pondělí 28. září 2015

Svaté kosmetické grály podle Rendy

Kdo by na kosmetických blozích nevyhledával rád články podobného typu, ať zvedne ruku! Moc jich myslím nebude, protože podle mě jsou tohle jedny z nejoblíbenějších článků vůbec. Jednak se u dotyčné blogerky dozvíte o její časem prověřené kosmetice a hlavně jsou některé produkty, které se v podobných rubrikách objevují častěji a tudíž je určitá pravděpodobnost, že by mohly vyhovovat i vám. Některé produkty vám ukazuju dlouho nebo je často zmiňuju jako skvělé a léty prověřené, takže je možná už znáte.

Co je pro mě vlastně kosmetický svatý grál? Produk, který si kupuju opakovaně třeba i několik let, na který se můžu za každé okolnosti spolehnout nebo který nemá konkurenci, co se ceny týče. Za některé věci se podle mě vyplatí připlatit a jindy naopak nevidím důvod platit víc, když produkt za pár korun udělá skvělou službu :) Co tedy bezmezně miluju a dám za to ruku do ohně?



Jeden z mých TOP kosmetických grálů je rozhodně dvoufázový odličovač očí s chrpou od Yves Rocher. Kupuju si ho už několik let a spotřebovala jsem jich už desítky (možná se ta cifra už přehoupla přes 100). Zároveň mám doma pokaždé do zásoby min. 5-10 dalších kousků. Pro mě je jedním z nejprověřenějších kosmetických produktů, o kterém vím, že mi maximálně vyhovuje a neruinuje můj rozpočet. Zároveň ho snesou mé super citlivé oči, odlíčí z očí cokoliv a není přehnaně mastný. Můžu vřele doporučit všem na téhle planetě :)




Krém na nohy Balea s ureou je přesně ten příklad produktu, který udělá za pár korun hodně muziky. Krém, který stojí okolo 35 korun udělá lepší službu než krémy za stovky korun. Pro mě je mezi krémy na nohy bezkonkurenčně nejlepší a nenašel přemožitele. A i kdyby našel konkurenta, pochybuju, že budou cenově srovnatelné.


Když jsem poprvé vyzkoušela hřeben Tangle Teezer, změnilo to mojí vlasovou rutinu už navždy. Není lepšího hřebenu, který by mi z vlasů vyčesal snad i dredy :) Nikdy se už nechci česat ničím jiným a doma mám snad všechny jeho dostupné verze (včetně několika těchto malých do kabelky). Změnil česání i spousty mých kamarádek, které nevěřily, že existuje něco tak úžasného, co jim ulehčí život :)


Řasenek mám ráda spoustu, ale je jen jedna, ke které se vracím už roky. Klasická žlutá řasenka Colossal Volum Express od Maybelline má ideální kartáček, řasy krásně pročeše, rozdělí a zvýrazní. Je to moje celoživotní řasenková jistota :)


Jestli mi někdy něco opravdu zabralo na pupínky, tak to byl tenhle ničitel od Clinique. Nyní ho koupíte v maličko jiném balení, ale věřím, že obsah zůstal zachovaný. Mám pocit, že je nekonečný, protože mám už pár let jedno balení a ne a ne ho vypotřebovat. I když mi péče od Clinique nesedí a během uplynulých let jsem si našla jiné favority, na Anti blemish solution gel nedám dopustit. Kdykoliv se objeví jen náznak pupínku, okamžitě ho gelem natřu a pupínek nejen rychle zmizí, ale ještě se vyvaruje nějaký viditelnějších projevů na kůži nebo zarudnutí. Za mě pecka a nikdy mi nic tak moc a viditelně nepomohlo!



I sprchových gelů miluju spoustu, ale této modré verze s jemným peelingem od Palmolive jsem věrná roky. Miluju jeho super svěží vůni, která se mi neomrzí ani během zimy. I když sprchové gely hodně střídám, tento mám doma pokaždé do zásoby. Jeho vůně je pro mě božská.


