středa 21. října 2015

Lifestylové okénko - vánoční dekorace, Jysk, Butlers, Chládek

V uplynulých několika týdnech jsem byla v obchodech s dekoracemi víc, jak v drogerii a parfumerii dohromady :) Je to asi i tím, že čím je venku chladněji, tím více si to chce člověk doma zútulnit a za několik týdnů zaklepou na dveře i Vánoce, takže to chce doplnit i nové dekorace. Dneska mám pro vás pro inspiraci několik nových dekorací, knížku, kterou aktuálně čtu, roztomilou čepici i dobré čaje :)


Příjemné podzimní večery s kamarádkou, čajem a spoustou svíček. Makronky jsou z Paříže, ubrousky a svícny z Butlers (obsah hrnečků pak vidíte o pár fotek níže :)


Měla jsem už trochu absťák, protože jsem dlouho nebyla v knihkupectví a nekoupila si novou knížku. Čtvrtý díl Milénia můj hlad po knihách zas na chvíli ukojil. Jsem moc zvědavá, jak se David Lagercrantz popere s předlohou zesnulého Stiega Larssona  a jestli děj a postavy úplně nezabije.



V Tchibu se mi zalíbily svítící hvězdičky, které jsou na drátku, takže je možné je umístit na nějaké další dekorace a budou dobře držet. Jsou na baterky, takže si člověk nemusí dělat starosti s tím, jestli mají dostatečně dlouhou šňůru do zásuvky :)




V Delmartu na Andělu se můžete skvěle najíst, ale i nakoupit spoustu dobrot. Sortiment mi přijde maličko podobný jako má třeba Marks and Spencer a při poslední návštěvě jsem si tam na zkoušku vzala několik čajů. Během zimy jich mám celkem velkou spotřebu a ráda zkouším nové, takže na tyhle se celkem těším :)



V C&A jsem si pořídila novou čepici a nemůžu se dočkat, až na mě lidi v MHD budou zas blbě čumět :) 



Mám tu i slibované vánoční dekorace ze zahradnictví Chládek. Z celé návštěvy jsem vám natočila i video, na které se můžete podívat ZDE



I když jsem to původně nijak nezamýšlela, většina dekorací se točí hlavně kolem hvězdiček a stromečků. Jeden větší strom mám na parapet k oknu a menší hvězdičky na stůl a různě po bytě. U Chládka měli tyto bílé a červené a v týdnu jsem v Nanu Nana potkala třeba i zlaté a stříbrné verze :)




Svíčky jsou má slabost a tyhle se mi líbily i díky malému detailu se zimní tématikou. Jedna z nich voní skořicově, což se mi taky moc líbilo a říkám si, že je možná nechám jako dekorace a bylo by mi trochu líto je zapálit :)



Na stromeček jsem koupila několik těchto hvězdiček a stromečků (nejsem zastánce takových těch klasických třpytivých kouliček).


A protože ráda pálím i vosky YC, koupila jsem si další dvě nové vůně, které jsem zatím ještě neměla. K nim ještě novou malinkou aromalampu, protože těch taky nikdy není dost :) U Chládka sice nemají úplně všechny vůně YC, ale přijde mi, že poslední dobou se nabídka trochu zlepšila a rozšířila a kromě vosků mají i svíčky ve skle.



Vybrala jsem si i ubrousky na sváteční stůl :)



Na Instagramu jsem vám ukazovala své úlovky z Jysku. Jedním z nich byly i tyto rámečky s citáty, které mi přišly jednoduché a stály pár korun. Když mě nápis omrzí, dám si do rámečku nějaké fotky :)


Jak jsem výše psala o své lásce k YC voskům, tak jsem na ně pořídila i tuhle super dózu z Butlers. Stačí jí jen otevřít a rozvoní se vám celý byt :) Korkový tácek je z Ikea.


