úterý 15. září 2015

Představení nové řady DermaSpa od Dove

Zase o něco blíže nebi! Konkrétně ve 27.patře v restauraci Aureole se konala tiskovka Dove, která nás seznámila s novou řadou pečujících produktů. Je rozhodně z čeho vybírat a jestli vás zajímá, jak Dove propojil trochu vědy a trochu luxusních lázní, tak určitě čtěte dál :)


Nová řada Derma Spa od Dove snoubí poznatky dermatologů se zážitky z luxusních lázní. Dove chtěl, aby ženy proměnily svou rutinní péči o tělo v každodenní voňavý rituál, který přinese požitek i jejich smyslům. Základem jsou klíčové zvlhčující složky Cell-Moisturisers, které působí uvnitř buněk (v tzv.rohové vrstvě). Portfolio značky se tak rozrostlo o 4 nové řady, o kterých se více dozvíte níže.




Na vývoje této řady se podílela řada odborníků z celého světa. Například i dermatoložka Doc.MUDr. Monika Arenbergerová, Ph.D., která nám podrobně vysvětlila, jak funguje proces tvorby kožních buněk, funkce kůže a vysvětlila, jak nová řada využívá nejnovějších vědeckých poznatků. Cell-M zlepšuje vzhled pokožky, posiluje její vrchní vrstvy a optimalizuje buňkový cyklus a dospívání buněk.





Během akce jsme si mohly nechat změřit hydrataci naší pleti před použitím krému. Myslím, že jsem dopadla dobře, protože před nanesením krému byla hodnota 73 a po namazání krémem 83. Pro vaší představu níže je legenda hodnot:

0-49  -> nedostatečně hydratovaná pokožka
50-60 -> pokožka má hraniční hydrataci
61-99 -> pokožka je výborně hydratovaná



Dove chce ženám dopřát luxusní péči a požitek pro smysly, proto všechny produkty doprovází originální vůně, které vznikly ve spolupráci se špičkovou parfumérkou Ann Gottlieb (která má na starosti např.vůně Marc Jacobs, Dior nebo Calvin Klein).



Modrá řada Uplifted + (pro zpevnění pokožky)

- tělové mléko (169 Kč)
- suchý tělový olej (299 Kč)
- gel na tělo s masážní hlavicí (299 Kč)

Řada je parfémovaná vůní leknínu, okurky a fialky doplněná o pačuli, pižmo a santalové dřevo.



Zlatá řada Goodness (pro sametovou a zářivou pokožku)

- tělové mléko (169 Kč)
- tělový krém (229 Kč)
- suchý tělový olej (299 Kč)
- krém na ruce (129 Kč)

Řada voní po krémové vanilce, kokosu a pižmu. Je doplněná tóny citrusů, zázvoru a frézií. Tato řada obsahuje omega suché oleje a spolu s technologií Cell-M působí uvnitř buněk. V produktech najdete také rakytníkový olej a Omega kyseliny (3,6,7 a 9).



V řadě najdete i fialový tělové krém Youthful Vitality, který dodává věkem unavené pokožce pevnost a mladistvý vzhled. Tato řada voní po malinách, mandarinkách, růžích, pelargonii a karafiátech. Po novém roce bude řada doplněná ještě o tělové mléko a krém na ruce. (299 Kč)

Krém na ruce Intensive voní decentně po pudru a uleví i nejsušší pokožce. Cena je 129 Kč.

Posledními produkty jsou tělové mléka se samoopalovacími látkami Summer Revived. K dostání je ve 2 variantách - pro světlou až středně tmavou a pro středně tmavou až tmavou pokožku. (169 Kč)









Jak moc budou produkty hýčkat a hydratovat zatím posoudit nemůžu, ale můžu rozhodně říct, že jsou povedené jak po vzhledové stránce, tak po té voňavé. Určitě se časem dozvíte více, až produkty více vyzkouším :) Každopádně masáž rukou s růžovým krémem na ruce byla boží a neuvěřitelně příjemná záležitost!

PS: pokud by vás řada zaujala a lákala, Rossmann jí má aktuálně ve slevě :)

Dejte mi vědět, jak se vám nová řada líbí. Já se jdu zatím namazat a užívat si tu příjemnou vůni :)

27 komentářů:

  1. Mě moc mrzí že jsem nemohla přijít :(.
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně mám na cestě velký balíček z Body Shopu, ale určitě to alespoň očichám. Tato řada se minimálně designově velmi povedla.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak produkty me zaujaly, vypadaji naprosto skvele, hlavne gel s hlavici :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem je v rosmannu prohlédla a produkty mě zaujaly.

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujala mě hodně, viděla jsem už v DMku a hned jsem si říkala že to musím mít, až bude akce :-). Takže v Rossmannu nějaká akce je? Hm, to se tam musím hned podívat :-) Dove miluju, hlavně sprcháče a těl. krémy/mléka..

    OdpovědětVymazat
  6. mě se novinky celkem líbí, značku dove mám ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Na mazání těla jsem hrozný lajdák, takže tahle řada není nic pro mě, maximálně tak ty krémy na ruce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, ty jsi rychlá! To obdivuju, já fotky ani nestáhla do PC :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Od Dove mám nejraději sprchové gely

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jooo :) Krásny článok a ten výhľad ... No WAU ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, tak to vypadá vážně super. Balení vypadají moc povedeně a vůně ještě více. Tak se těším, až vyzkouším a užiju si "malé" lázně doma :)

    OdpovědětVymazat
  12. Intenzivní krém na ruce :-D
    A to jsem byla v drogérce o víkendu, ve třech drogérkách a řady jsem si nevšimla :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Vždycky mi vadila ta typická vůně od Dove :D Ale když tyhle výrobky stejně nevoní, tak je to super:) Nejvíc se mi z toho líbí Summer Revived a to jídlo mi taky udělalo chutě :D

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ta vanilková nezní špatně:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna dnes jsem objevila novinky v Rossmanu ale jen jsem to prolítla a zaregistrovala hlavně krémy na ruce...a bum tady je hned článek :-) díky moc, budu se novinkám víc věnovat a něco zkusím na vlastní kůži

    OdpovědětVymazat
  16. Tak teď nevím, jestli mně víc zaujaly slibované účinky nebo ty vůně:-) Ale vyzkoušet bych určitě chtěla:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to docela zajímavě, ale bohužel mám teď mazátek dost a trošku to flákám, takže nejdřív domažu, co mám.
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Možná se nechám zlákat zlatou řadou vanilka&kokos to je velké lákadlo, ale měla bych se krotit začínám mít výběr jako laků na nehty takže zbytečně moc :D

    OdpovědětVymazat
  19. Dove kosmetiku mám ráda a tahle řada mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  20. po tom, co jsem se po originálním sprcháči Dove osypala, se této značce vyhýbám...ale ta vanilka by mě asi uměla přesvědčit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dove má samé zajímavé novinky.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tahle novinka mě vyloženě nadchla!!! Tělová mléka od Dove patří mezi moje nejoblíbenější vůbec a kupuji je pořád dokola. Půjdu si asi pro řadu Goodness, protože miluji vůni vanilky. :)
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nevím proč, Dove kromě mých milovaných antiperspirantů nepoužívám, vlastně si s jistotou vybavím jen jeden sprcháč. Ale tohle vypadá naprosto skvěle, na zimu si umím představit hlavně tu vanilku :)

    OdpovědětVymazat
  24. jen tak letmo jsem tyhle nové produkty okoukla v Rossmanu a příště je chci pořádně prozkoumat a zhodnotit, zda něco nutně potřebuji :D :) jsem také zvědavá na Tvé dojmy a postřehy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)