Jeden z čerstvých a letošních grálů, ale je tak báječný, že tu prostě musí být. Matující podkladová báze pod make-up od Make Up For Ever je boží. Není mastná ani typicky silikonová a díky ní drží make-up na místě celý den. Plus se nemusím skoro během dne pudrovat, což je prostě báječný! Věřte, že se o ní bude v blogosféře ještě hodně mluvit :)


Někomu možná přijde zvláštní sem zařazovat odličovací polštářky, ale tyhle Ebelin si kupuju pravidelně už několik let a jsou prostě skvělé. Pro mě opět báječný poměr cena-výkon, netrhají se a jsou báječně jemné. Není potřeba utrácet ani korunu navíc za jiné.


Jestli se nějaký svatý grál objevuje na blogu často, je to určitě tenhle boží top coat od Flormaru. Budu se opakovat, ale jestli se někdy přestane vyrábět, přecházím na gelové nehty, protože lakování klasickým lakem nebude mít pro mě smysl. Quick dry extra shine dokáže lak na nehtech udržet týden v bezvadném stavu a díky němu prakticky nevím, co jsou to ošoupané konečky nehtů nebo odštípnutý lak. M-I-L-U-J-U H-O !




Další báječný produkt, který zatím ve své kategorii nenašel konkurenci. Sypký fixační pudr Glazel dokáže úžasně zmatnit pleť na dlouhé hodiny a dokáže prodloužit výdrž make-upu i v neuvěřitelném vedru. Už nikdy nechci jiný.


Když si uvědomíte, že si nějaký produkt pravidelně kupujete, stále se k němu vracíte a vypotřebovaly jste už více jak 10 balení, zjistíte, že je to vlastně váš kosmetický grál :) Šampóny jsou pro mě trochu komplikované téma, ale Pantene PRO-V z řady Aqua Light mi vyhovuje už dlouhou dobu a opět je to produkt, který mě nezklamal v žádné situaci a vždycky mé vlasy dokázal hodit "do pohody" a udělat je úžasně lehké a nadýchané. 


Jediný grál, který se u nás bohužel neprodává, je tato čirá verze řasenky Great Lash od Maybelline. Objevila jsem jí v Americe a od té doby si jí vždycky vozím do zásoby. Používám jí před nanesením klasické řasenky pro rozčesání řas a je prostě skvělá. Nevím jestli je to jen jejím aplikátorem nebo i obsahem, ale je báječná a žádný jiný podobný gel jí zatím nepřekonal.


Dezinfekční gel je věc, kterou s sebou nosím každý den. Od doby, co jsem jednou vyzkoušela tyhle malé, rozkošné a voňavé gely od Bath&body works už jiné nechci! Ne nadarmo mají na etiketě napsané, že jsou Number 1 v Americe :) I pro mě jsou nejlepší a musím si jich  pokaždé dovézt zásobu! Nelepí, nesmrdí po alkoholu a ruce máte jak po umytí ve vodě. Prostě geniální a bezkonkurenčně nejlepší!



Za takový malý grál považuju i oční krém It´s potent od Benefitu. Svojí konzistencí mi vyhovuje asi nejvíce ze všech, které jsem kdy vyzkoušela a vypotřebovala jsem tak 4 balení minimálně. I když zkouším ráda nové značky, k tomuto se vždycky vracím a můžu ho používat celoročně na den i noc.


Bází pod oční stíny jsem taky vyzkoušela nepočítaně a absolutně nejlépe se osvědčila tato Shadow Insurance od Too Faced. Jako jediná mi udrží stíny klidně 24 h za jakýchkoliv podmínek, což se zatím žádné jiné bázi nepodařilo. Už nikdy žádnou jinou!



Pokud sledujete českou blogosféru, jistě jste o tomto pudru od NYC už četly. Je miláčkem mnoha blogerek a mě nevyjímaje. Už bych asi ani nespočítala, kolikáté balení momentálně mám a i když souběžně používám i několik jiných pudrů, tento mám pokaždé doma minimálně jeden do zásoby. Za málo peněz hodně muziky v tomhle případě určitě platí.





Termální vody ve spreji jsou též moje mnohaleté stálice. Během léta bez nich nedám ráno a nechybí v žádné kabelce nebo plážové tašce. Ráda je používám i na odlíčenou pleť nebo osvěžení make-upu během dne. Vyzkoušela jsem prakticky všechny značky na našem trhu a za mě je nejlepší voda od Uriage. Voní maličko jako moře a má úžasně jemný rozptyl. 



