středa 23. září 2015

To die for aneb co vyzkoušet, než bude po nás

Před nějakou dobou uveřejnil časopis Allure seznam 50 produktů, které by každá žena měla během svého života rozhodně vyzkoušet. Na článek se můžete podívat ZDE a dneska bych vám ráda produkty ukázala a v případě, že jsem je měla možnost vyzkoušet, řekla, co si o nich myslím. V seznamu se samozřejmě objevuje spousta produktů, které na našem trhu nejsou a nejde tak posoudit, zda za to stojí nebo ne. Nicméně mě tento článek přivedl na myšlenku vytvořit také můj osoboní seznam produktů, které za to podle mě stojí :) Budu určitě moc ráda, když mi dáte vědět, jak se vám podobné typy článků líbí a zda vás zajímají. Nejvíc mě ovšem zajímá, co za produkty podle vás z tohoto seznamu stojí za vyzkoušení :)

Technická poznámka: omlouvám se, ale nedaří se mi srovnat velikost písma v celém článku. I když v náhledu je všechno v normálu, po aktualizaci jsou některé odstavce maličkaté. Velice se za to omlouvám a doufám, že v dalším článku bude vše OK.





1) CHANEL NO. 5 EAU DE TOILETTE - ještě žádná vůně Chanel mi nikdy nevoněla natolik, abych si jí měla potřebu koupit. Spíš naopak bych řekla, že ač dekorativku Chanel miluju, tak parfémy mi vesměs nevoní a představuju si je spíše na starých dámách s perlovými náhdrdelníky, takže pro mě to must-have není.




2) L'ORÉAL PARIS ELNETT SATIN HAIRSPRAY - tento lak jsem vyzkoušela, ale nic zázračném na něm nespatřuji. Možná kdybych laky na vlasy používala častěji a ke stylingu je opravdu nutně potřebovala, mluvila bych jinak :)




3) LA MER CRÈME DE LA MER - Nic od La Mer jsem bohužel neměla nikdy možnost vyzkoušet, ale kdybych měla příležitost, moc ráda to udělám. Koho by nezajímalo, jestli je krém za několik tisíc opravdu tak odlišný od těch levnějších :)




4) NARS BLUSH IN ORGASM - Tvářenky Nars naopak patří mezi mé nejoblíbenější. Všude je sice provařený odstín Orgasm, ale po vyzkoušený mnoho jejich kusů si myslím, že mají i více povedené odstíny, které budou slušet více lidem. Např. můj oblíbený Deep Throat, případně Sin nebo Madly :) 


5) DOVE WHITE BEAUTY BAR - tohle je klasika největší! Nevím jak vy, ale já vůni klasického Dove miluju :) Je to jedno z mála tuhých mýdel, které můžu používat a nemám pak nepříjemný pocit vysušených rukou. Někdy si kostky mýdla dávám i do skříně, aby prádlo příjemně vonělo :)


6) AQUAPHOR ADVANCED THERAPY HEALING OINTMENT - Upřímně ani nevím, jestli se tato verze krému u nás také prodává, takže nemůžu hodnotit.




7) CREST 3D WHITE PROFESSIONAL EFFECTS WHITESTRIPS - Crest a jeho bělící produkty jsou proslulé. Nikdy jsem bohužel kromě zubní pasty nic jiného nevyzkoušela, ale ohlasy jsem slyšela skvělé. Zejména na tyto bělící pásky na zuby.




8) YVES SAINT LAURENT TOUCHE ÉCLAT - další produkt, u kterého nechápu ten všeobecný hype. Rozjasňující pero od YSL je podle mě malé (obsahově), drahé a neumí nic moc. Nebo minimálně mě nic moc nedělalo. Mám raději jiné korektory nebo případně rozjasňovače, které jsou podle mě lepší.



