sobota 19. září 2015

Sbaleno na cesty

Pěkné dobré ráno! Jestli všechno klaplo, jak mělo, sedím touhle dobou v letadle a nemůžu se dočkat naší mini dovolené :) Posledních pár týdnů bylo celkem náročných a na zasloužené volno se těším snad víc jak na Vánoce :) Držte palce, ať nám vyjde počasí a je ještě na koupání v moři. Předem se omlouvám, ale na maily i dotazy budu odpovídat až po dovolené, tak prosím počítejte se zpožděním. To se týká i vyhlášení soutěží a posílání výher, tak prosím buďte trpělivé. Myslím, že každý máme nárok na pár dní offline :)



Dejte mi vědět, jestli by vás zajímal nějaký článek s tím, co jsem si s sebou balila :)


Mám s sebou pořádnou technickou výbavu a chci zkusit točit i nějaké video s novou akční kamerkou Lamax, tak uvidíme, jestli z toho něco bude! Těším se i na fotky z Instaxu, se kterým jsme řádili už na rozlučce se svobodou a na svatbě. Jsou z něj skvělé vzpomínky :)


Mějte se tu krásně a brzy zase na viděnou se spoustou nové kosmetiky :) 

PS: Sledujte Instagram, ten jediný bude asi trochu on-line :)

19 komentářů:

  1. To ti přeji,dovolenou si určitě zasloužíš.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. také bych ještě někam vyjela :) přeji příjemnou cestu a ať dovolená vyjde, tak jak má :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je potřeba dobít baterky, tak užívej a ať máte super počasí!-)

    OdpovědětVymazat
  4. Klidně napiš článek o tom, co všechno sis sbalila. Moc se mi líbí tvoje kosmetická taštička. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju hezkou dovču!
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné výletování! :) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Hezkou dovolenou! Článek o tom co si zabalit se hodí.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně by stačil i jeden víkend jen s mužem bez dětí - bohužel ta poslední je ještě moc malá, aby mi ji někdo pohlídal. Ale ty si to užij!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten Instax závidím!!! Chci si už delší dobu nějaký taky pořídit (snad mě Ježíšek vyslyší =))

    Krásnou dovolenou, Rendy,

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Užij si dovču :) Budu se těšit na články z ní

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)