středa 9. září 2015

Svátek shoppaholiků - co nakoupit + wishlist

Svátek všech shoppaholiků začíná za 3..2..1.. - v pátek 11.9 a končí v neděli 13.9! Rozhodla jsem se, že vám sepíšu nějaké tipy na nákupy kosmetiky a svůj wishlist :)




(web)

Obchodů, které budou nabízet slevy nebo dárky k nákupu, je strašně moc. Kdybych měla rozebírat každý jednotlivě, tak je to na týden :) Vybrala jsem proto několik akcí, kterých chci sama využít nebo které si myslím, že jsou fajn a líbí se mi. Plus k nim přidávám své vlastní tipy na mé oblíbené produkty, které sama ráda používám a mám ráda :)


Avéne - sleva 25% na všechny produkty (seznam prodejen, kde můžete akce využít je ZDE)

Bioderma - sleva 25% na celé portfolio značky (seznam obchodů, kde můžete akce využít je ZDE)

TIP: S růžovou micelárkou nešlápnete nikdy vedle. Na občasné pupínky jsem si oblíbila zelenou řadu Sébium, která s nimi bojuje nejúčinněji ze všech produktů, které jsem kdy zkoušela. Skvělé jsou i opalovací přípravky nebo modrá hydratační řada.




Dermacol - v jeho prodejnách můžete využít slevy 30% na celý sortiment. Při nákupu nad 600 Kč dostanete dárkové balení sprchového gelu + tělového mléka Karibský den.

Drogerie DM - při nákupu nad 300 Kč získáte kosmetickou taštičku





Douglas - 30% sleva na značku Douglas a Artemis, na zbytek sortimentu je sleva 20%. Ke každému nákupu je dárek - mini řasenka Collistar a vybraný odstín laku na nehty Douglas.


Douglas - Alterna - při nákupu jakéhokoliv produktu Alterna získáte jako dárek cestovaní balení Volume Spray. 





Douglas - Batiste - k nákupu 2 libovolných suchých šampónů získáte třetí zdarma.




Douglas - Bourjois - sleva 30% na celý sortiment 

TIP: miluju make-up Healthy mix a rtěnky z Rouge edition. Krásné jsou i laky na nehty a moc fajn je i tekutý korektor z řady Healthy mix.





Douglas - Clarins - k nákupu produktů nad 1500 Kč získáte jako dárek tašku se 4 produkty v cestovním balení



TIP: Produkty na rty (olejíček nebo balzám) jsou vyloženě návykové, make-up Everlasting Foundation + výborně kryje, hydratační pleťový krém HydraQuench používám už dlouhou dobu (mají ho v různých texturách pro odlišné typy pleti). Nebo omrkněte produkty z nové podzimní limitky - paletku stínů nebo mono stíny s netradiční pudrovo-krémovou texturou.


Douglas - Paco Rabanne - k nákupu jakékoliv vůně získáte jako dárek zlaté psaníčko s miniaturou oblíbené vůně Lady Million




Douglas - Toni&Guy - všechny produkty koupíte se slevou 50% (totéž bude platit v drogeriích Rossmann)

TIP: Mé oblíbené produkty jsou lak na vlasy z fialové řady, maska na vlasy pro hnědé vlasy a ochranný sprej na žehlení/kulmování vlasů.


Estée Lauder - v buticích EL dostanete k nákupu nad 690 Kč kosmetickou taštičku s miniaturami 4 produktů



Fann parfumerie - na celý sortiment sleva 25%, na exkluzivní značky 30% sleva. K nákupu je pak ještě dárek v podobě koupelového produktu Fann care

Kiehl´s - k nákupu nad 1050 Kč získáte sadu 5 deluxe miniatur oblíbených produktů





TIP: zamilujete si legendární olejíček Midnight Recovery concentrate, můj oblíbený oční krém s avokádem nebo balzám na rty. Mastnější pleť potěší jílová maska nebo Micro-Blur skin perfector, který schová rozšířené póry. Pokud bojujete s flíčky po akné a diskolorací pleti, vyzkoušejte skvělé kapky Clearly corrective dark spot solution.