Nars Radiant creamy concealer mě rozmazlil tak, že mi teď málokterý korektor vyhovuje a nevidím smysl v tom ho používat. Na kruhy pod očima je absolutně geniální, protože kryje dostatečně, ale není téměř vidět a oční okolí projasní i bez viditelných třpytek. A jako bonus vydrží strašně dlouho i když ho používám každý den. Mám už třetí balení a zatím ho asi jen tak něco nepřekoná.



Růžová micelárka Bioderma je asi klasika nad klasiku. I když má teď micelárku téměř každá kosmetická značka a dají se najít i kvalitní micelárky v drogerii, stejně doma pokaždé jedno balení této mám. I kdyby všechno ostatní selhalo, tato micelárka mě doprovází mou kosmetickou rutinou už víc jak 10 let. Své místo si zde tedy rozhodně zaslouží.


Snad jsem na nic nezapomněla :) Strašně ráda bych si podobný článek přečetla i u jiných českých blogerek a pokud jste samy nějaký seznam psaly, určitě mi do komentářů hoďte odkaz :)

Strašně mě zajímá, co jsou svaté grály pro ostatní a moc ráda se i inspiruju (nebo si případně vzpomenu, že jsem na nějaký zapomněla :)

45 komentářů:

  1. Super článok, dík za inšpiráciu, urobím aj ja ;)
    V tomto prípade sa zhodneme s krémom na nôžky od Baley, ružovou mickou a NARS korektorom...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle druh článků asi všechny milujeme, opět se v něm našla věcička pro mě nová, která mě bude hlodat a budu muset vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tu colosallku úplně miluju, je to moje nej řasenka :) korektor od Narsu bych někdy chtěla zkusit.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší článek, co jsem za poslední měsíce na blozích četla :). Super, strašně moc mě bavil :). Co používám také a je to také můj svatý grál: růžová micelárka, krém na nohy Balea, hřeben Tangle teezer a řasenka Colossal Volum Express :). Na wishlistu mám pudr Glazel a bázi od Too faced :). A po dnešku si na wishlist připisuji bázi pod makeup MUFE a Anti blemish solution gel. Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odličovač s chrpou je též mým obíbencem:) Jinak i na jiných věcech jsem se shodla s tebou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu super přehled. V mnoha věcech se shodneme - YR odličovač, Balea krém na nohy nebo báze Too Faced by nechyběla ani v mém přehledu. Nejvíce se neshodneme tradičně u řasenek. :-D Za mě Maybelline ne, snad v žádné verzi.

    OdpovědětVymazat
  7. Články tohodle tipu mě hodně baví.Určitě mám zas nějakou inspiraci něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  8. uzitecny clanek ;) odlicovac od yves rocher se na tva doporuceni hodlam koupit uz mesice. krem s ureou naprosto souhlasim. a voda uriage stejne tak. necham si poradit i v dalsich produktech.

    OdpovědětVymazat
  9. Já sama jsem zkoušela jen dvoufázový odličovač od YR, který mi taky vyhovoval. Teď jsem si od YR koupila odličovací vodu s chrpou, má takovou gelovou konzistenci a ten mi vyhovuje ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímávý a užitečný článek. Některé produkty jsem testovala sama a souhlasím s tebou, že opravdu patří do svatých grálů. :-) chtěla bych určitě vyzkoušt dezincekční gely od Bath&BodyWorks, zda opravdu voní tak jak o nich legenda povídá :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Oční odličovǎc od YR jsem si nedávno koupila poprvé a taky mě naprosto dostal, je skvělej ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Produkty, ktere po vypotrebovani doplnuju a vracim se k nim, jsou napriklad: Nivea Anti-blemish 3in1 cleanser, prelivy Casting Creme Gloss, top coat od Essence, ocni krem Q10 hydro krem a dvouslozkovy oclicovac od Rival de Loop, samoopalovaci mleko Alverde, antiprespiranty Maximum Protection, tuzky na oci Rimmel Scandaleyes, sampon Aqua Light, parfem DKNY nebo zelena Chloe, pytlickove masky Montagne Jeunesse, rasenka Maybelline Lash Sensatinal ... to je vse na co jsem si aktualne vzpomnela :)

