čtvrtek 24. září 2015

Too Faced - skvělá srdíčková tvářenka s králíčky

Srdíčkové tvářenky a Too Faced - to už tu bylo. Nevím jak vám, ale ty starší tvářenková tria v papírovém obalu se mi už trochu omrzela a přestala mě bavit. Když jsem ale viděla první fotku těchto nových tvářenek, které jsou sice také srdíčkové, ale tak nějak jiné, mé srdce zaplesalo :) Nejlépe tedy vypadají všechny společně, ale byla by trochu drahá sranda si je koupit všechny jen kvůli pěkné fotce :) A protože by se tyto tvářenky měly prodávat i u nás (možná se dokonce už prodávají), říkala jsem si, že by vás možná mohly zajímat :)


Too Faced Love Flush (odstín Love Hangover) - seženete v Sephoře za 780 Kč

Tohle srdíčko ke mě připutovalo z Ameriky, takže ho už nějaký čas mám a zkouším. V době kdy jsem si ho "objednávala" nebylo ještě potvrzené, že se objeví i u nás, takže jsem to nechtěla ponechat náhodě :) Po vzhledové stránce se mi tato verze líbí více, než trio tvářenky v papírové krabičce. Každá má sice něco do sebe, ale Love Flush tvářenky mi přijdou prostě hezčí. Nehledě na to, že jejich balení je super kompaktní a nikde není ani centimetr zbytečného plastu navíc. Výběr odstínů přes internet není nikdy snadný a občas se člověk může trochu spálit. Tentokrát jsem se naštěstí nesekla a odstín se mi líbí. Pro mě je to maličko obdoba narsovského Orgasm, protože má tvářenka lehounký zlatavý odlesk, ale dupe to rozhodně není. Spíš jen všechny růžové tvářenky se zlatým odleskem tak nějak automaticky házím do pytle s nápisem Orgasm :) Barva dokáže být hodně intenzivní a pigemntace je opravdu výborná, takže to chce lehkou ruku, abyste po použití nebyly zmalované jako omalovánky. Stačí jen lehké poklepání štětce na tvářenku a docílíte příjemného a svěží vzhledu. Díky tomu, že má tvářenka lehounký zlatavý odlesk, není nutné použít už další rozjasňovač. Textura tvářenky je jemná, maličko práší a někde jsem dokonce četla, že jí nazývají krémovou. S tím tedy nemůžu souhlasit, protože je to klasická pudrová tvářenka, ale její textura je opravdu moc moc příjemná (v řeči očních stínů by se její textura dala přirovnat trochu k máslu). Máme tedy pěkně vypadající tvářenku zabalenou do pěkného obalu, výbornou pigmentaci i pěkný odstín a co nám ještě schází? Výdrž! Tvářenka se pyšní nápisem "long-lasting - 16h", ale je to opravdu pravdivý výrok? Ano! Tvářenka opravdu skvěle drží (minimálně na mé pleti rozhodně) a dá se mnou celý den. Jak jí ráno nanesu, tak jí večer odlíčím bez jediné chybičky nebo vyblednutí. Nenašla jsem tedy nic, co bych jí mohla vytknout. Jedinou vadou je asi to, že mám doma jen jednu a ne všechny :) Za to ale už Too Faced holt nemůže....








Dole: barva nanesená v silnější vrstvě, aby odstín lépe vynikl. nNesvítilo zrovna sluníčko, takže ten lehounký zlatavý odlesk není bohužel tak patrný




A všechny krásky pěkně pohromadě :)


(web)

S tvářenkou jsem tedy maximálně spokojená a vážně uvažuju o dalším odstínu. Počkám si, až se začnou prodávat v Sephoře u nás a půjdu vyzkoušet další odstíny. Tyto srdíčka bývají přirovnávána i k proslulým Amazonian Clay blushes od Tarte, ale podle mě jsou mnohem lepší. Tarte jsem měla a prodala dál, protože její textura mi přišla dost zapečená a nepracovalo se mi s ní dobře. Kdybych si měla vybrat, chci rozhodně další Too Faced srdíčko :)

Dejte mi vědět, jak se vám nové tvářenky líbí a jestli vás třeba lákají k vyzkoušení nebo naopak vůbec? :)

39 komentářů:

  1. Srdicko a kralici? Tak tu musim mit, ale asi mi bude lito ji pouzivat :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To balení je teda naprosto kouzelné, nápadité a vypadá to božsky. Já jsem od too faced zatím nic nezkoušela. A asi bych tolik peněz do jedné tvářenky neinvestovala, ale kdo ví :) Třeba časem změním názor :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nemůžu pomoct, ale mně se prostě nelíbí to balení. Plastové růžové srdíčko na mě působí infantilně a lacině, ale je možný, že až je uvidím naživo a vezmu je do ruky, změním názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidim to podobne, detska hracka z trznice.... :-/

