sobota 17. října 2015

Nové štětce Petra Lovely Hair - Master řada

Je to už nějaký čas, co mi ve schránce přistál nečekaný balíček s novými štětci z dílny Petra Lovely Hair. Péťu asi není potřeba představovat a pokud jí sledujete pravidelně, určitě vám neušlo, že se její Master řada štětců rozrostla o několik nových kousků. Péťa mi je jako překvapení poslala a chtěla znát můj upřímný názor a dojem z jejich používání. Milá Péťo, o štětcích si myslím následující .... :)




M57 konturovací štětec - koupíte ZDE za 259 Kč

Věřte nebo ne, ale tento tvar štětce je můj úplně první a žádný podobný ve sbírce nemám. Chtěla jsem si ho koupit už delší dobu, ale pořád jsem nebyla rozhodnutá pro nějakou konkrétní značku. U spousty z nich mi vadilo, že štětce měly poměrně malý průměr nebo byly příliš husté a tím pádem jsem se necítila na práci s nimi. Přece jen konturování je trochu vyšší kosmetická disciplína a bez dobrých nástrojů člověk nedocílí kvalitních (a hlavně nenápadných) výsledků. Péťa ho tedy poslala jak na zavolání a jsem jí za to opravdu moc vděčná. Nemám sice porovnání s jinými podobnými štětci, ale můžu říct, že mi tvarově vyhovuje. Má širší průměr a hlavně není až moc hustý a tím pádem i zbytečně pevný (tím ale nechci říct, že by byl řídký nebo vypelichaný, to určitě ne). Bronzer se s ním nanáší snadno a díky širší ploše a rovnému zastřižení se i dobře ztrácí a nemám pocit, že bych si plácla tmavý flek na tvář a už s ním nehla. Jak říkám, nemám sice porovnání s jinými značkami, ale pokud bych někdy v budoucnu chtěla svou sbírku rozšířit o další kousek, budu hledat podobný typ štětce, protože mi vyhovuje. Štětec můžete používat jak na pudrové tak i krémové produkty na konturování a pokud vám jeho tvar bude vyhovovat třeba na nanášení tvářenky nebo rozjasňovače, tak ho k tomu určitě vesele používejte a nenechte se omezovat oficiálním popisem :) Štětec má též přírodní štětiny a platí to samé, co u tulipánového štětce.




M56 Rosebud - tulipánový štětec - koupíte ZDE za 299 Kč

Představuji vám asi nejvíce univerzální štětec ze všech těchto novinek. Ač bych to do něj na první pohled neřekla, výborně se s ním nanáší pudr a díky jeho tvaru se pohodlně dostanete i do oblasti okolo rtů nebo nosu. Suprově se s ním nanáší i tvářenka nebo rozjasňovač. Pro mě prostě takový univerzál na líčení 3/4 obličeje :) Pro mě má délku chlupu i hustotu tak přesně akorát - není moc malý a ani příliš velký a proto mě baví jeho univerzálnost použití. Je z přírodních štětin, takže oproti kabuki drobečkovi není tak ultra hebký, ale to tak u přírodních štětin prostě bývá. Přesto je i tak pořád hodně jemný a na tváři příjemný. Kdybych byla v kůži Péti, do budoucna bych nabídku rozšířila ještě o štětec stejného tvaru ale menšího a drobnějšího průměru :) Ale kecat jí do toho nemůžu a ani nechci, takže to jen tak na okraj.






Express kabuki s pouzdrem - koupíte ZDE za 329 Kč

Taky vám na první pohled evokuje takovou tu tátovu štětku na holení? :) Štětec mi přijde super na cestování, protože je pro mě trochu multifunkční - nanesete s ním jak make-up, tak i pudr (v případě nouze by šla i tvářenka/rozjasňovač) a má navíc praktický pevný obal z umělé kůže. Když kamkoliv cestuji, tak štětce jsou položka, kterou zásadně eliminuju na minimum a na celý obličej si vystačím jen s jedním až dvěma štětci. I tento kabuki se mnou cestoval na dovolenou a byl to skvělý parťák. Za normálních okolností (rozuměj jako když jsem doma a líčím se na běžný den) pro mě tento štětec není na nanášení make-up úplně nejideálnější. Je sice krásně hustý a jemňoučký, ale má můj vkus má trochu delší "chlup". Trochu se díky tomu ohýbá, což mi třeba při nanášení pudru nevadí, ale u make-upu mám raději trochu pevnější štětec. Jinak na nanášení make-upu mám obecně tento typ a tvar štětce nejraději. Na pudr ho používám ze všeho nejraději a díky jeho poměrně širokému průměru stačí pár tahů a jsem přepudrovaná. Umělé vlákno je extra příjemné a jemné, takže štětec na tváři nijak nepíchá ani neškrábe. Pouzdro je velice pevné a bytelné, takže štětec ochrání i na cestách. Není celkem co vytknout, takže pokud vám tento typ štětců vyhovuje, mrkněte na něj :)









Štětce mají dřevěnou rukojeť a je na nich stříbrný nápis a logo


Myslím, že se všechny štětce opravdu povedly a neříkám to jen proto, že je Péťa známá blogerka a chtěla bych jí polichotit. Myslím, že pokud jste někdy její štětce vyzkoušely, tak mi dáte za pravdu, že poměr cena - výkon jsou parádní. Mám několik dalších starších štětců z Master řady a jsou pořád jako nové. Nikdy mi z žádného nepadaly prakticky žádné chlupy, dobře snáší pravidelné mytí a vypadají pořád skvěle. Štětce mají kvalitní provedení a je vidět, že je tvořil někdo, kdo líčení a make-upu rozumí a má s ním zkušenost.