    OdpovědětVymazat
  13. Diky moc za tip od baley krem na nohy, shanim nejaky krem a nemohu sehnat. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem docela překvapená, u kolika položek se shodneme:-) Krém na nohy Balea, Tangle Teezer, bez kterého prostě nemůžu existovat, pudr od NYC, řasenka od Maybelline (které ale šlape na paty Lash Sensational), šampon Aqua Light, na který jsi mně nalákala právě ty a tamponky Ebelin, které beru při každé návštěvě dm:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Chrpový odličovač očí, tamponky Ebelin a micelární voda Bioderma jsou i mé top produkty. A rozhodně by v přehledu nemohl chybět krém na ruce od L'occitane.

    OdpovědětVymazat
  16. To je strašně hezky zpracovaný s tou klíckou!:)
    Jinak tu řasenku od Maybelline jsem si nedávno koupila, tak už se nemůžu dočkat, až spotřebuju tu od NYC, abych ji mohla načnout:)

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek, taky mě podobné moc baví. Shodneme se ve třech - MUFE báze, Bath and Body Work antibakteriální gel a YR odličovač očí. Za mě je to dále Better then Sex řasenka od Too Faced, která je sice drahá a docela rychle vyschne, ale i tak je prostě nejlepší a žádná řasenka mi nevytvoří tak dokonalé řasy. Potom asi tarte paletka a tvářenka, Urban Decay makeup, MAC rtěnka Mehr a denní krém a maska z The Body Shopu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mym svatym gralem je oblicejovy olej od saloosu ylang ylang. Hrebeny od TT me nikdy nenadchly. Mam radsi hrebeny s kancima stetinama. Chce to al zainvestovat. Ty od ebelinu jsou na nic. Bavi me pozorovat kolik prachu ten hreben vycese z vlasu.
    Jinak super clanek,takyme bavi clanky tohoto typu.

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ráda micelárku, šampon a hřeben :) A nalákala jsi mě na řasenku, krém na nohy, gel na pupínky a odličovač :)

    OdpovědětVymazat
  20. Všetko som neskúšala, ale s Baleou krémom na nohy, Tangle Teezrom a micelárkou Bioderma súhlasím!

    OdpovědětVymazat
  21. Takže tomuhle říkám užitečný článek!
    1) YR dvoufázový odličovač určitě vyzkouším, protože bohužel se prozatím odličuju jen ubrousky :///
    2) Tangle Teezer, Pantene (jen jiný druh) a řasenku taky používám a je to naprosto bezkonkurenční, akorát u té řasenky pomalu začínám pokoukávat po jiné, asi to je tím, že už fakt dlouho ji používám a beze změny...
    3) Obě ty báze - pod makeup i pod stíny - kde se prosím dají koupit? Žádné jsem nikdy ještě nevyzkoušela, tak jsem ráda, že mám takový skvělý tip....
    4) Topcoat taky zkusím :-) co říkáš na topcoat od essence?
    6) Korektor - to je téma pro mě... už asi 2 roky žádný nemám a tento tekutý bych určitě chtěla vyzkoušet... aplikátor je štěteček a roztíráš normálně štětcem?
    7) Micelárka no... to jsem taky ještě nezkusila - jsem totální amatér.

    Děkuju moc za tento článek - naprosto přínosný! :)) Pak dám vědět, až něco vyzkouším!

    Vendy z
    www.vendulanovotna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě báze koupíš jen v Sephoře, stejně jako ten korektor Nars. Ten má aplikátor jako houbičku. Já ho s ní nanesu a pak rozetřu prsty. :-)

      Vymazat
  22. Strašne dlho pokukujem po tom kréme od Benefitu, asi si ho už fakt kúpim :D mnoho z tvojich výrobkov mám aj ja medzi favoritmi. Super článok:

    OdpovědětVymazat
  23. bezva článek.jak tak koukám,většinu produktů opakovaně kupuju taky,takže asi na nich něco bude.