9) CHANEL LE VERNIS IN BLACK SATIN - černé laky na nehty nenosím, ale pokud bych měla obecně říct, zda laky Chanel ano nebo ne, tak říkám ano. Zejména kvůli odstínům, které jsou pro mě v několika případech opravdu jedinečné a nenahraditelné (např. můj milovaný Fracas)




10) BEACHWAVER BY SARAH POTEMPA - bohužel neznám a nemůžu posoudit




11) CLINIQUE DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION + - produkt, který prošel koupelnou určitě spousty z nás a který je všeobecně známý. Byly doby, kdy jsem ho používala a měla ráda, ale s odstupem času můžu říct, že mé pleti neudělal nic zásadního a přijde mi zbytečné něco takového používat. Je to samozřejmě subjektivní, ale pro mě osobně jsou tři kroky od Clinique strašně přeceňované a mě  bohužel přinesly více toho negativního než pozitivního.




12) M.A.C. LIPSTICK IN RUSSIAN RED - Kdo by tento odstín neznal, že? Jako má NARS Orgasm, tak M.A.C má svůj Russian Red. Obecně si myslím, že rtěnky od M.A.C nejsou tak dobré, jako jiné značky. Mám sice několik kousků, ale kvalitou jsou podle mě trochu přeceňované. Mají určitě úžasný výběr odstínů, které jen tak nenajdete a pokud si nějakou vyberete a bude vám sedět, tak dobře pro vás, ale pro mě osobně to rtěnkový svatý grál není.




13) BEAUTYBLENDER - další produkt, který někdo miluje a někdo další nechápe, co na něm kdo vidí. Nikdy jsem neměla možnos zkusit originál, pouze napodobeninu, takže nemůžu hodnotit. Obecně ale k nanášení make-upu preferuju štětec a na tom se asi jen tak něco nezmění.




14) LIP SMACKERS - jako dárek pro menší slečny pro ne, ale kromě vůně jsou tyhle balzámy trochu nudné. A hydratační schopností je podle mě jiné balzámy trumfnou.





15) CLARISONIC CLASSIC SONIC SKIN CLEANSING SYSTEM - Clarisonic naopak podle mě za vyzkoušení stojí. Vidím na sobě jeho pozitivní účinky a pokud jste zvyklé si obličej čistit mokrou metodou, tak kartáčky na pleť podle mě za vyzkoušení stojí.




16) DR. DENNIS GROSS SKINCARE ALPHA BETA GLOW PADS - značku neznám a neměla jsem možnost nikdy vyzkoušet.




17) ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM SKIN PROTECTANT - další z legendárních produktů. Měla jsem možnost ho několikrát vyzkoušet, ale plné balení jsem nikdy nevlastnila. Myslím, že se dají najít levnější alternativy podobných multifunkčních produktů.




18) MAYBELLINE DREAM BOUNCY BLUSH - jestli bych něco od Maybelline nemohla doporučit, tak právě tuhle divnou pěnovou tvářenku. Přijde mi příšerná a ta konzistence je prostě divná. Líbí se mi na ní jen balení :)




19) CLINIQUE ALMOST LIPSTICK IN BLACK HONEY - nikdy jsem nezkoušela a nemůžu posoudit.




20) MASON PEARSON HAIR BRUSH - značku neznám a neměla jsem možnost nikdy vyzkoušet.




21) DIOR DIORSHOW BUILDABLE VOLUME MASCARA - kdo mě zná, tak možná ví, že já a Dior nejsme moc kamarádi. Každý máme asi nějakou značku, kterou obecně moc nemusíme a nejsme přesvědčeni o její kvalitě. U mě je to právě Dior, jehož stojany většinou s ledovým klidem obcházím a z produktů, které jsem kdy vyzkoušela, jsem většinu poslala dál. Pro mě nemá Dior adekvátní poměr cena-výkon a proto by mě ani nelákalo tuto řasenku vyzkoušet.






22) GUERLAIN METEORITES PEARLS - pro někoho určitě svatý grál a nutnost v jeho kosmetické sbírce. Jedny perličky mám a zjišťuju, že pro mě nejsou zas tak wow a raději sahám po jiných produktech. Baví mě sledovat jejich limitky, často nad nimi slintám, ale pro mě to až takovž must-have není. Nicméně mám pochopení pro to, když je někdo miluje :)




23) NARS LIPSTICK IN SCHIAP - tuto řadu rtěnek jsem neměla možnost vyzkoušet a nemůžu posoudit.




