úterý 20. října 2015

Letem kosmetickým světem - novinky podzim

Říjen se nám přehoupl do své druhé poloviny a je čas si zase zrekapitulovat kosmetiké novinky. Nemá ani cenu opakovat, že jich je zase kopa, protože na to jste si už asi zvykly :) Nažhavte wishlisty a schovejte raději peněženky, protože nových lákadel je zase spousta!



Máte rády vlasovou značku Toni&Guy? Pokud zní vaše odpověď ano, tak nezapomeňte, že během podzimu můžete využít akce a ke dvoum libovolným produktům získat tuto krásnou (a prostornou) taštičku od módního návrháře Matthew Williamsona. Akce můžete využít v síti parfumeriích Douglas a OD Tesco Národní. Platí do 15.11.2015.



Dove si pro nás připravil rovnou celou novou řadu s názvem Derma Spa. Produkty se už poctivě mažu a voním do všech světových stran, takže se pak těšte na nějaký podrobnější článek. Na více fotek a informací o této řadě se můžete podívat v článku z uvedení - ZDE.


Inglot nedávno představil HD Corrective Primertento krém slouží k vyrovnání tónu a zakrytí nedokonalostí pleti. Můžete vybírat z pěti odstínů dle potřeb pleti. Všechny obsahují extrakt z lilie a kyselinu hyaluronovou, která zvlhčuje a vyhlazuje pokožku.

Nové jsou i magnetické paletky, které jsou více flexibilní a v jedné paletce tak můžete mít stíny, pudry nebo tvářenky a nemusíte se omezovat jen na předem přichystané přihrádky :)


O tom, že má Scholl elektrický pilník na nohy možná už víte. Věděly jste ale, že má teď nově v sortimentu i elektircký pilník na nehty? Scholl Velvet Smooth umí pilovat, brousit a leštit, takže jestli klasické pilníky nemáte rády a hledáte nějakého šikovného pomocníka na úpravu nehtů, máte tady jistou inspiraci :)





V buticích Estée Lauder jste možná zaznamenaly značku parfémů Aerin od Aerin Lauder (vnučka E.Lauder). Řada vůní, které odráží emoce a životní styl obsahuje celkem 5 parfémů - Gardenia Rattan, Amber Musk, Lilac Path, Ikat Jasmine, and Evening Rose. Nově k parfémům seženete i tělová mléka ve stejné parfemaci, která budou dostupná od listopadu v buticích EL.

Body Cream (150ml) - 1650 Kč, parfém (100ml) - 3990 Kč



Další novinkou od Estée Lauder je Double Wear make-up to go, jehož balení bylo speciálně navržené na cesty. Make-up je schovaný v krabičce a ven se dostane po stisknutí tlačítka. Dostupný bude pouze v buticích EL.



S několika novinkami přišel i Rimmel. Všechny vám představím blíže v samostatných článcích, ale abyste byly v obraze, můžete se na novinky podívat už teď.

Ve zkratce tu máme nové oční mono stíny, bázi pod stíny, řasenku a make-upy Match Perfection. U odličovače očí si nejsem 100% jistá, jestli je to taky novinka nebo už nějakou dobu dostupný byl, ale každopádně teď v sortimentu už je určitě :) 





Chanel uvedl svou podzimní limitku a mě osobně se nejvíce líbí paletka stínů Entrelacs. Podrobný článek můžete omrknout třeba u Áji ZDE. Pořád váhám, jestli si jí pořídit, protože se mi odstíny strašně moc líbí, ale na druhou stranu mám paletek prostě moc. Je to dilema, to vám povím :)



Benefit čerstvě uvedl svou další novinku Air Patrol, což je podle nich "bíbíčko na víčko". Měla by to být zároveň i báze pod stíny s SPF faktorem. Zatím jsem příliš mnoho ohlasů neviděla, tak si počkám, co na to řeknou ostatní.


Značka Hourglass u nás bohužel zatím dostupná není, ale kdybyste si chtěly trochu zaslintat, co za krásnou paletku na Vánoce připravili, tak teď můžete. Jestli někomu utekly paletky tvářenek nebo rozjasňovačů, tak teď je skvělá příležitost si pořídit obě naráz. Ach jo, proč u nás Hourglass ještě není??


(web)


Lush má jako každý rok novou vánoční a halloweenskou kolekci. Na produkty se můžete blíže podívat na článek ZDE, ale očichat si je bohužel musíte zajít samy do nově zrekonstruovaného obchůdku v Palladiu.







Maybelline na zimu přichystal nové balzámy Baby lips ve třech voňavých příchutích - horká čokoláda, červené jablko a cukroví. Aktuálně jsou už k dostní v drogeriích (potkala jsem je v Rossmannu v akci za 59 Kč).