Dalším úlovkem z Jysku byla tahle transparentní skříňka se šuplíčkama. Hrozně dlouho jsem si nějakou takovou chtěla pořídit a konečně jsem narazila na nějakou cenově dostupnou. Pokud máte kila kosmetiky, tak vám stačit asi nebude, ale na skladování třeba oblíbených produktů, které používáte každý den, na menší drobnosti nebo třeba šperky je ale super! Stála 249 Kč



Tyhle kouličky taky můžete znás z Instagramu. Byly důvodem, proč jsem se do Jysku vůbec vypravila, protože se tam příliš často nedostanu. Jysk znám hlavně z Kladna, kde je hned vedle Tesca a tudíž celkem dobře dostupný. V Praze mám pocit, že jsou prodejny zastrčené a v místech, kam běžně nejezdím a kde se nepohybuju. Je to celkem škoda, protože jsem zjistila, že tam mají spoustu pěkných věcí. A když jsem zjistila, že mají tyhle svítící kouličky v akci za 300 Kč, tak jsem neváhala a jela tam. Nechtělo se mi za ně dávat horentní sumy a tohle byla zatím nejlepší cena, co jsem kdy viděla :) A jak vidíte, jen u nákupu kouliček jsem nezůstala! Vycvakla jsem vám i pár fotek z prodejny a možná se vám taky něco zalíbí.

PS: na jejich webu můžete sledovat, jestli konkrétní zboží mají na prodejně a případně si ho tam rezervovat a poté si ho vyzvednout.



Omluvte kvalitu fotek, jsou focené jen mobilem :)



V prodeji byly dva druhy kouliček












Úplně poslední tip na tak trochu pánský dárek (i když někdo mi psal, že si ho koupí i sám pro sebe :) Jestli i váš muž, brácha nebo taťka milují Star Wars, tak se určitě stavte pro sladký dárek v Marks and Spencer. Svému drahému jsem ho kupovala k velikonocům a má ho doma hrdě vystaveného a odmítá se ho jen dotknout nebo ho dokonce sníst. Mají i adventní kalendáře, takže už víte, čím se doma na Mikuláše blýsknete :)


S vánočními dekoracemi ještě určitě nekončíme, takže příště se těšte na další várku :) Fakt mám pocit, že snad poprvé za tenhle rok jsem utratila víc za dekorace a ne-kosmetické věci, než za kosmetiku :) Doufám, že se vám mé tipy líbily a třeba se necháte samy něčím inspirovat. Jo a kdo to ještě nepostřehl, nově můžete tady nahoře na stránce sledovat můj wishlist, který mám na dejmidarek.cz :)

Dejte mi vědět, co nekosmetického jste si v poslední době koupily vy a jestli se taky tak těšíte na Vánoce :)

35 komentářů:

  1. Já osobně mám jysk ráda, je tam spousta super věcí za pár korun.

    OdpovědětVymazat
  2. V Jysku se dají sehnat fajn vychytávky za rozumnou cenu. Díky za tip na Instagramu na svítící kouličky, vzala jsem ty barevné pro dceru do pokoje.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja milujem dokorácie na Vianoce. Zdá sa mi, že sú oveľa lepšie ako tie na jeseň či inak - majú také čaro v sebe. Už sa teším keď tam nabehnem. U nás na SR hoci polovicu vecí mať nebudú, no hádam niečo ukoristím po skúškach :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní článek! Transparentní skříňku si chci pořídit už delší dobu, takže doufám, že na mě ještě jedna v Jysku zbude! ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Teda JYSK mě fakt překvapil! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak po JYSKu sa asi budem musieť trošku lepšie poobzerať :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Fuuuha, no teda, kvalitni nadilka nakupu =). Ty veci od Chladka jsou moc pekne!!
    No a my si privezli z Osla dva male keramicke hrnicky ve tvaru plechacku, akorat nevim, jestli je pouzijeme normalne na kafe nebo do nich zasadime kaktusy =D. Jinak teď moc nenakupujeme, není ani moc proč..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Čajů a svíček není nikdy dost, díky za super tipy jysk překvapil ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ja jysk a pepco zbožňujem na dekorácie :)) obrovský výber, 80% vecí sa mi tam páči a je to za super ceny :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ta čepice nemá chybu:-) Momentálně kosmetiku taky trochu odsouvám do pozadí a užívám si nakupování a aranžování dekorací, strašně mně to baví:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké doplňky! Moc ráda nakupuji takové věci.