24) SHU UEMURA FALSE LASHES IN FARFALLINA - neměla jsem možnost nikdy vyzkoušet (a umělé řasy používám tak málo, že u mě by se asi jen těžko v podobném soupise objevily) :)




25) BY TERRY BAUME DE ROSE SPF 15 - konečně produkt, který opravdu miluju! Tento balzám na rty je podle mě jeden z těch nej, jaké jsem kdy vyzkoušela. Pro někoho bude šílenství utratit za podobný produkt čtyřmístnou částku, ale já ho prostě miluju :)




26) URBAN DECAY NAKED PALETTE - Co dodat? Pro mě jsou Naked paletky takový základ v kosmetické výbavě. Miluju je a pokud si vyberete tu, která se vám bude odstínově líbit, věřím, že zklamané nebudete.





27) GIORGIO ARMANI LUMINOUS SILK FOUNDATION - neměla jsem možnost  vyzkoušet a nemůžu posoudit.





28) KEVYN AUCOIN THE EYELASH CURLER - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit. Ale platí to samé co u umělých řas - ani kleštičky na řasy není nic, co by se v mém soupise objevilo






29) CND SHELLAC - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.






30) OPI NAIL LACQUER IN LINCOLN PARK AFTER DARK - laky na nehty této značky jsem vyzkoušela, ale nějak jsem asi vyrostla z toho šílenství okolo nich. Podle mě se kvalitou od jiných laků neliší a už hooodně dlouho jsem si žádný nekoupila.






31) SK-II SIGNS EYE MASK - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.




32) DR. BRANDT MICRODERM-ABRASION nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.











33) RODIN OLIO LUSSO LUXURY FACE OIL - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit (ale na tyto oleje jsem často četla pozitivní ohlasy u zahraničních blogerek, takže něco do sebe možná mají).




34) SCOTT BARNES BODY BLING - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.



35) KIEHL'S CREME DE CORPS - tento krém jsem zkoušela a přišel mi moc fajn. Bohužel ale kvůli absenci parfemace dám raději přednost krému, který příjemně voní a proto to pro mě není must-have produkt.




36) FRESH BROWN SUGAR BODY POLISH - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.



37) FRACAS - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.






38) TIGI BED HEAD SUPERSTAR QUEEN FOR A DAY THICKENING SPRAY - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.




39) JOUER LUMINIZING MOISTURIZE TINTnezkoušela jsem a nemůžu posoudit.





40) TWEEZERMAN SLANT TWEEZER - pinzety od Tweezermana jsou pověstné, ale přiznám se, že mám roky jednu od Essence a ta mi vyhovuje, takže jsem nikdy neměla potřebu si koupit jinou. Dejte mi vědět, jestli jsou tyhle lepší, než jakékoliv levnější z drogerie :)





41) AVEENO ULTRA-CALMING FOAMING CLEANSER - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.



42) SALLY HANSEN SALON EFFECTS REAL NAIL POLISH STRIPS - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit (pro mě jsou nejlepší jejich zapékací gelovky na domácí použití).




43) CHANEL LE CRAYON SOURCILS PRECISION BROW DEFINER - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.


44) ELURE ADVANCED SKIN LIGHTENING LOTION - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.



45) OLAY COMPLETE ALL DAY UV MOISTURIZER SPF 15 NORMAL - tento pleťový krém patří mezi mé oblíbené. Miluju jeho vůni a objevila jsem ho úplnou náhodou, když jsem zkoušela nějaké vzorečky, které jsem dostala k nákupu.




46) ST. TROPEZ SELF TAN BRONZING MOUSSE - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.






