pondělí 5. října 2015

Můj aktuální wishlist

Podzim mám ráda hned z několika důvodů. Kromě toho, že může být kouzelně barevný a předchází vánočnímu období, na které se každý rok těším, tak je to i období, kdy mám svátek a narozeniny. S tím často přicházejí otázky, co bych si tedy vlastně přála? Jak už možná víte, dlouhou dobu mám svůj on-line wishlist na Dej mi dárek (KLIK) a moc mi to vyhovuje. Nemusím mít složku v počítači, kam si ukládám obrázky a wishlist mám tak pořád u sebe. Klasicky když je v parfumerii nějaká akce a vy si říkáte, co že jste to od té značky vlastně chtěly, tak se mrknete a víte :) Líbí se mi, že tam vidím i svá splněná přání a zpětně se tak můžu znovu trochu radovat, že jsem si některá z nich splnila. Kromě toho, že to může těšit vás osobně a usnadnit vám tak sepisování svých přání, můžete trochu poradit i svým kamarádům nebo blízkým, kteří třeba zrovna neví, čím vás potěšit.

Přání má člověk samozřejmě spoustu a kdyby šlo zhmotnit štěstí a zdraví, bude tam neustále na prvním místě. Jenže podobné wishlisty jsou spíše takové povrchní a materialistické záležitosti, takže v tom nesmíte hledat větší hloubku. Prostě jen krásné věci, které si člověk někdy přeje vyzkoušet nebo vlastnit a které by ho moc potěšily :)


Na můj kompletní wishlist se můžete podívat ZDE, protože je tam spousta položek, tak je nebudu vypisovat všechny :) Snažím se ho aktualizovat co nejčastěji, protože často vidím u někoho nějakou věc, která se mi líbí a nebo si pročítám třeba časopis nebo jiné blogy, něco mě zaujme, tak abych to nezapomněla, tak si to hned do seznamu uložím :) Naopak se mi už několikrát stalo, že jsem několik položek smazala, protože jsem zjistila, že je vlastně nepotřebuju nebo už něco podobného mám.


Co bych si tedy výhledově chtěla pořídit nebo co by mi prostě udělalo radost? 

Jedním z přání, které mám už asi dva roky, je kabelka Obag, o které se teď hodně mluví a každý jí nosí :) Líbí se mi i nejnovější přírůstky do portfolia blogerky Zoelly (nejvíc kosmetický kufřík a krém na ruce) a parfém Miu Miu, který má pro mě dokonalý design a líbí se mi samozřejmě i to, jak voní. Na doporučení Áji teď toužím po bílé masce Glam Glow, protože údajně nic lepšího na mastnou pleť neměla! Líbí se mi, jak se spolu navzájem ruinujeme a vždycky u té druhé vidíme nějaké skvělé věci, které pak musíme vyzkoušet :) U zahraničních blogerek mě zaujaly nové PRO palette od NARS, do kterých si můžete skládat své oblíbené tvářenky nebo třeba stíny. Můj sen je mít jednou tuhle paletu plnou svých oblíbených tvářenek :) Na seznamu mám i několik knížek, aktuálně třeba Lotosové blues od mé oblíbené Kristiny Ohlsson nebo Kvítek karmínový i bílý. V tomhle ohledu si ráda pročítám doporučení ostatních a hledám různé knižní tipy, protože moje oblíbení severští autoři mají jen omezené množství knih a valnou část z nich jsem už přečetla, takže pokud rychle nezačnou vydávat nové, budu muset trochu změnit žánr :)


Na zbytek wishlistu se mrkněte a budu moc ráda, když mi dáte vědět, co máte za přání aktuálně vy a jakým způsobem si wishlisty tvoříte a zda je vůbec používáte nebo si vždycky pamatujete, co si přejete :)

25 komentářů:

  1. Ja uz mam v kosiku tu ceruzku od Charlotte Tilburry! Spolu s Dolce Vita paletkou. Ale stve ma to ich postovne, tak sa mi neklika na checkout lahko. A tie nars paletky vyzeraju uzasne. Snad sa nejak dostanu aj do nasich koncin. :) Ja som mala vytvoreny wishlist na narodky, ale zatial som si splnila len polovicu. Takze este mam co dohanat :)