L´Occitane - sleva 20% na celý sortiment + dárek k nákupu (sprchový gel, šampon, kondicionér nebo mýdlo)

Manufaktura - sleva 20% na celý sortiment. Při nákupu nad 1000 Kč pak získáte jako dárek sprchový gel podle vlastního výběru



Marionnaud - 25% sleva na celý sortiment. K nákupu dárek - hydratační balzám Marionnaud

Marionnaud - Bourjois - při nákupu produktů nad 399 Kč získáte dárek - kosmetickou taštičku a kabuki štětec




Sephora - 20% sleva na celý sortiment, 30% na značku Sephora. Ke každému nákupu získáte miniaturu řasenky Sephora Outragenous curl mascara


Sephora - Benefit - k nákupu dvou libovolných produktů je jako dárek sada mini řasenky, gelových linek a odličovače They´re real



TIP: Nešlápnete vedle s tvářenkami ani rozjasňovači. Na úpravu obočí mám ráda hnědou tužku a pod obočí rozjasňovač v tužce. Mé řasy vždy potěší jedna z řasenek a póry vyhladí Pore Fessional. Z pleťové řady jsem závislá na očním krému a skvělému peelingu.



Sephora - Clarins - k nákupu nad 1500 Kč získáte jako dárek tašku s 4 produkty v cestovním balení (hydratační maska, krém, odličovač na oči a řasenku)




Sephora - Make Up For Ever - k nákupu 2 produktů získáte jako dárek sadu 3 miniatur - řasenka, tužka na oči a odličovač (foto je ilustrační).



TIP: Miluju jejich nejlepší podkladovou bázi na světě a stíny ve všech možných podobách jsou sázka na jistotu :)


Sephora - Nails Inc. - k nákupu 2 libovolných produktů získáte jako dárek miniaturu laku v odstínu Uptown.




Sephora - NARS - k nákupu dvou produktů získáte jako dárek miniaturu rtěnky v tužce Satin Lip pencil Rikugien



TIP: Jednou z mých nejoblíbenějších značek tvářenek je právě Nars (můj favorit je odstín Deep Throat), miluju i korektor na kruhy pod očima Radiant creamy concealer a peckové oční stíny Dual-intensity. Oblíbený mám i make-up All day luminous a rtěnky Audacious.



Sephora - Paco Rabanne - k nákupu jakékoliv dámské vůně získáte jako dárek kabelku




Sephora - Thierry Mugler - k nákupu libovolné vůně nad 1500 Kč získáte jako dárek elegantní kabelku




Sephora - Urban Decay - k nákupu 2 libovolných produktů získáte Deluxe miniaturu oblíbeného produktu (foto dárku je pouze ilustrační)



TIP: s očními stíny UD nešlápnete nikdy vedle a je jedno, jestli to budou mona nebo celé paletky. Super jsou i nové tvářenky Afterglow, tužky 24/7 Glide on, které mají skvělé odstíny a z oka se ani nepohnou. Celé líčení očí pak podtrhne černo-černá řasenka Perversion, která řasy úžasně zvýrazní.




Yves Rocher -  40% sleva na jeden kosmetický výrobek

TIP: Jejich expresní dvoufázový odličovač je bez přehánení můj svatý grál. Nemůžu bez něj existovat a pro mě je to nejlepší odličovač na oči v téhle zemi. Ráda mám i jejich sprchové gely Jardins du monde, kopřivový šampon a novou řadu barevných tužek na oči, které bezvadně drží.




YSL - k nákupu nad 1450 Kč získáte jako dárek luxusní štětec na cesty. (Platí ve Fann, Marionnaud, Douglas, Sephora a MyTesco)

TIP: Velice ráda mám tekuté oční stíny Full Metal, olejíček na rty, lesky na rty Gloss Volupté nebo rtěnky Rouge Volupté.



Na pomyslný seznam přání jsem dala několik produktů, které mě už dlouho lákají. Určitě si nekoupím všechny z nich, to bych bohužel musela vykrást banku a stejně si myslím, že budou obchody vybrakované a spousta věcí, co bych chtěla, ani nebude, takže si nedělám velké iluze :) Produkty označené hvězdičkou jsou moji oblíbenci a ráda bych si je koupila znovu, zejména kvůli slevě.

