neděle 6. září 2015

Soutěž o Braun epilátor s čistícím kartáčkem


Dneska doufám potěším ty z vás, které sem tam bojují s nějakými těmi chloupky na obličeji nebo ucpanými póry. Můžete si totiž zasoutěžit o tento pěkný set epilátoru s čistícím kartáčkem na pleť od Braun. Pojďme se podívat, co všechno balení obsahuje a jak epilátor s kartáčkem vypadají :)


Ve stručnosti info o kartáčku s epilátorem:

- je 100% vodotěsný, takže ho můžete používat i ve sprše
- epilátor odstraní chloupky 4x kratší než vosk
- čistící kartáček čistí póry 6x účinněji než manuální čištění

Epilátor je určený na odstraňování chloupků v oblasti obličeje (takže klasicky třeba knírek nad horním rtem nebo srůstající obočí atd.). Braun ale chtěl, abyste měly pleť i dokonale vyčištěnou, takže z epilátoru si jedním kliknutím můžete udělat i čistící kartáček. Je to velice praktické a skladné :)





Základní set obsahuje tyto položky:


Dole: mini epilační hlavice




Na čistící kartáček můžete použít hned 4 nástavce:

- peelingový kartáček (modrý) - doporučuje se používat 1x týdně s vaším oblíbeným peelingem

- kartáček pro velmi citlivou pleť (růžový) - je určený pro jemnou, suchou a citlivou pleť. Má jemné a husté štětinky.

- kartáček na normální pleť (bílý) - je součástí standardního balení a jak jeho název napovídá, je to takový univerzál a základní kartáček

- kosmetická houbička - můžete jí použít na vmasírování krému nebo olejů do pleti. Využít jí můžete např. i na zapracování make-upu do pleti


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 6.9.- 20.9.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 20.9.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (6.9 je 1, 7.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).




Děkuji P&G za poskytnutí dárků do soutěže

92 komentářů:

  1. Čistící kartáček si už přeju strašně dlouho, kéž by to na mě vyšlo :).

    OdpovědětVymazat
  2. jé to je super soutěž. o epilátoru na obličej jsem už slyšela, ale nikdy jsem se s ním naživo nesetkala. :D a čistící kartáčky jsou super.
    přes gfc sleduji už nějakou dobu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, to bych moc chtěla! sleduji na gfc i na FB : Kateřina Kalábová

    email : katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Monika D.
    monika.book@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je opravdu skvělá soutěž :) O takovýhle čistící epilátor bych se i poprala :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je věc, která by se mi opravdu hodila :) momentálně mám čistící kartáček od philips, ale tady mě zaujala ta epilační hlavice ( MikulkovaVendula@seznam.cz )

    OdpovědětVymazat
  7. Juu, to je soutěž jako na zavolanou :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Výhra by veľmi potešila :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to by sa mi zišlo :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná soutěž, normálně se moc nezapojuji, ale tentokrát mi to nedá. Žádný takovýhle kartáček ještě nemám a moc ráda bych ho zkusila. Díky za tu šanci.
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super soutěž, něco takového bych potřebovala :D
    krizovamichalka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekný príspevok, epilátor vyzerá perfektne :) A preto sa zapájam do súťaže :) :)

    Už dlho ťa sledujem na GFC ako: Katarína Sládečková

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať každý deň nový príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vubec si nedokazu predstavit, ze pouziji na oblicej epilator.

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Lenka M.
    Budu moc ráda, když se mi naskytne možnost vyzkoušet čištění pleti tímto přístrojem ;)

    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Takovou příležitost si nemohu nechat ujít!
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Kartáček se mi sám sobě moc líbí, a to, že má navíc ještě ten miniepilátor, je super nápad. :-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. No tak tenhle epilátor by se mi vážně hodil, tak zkusím štěstí :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Páni, tenhle kartáčko-epilátor vypadá fakt bezvadně, musím říct, že zkombinovat tyto dvě věci dohromady je fakt chytré. Doufám, že bude můj :-D
    julie-theredheadblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jeeeje, po tom pokukuji už dlouho, ale stále jsem se nerozhoupala:)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Super soutez.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná GA! :) na tento epilátor koukám už pěkně dlouho! Koncept mě velice zaujal. Sada nástavců taky vypadá docela použitelně.
    Přes GFC tě samozřejmě sleduji :) jako Martina Janečková (Aklly)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná výhra, ráda bych se zapojila do soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle by se mi hodilo - už jsem se po nějakém kartáčku koukala, ale zatím jsem se vždy přesvědčila, že ho nepotřebuju. Tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží:-))

    OdpovědětVymazat
  24. To zní skvěle, určitě mě ten produkt zaujal :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Čistící kartáček už si chci dlouho pořídit a epilátor by se mi taky hodil. :)
    sleduji jako Marie Patková

    pakova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mám sice doma Clarisonic, ale u tohoto přístroje by mě zajímala hlavně ta epilační hlavice.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. to by se hodilo
    tomanova.katerina@centrum.cz
    zkusim stesti

    OdpovědětVymazat
  28. super soutez :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Rendy, ty máš vždy ty nejlepší soutěže:-) k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. To se mi zdá fér:) A ty čisticí kartáčky vypadají super!:)
    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. maruskasehnalkova@gmail.com
    Zdravím M.:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Má pleť mi řekla, že mám soutěžit, tak jdu do toho.A budu si přát, abych měla štěstí a všem ostatním štěstí přeji taky.

    OdpovědětVymazat
  33. bože, po týhle úžasný věci toužím už téměř rok a tajně jí chodím neustále sledovat na parfums.cz...