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  2. tá obag (okrem iného) láka aj mňa, hoci stojí dosť, keď chcem k tomu aj to púzdro dovnútra, ale tak vydrží roky takže investícia sa hádam oplatí :) a wishlisty si spravím raz za čas, nakoľko ja by som nepohrdla ničím a poteší ma všetko :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na mém wishlistu je taky Pixi glow tonic, uvidím, jestli se odvážím dát tolik peněz za tonikum.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. na novou kolekci do Zoelly se chystám v prosinci v Lodnýně, také se mi líbí nové taštičky a krém na ruce, ráda bych okoukla i tuhý parfém

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som chcela vyskusat ruz od charlotte tilbury a pixi tonicum (vynim za to caroline hirrons :) )

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě, že nic nutně nepotřebuji a jsem velmi skromná radost by mi udělal nový odličovač očí nebo nějaký krásný podzimní lak na nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kvítek karmínový a bílý si určitě pořiď; ). Jinak si wishlist odškrtávám průběžně, poté, co jsem sehnala v Rakousku matné Maybelline rtěnk, poté, co mi z Petrohradu doputovaly dvě matné Le Rouge Givenchy, poté, co ze španělské Sephory přijely X formula laky, poté, co mi byla kamarádkou darována Charlotte Tilbury paleta, poté, co tento týden z polské Sephory dorazí paleta MJ, už vzhledem k deseti tunám šminek chci jen vánoční guerlainský kule:).

    OdpovědětVymazat
  8. Tu paletku Nars bych taky chtěla.. balzámek Clarins jsem si koupila minulý týden a je super.

    OdpovědětVymazat
  9. Na popud tvých hezkých wishlistů jsem si taky ten svůj založila na daném webu, ale bohužel postrádám disciplínu tam něco ukládat :-D Já si věci, které si přeju buď prostě pamatuju a nebo si uložím web do záložek, popř. si napíšu poznámku do telefonu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Wishlisty si netvořím, dárky dostávám jen výjimečně (flašku, čokoládu...).

    OdpovědětVymazat
  11. Já žádný wishlist nemám, dá se říct, že radost mi udělá téměř cokoliv:) A své přání mám v hlavě a plním si je:)

    OdpovědětVymazat
  12. Super wishlist, já jsem si teď taky jeden sestavila :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. já si wishlisty netvořím, ale někdy je pravda, že pak pracně přemýšlím, co že jsem to vlastně chtěla. Na druhou stranu, když na to zapomenu, tak to asi nebylo tak nezbytné :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Přiznám se , že psát si wishlist mě nikdy nenapadlo, ale když se tak na to dívám není to úplně marný nápad :-) momentálně by mi udělala radost nějaká sada štětců... :-) terezkaaa.h@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  15. protože bych si přála hromadu věcí, tak si je tadši "pamatuju" a průběžně zapomínám.. ale kufřík od Zoelly je úplně parádní... asi jsem se zamilovala..! :/ :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zoella tasticku mam taky na svem pomyslnem whislistu.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Super wishlist, chci asi uplně všechno na něm! :D ta pro paletka od Nars se mi taky moc líbí.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Kolekce od Zoelly by mi taky udělala obrovskou radost :))) A tak nějak si všechno důležité pamatuju, takže to nikde ani nesepisuju :)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tiež to tak mám s wishlistami - keď si ich spravím, ani tie veci nemusím mať, len sa teším z toho, že existujú :)
    Z tvojho wishlistu ma nedávno zaujala prvá vôňa miu miu a nové skladacie paletky Nars.

    OdpovědětVymazat
  20. hrneček s ocáskem vidím, že dostal každýho, taky ho mám ve wishlistu. jinak už jej na dejmidarek mám dýl a moc mi to vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný wishlist, musím si svůj taky sestavit, beauty wishlist jsem ještě nedělala, to bude sranda:)

    OdpovědětVymazat
  22. noo tak to jsem se svým WISHLISTEM trošku náročná :o :( :D http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)