Nákupní seznam osvědčených produktů:


- oční krém Benefit
- korektor Nars Radiant Creamy concealer
- Avéne čistící gel Cleanance
- maska na hnědé vlasy Toni & Guy
- krém na ruce s bambuckým máslem L´Occitane
- Bourjois make-up Healthy mix

Vyzkoušet bych chtěla:

- Nars Tinted moisturizer
- rtěnku YSL z podzimní kolekce s pusinkami
- barvu na obočí Aqua Brow od MUFE
- nové laky La Laque od Bourjois
- jílovou masku Glam Glow (podle Áji je to svatý grál pro mastnou pleť)
- bronzer od MUFE
- barvu na rty Rouge Edition Velvet od Bourjois
- tekutý rozjasňovač Nars
- lak na nehty s gelovým efektem od Nails INC.






Jestli máte s některým z těchto produktů zkušenost, budu ráda, když mi dáte vědět, zda stojí za nákup nebo ne :)

A určitě mi dejte vědět, jestli se chystáte taky nakupovat a co je případně na vašem nákupním seznamu a jaké obchody neminete? :)

44 komentářů:

  1. O tom, že existuje nejaký sviatok Shopaholikov som vôbec nevedela, no veľmi ma to zaujalo:) Určite si v týchto dňoch niečo zakúpim, aby som ukázala moju lásku k nakupovaniu :) Minimálne jednu knihu určite:)

    Pridala som si ťa do GFC. Budem rada, ak si ma pridáš taktiež

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. já se na nákupy nechystám, nějak jsem usoudila, že raději mám všeho dost :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se nezúčastním, ale kdybych si mohla vybrat, tak beru zlatou taštičku a Benefití set miniaturek na vyzkoušení:)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Katarína Sládečková: svátek shoppaholiků tomu říkám já :) Jsou to dny Marianne samozřejmě, ale to doufám každý pochopí podle odkazů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď je tolik slevových akcí, že už mě Dny Marianne nějak neberou, postupem času jsem zjistila, že jsem si vždycky koupila věci, které nepotřebuju jen kvůli tomu, že jsou ve slevě. Takže využiju kupon jen na slevu v eshopu na boty, které už si chci dlouho koupit.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý tipy.Články tohodle formátu mám ráda.Ještě by to chtělo nějakýho sponzora.

    OdpovědětVymazat
  7. Jezisku, to zlatý psaníčko je kouzelný ^^ A asi zavítám do Sephory:) Chtěla bych si koupit nějakou paletku a něco na obočí, asi spíš tužku než ty hnědé gely, toho se bojím :D

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, vypsala jsem si asi pět tipů, super článek! :)
    Co se týče masky Glam Glow, tak jsem slyšela rozporuplné názory, ale prý se ji vyrovná Sephora Mud Mask..

    OdpovědětVymazat
  9. Sephora nic moc - dárek k nákupu mě od nich zaujal jedině od Clarins, ale tuto značku dekorativky má u nás jedině Douglas, tak musím tam. Zbytek je o ničem. Od Clarins mám vybraný makeup, ale co k tomu? Přemýšlela jsem o tvářenkách Prodige - nemáte s nimi někdo zkušenost - výdrž a práce s nimi.

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že u nás sú tieto zľavy oveľa biednejšie :( ale tak asi môžme byť radi, že aspoň niečo máme aj my :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak se všichni zblázníme a budeme se tlačit o slunném víkendu v obchodech jenom protože někdo dá do časopisu pár slev, které většinou seženeme i přes rok ( namatkou na Tony a guy byla 50% akce pred týdnem v Rossmanu, Zves rocher ma slevy pořád, Sephora také, Bioderma se dá sehnat po internetu nebo v jinym akcích jeste levneji....a abych nosila kabelku kterou bude mít pulka republiky kvuli tomu že si koupim paréfm, to fakt nepotřebuju

    OdpovědětVymazat
  12. Tolik úžasných tipů!
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to já se naopak na tyto dny těším, sice mě to bude stát balík, ale jsou věci které bych si časem koupila tak jako tak a když k nim dostanu hezký dárek navíc tak proč to oddalovat. Díky tvé nedávné recenzi mám v plánu koupit sérum Mission Perfection od Clarins, tak třeba na mě taška s mini-produkty počká, rozhodně potřebuji kouzelníka POREfessional a už dlouho toužím po řasence They´re real takže cesta do Sephory je nevyhnutelná.

