pondělí 12. října 2015

Benefit Roller Lash řasenka - láska nebo propadák?

O této řasence toho bylo napsáno už mnoho. Dala jsem si celkem načas, než jsem vám o ní napsala a mělo to více důvodů. Řasenku mi nejdříve kamarádka přivezla v mini verzi z Anglie a neskutečně jsem se těšila, až jí vyzkouším. Na prvních pár vyzkoušení mě tolik nenadchla a chvíli jsem si k ní hledala cestu. Asi po dvou týdnech zkoušení se ale něco změnilo a já se zamilovala.


 Řasenka Roller Lash Benefit - koupíte v síti parfumerií Sephora za cca 820 Kč

Ze začátku mi úplně nesedl kartáček řasenky a zdálo se mi, že mi řasy zbytečně slepuje. Možná to někomu bude dělat po celou dobu, těžko říct. Po těch zhruba dvou týdnech jsme si začaly vzájemně vyhovovat a zjistila jsem, že je líčení s ní vlastně strašně rychlé a efektní. Nemám ráda řasenky, které musím nanášet v 10 vrstvách, aby bylo vidět, že jsem řasenku vůbec použila. Od přírody mám dost chcíplé řasy a potřebuju řasenku, co je zvýrazní a pokud možno i trochu natočí a prodlouží. A Roller Lash prakticky všechno z toho splní a mě se její efekt na řasách líbí. Tohle je přesně ta subjektivní část, protože vám se třeba efekt líbit nemusí a přijde vám, že řasenka nic zajímavého neudělá. Z mého pohledu se mi ale moc líbí a to je pro mě hlavní :) K jejímu dobru hraje i fakt, že se během dne nijak nemaže, neobtiskává ani neopadává. Člověk často najde moc fajn řasenku, co mu sedí, ale maže se během dne a to nesnáším. Řasenka nemá tendence nějak rychle vysychat a její textura není ani moc tekutá ani příliš suchá. Kartáček má lehce prohnutý tvar a dva typy výstupků - na jedné straně vypadají jako hřebínek na rozčesávání řas a obočí a na druhé straně jsou výstupky trochu více od sebe a hustěji posázené. Řasenka zvládne řasy pěkně pročesat a hlavně i lehce natočit (a ten efekt natočení mi vydrží celý den).




Mini verze, kterou mi kamarádka dovezla (btw. to byl dárek u místního časopisu a vždycky si říkám, proč v našich časopisech nacházím jako dárky pytlíčky s krémy nevhodnými na mojí pleť nebo jen laciné značky jako je třeba Essence) ...


Silikonový kartáček HOOK N´ROLL byl navržený tak, aby zachytil i velmi krátké řasy. Řasenka slibuje natočení vašich řas i bez použití kleštiček.


Omluvte mé kruhy pod očima, protože jsem fotky fotila během víkendu, kdy jsem se líčit celá nechtěla :) Na prostřední fotce je myslím celkem dobře vidět prodloužení, které mým řasám Roller Lash poskytla :) Samozřejmě berte v úvahu, že mé přírodní řasy za nic moc nestojí a to, že nemám řasy jak mrkací panenka neznamená, že vaše řasy budou vypadat taky tak :) Když sem foto řasenky na očích nedám, někdo bude prskat, že tu chybí a když ho sem dám, někdo zase prohlásí, že řasenka nevypadá nic moc, takže vždycky bude něco špatně, ale už jsem si zvykla :) Co se řasenek týče, skoro nikdy se neinspiruju u druhých, protože jedna řasenka bude na 50 ženských vypadat vždycky jinak. Proto pokud můžete, vždy je zkoušejte na svých řasách a jedině pak budete vědět, zda vám poskytne očekávaný efekt :)






U Benefitu se mi líbí, že mají jejich produkty vždycky něco navíc. Po designové stránce se mi líbí a nepřestává mě bavit jejich promo a vizuály. U této řasenky si můžete všimnout jejího víčka, které evokuje natáčku, což má symbolizovat to, že je řasenka něco jako natáčka pro vaše řasy. 

Přemýšlela jsem, jestli mám raději They´re real nebo tuto a nemám na to jednoznačnou odpověď. Mám ráda obě dvě, protože jsou to podle mě kvalitní řasenky, které dlouho vydrží a jejich efekt se mi líbí. They´re real mi řasy možná trochu více zvýrazní a zahustí a Roller Lash zase více pozvedne a lehce prodlouží. Každá má prostě něco do sebe a i přes jejich vyšší cenu je považuju za dobrou investici.

