel mám nejraději jejich makeupy, popřípadě pudr a rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenka se celkem povedla první od rimmel která neletěla do koše, ale na 'lash sensational' za mě určitě nemá takže další nekoupím. Odličovač určitě pokoušet nebudu, ze stejného důvodu jako Ty. Stíny jsem dřív používala colour rush a nebyly špatné, ale teď spíš sázím na paletky.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak těch stínů je velká škoda. Těšila jsem se, že rozšířím zase o nějaké nové stíny svoji kosmetiku, ale vypadá to že ne. Báze mě nijak nezaujala. A řasenka vypadá moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  6. ja co se drogerkove baze miluji tu od catrice.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rasenku mam a je super, hodne mi vyhovuje. Po dlouhé době fakt dobrá rasenka!

    OdpovědětVymazat
  8. Tu řasenku jsem si v poslední době oblíbila :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Rimmel stíny bohužel nikdy žádná hitparáda nebyly a asi se to v nejbližší době ani nezmění. Bázi jsem nezkoušela, zůstávám také věrná Too Faced a co se řasenek týče, tahle mě bohužel také nijak neoslovila. Spíš by mě zajímalo, jestli k nám Rimmel přiveze ty nové rtěnky, co frčí v UK.

    OdpovědětVymazat
  10. Novinky jsem nezkoušela a jsem ráda za tvou recenzi, ani se do nich pouštět nebudu (i když řasenka mě lákala, ale nemusím klasické štětinkové kartáčky).

    OdpovědětVymazat
  11. Ocne tiene Rimmel boli vzdy tragedia a vidim, ze v tomto trende pokracuju aj nadalej. Skoda :( Ostatne veci ma vobec nezaujali.

    OdpovědětVymazat
  12. řasenka za mě rozhodně ne... a to jsem měla velký očekávání, tenhle typ kartáčku já můžu... ale je suchá a já mám ráda, když kartáček má víc barvy, která je krémovější... takže nene
    báze pod stíny... já z drogerky ani nekupuju, nemá to cenu... nedrží mi tedy ani UD a ani Too Faced =o(

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, jaká báze ti prosím funguje? Mně zatím na mých mastných víčkách nejlépe fungovala Artdeco, ale brzy vysychá a ta konzistence není nic moc. Teď jsem koupila Sephora bázi, co chválila Lůca z GTL, tak ozkouším :).

    OdpovědětVymazat
  14. Lucie K: pro mě je to klasická Shadow insurance báze od Too Faced :) Ta je pro mě numero uno a žádná jiná jí zatím nepřekonala (ani třeba UD nebo Nars, které jsem taky zkoušela) :)

    OdpovědětVymazat
  15. ta řasenka vypadá dobře, to natočení je krásně vidět! já ji mám z DM boxu, tak až dodělám Perversion, tak se na ni asi vrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  16. mě z těchto novinek nezaujalo nic ani před recenzí.

    OdpovědětVymazat
  17. No, tak asi ušetřím:-) Stíny jsem ani neměla v plánu pořizovat, snad jen na tu řasenku bych se dala nalomit, ale řasenek mám teď taky nějak moc, takže nic:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, zaujala mě řasenka, tu určitě zkusím, a díky za recenzi na bázi - po té jsem už pokukovala, ale nejspíš by mi neseděla, taky mám mastnější víčka.
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Na to že Rimmel patří k mé oblíbené drogerkové značce, tentokrát mě novinky od Rimmelu vůbec nezaujali. Absolutně nic.

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenku mám už déle a stále nevysychá a drží si svojí texturu a pořád se s ní dobře pracuje :). Odličovač jsem zkoušela a teda nic moc, moc dobře neodličuje, oko se s ním musí dřít, aby šlo líčení dolů.

    OdpovědětVymazat
  21. A zrovna, když jsem viděla ty swatche stínů od Rimmelu, tak jsem si řekla, že musí bejt skvělý a pak jsem si přečetla recenzi a nadšení ze mě opadlo :D Jinak mně od Rimmelu neskutečně vyhovuje Wake Me Up řasenka Extreme Black. Lepší jsem zatím neměla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Škoda stínů, ty barvy vypadají moc hezky! :(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  23. Na první pohled se mi novinky docela líbí, ale po přečtení mě na ně přešla chuť. Líbí se mi řasenka, ale mám svou oblíbenou od Maybelline, kterou zatím měnit nebudu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  24. Řasenku mám doma připravenou na vyzkoušení a jsem na ni zvědavá, protože já bez kleštiček na řasy nedám ani ránu :) a ostatní řasenky od Rimmelu mi vždy sedly, jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Skoda tech ocnich stinu. Libi se mi ale rasenka ta vypada pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  26. Toho zlatého stínu je škoda, něco takového by se mi líbílo, podle swatche je to přesně ono. Ale líbí se mi, že je ten obal aspoň netradičně tvarovaný, tím mě zaujaly na první pohled, protože přece jenom, kulaté nebo čtvercové má každý :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ta řasenka vypadá dobře!
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. A bázi od Art Deco už nepoužíváš? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Dostala jsem nové DM kupóny a dívala jsem se na nové stíny... uf... ještě, že jsem si je nekoupila, díky. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Velmi mě zaujala ta řasenka, asi po ní mrknu :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  31. Z tohoto mě (naštěstí) ani nic neláká. Ale čekám na ty nové rtěnky, na ty jsem hodně zvědavá. Pokud se sem před Vánoci nedostanou, tak zaúkoluju lektora který je z Irska :D

    OdpovědětVymazat
  32. No těch stínů je teda škoda, a ten odličovač ani nezkoušej, jestli máš citlivé oči tak si je můžeš dost podráždit, mě se na víčkách objevil i ekzém...

    OdpovědětVymazat
  33. Já si prostě nemůžu pomoct, ale u řasenek mi tenhle typ kartáčků naprosto nevyhovuje, nejraději mám plastové :-)

    OdpovědětVymazat
  34. jůůů, řasenku mám...tak to se těším až ji "načnu"

    OdpovědětVymazat
  35. Zaujal ma ten zlatý tieň, ale aktuálne som presedlala viac na krémovky. Ale špirála vyzerá nádejne :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)