    OdpovědětVymazat
  14. Kurňa, že já sem sem chodila :D Hned bych šla do Douglasu, ale tady není :((( a do Zlína se nedostanu, bohužel, určitě bych využila slevu na Bourjois, určitě bych koupila šampony Batiste a omrkla dekorativku v Sephoře a Douglasu ! Super akce, snad příští rok mi to vyjde. :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Chudák moje peněženka.. ty ji teda dáváš..

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/kosmeticke-peklo-nebe-po-treti.html

    OdpovědětVymazat
  16. asi radši co nejdřív z plzně odjedu..

    OdpovědětVymazat
  17. Snáď všetci čo pôjdete na Dny Marianne dobre nakúpite :). My na SK také bohužiaľ nemáme, máme len slabé odvary, čo robí časopis Eva.

    OdpovědětVymazat
  18. Tekutá rtěnka BOURJOIS velvet rouge edition jsou super !! Mám asi tři odstíny a všechny jsou boží. Skvěle drží ! Nevím, jak ty nové odstíny nebo ta verze AQUA, to zatím nemám ozkoušené, ale ty původní jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  19. Tekutá rtěnka BOURJOIS velvet rouge edition jsou super !! Mám asi tři odstíny a všechny jsou boží. Skvěle drží ! Nevím, jak ty nové odstíny nebo ta verze AQUA, to zatím nemám ozkoušené, ale ty původní jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  20. Healthy Mix, NARS korektor a L´Occitane krém milujem, ale s tým skúsenosť už máš ;) Ostatné som ešte netento...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíce mě zaujala ta akce na ty suché šampony 2+1, ty půjdou na dračku :-) nakupovat se nechystám, vadí mi ty přervané obchody, ale rozhodně díky za tip na jílovou masku a také mě lákají ty lesky s pusinkovým aplikátorem :-) z tvého wishlistu vlastním barvu na rty bourjois a tu rozhodně můžu jen doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Dny Marianne neprošvihnu nikdy, obvykle jdu ale spíš po oblečení než po kosmetice. Letos se chystám do Bati pro botky pro sebe a dcerku a snad narazím na nějaký pěkný těhu pytel na svý tělo v Háemku :D V záloze pak mám Pandoru, tvářenku Bourjois a nějakou pěknou knížku. Z kosmetiky ještě mejdlíčko z Manufaktury.

    OdpovědětVymazat
  23. No máš toho na tom wishlistu docela hodně :D Mě asi nejvíc zaujala ta akce na Toni and guy, ten fialový lak určitě koupím.

    OdpovědětVymazat
  24. No taky se chystám. Sice jsem si toho teď v USA nakoupila opravdu hodně, že bych měla už brzdit, ale když je taková akce, tak to si nenechám ujít. Jen doufám, že ještě seženu Marianne s těma kuponkama.

    OdpovědětVymazat
  25. Nakupovat se chystám, wishlist speciálně na tento víkend mám sice dost obsáhlý i tak, ale dalším tipům se rozhodně nebráním, takže děkuji za inspiraci a nakupování zdar:-D

    OdpovědětVymazat
  26. chystám se na nájezd do DMka, zrovna mi nějak vše záhadně došlo :-) no a těším se na kosmetickou taštičku jako dárek, protože ta se mi zrovna hodí. A pak vlítnu do Douglasu pro Bourjois make up-po tvojí recenzi ho hodnám vyzkoušet, pak taky od nich chci tvářenku a lak na nehty, no a dárky co mi k tomu přidají to je paráda :-) Takže kuponky už se tetelí v peněžence. Hezký nakupovací víkend ti přeji!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Já využiju slevu do ZOOTu a pořídím si Komono brýle, moc se na ně těším!

