středa 2. září 2015

TIP: Trendy kolekce štětců Essence

Možná si teď někteří budou klepat na čelo, že se tu objeví zmínka zrovna o těchto štětcích, ale vysvětlím vám proč. Dlouho už mě žádná Essence limitka nezaujala a přijde mi, že se produkty často opakují. Když už mě něco zaujme, je to většinou vyprodané nebo dostupné v drogerii, kterou nemám zrovna po ruce. Když Essence avizovala, že se objeví nová trendy kolekce Make Me Pretty, která obsahuje několik štětců, červíček zvědavosti začal hlodat. V diskuzi pod příspěvkem se objevila zmínka, že je někdo kupoval v Pemi drogerii na Palmovce a tu jsem měla zrovna cestou. Výsledek vidíte níže :)

Ráda bych vám řekla pár svých prvních dojmů, protože jak to tak s limitkami bývá, rozprodají se rychle. A v případě této si myslím, že bude pryč ještě rychleji. Proto vám o štětcích chci napsat co nejdřív, aby pokud vás zaujmou, byla ještě reálná šance, že je seženete :)




Možná si řeknete, proč nakupuju štětce od Essence, když mám doma spoustu štětců od mnohem dražších značek ?! Kupovala jsem je jednak trochu ze zvědavosti a za druhé za jedním konkrétním účelem. Moc jsem si oblíbila trochu netypické stíny Colour Pop, které jsou krémové a na takové produkty mám nejraději syntetické štětce. A zcela upřímně vám říkám, že nevidím rozdíl v tom, jestli si štětec se syntetickým vláknem koupím v Sephoře nebo v drogerii. Pokud je štětec bytelný, má dobrý tvar a vlákna z něj nepadají, nevidím mezi nimi upřímně rozdíl. A protože Colour Pop stíny používám poměrně často, mám i hodně špinavých štětců, které logicky nechci umývat každý den. Tudíž chci mít víc takových štětců, abych je mohla mýt třeba jen jednou týdně :) Plus se mi líbilo, že mají štětce Essence různé tvary a pěkně mi tak doplní sbírku těch stávajících. Abyste si nemyslely, nebudu je chválit až tak moc, protože pokud si tyto štětce koupíte za účelem nanášení klasických pudrových stínů, vzteky je prohodíte oknem a řeknete, že jsou úplně k ničemu. Hodí se vážně jen na krémové/mastné produkty. Nic pudrového s nimi pořádně nenaberete, s tím počítejte.



Světle růžový štětec je určený na rty a jeho tvar mi vyhovuje. Opět nepociťuji rozdíl mezi štětcem Sephora a tímto, rtěnku mi nanesou oba dva stejně a liší se jen cenou a tvarem. V případě potřeby jde určitě použít i na oči.

Zelený štětec má zúžený tvar a vyhovuje mi na nanášení stínu do vnitřního koutku oka.

Tmavě růžový smudge brush mi zase vyhovuje nejvíce na nanášení stínu na spodní linku.



Cena štětců na oči je okolo 55 Kč, větší štětec stál 95 Kč. Kupovala jsem je v Pemi drogerii na Palmovce. Bohužel netuším, v jakých jiných drogeriích budou ještě dostupné. Upřímně nepobírám ten systém, kterým Essence limitky do obchodů rozděluje, takže se omlouvám, ale nejsem schopná vám říct od kdy do kdy a kde budou štětce dostupné.




Větších štětců na obličej je v kolekci víc. Tento zelený bronzer brush a pak ještě jeden jeden štětec na pudr a tvářenku. Zbytek větších štětců mě nezaujal, takže jsem si řekla, že vyzkouším tenhle. Má opět syntetické vlákno, takže je neuvěřitelně hebký a jemný. Na tváři absolutně nijak nepíchá a je i poměrně hustý. Rozhodně žádná vypelichaná štětka, ze které by padaly chlupy po každém použití. Opět jako v případě předchozích štětců, toto není univerzální štětec na cokoliv. Hodně zapečený pudr nebo tvářenku s ním prostě pohodlně nenaberete a akorát byste se u toho vztekaly. Tenhle štětec je fajn třeba na nanášení sypkého fixačního pudru. Případně pudrových produktů, které mají jemnější texturu a trochu víc práší (protože štětcem pak půjdou lépe nabrat). 