O novinkách Astor jsem vám už říkala a určitě jste novou řadu make-upu, korektoru a báze zaznamenaly. Už brzy se na blogu dozvíte více :)



Produkty na obočí jsou teď v kurzu a značky začínají svou nabídku hojně rozšiřovat. EL má nově v nabídce také "obočovky" s pidi kartáčky, se kterými se obočí snadno zvýrazní a učeše. Jestli vás zajímá, jak si své obočí upravit a jak produkty používat, objednejte se do butiku EL a naučí vás to :) Termíny máte níže.





Ano, Dermacol nezklamal a i tentokrát do novinkového článku taky něco přispěje :) Make-upy Dermacol umí a fakt se těším na tuto novinku - Wake & make-up s SPF 15, který slibuje odstranění známek únavy. Na více informací mrkněte k nim na web - KLIK





Lancome v říjnu uvádí novou a na první pohled krásnou paletku Auda(city). Nevím jak vy, ale já se nemůžu dočkat! Cena je 1800 Kč.


I Zoeva přijde koncem října s novou paletkou En Taupe, která jak název napovídá, je plná taupe odstínů s různými finiši. Mám pro paletky obecně asi nějakou velkou slabost, protože i tato paletka se mi moc líbí a odstíny mi přijdou takové ideálně podzimní. A abyste si stíny mohly nanést, je tu i nová sada štětců, která je barevně s paletkou sladěná.





Tento týden začíná můj oblíbený Designblok a pokud se na něj také chystáte, tak nezapomeňte zajít i ke stánku Kiehl´s, kde můžete vyzkoušet podzimní novinky a nechat si poradit péči na míru :)




Gratuluji, dočetly jste až sem :) To je pro dnešek vše a doufám, že těch novinek nebylo až příliš! Určitě mi dejte vědět, co vás nejvíce zaujalo, co se vám líbí a co od teď nutně potřebujete :)

20 komentářů:

  1. Těším se na nový make-up od Dermacolu a paletka Lancome vypadá božsky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka Lancome má skvělý vizuál. Ten make-up Dermacol vypadá pěkně, ale mám obavu, že nebude pro mastnější pleť a jestli tam budou nějaké třpytky, tak to není nic pro mě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tu Zoeva paletku chci, asi nakonec oželím tu Gwen, z detailnějších fotek jsem usoudila, že ji nevyužiju... a chci zkusit i ten Air Patrol :)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč já to čtu? :-D Ta paletka od Zoeva bude má :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ja chcem tie štetce zoeva ( okrem iného :D ), ale tiež mám ten pocit že ten odličovač rimmel je v drogériách už dlho a niekoľkokrát som ho videla zadarmo s nejakou riasenkou

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně paletka Zoeva, tu musím mít!

    OdpovědětVymazat
  7. Make-up od Rimmelu už mám pořízený. Láká mě paletka od Zoevy a taky jsem zvědavá na nový rozjasňující make-up Dermacol.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac ma zaujali tie nove magneticke paletky Inglot. Mam rada tieto novinkove clanky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mě zaujala paletka od Chanel.

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy,nevíš od kdy bude ten make up Dermacol v drogeriích? Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Novinky od Dove už jsem nejednou okukovala v drogerii, tam to vidím na nákup, jen ještě nevím, co potřebuji nejvíc:-) Balzámy Baby lips ze zimní kolekce jsem dostala jako dárek k narozeninám, docela se na ty příchutě těším:-) A nový makeup od Dermacolu vypadá taky lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce make-up dermacol zaujal:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jupí, konečně paletky, kam bych mohla dát své stíny a neomezovat se velikostí jednotlivých míst :)
    A ta paletka od Lancome vypadá skvěle, samé krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já mám rozhodně políčeno na Dove - ale čekám na nějakou výhodnou akci, třeba něco jako 2+1 v DM nebo 50 % v Tetě :). A taky mě dost zaujal ten kartáček/řasenka na obočí od Estée, to určitě prověřím, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  15. Na zoeva novinky se moc tesim,koukala jsem a ma prit i s necim novym na vanoce.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, já celý den přemýšlím nad tou paletkou Zoeva. Ta mě asi láká nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  17. BRUTÁLNE sa mi páčia paletky od Lancome aj Zoeva...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  18. som len cakala cely rok na taketo skvele novinky , zas bude z coho vyberat:)

    OdpovědětVymazat
  19. mě se vždy líbí ty limitky od Lush :) a lákají mě nové make-upy od astoru a rimmelu. Na ten nový benefit jsem také zvědavá

    OdpovědětVymazat
  20. Haha, tak tentokrát sme sa maximálne zhodli s paletkami. Aj ja mám chanelácku, lancômácku a zoevácku vyhliadnutú, no aj tak som vlastnými výčitkami, že už ich mám doma dosť, stále tlačená k stene, že ich nepotrebujem. Ale keď sú tak krásne...
    Inak, toto obdobie je pre mňa kritické práve kvôli limitkách v dekoratívke, ktoré sa mi väčšinou mimoriadne páčia. Hard life.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)