    OdpovědětVymazat
  28. Já jdu už v pátek a doufám, že seženu vše, co bych chtěla :). Zejména teda Clarins.

    OdpovědětVymazat
  29. Já možná nevynechám Yves Rocher, jinak mě to nechává celkem chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  30. nejvíc mě láká Douglas, asi neodolám

    OdpovědětVymazat
  31. Super článek, moc mi pomohl při rozhodování jaké produkty potřebuji :-) a chtěla bych se prosím zeptat, musím mít ten kupónek z časopisu, nebo můžu nakupovat i bez nich? :-) děkuju za odpověd.

    OdpovědětVymazat
  32. Už taky pilně vybírám, kam půjdu a co si koupím :-) Sepsala jsem si hlavně seznam úplných must-have, protože kdybych měla chodit všude, kde mě to zaujme, tak bych nakupovala celé tři dny v kuse :-)
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkný a hlavně užitečný článek! Letos jsem se sice zařekla, že na Dny Marriane prdim, ale samozřejmě, že kuponky mám. :-D Chtěla bych vynechat kosmetiku, letos asi spíš obejdu obchody s oblečením. Uvidím podle nálady, jestli budu mít dost psychických sil na ty davy. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tomu hovorim skvele ponuky.... slovenske Dni Marianne su o tyzden opozdene a ta ponuka.... (...kazdym rokom horsia) - zoznam casti "Kozmetika a krasa":
    FAnn 25%,
    Marionnaud 25% (30% na ich privatnu znacku),
    L`Occitane 20% a darcek k nakupu,
    Manufaktura 20% a darcek k nakupu nad 40 EUR,
    Yves Rocher 35% na jeden produkt,
    Profimed darcek k nakupu (odstupnovany podla hodnoty nakupu),
    Vichy (vo vybranych lekarnach) 25% na pletovu kozmetiku a darcek k nakupu nad 27 EUR,
    Pupa Milano (len v OC Eurovea) 30% na cely sortiment.
    A este: Clinique - pri nakupe nad 35 EUR darcek (tasticka s miniaturami) plati vo FAnn a v Marionnaud; Calvin Klein vone - pri nakupe akejkolvek vone darcek stylova taska, plati vo FAnn a v Marionnaud; Clarins - pri nakupe nad 50 EUR darcek (tasticka s miniaturami) plati vo iba FAnn.

    ..... a to je prosim pekne cele.

    OdpovědětVymazat
  35. Po kosmetice se podívám, ale ne moc. Nevynechám Albi (další Černé historky) a takové ty CCCčka, Lindexy, HáeMka... :)

    OdpovědětVymazat
  36. Dny Marianne jsem tenhle rok zapomněla zaznamenat, tak ani nevim jestli jeste nekde seženu kuponky :(. No minimalne bych využila akci u benefitu, protože se chystám na jejich tužku a gel na obočí. <3
    Super článek!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. V Douglasu budou mít taky slevy na produkty Philips Beauty, třeba VisaPure a VisaCare, tak na ty si zase brousím zuby já :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jeee to bude šílený!
    Sephora jejich rtěnky, pak UD, dále kartáček na Clarisonic... Pak Toni &Guy lak, maska :-D L'Oréal makeup... A cestou mi něco třeba cvrnkne do nosu :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Uf..ještě že mám nejbližší Douglas 25 km daleko a kvůli učení na státnice nebudu mít čas tam zajet :D jinak by peněženka zaplakala a v kosmetické výbavě by přibyly určitě suché šampóny a něco víc produktů od bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  40. tak tohle jsou úplné Vánoce pro všechny shopaholiky :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Nars tinted mousturizer ber! Vsema deseti! Mam uz druhe baleni a na mou sussi plet je idealni!

    OdpovědětVymazat
  42. Perfektně zpracovaný článek! Do Kiehl´s si jdu pro sérum, tak přihodím ještě ty kapky :-))

    OdpovědětVymazat
  43. já Dny Marianne využiju hlavně k nákupu oblečení a už se na to těším! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Super článek pro někoho, kdo chce akce využít. Díky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)