    OdpovědětVymazat
  34. Super soutez, o kartacku uvazuji uz hodne dlouho,tak treba se postesti.
    andrea.kozlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Super soutez, o kartacku uvazuji uz dlouho,tak se treba postesti.
    andrea.kozlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tak toto by byla opravdu výhra snů <3! :)

    OdpovědětVymazat
  37. nad kartacky uz nejakou dobu premyslim, zatim jsem se ale nejak nedokopala ke koupi. tiffani.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to rozhodně musím zkusit štěstí, hlavně ten čisticí kartáček bych určitě využila.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mě se na Braunu líbí, že ty jejich věcičky umí víc věcí. To je pěkně praktický :).

    OdpovědětVymazat
  40. Kartáček a sada hlavic, to je paráda :-)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Dva v jednom;) Perfektní soutěž, díky!

    OdpovědětVymazat
  42. Díky za soutěž, něco takového bych potřebovala :-)
    lenka@kacl.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, já kartáček vyhrát nechci, protože už ho mám nějakou dobu, ale sepsala jsem zkušenost s ním, kdyby to někoho zajímalo, jestli se to vyplatí nebo ne: http://www.yirina.net/fotky_ostatni/2015_Recenze_Braun_Face/2015_Braun_Face.htm
    Pěkný večer všem.

    OdpovědětVymazat
  44. skvělá soutěž! :)
    jvernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Kartáček na pleť bych moc chtěla, čtu o nich samé superlativ a tenhle vypadá parádně ;-)
    alena.hodonska@email. cz

    OdpovědětVymazat
  46. Páni, už je tu tolik soutěžících :-). tatomymo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Ten epilátor vypadá fakt dobře. Určitě lepší než klasická pinzeta :-)

    OdpovědětVymazat
  48. zkusím své štěstí :) forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. gfc Monika Macounova
    Tvoje recenze mam fakt rada a vzdycky si je rada ctu pred koupi konkretniho vyrobku :) o tomhle epilatoru/cistici na oblicej jsem uvazovala pro mamku a vypada docela dobre, tak uvidime.
    angalee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. jé tento multifunkční "škubátor" jsem si chtěla pořídit, no budu doufat :D Hanka- januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Wau, tak to je bomba! Zkusím štěstí :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. O čistícím kartáčku na pleť uvažuji už dlouho. Dělám si naděje, že by mi mohl pomoct s mými rozšířenými póry na tváři. Super soutěž ! :)
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Epilátor by byla super věc, tak si budu držet pěsti a snad se na mě usměje štěstí
    lucie.fric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Už dlouho přemýšlím, že si nějaký čistící kartáček pořídím, tak snad mne potká štěstí :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ten mini epilátor se mi tuze líbí!
    certa.berta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Taky zkusím štěstí.kartáček ještě nemám.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. to by bylo! něco pro "broskvičky"

    OdpovědětVymazat
  58. Další skvělá soutěž:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Musím se přiznat, že co jsem zaznamenala šílenství kolem čisticích kartáčků od různých značek, začala jsem o něm taky uvažovat. Tenhle má navíc přidanou hodnotu. :)
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. To je skvělá vychytávka, tak zkusím štěstí.
    duli.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Wauuuu, tak toto je parádní soutěž :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. doufám, že se poštěstí :) luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Rada by som to skúsila, vďaka za túto možnosť.

    OdpovědětVymazat
  64. Většinou nepíši žádné komentáře, ale články sleduji :) na tento epilátor koukám dlouho, a hodně jsem o něm přemýšlela... :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Jé, opět nádherná soutěž :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Snad mi bude přát štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  67. Můj "vysněnec" :)
    stejsmichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. No zrovna vybiram mezi vice kartacky, tak asi pockam, jestli se na me stesti neusmeje tady :) ladto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. vyzera super, uz davno nan pokukujem :)
    veronika.valova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. jéé, to vypadá skvěle. FB a GF: Anežka Koroze

    OdpovědětVymazat
  71. Tento kartáček jsem již viděla a celkově se mi zamlouvá, je praktický, určitě bych ho ráda vyzkoušela. nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Úžasná soutěž, budu si držet palce! :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Velmi zajímavé... ráda vyzkouším... lenka2506@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Na tyhle kartáčky se dívám už dlouho, ale vždy mě odradí cena. Ráda bych jej vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  75. Kartáček vypadá úžasně! Dlouho už přemýšlím i o Clarisonicu, jen zatím nemám dostatek financí :-D Ale jednou bych si ho přála, snad by mi na mou mastnou plet pomohl.

    OdpovědětVymazat
  76. Nad tímhle stroječkem jsem hodně jeden čas přemýšlela, přišla mi skvělá kombinace čisticího kartáčku a epilátoru
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Epilátor s kartáčkem vypadá opravdu skvěle. Pěkný článek! :-) allegra.vox@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ach ach, to by byla krása...
    sleduju jako Lištička Rezavá
    listickarezava6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Kéž by.... :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. super napad :)
    barbora.gasperova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Tak zatim moc nemam stesti v soutezich :( tak treba to ted vyjde :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. :D joooj sen toto vyhrať , aspon razzz !!!
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  83. hezká soutěž. vypadá to dobře:)
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Málem jsem to prošvihla. Vždycky si řeknu, že se musím zúčastnit, ale jak to neudělám hned, zapomenu. Ovšem tohle si nechci nechat ujít - přímo po tomto čisticím kartáčku toužím už dlouho..:)
    Alys
    (bez facebooku, bestialys@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj, prima soutěž. Po kartáčku už nějakou dobu pokukuju, tak třeba budu mít štěstí v soutěži. :-) kockomilka3@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)