Srovnání štětců - Essence - Petra Lovely Hair M53 - Zoeva 102 Silk Finish



Uvnitř balení najdete ještě nějaké ty pozitivní a motivační hlášky :)



Někdo může štětce Essence rovnou odsuzovat a přijde mu zbytečné jim vůbec věnovat pozornost, ale v případě této kolekce by to možná byla škoda. Určitě ne každý štětec je super a rozhodně to nejsou univerzální kousky na jakoukoliv dekorativní kosmetiku, ale pokud k tomu přihlédnete, možná si nějaký štětec vyberete.

Doma mám několik Essence štětců právě na oči a zatím všechny drží a v pohodě fungují, tak doufám, že to samé bude platit i u těchto :)

Dejte mi vědět, jesti vás kolekce zaujala, jestli si plánujete nějaký štětec třeba i pořídit nebo vás vůbec tyto štětce nezajímají :)

22 komentářů:

  1. Vypadaji skvele a dozvedela jsem se o nich az ted z tveho clanku;) Jsou rozkosne a na kremove stiny by se mi hodili, jelikoz je vetsinou nabiram prsty.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě celkově štětce z klasických drogerii moc neberou, nevím přijdou mi na nic....Ale tyto vypadají docela dobře :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja musim rict, ze me stetce take zaujali. Tak treba se mi to podari si nejaky koupit.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujal lip brush, ten si asi pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prave dnes som ich obzerala, u nas su v DM. Neodniesla som si nakoniec ziadny(pozerala som hlavne tie na tiene, ale uz mam skusenost s takouto syntetikou a teda klasicky tien to fakt nenaberie iba rozvirir).I ked na pohlad su vazne podarene. Od Essence mam jeden stetec na tiene-cierna rucka +ruzove stetiny) a lutujem, ze som si nekupila este jeden. Dalsi mam taky ten skoseny, z novsej kolekcie, pouzivam na obocie, pripadne na spodnu linku tienom.

    OdpovědětVymazat
  6. žádný štětec z drogerie nemám, ale tyhle vypadají krásně - hlavně ty barvičky :)
    new post & giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za tip. Zrovna dnes jsem si jich koutkem oka v obchodě všimla, ale šla jsem dál. Protože ale taky ráda nosím krémové stíny a je fakt, že se Zoevou nebo Hakurem se mi nenanáší úplně dobře, tak se teď po těchto znovu poohlédnu, a už ne jen koutkem oka ;), ale minimálně ten na linku kolem řas si koupím :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vypadají nádherně ! Ten desing se povedl:))

    www.sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerajú celkom použiteľne a chválim vizuál. Možno ich aj omrknem :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ten jejich design, ale jinak mě nijak zvlášť nezaujaly a určitě pro ně nepůjdu do drogérie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dizajn je podla mňa určite veľmi podarený :)

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně se mi líbí ten jejich design:) Aspoň jeden bych chtěla pořídit, tak snad na mě ještě někde počkají:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi veselý design :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají ! Já bych si minimálně jeden pořídila, kdybych měla možnost :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají dobře, ale ještě jsem ma ně nikde nenarazila. Snad se dočkám 😁

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi sa mi páči tento príspevok a aj štetce :) Milujem farebnosť a tieto štetce ma teda naozaj oslovili

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) Každý deň nový príspevok

    OdpovědětVymazat
  17. Štetce majú krásny dizajn, páčia sa mi, ale kupovať sa nechystám. I keď potrebujem nový štetec na rúž, tak možno ak naň natrafím...

    OdpovědětVymazat
  18. Já poslední dobou jedu v kremovkach :-)
    Ale kolem štětců jsem přošla docela štítivě, no půjdu se podívat pořádně tedy...

    OdpovědětVymazat
  19. Právě že je na prodejcích co a kdy vystaví za limitku...některé limitky prostě některé drogérie ani nevystaví:-/ Ale štěstí je, že se většinou limitky dají pořídit na www.kupkosmetiku.cz kde už i štětce jsou k mání :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)