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem asi jediná kdo z TT není vyloženě nadšený. Mám tedy taky tuhle ,,cestovní" verzi, takže jezdí všude se mnou, ale že by česal lépe než jiné hřebeny? To fakt ne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  25. Na micelárku od Bioderma nedám dopustit! Je perfektní :) Akorát TT teda nemusím, na moje ovce vlasy nic moc :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  26. Minulý týden jsem dopotřebovala výše zmíněný odličovač s chrpou od YR a nějak mě neuchvátil, stejně mi oční make-up odlíčí odličovač od Rival de Loop za pade, takže znova ho mít nemusím. Naopak Colossalka od Maybelline je i můj svatý grál - mám sice verzi Go extreme volum! a i ta je úžasná. Růžovou micelárku od Biodermy jsem si napodruhé docela oblíbila, ale jelikož mám momentálně doma v řadě čekající asi 4 jiné, musí si holka malinko počkat...

    OdpovědětVymazat
  27. Tohle jsou ty nejlepší články :-) Používám stejný krém na nohy, na červenou Biodermu nedám dopustit (to je to jediné co mohu použít na odlíčení očí) no a jiný hřeben než Teezer už mi nesmí do koupelny!
    Jinak miluju krém na ruce Dermacol Aroma time, balzám na rty Labello Olive and Lemon, na vlasy jiný šampon než Timotei Pure už nechci a po zkoušení drahých a levných řasenek jsem zakotvila u obyč Miss Sporty Pump up the volume - krásnější řasy s jinou prostě nemám. Tak bez tohohle nemůžu žít já :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý článek. Ten samý šampon i micelárku si kupuji také stále dokola, přijdou mi nejlepší. To, jaké mám vlasy po tom šamponu jsem neměla snad po žádném jiném. Navíc se mi s ním hezky lesknou vlasy. Takový efekt jsem dosáhla jen tehdy, když jsem použila masku na vlasy.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  29. Takýto článok by mala povinne napísať každá blogerka! (Už som si poznačila, že si mám začať spisovať produkty.)
    Z tvojich grálov sa zhodneme na Tangle Teezer-i (mám s ovečkou Shawn), odličovacích tampónoch Ebelin (striedaných veľkými z Lidla) a tak trocha na korektore Nars, hoci ja hľadám ešte nejaký lepší. Vyskúšanú mám aj micelárku Bioderma, tú však tromfol odličovací fluid bioPha. Plánujem vyskúšať bázu MUFE a rada by som skúsila aj termálnu vodu Uriage - vyskúšané mám všetky ostatné a takýto typ produktu ma mimoriadne baví.

    OdpovědětVymazat
  30. Super clanek! Urcite se necim inspiruju!

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkný článek, zrovna uvažuji o kvalitním top coatu, tak vyzkouším ten Flormar. Souhlasím s hřebenem TT, už mám druhý a svůj má i moje skoro dlouletá dcerka. Výborný je i odličovač YR, na micerálky nedám taky dopustit, ale stačí mi i ty z drogerky (Garnier, Mixa). Přidala bych ještě suchý šampon Batiste, zázračný kelímek od Oriflame, šampon Head & Shoulders, tuhý antiperspirant Rexona, sprchové gely Dove, Lactacyd, čistící masky Planet Spa z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  32. Máme těch grálů docela dost společných :) třeba řasenku maybelline, odličovač na oči, tamponky, bázi od too faced :) jen se chystám vyzkoušet nadlak od flormaru a ten šampon.

    OdpovědětVymazat
  33. Z Tangle Teezeru jsem byla také nadšená, ale mám už vlasy tak zacuchané, že mi dredy nevyčeše:/ Korektor Nars bych chtěla vyzkoušet:) Jinak tento tip článků miluju, asi tak jako většina:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Tady je úžasně vidět, že co člověk, to jiný produkt ;-). Už jsem u tebe podobný článek četla, takže jsem si na tvůj popud koupila už většinu výrobků a ten odličovač YR mi absolutně nevyhovuje! Což bude tím, že mi vadí olejové odličovače obecně! A ta řasenka mi taky nepřijde moc extra. Koupila jsem si na Tvé doporučení i ten topcoat, ale zatím ho nestihl použít ;-). Doma mám nebo jsem měla snad víc jak polovinu věcí, o kterých píšeš a žádná se mým extra oblíbencem nestala :-). Což není špatné, jen mě to poučilo v tom, že každýmu vyhovuje neco jiného! Mám ale moc ráda tu podkladovou bázi Too Faced. Z řasenek miluju Volumissime od Loreal. Korektor pod oci stále hledám :-(, stejně jako krém. A co mám do zásoby je malinový kuličkový deodorant Naturals od Oriflame. A balzám s bambuckým máslem od Avonu z řady Planet Spa.