47) REVLON SUPER LUSTROUS LIPSTICK IN BLACK CHERRY - rtěnky od Revlonu jsem zkoušela, ale nikdy mě extra za srdce nevzaly. Plus se mi strašně moc nelíbí to jejich balení :)





48) NEUTROGENA HEALTHY SKIN ANTI-WRINKLE CREAM SPF 15 - nezkoušela jsem a nemůžu posoudit.




49) LAURA MERCIER SECRET CAMOUFLAGE -nezkoušela jsem a nemůžu posoudit, ale hodno jsem o něm četla a upřímě nevím, jestli je opravdu tak skvělý nebo ne. Názory se dost liší a i když jsem se na něj několikrát v Americe dívala, nikdy jsem si ho nekoupila.




50) NARS THE MULTIPLE IN COPACABANA - tyčinku jsem měla v jiném odstínu a nakonec šla pryč z domu, protože mě prostě nebavilo jí používat. Mám raději prostě klasické pudrové rozjasňovače.





Budu se těšit na vaše názory na tyto produkty a případně vaše tipy, co bysme do vašeho top výběru zařadily vy :)

27 komentářů:

  1. Fracas plánuju už dlouho :) voní úžasně! Mám ještě co dohánět, ale pár věcí si můžu ze seznamu naštěstí už odškrtnout :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skusala som jednu vec z celeho zoznamu. Hmmm ....
    Nejako nechapem tie cierne laky na nechty a cierne ruze? To ako vazne?
    Velmi rada by som si precitala tvoju verziu tohto zoznamu a aj clanok o Holy grails products.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za 8ičku, strašně jsem po něm toužila, ale když nestojí za nic... a Clinique tři kroky mám ráda, vždy mi s pletí pomohly (akorát furt doplácávám kila jiných přípravků).

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem dočetla nejdelší článek jaký jsem doposud viděla:-D musím říct, že jen málo produktů, které jsi zde zmínila mám doma a velmi ráda bych si tak sbírku rozšířila.. bohužel jak jsi psala, ne všechno je dostupne :-(
    Souhlasím s NARS, Clinique, MAC i Naked paletkami :-)

    http://eli-rou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by určitě zajímal tvůj seznam produktů:) Jinak s většinou souhlasím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat, jaké značky rtěnek jsou podle tebe lepší než MAC? Nechci se hádat, jen jsem zvědavá, protože mě přijdou skvělé, i když záleží na finiši a je pravda, že spousty jiných značek jsem nezkoušela.

    Zajímavý článek, i když asi bych více uvítala tvojí verzi to die for produktů :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Forgotten Fane - a kde je olejíček od Nuxe? oO ten bych tam čekala na čelním místě

    Omlouvám se, omylem se mi podařilo komentář smazat místo schválit :) A btw. Nuxe olejíček bych tam čekala taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Spousta těch produktů je přeceňovaných. Ale samoopalováky St.Tropez jsou za tu cenu super a bělící pásky Crest taky můžu jen doporučit. Například ale mezi CND Shellac a zapékacím gellakem od Essence jsem nezaznamenala žádný rozdíl, jen v ceně, stejně tak u pinzety Tweezerman:-) Ale hodně mě laká Beauty Blender, prý je to opravdu oproti neznačkovým vajíčkům rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  9. Z celého seznamu jsem se setkala jen s mýdlem Dove, zato je to láska trvalého charakteru, v různých variantách je kupuji stále:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty bělící pásky na zuby mě lákají.Jinak z toho seznamu toho moc neznám.

    OdpovědětVymazat
  11. dokazala bych si vybrat a i par produktu pridat..

