středa 30. září 2015

Takové bylo... září 2015

Snad poprvé můžu říct, že mi tenhle měsíc neutekl rychle. Naopak mám pocit, že trval věčně a byl neuvěřitelně dlouhý :) Nevím, jestli to bylo způsobené enormním množstvím akcí nebo dovolenou, ale strašně jsem si užívala každý den :) Kromě kosmetiky mě bavilo navštěvovat i oblíbené obchody s doplňky do bytu, nosit nové pončo a učit se s novou kamerkou Lamax, kterou teď mám. Ráda bych trochu oživila youtube kanál a obsah blogu zpestřila i nějakými videi. Zatím je to dost v plenkách a dokud se pořádně nenaučím s nějakým programem na editování videí, tak to asi nebude úplně ono, ale věřím, že pro to budete mít pochopení, protože každý nějak začínal :)







V září jsem vás seznámila s novou Naked Smoky paletkou od Urban Decay, nude kolekcí rtěnek od Rimmelu i s oblíbeným sérem na pleť od Clarins. Podívaly jsme se na mé oblíbené podzimní parfémy, trochu jsem se rozplývala nad srdíčkovou tvářenkou od Too Faced a dala jsem vám tipy na své nejoblíbenější make-upy. Začátek září patřil i velkým nákupů během dnů Marianne, novinkám od Lorealu a tipům na levné štětce od Essence a paletku od E-style. Podívaly jsme se na zoubek polštářkovým make-upům od Misshy a pak už mě jen čekala dovolená (ze které bych chtěla udělat takový cestovatelský deník během října + mám už sestříhané i video z cesty :) A jedním z nejoblíbenějších článků měsíce byly mé kosmetické svaté grály, které jste si hodně přály.


Každý měsíc se najdou produkty, které mě tolik nezaujaly nebo spíše zklamaly. Uplynulý měsíc to byly rozhodně nové make-upy Loreal, o kterých se dozvíte více v samostatném článku ZDE.







Jako každý měsíc nechybělo ani tentokrát lifestylové okénko s nekosmetickými nákupy a tipy plus nějaké ty podzimní dekorace.







Jestli léto bylo na akce a tiskovky úplně mrtvé, září bylo naopak nadprůměrně bohaté. Ani kdybych si vzala měsíc volno, tak bych nemohla všechno stihnout, takže alespoň rekapitulace toho, co jsem stihla :)

S Astorem a ostatníma blogerkama jsme královsky posnídaly a podívaly se na novou řadu make-upů Skin Match, na nové korektory, podkladovou bázi a řasenku. Všechno už poctivě zkouším a časem se zase v samostatném článku dozvíte víc :)





Další událostí bylo otevření nového kiosku Maybelline v OC Chodov. Je to úplně první kiosek tohoto typu u nás a na více fotek z otevření se můžete podívat ZDE.



V září se konalo i oficiální uvedení čistících stroječků na obličej Foreo, které koupíte exkluzivně v parfumerii Douglas. Strojek se svým designem i provedením liší od klasických čistících kartáčků na obličej a výhodou je to, že pořizovací částka je konečná a nemusíte časem dokupovat žádné čistící hlavice ani nic podobného. Jeho silikonový povrch je pak i hygienický a dobře udržovatelný. Zajímá mě, jak si povede ve srovnání s jinými čistícími kartáčky, které jsem měla možnost vyzkoušet :) Prodává se v několika verzích pro různé typy pleti a ten černý je dokonce speciálně pro muže :)



Dove mělo hned dvě tiskovky! První se týkala představení nové tělové řady Derma Spa, o které jsem vám více psala ZDE. Druhá akce byla komornější a týkala se uvedení nové vlasové řady Regenerate Nourishment, která pečuje o poškozené vlasy. Obsahuje šampon, kondicionér, vlasovou masku a olejové sérum, na které se těším asi úplně nejvíc, protože podobné produkty hojně a ráda používám :)




Začátek září patřil i fashion weeku a díky M.A.C jsem měla možnost se podívat do backstage, kde modelky líčil mezinárodní tým jejich vizážistů, kterému velela senior make-up artistka Netta Szekely, kterou jsem měla možnost trochu vyzpovídat. Na spoustu fotek a rozhovor s ní se můžete podívat ZDE.