    OdpovědětVymazat
  35. článek je skvělý, inspirativní. Ze všeho uvedeného také nedám dopustit na tu růžovou micelárku od biodermy. Odličovací olštářky já už několik let používám bel a nějak jsme zatím neměla potřebu měnit, ale tu chválu na polštářky od ebelin už slyším po tolikáté, že jich budu muset též vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  36. Pantene DÍKY Rendy, používám ho jen díky tobě...! A je skvělý, měla jsem XY balení <3
    Dále samozřejmě krém na nohy Balea, Bioderma micka už je klasika, tu MUSÍ mít kazdej...
    A do chrpy se chystám už sto let :-D
    Jediný, co nene je lak Flormar, mně nedrží na nehtech nic, ani OPI atd. Takže mám gelovky a hotovo dvacet...

    A můj svatý gral je žlutá řasenka Miss Sporty, já jí miluju naprosto bezmezně... Pak odličovací olej Saloos, nic lepšího jsem v životě neměla ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Super, tyto prehledy mam nejradsi! Tangle teezer je jednicka a i ostatni produkty mam rada a ty co neznam vyzkousim. Da se Nars korektor koupit nekde v CR? Sephora, Douglas? Za kolik? Hledala jsem na netu, ale nic jsem nenasla. Ze zahranici stoi okolo 840 Kc. Diky!

    OdpovědětVymazat
  38. Můj svatý grál je určitě Tangle Teezer, používám ho každý den a mám jich několik. Fajn je s rukojetí i jeho cestovní verze. Doma mám i krém na nohy, ale jsem líná si je mazat a taky podle toho vypadají. Pudr od NYC mám taky, ale mám jich teď několik, takže potrvá než se k němu dopracuju. Šampón jsem nedávno zkoušla a nebyl špatný, já jsem teď celkem spokojená s kofeinovým od Garnier (myslím je je pánský :D). Za sebe bych doporučila asi arganový olej, neemovou jílovou masku od Hymalaya Herbals a bázi na oční stíny od Artdeca.

    OdpovědětVymazat
  39. Super článek! Odličovač očí od YR mám teď 2x jako dárek za nákupy na Dnech Marianne, tak jsem na něj zvědavá, ale ještě si počká než na něj dojde :D. Jinak na tvé doporučení mám pudr od Glazel a bázi od MUFE, a spokojenost! :) Vatové tamponky od Ebeline mám taky ráda, ale jinak mi vcelku vyhovují všechny které jsou ze 100% bavlny. A na ten gel od Clinique se rozhodně podívám!! :)

    OdpovědětVymazat
  40. Přesně, tyhle články miluju, díky za inspiraci:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  41. Souhlasím s odličovačem, tamponky a micelárkou :-) zbytek budu muset otestovat

    OdpovědětVymazat
  42. Přesně tak! Miluju tyto články, ale zatím jsem je četla pouze u tebe :)
    Z tvých tipů mě láká vyzkoušet YR odličovač, Balea krém na nohy, gel od Clinique a NARS korektor.
    A mými svatými grály jsou: pudr Max Factor Creme Puff (klasika), pleť. voda Ryor Aquaton (ale ta z profesionální řady - na moji mastnou pleť mi nic lépe nepomohlo, jako toto) a balzám na rty od Carmex - tím jsem se chtěla zeptat, zda také nemáš nějaké favority v balzámech? Ráda bych se inspirovala, jelikož mám problémy se suchými a popraskanými rty a tím pádem se snažím zkoušet stále něco nového a nového.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)