neděle 11. října 2015

Home decor inspirace - návštěva u Chládka + VIDEO

Dneska si dáme pohov od kosmetiky, protože jsem si pro vás připravila něco lifestylového :) Včera jsem byla na svém oblíbeném místě načerpat inspiraci na vánoční dekorace a při té příležitosti i nějaké nakoupit. Možná je to pro někoho ještě trochu brzy, ale já mám ráda všechno připravené v předstihu, protože jestli něco nemám ráda, tak je to předvánoční shon a prodírání se davy lidí. A protože můj manžel Vánoce miluje, chci mu připravit ty nejhezčí a s tím souvisí trochu i výzdoba bytu a dekorace :) Letošní zastávka číslo jedna bylo tedy mé oblíbené zahradnictví Chládek, kde už seženete spoustu vánočních/zimních dekorací. Nicméně ale pořád můžete vyrazit třeba i pro dýně nebo třeba různé květiny a dekorace, které k podzimu patří. Ze své návštěvy jsem vám natočila i video, které najdete na mém youtube kanále - KLIK :)



Moc se mi líbí, že si z velkého množství dekorací vybere snad kdokoliv. Ať už milujete typické třpytivé kouličky na stromeček nebo
dáváte přednost přírodním dekoracím, tady si prostě vyberete :)




Strašně se mi líbily tyhle pletené číčy, které slouží jako zarážky do dveří. Škoda, že bych pro ně neměla využití.




Tyhle dekorační hvězdičky jsem v jiných barvách kupovala už minulý rok a moc se mi líbí :)





Sovičkofilové si tradičně přijdou na své!


Je libo cupcake na stromeček?


Tenhle adventní kalendář se mi moc líbil! S trochou šikovnosti bych ho možná dokázala spíchnout i sama. Jen mít trochu víc toho času :)











Takže až nebudete vědět, co dělat o deštivém nebo hnusném víkendu, víte, kam můžete vyrazit :) Jestli vás zajímá, jaké dekorace jsem koupila, tak si nenechte ujít další díl lifestylového okénka, kde vám všechno ukážu. Ve videu můžete vidět alespoň část :) Plus tam uvidíte ještě i pár věcí, které u Chládka seženete a dekorace to zrovna nejsou :)

Jaké dekorace plánujete na letošní Vánoce použít vy? Ladíte je do stejných barev? A máte raději klasiku nebo se nebojíte ani trochu netradičních dekorací? Líbí se vám nějaké konkrétní v tomto článku? :)

21 komentářů:

  1. Bože, to je nádhera. Chci ty hrnky se srdíčkama a sadu se sovama a vlastně chci všechno :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Už Vianoce .... Aj ja keď som išla minule po Kik, tak tam už boli Vianoce :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tradiční dřevěné a slaměné vánoční dekorace.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Každým rokem Vánoce nemám ráda čím dál víc a víc. ty dekorace mi přímo vytáčí a furt mi přijde, že to tak utíká, že mi přijde, že předevčírem byli tropy, včera bylo teplo, dneska je akorát a zítra jsou Vánoce. Brrr.

    OdpovědětVymazat
  5. Pastva pro oči, vážně že jo. Ty cupcakes <3
    Já teď ležím doma s neschopenkou, takže věřím, že až se doléčím, tak první cesta bude právě pro vánoční dekorace, balící papíry a dárečky. Už mám spoustu věcí na cestě ke mně (zlatý internet!), takže vánoční idylka na mě už také pomalu dopadla. Taktéž nemám ráda stres těsně před svátky. Takhle je to větší pohoda a já si alespoň pořádně vyhraju s detaily. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja to mam u chladka take moc rada,tu vuni kvetin a i jejich dekorace jsou super.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jejej, to to letí, už za chvíli budou Vánoce. Já má ráda klasické dekorace, nejraději v červeno- zlatých barvách. Ale pokud mě zaujme něco jinak barevného, tak se tomu nebráním :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se hrozně líbí ty cupcaky! :))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee to je pekne, hned bych si vybrala.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Dekoracie su uplne skvele. Urcite by som si vybrala :) Skoda, ze nieco podobne nie je aj na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  11. no jo, vždyť Vánoce už jsou za dveřma :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krása, vybrala bych si spoustu věcí :-). Každý rok dokupujeme různé ozdoby a barvy střídáme.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno vypadá skvěle, ale největší favorit je adventní kalendář :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jů, tak já jakožto fanynka Santa Clause a kýčovitých vánočních blbinek bych se v tomhle obchůdku dobře vyblbla.:) Obzvlášť cupcakey na stromeček bych brala!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ráda přírodní klasiku.

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí téměř vše:) A taky mám radši věci připravené dopředu:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jů, většinu dekorací bych brala taky!

    OdpovědětVymazat
  18. Ááá, to je nádhera! Chci vsechno! :-D

    OdpovědětVymazat
  19. My dúfame v tohtoročné Vianoce mimo Prahy a vlastne aj mimo ČR, takže prípravy zatiaľ neprebiehajú, dokonca ani inšpiráciu nezbierame... Ale keby nám náš plán na vyvaľovanie sa v piesku nevyšiel, určite sa zájdeme do tohto skvelého obchodu pozrieť! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na lifestylové okénko se těším!!
    A nejvíc mě zaujaly ty červenobílé hrníčky..připomnělo mi to dětství u babičky a dědy =), skočíme s Patrikem mrknout, děkujeme za tip =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)