Minulý týden proběhla i otvíračka nového obchodu Lindex v Palladiu. Konečně už je Lindex i v centru města, je největší ze všech v ČR a má 2 patra. V této prodejně najdete i sekci dekorativní a pečující kosmetiky, která byla doteď jen na Černém Mostě.





Měsíční shrnutí zakončím jak jinak než s některými vypotřebovanými produkty.


- Naturalium sprchový gel s melounem - výborná záležitost, která nádherně voní. Ostatně jako všechno od této značky. Vyhovuje mi i velké balení, protože sprchové gely vždycky vypotřebuju hrozně rychle. Další balení bych si určitě koupila.

- Bioderma opalovací krém Photoderm Bronz 50+ - výborný opalovák na obličej, který snese i mastná pleť. Má vysokou ochranu a menší balení se vejde i do kabelky. Určitě patří mezi mé nejoblíbenější opalováky vůbec.

- maska na vlasy Toni&Guy - aktuálně moje nejoblíbenější maska vůbec. Toto bylo už mé třetí balení a to čtvrté už načínám.

- dvoufázový odličovač na oči Dermacol - ten bych si naopak znovu už nekoupila, protože se strašně rychle spotřebuje. Ani ne za tři týdny bylo po něm a oproti mému milovanému odličovači od YR je tento na pleti o dost více mastný.

- tělový kondicionér Yummy Mummy Lush - vůně nebyla úplně podle mého gusta a něco v ní mi trochu vadilo, ale jeho hydratační schopnost je skvělá a pleť je po koupeli jak namazaná krémem.

- odlakovač na nehty Cien (Lidl) - kvůli svému dávkování je pro mě maximálně praktický a kupuju si ho pořád dokola.

- šampon Aqua Light Pantene PRO-V - už se o něm asi nemusím znovu rozepisovat, prostě ho miluju a používám pořád dokola

- pleťový krém  Triple Performing Benefit - další můj pleťový oblíbenec. Mám ho ráda během teplejších částí roku a líbí se mi i jeho čistá vůně. Do zásoby mám další balení a na jaře ho zase vytáhnu :)

- maska na ruce Balea - pro mě spíš jen hutnější krém na ruce. Nic extra zajímavého a od této značky mám raději krém na ruce s Q10, který úžasně voní.



- podkladová báze pod řasenku Dermacol - báze pod klasickou řasenku používám vždycky, ale tato mi moc nesedla a přijde mi, že černá řasenka řasy pak spíš slepila a udělala na nich nepřirozený nános, takže za mě ne-e.

- řasenka Wonder lash Oriflame - oblíbená řasenka mnoha z vás. I pro mě patří mezi ty lepší, co mi vyhovují a líbí se mi její kartáček, který umí řasy krásně pročesat a prodloužit.

- řasenka False Lash Wings Loreal - skvělá řasenka, u které mi sice přijde divný její kartáček, ale dělá nádherné řasy. Tohle určitě není moje poslední balení.

- minerální pudr Bourjois - byl strašně tuhý a moc zapečený. Znovu bych si ho už nekoupila

- bílý lak na nehty L´oreal - v lahvičce sice ještě trochu obsahu zbývá, ale lak už nejde použít a je moc tuhý. Tohle je asi můj nejoblíbenější bílý lak na nehty vůbec.

- balzám na rty Clarins - puntíkatá verze byla jarní limitka a strašně mě mrzí, že už se neprodává. Balzám je ultra příjemný a krásně ovocně voní. Kéž by se ještě někdy v prodejnách objevil.

- olej na rty Clarins - ze všech olejíčků, které se letos na trhu objevily, je tento asi můj nejoblíbenější. Někomu nemusí sedět jeho hutnější medová textura, ale na noc je úplně báječný a i z totálně popraskaných a zobožených rtů dokáže zpátky vykouzlit rty krásné a jemné. Chci rozhodně další balení.