    OdpovědětVymazat
  12. jůů už Vánoce :) krásná dekorace ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, to je ale krásných dekorací :). Za sebe můžu doporučit stojánky na dekorativku z Kiku za 79 Kč a to nejsou v akci a jsou stejně velký nebo myslím, že možná i větší než ten co ty máš na fotce z Jysku :).
    A čepice je nejvíc roztomilá

    OdpovědětVymazat
  14. Vánoční dekorace jsou mojí nejvyhledávanější věcí v poslední době a děkuju za tipy do Jysku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty stojánky z Jysku jsou parádní a na kalendář Star Wars jsem taky koukala. Můj muž je samozřejmě mega fanoušek takže se to báječně hodí:) Těším se na další článek:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jysk je přesně na takové nákupy opravdu super.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hrozně miluji nakupování dekorací do bytu. Jysk je super, bohužel ne vše vydrží dlouhou dobu.

    OdpovědětVymazat
  18. Jysk mám ráda, ale je pravda, že třeba bytový textil a některý nábytek mají docela nekvalitní.. Mám odsud ale povlečení, matraci a peřinu a ty jsou zase super :-) Taky jsou dobré takové ty textilní "přihrádky" do skříně, pokud víš, co myslim.. To hodně šetří místo :-) .. Na ty svíticí kouličky se podívám, na ty mám také zálusk :-) Pěkné nákupy :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Rendy, článek přišel jako nazavolanou, hned jsem naběhla do Jysku a koupila si ten organizér na často používané make-up produkty (za těch 119 Kč), který mimo jiné krásně sedí a "zapadne" na dvoupřihrádkový šuplíčkový organizér. Mám neskutečnou radost, obojí vypadá hezky bytelně a cena je přijatelná dle mého. Ten trojšuplíkový z fotky se mi nezdál tak bytelný. Zvažovala jsem i ty kouličky, ale nelíbí se mi barevná kombinace (ta modrá barva konkrétně, kdyby místo ní byla oranžová a červená, tak neváhám).

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ten průhledný box se mi moc líbí!! :) A rozhodně bych nečekala, že by se dal koupit v Jysku. Nejspíš pro něj hned zítra poběžím, aby mi ho někdo nevzal :D
    http://simmyss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé tipy, pro nějaký ten motivační obrázek si zajdu, jestli se konečně zbavím té nemoci. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tenhle článek jde jako na zavolanou, zrovna hledám inspiraci, kde nakupovat dekorace atd do nového bytu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jysk je náhodou super, já tam na levné dekorace chodím furt ;)

    OdpovědětVymazat
  24. mě osobně přijde na nákup vánočních dekorací, že je ještě brzo. Si užívám podzimu a na zimu se mi pomýšlet ještě nechce :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Vanilla cupcake - jeden z mých nej YC!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezký článek Renčo, určitě dělej tyto random lifestyle články častěji, mě ohromně baví a určo nejsem sama. Hodně jsi mě nalákala na ten průhledný šuplíčkový organizér z Jysku, je úžasný!! Delmart nemůžu u Anděla objevit :-D, kde to tam prosím tě je?? Omlouvám se za blbou otázku :-D...

    OdpovědětVymazat
  27. Jeee mam rada takovehle clanky. Pruhledny box na kosmetiku se mi hodne libi bud tu muset neco podobneho najit. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  28. by Aja: jéé, tak to děkuju :) zdá se, že díky Vánocům bude toho lifestylu ještě dostatek :) A Delmart je hned u výlezu z metra na Andělu, vedle Terranovy :)

    OdpovědětVymazat
  29. Koukám, že budu muset zavítat do jysku. Opravdu pěkné věci.

    OdpovědětVymazat
  30. Čokoládový Darth Vader je naprostá pecka! Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  31. Krása! Tyto články mám opravdu ráda, jen po přečtení na mě už lezou Vánoce, ale vždyť je ještě říjen...! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tip na ty svítící kuličky je super ! Na Bonami je mají strašně dlouho, ale dle mého názoru za přemrštěnou cenu, takže díky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)