      Vymazat
  4. Design je moc povedený a líbí, ale neuvažuju že bych koupila jelikož s ní neumím pracovat tak ji ani nepoužívám, snad nejsem jediná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten její obal je rozkošný :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Já plánuji ten fialový odstín, ale zase si říkám, že je docela podobný Nars Mata Hari, kterou mám. No uvidíme.. Už mám jejich srdíčkový bronzer a ten miluji, celkově jsem s produkty TF spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc krásně! Konečně balení, které se mi nezmačká nebo neroztrha.. bohužel :(
    Ach, jak by se mi vyjímala v kosmetické sbírce. Tak já jdu zase šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Videla som ich minulý týždeň v Sephore na Hlavním nádráží a sú naozaj nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek! Vybrala sis pěkný odstín. Popravdě se nemůžu rozhodnout, zda se mi obal líbí nebo ne. Je trochu infaltilní a já mám ráda klasické skladné obaly, nejlépe černé nebo průhledné. Ale zas se mi tyhle TF tvářenky zdají vážně roztomilé, a ještě když je takhle chválíš... no asi také jedné neodolám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se dost červenám sama od sebe, tak tvářenky moc často nepoužívám, ale tyhle jsou tak roztomilé! A ti králíčci!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ááá, uz se nemuzu dočkat až budou v Sephore!

    OdpovědětVymazat
  12. Jezusmarjá! Shut up and take my money! Ty jsou boží. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta vypadá úžasně, klidně bych si jí jen do koupelny vystavila :D Až bude v Sephoře, budu muset okouknout odstíny..

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta vypadá naprosto dokonale:-) A když koukám na tu cenu, tak by to byla bezpochyby nejdražší tvářenka, co bych doma měla:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají moc pěkně,ty barvy jsou skvělý.

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá opravdu neodolatelne.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi odstíny, ale balení vůbec

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná, zajíčci roztomilí a ještě k tomu je funkční - co víc může člověk chtít :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle tvářenky jsou opravdu krásné, hezčí než ty v krabičkách. Škoda jen, že zrovna včera jsem si koupila novou tvářenku. Jedna mi bohatě stačí, dvě a více bych bohužel neunosila :-(
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Zajíčci jsou super! Musím říct, že se mi líbí víc než ty papírový, ale obal se mi nelíbí moc ani tady, přijde mi to takový lacině vypadající, přitom věřím tomu, že produkt uvnitř je pecka, tak mi to přijde škoda :)

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu nádhera. Už jen kvůli vzhledu bych do ní šla. Hodně jsi mě nalákala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  22. Takový roztomilý balení a ta barva :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se ten obal moc nelíbí, působí na mě spíše kýčovitě. Samotný odstín tvářenky vypadá ale hodně pěkně. Až budu mít čas, určitě si je v Sephoře vyzkouším...ale ten obal :/.

    Jinak co myslíš, vyhovují ti spíše tvářenky od Nars nebo TF? Děkuji a měj se hezky.

    Lída

    OdpovědětVymazat
  24. Barva je pěkná, ale prostě to balení mi nenadchlo, na můj vkus kýč. Já mám ráda MAC, elegantní balení :-)

    OdpovědětVymazat
  25. mě připadají trochu kýčovité, ale lákají mě

    OdpovědětVymazat
  26. Po týchto lícenkách som dlho túžila, až som ich pred týždňom konečne mohla vyskúšať, ale bola som sklamaná. Skúšala som 3 odtiene z testerov, no pigmentácia bola veľmi slabučká. Možno z nového neotváraného balenia by to bolo iné, škoda. (Tak som radšej siahla po UD a spokojnosť veľká.) :)

    OdpovědětVymazat
  27. Aknelka: A nebyl ten testr nějaký ošahaný jakoby?? Protože ta tvářenka má neuvěřitelnou pigmentaci :) Jsou docela měkké, takže se nabírají dobře i štetcem, tak fakt nevím, jak si to vysvětlit :)

    Ladybook: Nars je pro mě srdeční záležitost a mám jich asi nejvíc, co se počtu kusů týče. Too Faced tolik tvářenek nikdy nabízet nebude, takže v tomhle ohledu je pro mě jednička Nars :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle tvářenku rozhodně musím mít, až bude v Sephoře akce, dokonce stejný odstín, takže ráda čtu že jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásná přirozená barva...ale tak nějak se nemůžu rozhodnout jestli mě ten obal ještě baví nebo už je to moc :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Nejprve mně vzhledově moc nezaujaly, ale teď docela uvažuju, že bych si nějakou koupila. Jen nevím, jestli bych si vybrala z odstínů... Navíc pokud tvrdíš, že jsou lepší než Tarte tvářenky, které já miluju! Tak asi jednu potřebuju :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)