Jaké bylo vaše září? Co pěkného jste si koupily, co vás těšilo a co se vám třeba na blogu líbilo nejvíce? :)

16 komentářů:

  1. Hodně mě zajímá Foreo, tak jsem zvědavá na tvé postřehy. Už ho chci zakoupit asi rok, ale furt čekám a váhám.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám od Clarins jsem prošvihla bohužel :/
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě rozhodně super článek o tipech na make-up a novinky u těch si vždycky zachrochtám blahem co za krásu se na nás chystá. Dny Marianne mi udělaly díru do peněženky ale nelituju konečně jsem si koupila věci po kterých jsem fakt toužila a dárky k tomu byly příjemný bonus, na druhou stranu přiznám popravdě že takové 'masovky' jsem se zúčastnila poprvé a naposled další taková zkušenost by na mě 100% nechala následky.

    OdpovědětVymazat
  4. Cien odlakovač mi docela tekl a "vzlínal" z lahvičky, ale možná to bylo tehdejším vedrem.

    OdpovědětVymazat
  5. Podla fotky to vyzera, ze v oleji na pery Clarins je este takmer polovica plna. Mozem sa spytat, preco ho vyhadzujes, ked ti vyhovuje? Inak co sa tyka makeupov na zmiesanu/mastnu plet odporucam vyskusat L'Oreal Infallible 24h matte ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten krém na ruce mám a není špatný, neurazí, nenadchne, znovu si ho ale asi nekoupím. Ten s ureou byl lepší, pokud ho ještě vůbec mají. A Biodermu 50+ na obličej jsem si koupila na základě pozitivních recenzí a dost mě zklamala. I když by údajně akné vadit neměla, já po ní měla pupínků víc a ještě mnohem horších. Plus strašně štípe v očích, ne že bych si jí mazala do očí, ale vlivem potu a vody se mi stejně trochu do očí vždy dostala. Jedině si nemazat čelo, ale to už je mi taková drahá sranda k ničemu. Takže určitě nejdřív vyzkoušet vzorek. Na obličej si jí už zřejmě nenamažu. Sice jsem se nespálila, jen opálila a vyskákaly mi pihy, ale stav pleti byl po ní hroznej.

    OdpovědětVymazat
  7. Skalinky: to je jen optický klam fotky :) lahvička je prázdná, jen na dně byl asi milimetr olejíčku a tím, jak jsem ho položila kvůli focení, tak se rozprostřel po zadní straně lahvičky a vypadá to, že je tam obsahu více :) Určitě bych ho nevyhazovala, kdyby nebyl prázdný, to se neboj :)

    Eli: to je mi líto, je to samozřejmě individuální a mrzí mě, že jsi měla takovou reakci. Mě právě po tomto jako jednom z mála nevyskočil ani pupínek :)

    zejzen: tak to se mi zatím nikdy nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Novinky od Dove mně hodně lákají, těším se až na Tvé názory:-) A moc jsi mě potěšila s články o oblíbených make-upech a pak o svatých grálech:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To byl úžasný měsíc.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  10. Jenom čučím a říkám si jak dlouho ti to musela zabrat napsat takovyhle rozsahly clanek! :-)
    Och, jak ja bych se chtela alepson jendou ucastnit Fashion Weeku :-( kdyz to tak vidim..

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné články za poslední měsíc, jen tak dál:))

    OdpovědětVymazat
  12. Tem balzám by mě dost zajímal.Jinak video je dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  13. snídaně s astorem, to byse mi líbilo :-D shrnující články za měsíc jsou skvělé. Tak nějak ti to září závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  14. to je kosmetická nálož. každý tvůj článek je výborně propracovaný, rendy. zase si navnadila na nepotřebné produkty :)

    OdpovědětVymazat
  15. Naked Smoky jsem si koupila taky a moc ráda ji používám :). Do Lindexu se zajdu podívat, jsem ráda, že otevřeli novou pobočku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)