neděle 25. října 2015

Designblok 2015 | VIDEO

Designblok je pro mě každoroční tradice, radost a těšení se, kam organizátoři umístí hlavní Super studio. Tohle byl už tuším můj desátý ročník a nenechám si ujít příležitost se na každý další podívat. Mojí zálibou není jen kosmetika (jak se možná někdy zdá) a právě proto bych vám ráda ukázala fotky a video (ZDE) z posledního ročníku, který stále ještě probíhá :) Pokud váháte, jestli se jít letos podívat nebo jste stále ještě neměly čas, možná vás něco z toho naláká nebo zaujme :)


Letošní Super i Open studio najdete na Výstavišti v Holešovicích. Kompletní program najdete ZDE a akce probíhá i v různých showroomech apod.


Je zajímavé porovnat, jak vypadá prostor třeba během konání Interbeauty a jak o několik dní později, když se místo změní na centrum designu a umění :)




Ani milovníci beauty se jí nemusejí vzdávat úplně, protože se můžete zastavit u stánku Kiehl´s, kde vám doporučí péči na míru, dají vzorečky na vyzkoušení a můžete se vyfotit třeba s panem Bonesem :)




Bavil mě stánek TON, kde se může každý kreativně vyřádit a zmalovat, co se mu zlíbí :)





Tajně teď po večerech sním, že bych si v tomhle křesílku od LIV design četla večer knížku a u toho pila něco dobrého!



Tahle instalace mi přišla asi nejvíc úchylná a divná. Bohužel v tom nevidím žádné umění ani nápad a některé její části mě spíše děsily! Údajně je to to nejlepší z rakouského designu, no nevím...



Jestli vás zajímá, jak tohle vypadá v pohybu, mrkněte na video :)




IKEA měla jako každý rok pěkný a zajímavý stánek. Tentokrát tak trochu v duchu - kdo si hraje, nezlobí! U nás s kamarádkou měly největší úspěch dětské převleky a masky a pak hračky, které Ikea vyrobila podle návrhu dětí.










Nevím proč, ale říkala jsem si, že na tomhle by se skvěle fotila kosmetika :)



Práce studentů designu mě bavily. Nejvíce asi koncepčně vystavěná instalace objektů, užitých předmětů a věcí, které známe z běžného života od Michala Stracha.


Je libo železnice z polystyrénu? :)






Jedním ze stánků, který mě hodně zaujal byly diáře od Presco. Zaujaly mě tak moc, že jsem si jeden musela pořídit :) Uvidíte ho později na Instagramu nebo v lifestylovém okénku. Pokud milujete Star Wars, tak zbystřete, protože kromě diáře níže, můžete sehnat i pěkné kalendáře a další hezké věci :) Mrkněte k nim na web.


Hned vedle je pak další stánek, který nesmí vynechat všichni milovníci diářů a bloků - Papelote. Tam mě tentokrát nic extra nezaujalo, ale říkala jsem si, jestli by se něco z toho nelíbilo kamarádce, která je ujetá na veškeré psací potřeby a bloky :)




Další beauty zastávkou byl Douglas a jeho beauty bar, který mě tak nějak nebavil a nudil, takže jsem šla zase pěkně dál.



Expozice Perfecto design mě pobavila asi nejvíc! Filmová koupelna u mě fakt zabodovala (zejména ten záchod pro režiséra :)





Korkové botičky Paez pro děti a taburet od Heleny Dařbujánové






Musím říct, že letošní umístění hlavního studia mě trochu překvapilo a i když bylo fajn, že byly expozice volně po prostoru a nikde se člověk nemusel mačkat a tlačit, tak pro mě Výstaviště nemá takové kouzlo a atmosféru, jako měla místa předchozích ročníků. Pro mě tam něco chybí a i když jsem si našla spoustu favoritů a viděla krásné věci, tak to nebylo úplně ono. Nevím jak to popsat, ale pro mě osobně byly loňské ročníky prostě určitým způsobem zajímavější a zábavnější.

Dejte mi vědět, jestli jste letos také vyrazily a jak se vám na Designbloku líbilo :)

17 komentářů:

  1. Mňa to akosi vôbec neoslovilo a skoro nič sa mi tam nepáči, iba tá kozmetika :))

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem tam bohuzel jeste nestihla zajit,ale tak snad to jeste stihnu.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotky z Designbloku jsem se těšila a tys jich přinesla rovnou tolik. Super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi kreativní koutek a filmová koupelna. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda letos jsem se nemohla zúčastnit ale loňský rok jsem byla a to jsem byla opravdu nadšena. Ale co to tak čtu, tak má více lídí stejný názor jako ty, takže je nakonec možná dobře že to nevyšlo.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Designbloku jsem ještě nikdy nebyla (já vím, je to hrůza), fotky máš krásné a určitě jsem hodně ušetřila, že jsem tam zatím nebyla :-D. Četla jsem podobné hodnocení i na jiných blozích. Dle fotek jsi mě docela navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sice jsem tam nebyla, ale díky fotkám a detailnímu videu mám dojem jako bych byla. Moc povedený report! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Některé instalace vypadají hodně pěkně, ale letos jsem Designblok nestihla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taková výstava mě vždycky lákala. Já se ale zatím účastním takových věcí jen pracovně, a to co se týká pracovního oblečení. Kosmetika by mě zajímala víc :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako bych tam byla ☺
    Skvely clanek
    Zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy, zajímavý report, bavil mě. Já mám velkou radost, že Michal Strach se svou instalací vyhrál v soutěži o nejlepší českou diplomku, myslím, že se od něj ještě budeme mít na co těšit. Jinak na Designblok chodím taky už pár let, poslední tři roky i pracovně a letos to bylo takové .... zvláštní. Pro mě zajímavé, protože jsem si kvůli článkům zjišťovala další info, ale právě si myslím, že chybí jasná srozumitelnost. Některé prezentace jsou nečitelné, a i když stojí za pozornost, k hodně lidem se nedostane jejich význam a to je škoda. Když je to tak velká akce pro veřejnost a ne výstava pro exkluzivní publikum, myslím, že prezentace by měla být přístupnější.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou parádní a ani jsem tam nemusela být.

    OdpovědětVymazat
  13. Muselo to být fajn, jen škoda, že to mám přes celou republiku :(

    OdpovědětVymazat
  14. V tom křesílku ala houpací síť se musí sedět báječně :-)

    OdpovědětVymazat
  15. tak to křesílko je super :) já jsem ještě nebyla na žádném ročníku, takže nemůžu hodnotit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)