pondělí 19. října 2015

Interbeauty + nákupy, Signal festival a Street food festival | VIDEO

Uplynulý víkend byl celkem narvaný akcemi a nenudila jsem se ani pět minut. Všechno jsem zdokumentovala a vy se tak můžete vypravit na veletrh kosmetiky Interbeauty, festival světla Signal a Street food festival. Mrknout můžete i na nové video - KLIK - které vám všechny akce trochu víc přiblíží :) Uvařte si kávičku nebo si připravte něco dobrého, protože to dneska bude trochu delší!



Na Interbeauty jsem vyrazila s Ájou a bylo mi jasné, že s prázdnou určitě neodejdu :) Hned jedním z prvních stánků, kde jsme zakotvily, byl se stojanem Stage kosmetiky a štětci Sigma. Ája mě nalákala na jeden štětec, ale nakonec jsem si řekla, že počkám, až ho vyzkouší ona a řekne mi, jestli je opravdu tak super. Na její doporučení dám, takže jsem si místo štětce odnesla oční stíny :)


Když jsme dorazily ke stánku Revolution, tak už byla spousta věcí vyprodaných a je vidět, že obliba značky stále stoupá.


Stánek Clinique mě na veletrhu překvapil a nečekala bych ho tam. Nabízel prodej hlavně dárkových sad miniatur různých produktů.



Spousta značek nabízí během října speciální produkty, z jejichž prodeje jde výtěžek na dobrou věc (boj proti rakovině prsu). Clinique má letos růžovou tvářenku a DDML emulzi se speciálním přívěskem.



Havlíkova Apotéka měla jako tradičně jeden z nejhezčích stánků na celém veletrhu. Jejich styl mě strašně baví a je to asi jedna z mála značek přírodní kosmetiky, pro kterou získávám velkou slabost a která se mi líbí jak svými produkty, tak i obaly produktů. Připomenout si můžete tento článek, kde jsme navštívila i prodejnu v Jilské ulici. Od té doby stihla Apotéka představit několik nových produktů a otevřít i stánek v Palladiu a právě novinky mě zajímaly ze všeho nejvíce!



Hned dva produkty získaly na veletrhu cenu Modrá planeta za ekologicky čistý produkt




Královskou snídani pro pleť jsem kupovala kolegyni z práce a měla jsem kliku, že jsem ulovila poslední balení, protože byla pro velký úspěch už skoro vyprodaná.




Další zastávkou byl stánek Milani a Jordana cosmetics. Povedlo se mi docela odolat a odcházela jsem jen se dvěma kousky (které uvidíte níže). Ája se rozjela trochu víc, ale to určitě uvidíte v jejím videu s nákupy :) Její ruka se swatchi vám napoví trochu víc, co bylo hodně předmětem jejího zájmu. Zjišťuju, že postupem času mě Milani nějak přestává bavit a aktivně používám asi jen dva jejich produkty na obočí.







Stánku Bomb cosmetics jsem se tentokrát úplně vyhnula. Po posledním nákupu jsem byla se vším celkem zklamaná a jak jsme se s Ájou shodly, Lush je prostě Lush a tyhle levnější "napodobeniny" se mu bohužel nemůžou rovnat.



Dermalogica nabízela kromě svých produktů a různých balíčků miniatur i poradenství. Aktuálně u nich probíhá kampaň "Česká pleť", o které jsem vám více psala ZDE.


Ke stánku Hempz mě také nalákala Ája, protože kdo viděl jedno z jejích posledních videí, tak si určitě vzpomíná na šampon této značky, který je podle ní skvělý :) Celkem jsem si rozšířila obzory, protože jsem netušila, že Hempz nabízí tolik produktů.



Zaujal mě například tělový cukrový peeling s olejem (ty já ráda) a hydratační dezinfekční gel na ruce.


Zašly jsme se podívat i na novinky Philips a zaujala nás nová verze čistícího kartáčku, který nabízí i masážní hlavice.



Curaprox má prostě bezkonkurenčně nejlepší kartáčky, takže jsem dokoupila rodinné zásoby :)



Na veletrhu jsme potkaly i Markétku a musely jsme omrknout její kosmetické úlovky!



Docela jsem se krotila, co se nákupů týče, protože pro to mám docela dobrý důvod (o tom vám povím v listopadu, haha) a pořídila jsem jen věci, které jsem opravdu hodně chtěla :) U Havlíka jsem koupila něco i pro kolegyni z práce a sama jsem chtěla vyzkoušet nový krém na ruce a osvěžující hydratační vodu.



Co se mi strašně líbí je balení nového krému na ruce. Když papírový obal rozbalíte, najdete uvnitř kromě krému i milý vzkaz a popis krému včetně složení. Fakt moc povedené!


Jak jsem říkala, dokoupila jsem si další Curaprox kartáčky do zásoby. Mám hrozně ráda tyhle transparentní řady a čekám, jestli se objeví i nějaká vyloženě zimní :)


U nějakého nehtařského stánku (už nevím, kde to bylo) jsem si pořídila tuhle kovovou špachtli na zatlačování nehtové kůžičky.



Nechala jsem se ukecat a zkusila jsem dvě tvářenky od Jordany. Sice pořád nějak nevěřím, že budou dobré, ale vzhledem k nízké ceně jsem si řekla, že to risknu. Uvidíme, možná jim jen křivdím :)



Díky Áje jsem se rozhodla i pro dva stíny od značky Stage. Tuto značku sice tak nějak registruju, ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela a sama od sebe bych asi nic nevyzkoušela. Každopádně minimálně na první dojem mají stíny fakt suprovou pigmentaci a jsou trochu jak slisované pigmenty, takže se na ně moc těším a dám vám pak kdyžtak vědět, jaké jsou v akci :)



V neděli jsme se s manželem vydali na Street food festival, který se konal na kampusu ČVUT v Dejvicích.