Jak se říká - dokud nezkusíš, tak nemůžeš hodnotit - a já vám tyto štětce můžu rozhodně doporučit vyzkoušet. Ostatně pokud chcete vidět více názorů, trochu projeďte internet a dozvíte se víc (kdybyste si třeba náhodou myslely, že vás tady lakuju :)

Péťě bych tímto ještě jednou ráda poděkovala za takové milé překvapení a možnost štětce vyzkoušet. Možná se po roce trénování stanu odborníkem na konturování (konečně!) :)

Dejte mi vědět, co na štětce říkáte a jestli máte třeba osobní zkušenost s některým z nich :)

23 komentářů:

  1. Mám v hledáčku ten konturovací a právě si myslím že by mi mohl vyhovovat díky tomu že není tak hutný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Péti mám několik štětců z basic řady - rovný na makeup, na tvářenku a pak celou sadu na oči. Mám je už několik let a jsem naprosto spokojená. I po takové době si pořád drží stejný tvar, nepelichají, maluje se s nimi skvěle. Takže já taky jednoznačně doporučuju. A teď už se těším na plánované paletky očních stínů, podle swatchů vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ostuda, ale žádné štětce od Petry pořád ještě doma nemám. Ale tento konturovací a tulipánový se mi líbí tolik, že s tím už konečně něco udělám. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Renčo, krásně napsaná a nafocená recenze. Štětce jsou skvělé a Rosebud M56 je můj štětec "to die for", láska na první aplikaci :-D. Dokonce si ho na cesty beru raději, než ten malý kabuki. Konturovací štětec od Péti je lepší, než podobný, který mám od MAC. Taky budu brzo psát recenzi, souhlasím s tím, že kdyby existoval ještě drobnější, menší brácha M56, tak ten bych brala všema 20ti. Díky Pétě mám vyřešený nápad na vánoční dárek pro ségry :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Stále přemýšlím o tom konturovacím :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Já sice žádný nevlastním, ale doufám že do budoucna si nějaký pořídím.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od Péti žádné štětce nevlastním, ale plánuji to změnit :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  8. Uf, tak ted jsem si trochu oddechla, ty víš, že na tvůj názor dám, když ti toho projde pod rukama tolik a vzhledem k tomu, že se s tím nepářeš, tak jsem se přece jen bála, protože co vyhovuje jednomu, nemusí druhému. Takže děkuju hrozně moc za recenzi a názor a beru si vše k srdci. Ačkoliv štětce jsem ti poslala jako dárek a ne abys na ně psala recenzi :), moc mě to potěšilo, že se ti líbí :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle její nové sady se mi moc líbí, ale zůstanu věrná Zoevě :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten tulipánový a konturovací vypadá super

    OdpovědětVymazat
  11. Konturovací štětec se mi líbí moc :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  12. Už dlouho přemýšlím a nějakých štětcích a pořád víc se přikláním k tomu, že zvolím právě Péťu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Štětce od Péti patří k mým nejoblíbenějším, takže tyhle si určitě časem objednám, nebo poprosím Ježíška :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud se mi stávající štětce zničí, tak by tyto první, po kterých bych sáhla, ráda Petru podpořím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. čekám na tu Pétinu rose gold edici a pak si k objednávce přihodím rovnou i ten tulipánkový <3

    OdpovědětVymazat
  16. Petiny stetce bych si rada nekdy poridila. :))) hrozne moc me lakaji.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  17. Štětce vypadají moc dobře, tak že nejspíše nějaký pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  18. Konturovací a tulipánový štetec bych určitě využila, tak si moýná časem něco objednám :).

    OdpovědětVymazat
  19. štětce vypadají opravdu dobře, už nějakou dobu se odhodlávám k nákupu a asi vím, co budu chtít k vánocům :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Několik štětců od Petry mám, bohužel s žádným nejsem spokojená, takže jsem je poslala o dům dál a další si pořizovat nebudu. Přijde mi, že tyto štětce jsou vzhledově jako dalších půl tuctu z ebay, chtělo by to něco nového, jak barevně, tak provedení. Jen takový tip na příště ;)

    OdpovědětVymazat
  21. mňa už veľmi dlho lákajú jej štetce a najnovšie rose gold čo sa chystá :)) snáď tú limitku stihnem a bude moja, lebo je vážne pecková :))

    OdpovědětVymazat
  22. su uplne krasne , ten na konturovanie si asi kupim

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)