Roller Lash mě tedy baví a i když to nebyla láska na první vyzkoušení, našly jsme k sobě cestu. Pro letošní rok patří rozhodně k mým řasenkovým hvězdám a láskám!

Znáte tuto řasenku? Máte jí vyzkoušenou nebo jste třeba přemýšlely, že byste si jí pořídily? :)



PS: miniatura řasenky je má vlastní, za plné balení děkuji zastoupení Benefitu

25 komentářů:

  1. já tomu Benefitu pořád nějak nemůžu přijít na chuť :)
    new elega crossbody

    OdpovědětVymazat
  2. Benefit mám ráda hlavně kvůli jejich skvělému designu a nezklamal mě ani u této řasenky, bohužel za 820 kč si ji asi nepořídím:(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Mně tato řasenka nikdy nelákala, dávám přednost těm objemovým, a tak se obávám, že bych s efektem nebyla spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud bych chtěla investovat do řasenky, tak bych si pořídila nějakou u Benefitu, škoda, že se samostatně neprodávají ty miniatury.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jana: miniaturu They´re real jsem v Sephoře viděla :) Měli jí v té sekci Beauty to go, kde mají různé miniatury :)

    OdpovědětVymazat
  6. A dokonce je v beauty to go nove i roller lash :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pre mna je tiez uplne top, ale narozdiel od teba uz od prveho pouzitia :). Uz sa tesim, ked bude 30% na exkluzivitu, lebo aj ked je skvela, vecne zdrazujuci Benefit ma dost stve.

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Mam TAR i tuto a tiez sa neviem rozhodnut, ktora je lepsia. Obe su super, teraz viac pouzivam Roller Lash, ale nabuduce si asi opat kupim TAR :) Samozrejme v nejakej akcii..20% alebo 3 za 2 :D

    OdpovědětVymazat
  9. Řasy ti dělá parádní, ale já mám to štěstí, že tohle mi udělá skoro jakákoliv řasenka, takže mě obsahem neláká, ale ten "benefití" design, ach :-D...
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Benefit má pěkné obaly, ale to je asi tak všechno.

    OdpovědětVymazat
  11. Rasenka vypada sice dobre, ale jen ta cena me odrazuje.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhodně musím uznat , že má řasenka krásný obal , ale jinak si na dražší řasenky nepotrpím, pokud zrovna nemám nějaký zánět, ale pokud ho mám radši volím řasenku z lékárny .

    OdpovědětVymazat
  13. Tá kefka sa mi pozdáva a s tým efektom, tomu rozumiem :).
    Ja som sa dala le nahovoriť na Lash Sensational a teda mega-mega-spokojnosť, o iné už záujem nemám :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. řasenku znám, ale nepořídila jsem si ji, nějak se mi za ni nechtělo dávat tolik peněz

    OdpovědětVymazat
  15. Obal nádherný, ale ty peníze :( Naštěstí mi krásné řasy udělá k mojí spokojenosti i o hodně levnější, měla jsem i dražší kousky(Clinique, Lancome)a vždy jsem se s pokorou vrátila k těm obyč., mám to štěstí že i ty mi udělají super řasy

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem o ni uvazovala,ale potom sem dostala lash sensational a ta mi sedi perfektne takze asi do ni investovat nebudu.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Asi moje nejoblíbenější řasenka vůbec! I když nemůžu souhlasit, že by se mi nikdy neobtiskla, na jednom oku mám občas po celém dni nošení trochu obtisk, ale většinou jen když se dostanu do vlhkého prostředí, takže to neberu jako velké mínus, protože s touhle řasenkou moje řasy vypadají skoro jako umělé, fakt super. They're Real mi sice nesedla, ale tahle je naopak perfektní. Jen kdyby mi někdo sponzoroval ten nákup :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Řasenka vypadá hezky, ale cena se mi už moc nelíbí. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. Cena je nechutna. Jak uz tady nekolik zen napsalo, tohle mi nastesti udela i levnejsi rasenka.

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenku jsem kupovala od kamarádky, protože jí vůbec nesedla. A já ji od první chvíle zbožňuju. Normálně mám hodně krátké a rovné řasy a Roller lash si s nimi umí krásně poradit tak, že vypadají krásně. A přesně jak píšeš - je to rychlovka :-) Jediné co se mi nelíbí tak je ta cena... I přes to, že mi řasenka moc vyhovuje tak za tu cenu si ji zkrátka nekoupím...

    OdpovědětVymazat
  21. Tak takové řasy ti udělá i nějaká řasenka essence za 50 kč ..ale hlavně že to je Benefit :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)