pondělí 26. října 2015

Den s DM drogerií, novinky a vánoční balíčky + VIDEO

O víkendu jsem se s dalšími blogerkami sešla v Buddha bar hotelu na setkání s DM drogerií a ráda bych vám ukázala, jak to celé vypadalo :) Kromě představení oblíbených značek nebo kosmetických novinek, jsme se dozvěděly i něco o historii firmy a jejím působení v rámci Evropy. Natočila jsem pro vás i krátké video, abyste si mohly lépe představit, jak to celé probíhalo :) Podívat se na něj můžete na youtube kanále ZDE.




Věděly jste, že DM drogerie má svých 23 privátních značek?



Značka Balea patří určitě k jedněm z nejoblíbenějších privátních značek a zrodila se už v roce 1995. Aktuálně u nás nabízí přes 655 produktů z kategorie péče o pleť i tělo, vlasy i depilace. V těchto dnech své portfolio obohatila o několik novinek, které jsme měly možnost si prohlédnout a vyzkoušet. Všechny by měly být již v prodejnách, takže je zkoušet můžete také :)



Podle mě největší hitovka budou micelární vody (400ml za 99 Kč), které jsou ve dvou verzích - na suchou a smíšenou pleť. Další novinkou je Pleťový čistící olej s arganovým olejem (na fotce uprostřed).




I letos bude v nabídce spousta dárkových balíčků. Moc se mi líbil (vůní i vzhledově) tento s brusinkami (i když jsem si na první pohled myslela, že to jsou šípky).



Zaujala mě i nová řada sprcháčů a tělových mlék (zimní limitka) a nové Balea Luxury produkty do koupele.



Jednou z novinek je i Sérum pro růst a objem řas (dole ve fialovém balení), na které jsem maximálně zvědavá a natěšená!




 Letošní novou privátní značkou je DmBIO, která nabízí bio potraviny. V nabídce jsou nápoje, ovoce, sladkosti, luštěniny a obilniny či různé svačinky. Na produkty můžete mrknout na jejich webu ZDE.





 Vánočním balíčkům budu věnovat speciální prostor, protože je to velice obsáhlé téma. Zatím se můžete podívat na několik z nich a pokud se vám budou líbit, nečekejte a běžte pro ně co nejdříve, protože jsou už na prodejnách a brzy budou asi probrané.



Alverde má novou limitku Oriental Bazaar, která nabízí rtěnky, lesky, olej na rty, paletky očních stínů a bronzer s rozjasňovačem ve štětci. Je už také na prodejnách a níže se na produkty můžete podívat trochu blíže :)






Speciálně pro vás mi zapózovala slavná trendsetterka Mátová tyčinka :)



Na akci jsem se potkala třeba s Lou, Alicí nebo Terkou. Ája dorazila trochu později, takže na fotce chybí.


Některé dobroty byly vyrobené z produktů, které v DMku seženete :)






Po představení novinek i jednotlivých značek na nás čekali kadeřníci, vizážisté i výživová poradkyně.








Po tom, co jsme si (skoro) všechno s holkama řekly, jsme se s Lou odebraly na pokoj, kde nás čekalo další milé překvapení v koupelně :) Prostředí celého hotelu je krásné a pokoje snad ještě víc! Podívejte třeba na tu úžasnou vanu. Ještě teď bych v ní ležela, kdyby to šlo :)





Ráno nás čekala ještě skvělá snídaně a pak už jen cesta domů. Teda mezitím jsme šly s Lou ještě do Palladia a první cesta vedla do DMka, kde jsme nutně ještě pár věcí potřebovaly :) To dává smysl, ne? :)



Moje spolupráce s DM patří asi k jedněm z těch nejdelších a moc si jí vážím. Líbí se mi, že nás pokaždé něčím překvapí (třeba minulý rok krásným adventním kalendářem nebo letos kosmetikou s naším jménem). Jsem moc ráda, že jsem měla možnost celý tým potkat osobně a zjistit, kdo se za všemi milými a většinou nečekanými zásilkami skrývá. S holkama jsme si to vážně užily a celý den byl moc fajn :) Kéž by takový byl každý den!

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás zaujaly některé z novinek nebo jestli se vám třeba líbí vánoční balíčky nebo nová bio řada potravin :)

36 komentářů:

  1. Páni... vypadá to úžasně a moc se těším na tu micelární vodu. Super článek !
    cassiemaixner18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak novinky od Balei me zaujaly. Urcite chci ty brusinky a ten barevny balicek, sladky polibek ci jak se jmenuje :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším micelárku, doufám, že bude dobrá. A jako každý rok neodolám vánočním balíčkům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vánoční balíčky se jim povedly, musím na ně mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle jste si s holkama musely vážně užít, pokoj vypadá famózně a chuťové buňky jistě také zajásaly ;)
    DM drogérie patří k mým nejoblíbenějším a značku Balea miluju, zatím se mi nepodařilo ukořistit zimní limitku pokaždé byla vyprodaná za to Luxury pěna a sůl do koupele je skvělá, na vánoční balíčky se těším a jako každý rok určitě koupím. Alverde mi vyhovuje jen pečující kosmetika, dekorativka byla vždy velkým zklamáním tudíž mě Oriental vůbec neláká. Těším se na recenzi micelárky a séra, mám citlivé oči tak uvidíme jestli budu moct používat. Článek velmi potěšil díky!-)

    OdpovědětVymazat
  6. DM navštěvuji moc ráda,ale moje peněženka občas pláče.Novinky vypadají dost dobře.Tu výživu na řasy musím vyzkoušet.
    Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Do DMka už poslední dobou nechodíme ani tak pro kosmetiku jako právě pro jídlo =D..jsem zvědavý, jestli neotevřou časem čistě jen obchody s potravinami =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Moc moc závidím, ale moc moc přeji :-) Určitě to byl úžasný den, my ženy by jsme tohle potřebovali alespoň jednou do měsíce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc diky za inspiraci ;) dneska po praci to jdu omrknout, ty vanocni balicky se mi libi moc..