Už strašně dlouho jsem chtěla ochutnat burger od We are/burgers, který byl vážně úžasný! Dali jsme si kulajda burger a ještě teď na něj s láskou vzpomínám :) Vřele oba doporučujeme!





Manžel má celkem slabost pro asijskou kuchyni, takže ani ta nesměla chybět :) Říkám si, kdy mě ta slabost taky popadne, ale zatím to se mnou nic nedělá :)




Poslední akcí je pak Signal festival, který poslední 4 dny zářil Prahou. Musím říct, že mě tolik instalací nenadchlo a uplynulý ročník mi přišel lepší. S davy lidí jsem tak nějak počítala, ale upřímně člověka vždycky trochu zaskočí, kolik lidí se může sejít na jednom místě a zacpat veškerou dopravu a úzké uličky Prahy :)


Osobně se mi nejvíce líbila barevná síť u Rudolfina :)







Tak to by bylo pro dnešek vše :) Doufám, že jsem vás neunavila tunou fotek a určitě se nezapomeňte mrknout i na video :)

Dejte mi vědět, jestli jste některou z akcí také navštívily a jestli se vám líbila :)

22 komentářů:

  1. Viděla jsem Tě u stánku Sleek :) Jinak já letos nakupovala docela ve velkém, hlavně tedy u Milani a Bomb Cosmetics :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle je Praha skvela, neustale jsou tam nějake akce. To u nas na malomeste je jen malokdy neco... Nejvic me z tech akci zaujal street foof festival, jidlo je holt jidlo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Interbeauty jsem úplně zapomněla, konečně bych se tam ráda někdy podívala. Na Signál i SFF jsem se kouknout byla, nejvíce se mi že Signálu líbila Petřínská věž, střelecký ostrov a projekce na náměstí míru a v Kinských zahradách :-) Instalace u Rudolfina byla taky fajn, ale vloni mi to přišlo taky lepší ;-) Na SFF jsem se taky dobře najedla, ale weareburgers jsem vynechala, i když jsem se po nich mlsně koukala :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíc zaujaly Curaprox kartáčky, taky jsem na ně ujetá a ty šíleně barevné už mě celkem nudí, tahle limitka je moc pěkná.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož jsem tam byla pracovně, tak jsem neměla možnost tak důkladně si každý stánek projít, ale Revlon a Sleek byla první přímá volba kam jsem utíkala ve chvilce volna :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky, hlavně ten Signal festival!

    OdpovědětVymazat
  7. To pražské Interbeauty vyzerá vždy tak lákavo, z bratislavského som bola viac než sklamaná...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Interbeauty na Slovensku vyzera oproti tomu v Prahe ako zly vtip :( A tento rok bolo vstupne 6 eur! Asi sa uz vazne zblaznili.
    Nadherne fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy, super článek a moc krásné fotky (kromě těch, kde jsem já teda... :-D), jsem ráda, že jsme šly, i když to bylo drahý :-D. Věřím, že ze stínů Stage budeš nadšená, já je používám od roku 2013 každý týden, a to i přesto, že už vypadají hrozně :-D. Street Food F. musel být úžasný, škoda, že je Nikča nemocná, věřím, že jste si to užili :-)!

    OdpovědětVymazat
  10. u nás je tá transparentná sada curaprox v zimnej edícii :)) jedna je úplne priesvitná, druhá taká bledučko modrá a tretia tmavo modrá :)) je to také chutné a na obale sú rôzne vločky a pandrláci :))

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok a fotky, ja by som určite neodolala a z interbeauty si toho odniesla oveľa viac :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Na Signal vestival jsem se chtěla také podívat, ale opět mi to nevyšlo nějak časově no.. Tak snad konečně za rok. :)

    OdpovědětVymazat
  13. A tomu šamponu jsi odolala? Já jsem docela nalomená - sada s kondišem zas taková pálka není (teda třeba oproti kaviárové Alterně).

    OdpovědětVymazat
  14. Signal festival mi přijde horší a horší. To je super, že na Interbeauty byl i Clinique. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíce mě zaujal Street food festival, někdy tam určitě zavítám :)

    OdpovědětVymazat
  16. fotky jsou super,me naopak sit moc nenadchla,zato strelecky ostrov byl super.
    www.pimeworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na interbeauty by se mi moc líbilo. Škoda, že to bylo tak daleko.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  18. V sobotu jsem zrovna jela tramvají kolem Interbeauty, ale nějak jsem se na něj nedostala. Kupuji kosmetiku průběžně přes rok a nějak mě zatím veletrhy moc nelákají. Třeba ale změním příští rok názor :)

    OdpovědětVymazat
  19. Víkend plný akcí :) Škoda, že jsem zrovna nebyla v Praze, měla jsem zálusk na rtěnky Milani :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to mě docela mrzí že jsem na tom Interbauty nebyla, když tam byl Clinique i Havelík :). Kór jestli tam měli lepší ceny... No tak příště, ne že bych toho měla málo teda :D. Mimochodem tu ranní masku od Havlíka jsem si pořídila a zatím po pár použitích nemůžu pronášet nějaký velký závěry, ale zatím je fajn :).

    OdpovědětVymazat
  21. zrovna, když jsou zajímavé akce, tak nejsem v Praze :-D Na druhou stranu, ani veletrh, ani ten signal festival mě letos nějak nelákaly, abych kvůli nim extra v Praze zůstávala.

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám naopak Milani ráda, miluju jejich tvářenky a makeupy! :D Velké plus i za netestování na zvířatech :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)