    OdpovědětVymazat
  12. Na mě jsou NARS tvarenky az moc pigmentovane, ale chanel laky mam na whishlistu uz dlouho.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Budu teď upřímná a možná to nebude znít hezky, ale tak nějak jsem od tohohle článku očekávala tvoje vlastní zkušenosti s produkty, které stojí za to vyzkoušet "než umřeme". Tenhle článek moc ovoce nepřinesl, ocenila bych osobní výběr "svatých grálů" :)
    Jinak budu orodovat za rtěnky MAC. Mně naopak vyhovují, líbí se mi jejich krémová textura a že nevysušují rty. Naopak nejsem spokojená s jinými vychvalovanými rtěnkami, jako jsou třeba ty od Kate pro Rimmel London.
    Laky na nehty od OPI jsou snad nejlepší laky na trhu. Alespoň podle mě. Jsou i lepší než laky od Chanelu, které mimo jiného taky ráda používám, ale co se týče výdrže, tak OPI je naprosto bezkonkurenční.
    Tří krokový systém od Clinique je pro někoho s kombinovanou/smíšenou pletí velmi dobrá věc. Pomohl mi a krém DDML+, který používám ve formě gelu a ne klasického krému, protože právě gel je na smíšenou pleť lepší.
    Naopak Eight Hour Cream pro smíšenou pleť zrovna dvakrát není - je hutný, mastný, takže vhodnější pro suchou, či zralejší pleť.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano Rendy, nepripravis nejaky vlastni seznam what to die for? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Do seznamu bych zařadila úplně odlišné věci :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  16. Tak něco už mám ozkoušené, ale ještě mě toho teda hodně čeká :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ja rikam ponzete rozhodne ANO. Mam ji nekolik let a je porad ostra jak britva, ted jsem ji doporucila mamce, protoze ji stvalo shanet kazdy rok novou a je zatim nadmiru spokojena.

    OdpovědětVymazat
  18. Já ještě nemám svou Nakedku a Nars Orgasm, takže ty v nejbližší době plánuju :) a z těch méně známých produktů mi přijdou hodně zajímavé právě kartáče Mason Pearson. Slyšela jsem o nich z nějakých zahraničních blogů a zajímalo by mě jestli za to fakt stojí, ale dát 3 - 5 tisíc za kartáč, to teda fakt ne :-O

    OdpovědětVymazat
  19. Rtěnku od MACu jsem chtěla, ale říkám si, že od ní asi čekám příliš a pak budu akorát tak zklamaná....
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím se Sarah. Když přijde na dražší značky, stejně mám nejraději mac rtěnky. Podle mě opravdu stojí za to. A to samé OPI laky, jednak je lakuju nejraději a mají tak nějak nejhezčí barvy, ale hlavně se investice do nich opravdu vyplatí. Některé mám už více než 5 let a jsou stále použitelné a nejeden se mi už podařilo vyplácat opravdu do dna. Každej jinej lak tak v půlce zhoustne a je nepoužitelnej, a musím říct, že zub času se podepisuje třeba i na Chanelech. Naopak třeba Essie nebo China glaze mi tak kvalitní nepřijdou...

    OdpovědětVymazat
  21. Než jsem dorolovala článkem dolů, tak jsem zapomněla, co jsem chtěla o některých věcech napsat :D. Každopádně děkuji za tip na Russian Red - nechápu, že jsem o ní ještě neslyšela. :) Z toho co si pamatuju z článku, se chystám (někdy? :D) vyzkoušet Clinique pleťovou kosmetiku, Nars tvářenku, snad jednou někdy La Mer a doufám, že se mi brzy poštěstí ulovit i sobě nějakou UD paletku :)
    Spoustu věcí v článku ani neznám, takže děkuji za tipy! :)

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz
    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Přiznávám se, ze více jak polovinu produktu ani neznám...

    OdpovědětVymazat
  23. zajímavý článek...ale tvůj seznam produktů bude myslím zajímavější :-) tak brzy sem s ním prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Skalinky, Misa B.,Veronika Ticha, Martina Urbanová : podobný článek se svatými grály mám připravený a ráda bych ho brzy publikovala :) podobný článek, jako byl tento bych někdy taky ráda připravila :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zrovna legendární Chanel 5 považuju osobně za největší smrad mezi parfémy :D

    OdpovědětVymazat
  26. některé výrobky mě lákají vyzkoušet, třeba ten kiehls, protože já vzhledem ke své nesnášenlivé pokožce dávám přednost výrobkům bez parfemace. Na druhou stranu opravdu nechápu, co všichni mají na tom chanelu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)