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je vážně úžasné. Akce vypadá skvěle, stejně jako ten servis. :) Moc se mi líbí to sérum na řasy a pleťový olej. Asi budu muset vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Muselo to být super a ty novinky vypadají krásně hlavně teda ty Vánoční balíčky, které jsou vážně originální! :)

    OdpovědětVymazat
  12. dm jsem ze všech drogerií měla vždy nejraději a poslední dobou jsou právě i regály s potravinami a nápoji úžasný..

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím si, že ty Alverde lesky nejsou součástí Oriental Bazaar kolekce. Jednak na to podle obalů nevypadají, a pak na zahraničních stránkách jsem v těch otvorech viděla nastrkané roll-ony s voňavým olejem.

    OdpovědětVymazat
  14. DMko mám ráda, jsem zvědavá na jejich micelární vodu.

    OdpovědětVymazat
  15. no tak tie novinky ma zaujali asi všetky, či už tie micelárky alebo sérum na mihalnice :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pro to sérum na růst řas jsem běžela už minulý týden, taky jsem na něj zvědavá. Oleje na rty od Alverde mě taky moc zaujaly, škoda, že mám těch balzámů už milion. A DM Bio značka je super, je i za přijatelné ceny, škoda, že sortiment není ještě širší.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To vypadá jako parádní akce - aspoň malá odměna za to kolik tady tomu věnuješ času, že :) Fotka s Nikolkou je parádní! :) Já jsem si dnes mimochodem pořídila tělové máslo oříškové od Baley na doporučení Áji, a pořád tady k němu čuchám :D

    OdpovědětVymazat
  18. Baleu prostě zbožňuji:-) Zaujaly mně nové micelární vody, hlavně tedy ta varianta pro smíšenou pleť, pro ni budu muset běžet co nejdřív a když už tam budu, tak obhlédnu i vánoční balíčky, dokud nejsou přebrané:-)

    OdpovědětVymazat
  19. tak to jste si museli uzit.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Na Vánoční balíčky se chystám udělat nájezd tento týden, aby tam ještě něco bylo, tak snad něco seženu. :)
    To jídlo vypadalo moc dobře. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. ty balíčky jsou super! ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Ty balíčky jsou úžasný, budu se muset na ně zajít podívat:)

    OdpovědětVymazat
  23. Taky bych se ráda někdy podívala na takovou akci :) zrovna dnes jsem pár novinek v Dm koupila a hodlám v týdnu udělat na ně článek :)
    pink-student.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vypada to bozsky. :))) ty balicky se mi moc libi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  25. v tom hotelu by se mi také líbilo :), balíčky jsou super, ale zatím vánoce mě nechávají naprosto chladnou.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, to překvapení v koupelně by se mi také moc líbilo. Musel to být úžasný den. Balea novinky vypadají lákavě. Třeba mě zaujal ten čisticí pleťový olej s arganovým olejem. :-)

    http://kosmetickysvetzuzi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. výrobky Balea zbožňuju, Alverde mne teda nechává nějak chladnou... Ale brzy musim do DMka obhlídnout nějaké ty novinky :)

    OdpovědětVymazat
  28. Musel to být super den :) DMko mám moc ráda a na novinky se fakt těším! :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Zuckerschnute, zuckerschnute, zuckerschnute :D
    Vidim, ze tento rok fici cranberry "prichut".

    OdpovědětVymazat
  30. Ty lesky k limitce Alverde nepatří. Jsou normálně ve stále nabídce. To tam jen nějaký vtipálek nastrkal :D Nebo někdo z vedení nechtěl, aby byla políčka prázdná, protože v nich měla být roll-on voňavka a ta se k nám samozřejmě nedostala :/ Už jen fakt, že obaly lesků nejsou absolutně sladěné s limitkou bije do očí a říká, že to tam asi těžko bude patřit.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak takové setkání muselo být super! Jsem zvědavá na tu micelárku jaké bude, protože ta cena je bezkonkureční...

    OdpovědětVymazat
  32. dmBio věci kupuju, hlavně ty džusíky jsou super a za pěknou cenu. balíčky mě zaujaly, ale protože mám teď doma všeho plno, tak asi něco nakoupím spíš až po svátcích, ve výprodeji... a micelárku už zkouším, je fajn

    OdpovědětVymazat
  33. DMko je moje nejoblíbenější drogérie, je to sympatická značka a z těch privátních mám radost, věděla jsem tak o šesti z nich. Na vánoční limitky a balíčky se budu muset hned běžet podívat :D Zatím jsem vyzkoušela z novinek jen Alverde limitku Oriental Bazaar, ale ve stojánku nebyly lesky, tak se po nich ještě podívám. Moc hezká reportáž!

    OdpovědětVymazat
  34. Novinky od Balea vypadají úúúžasně :) Musím co nejdřív do DM. Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)