čtvrtek 10. září 2015

Porovnání polštářkových make-upů - Missha X Lancome

Dneska tu máme příklad toho, že nemusí existovat pravidlo, že jen levnější značky "kopírují" a inspirují se u značek dražších. V tomto případě je to přesně naopak. Trend cushion make-upů začal v Asii a odtud se teď šíří k nám. Když uvedla Missha svůj polštářkový make-up, brzy se začaly "inspirovat" mnohem dražší značky. Jedním z nejvíce známých u nás je podle mě Lancome Miracle Cushion, o které jsem vám psala už ZDE. Nebudeme řešit, kdo co od koho okopíroval a jak jsou si make-upy podobné. Pojďme řešit jejich obsah a řekněme jejich výsledný efekt :)



Balení obou make-upů si je podobné jako bratr a sestra. Stejný princip houbičky položené na zaklopeném víčku, kterým make-up zavřete, aby nevytekl. Na první pohled můžete vidět rozdíl v houbičkách. Lancome je mnohem více pórovitá a když se jí prstem dotknete, neklade téměř žádný odpor. Snadno se zaboříte až na dno balení. Missha houbička je mnohem pevnější a klade větší odpor, kdyžna ní zatlačíte. Styl aplikace jsem řešila už u Lancome a pokud se někomu vyloženě příčí, aby používal přiloženou houbičku na nanášení, může make-up z balení dostat i prsty a až potom na tváři rozetřít třeba štětcem. Je to spíš na každém, co mu vyhovuje. Rozdíl je i v textuře make-upů. Lancome je mnohem tekutější a má značně nižší krytí. Missha má střední krytí, textura je trochu hutnější oproti Lancome a na tváři poměrně rychle zasychá, takže to chce pracovat rychle. Celkově bych řekla, že se mi lépe pracuje s Missha verzí, dělá mi na tváři hezčí efekt a pleť krásně sjednotí. Po použití si připadám trochu jako panenka :) Co je ale jednou z nejzásadnějších věcí? Samozřejmě výdrž! Lancome mě v tomhle ohledu bohužel zklamal a byla jsem zvědavá, jak obstojí Missha. Na mé pleti vydrží v koukatelném stavu Missha o dost delší dobu než Lancome. Bohužel ale musím říct, že ani tak to není můj make-up snů. Podle mě prostě bude vždycky lépe držet na sušší pleti. V mém případě začně make-up trochu flekatět na T-zóně tak po 7-8 hodinách. Trochu mi potom začne zalézat po pórů a prostě přestává být na pleti pěkný a funkční. Oproti Lancome je to pořád skvělý výkon, i vzhledem k tomu, že stojí víc než o polovinu méně. Z Misshy budou tedy podle mě o něco víc nadšené majitelky sušší pleti a pro nás mastňáky to není úplně make-up snů. Samozřejmě můžu mluvit jen za sebe a někdo jiný s mastnou pletí může mít úplně jinou zkušenost. 



Dole: vlevo Lancome - vpravo Missha




Missha M Magic Cushion make-up (15g) - koupíte ZDE za 531 Kč








Dole: odstín 21 -23

Missha make-up se prodává ve 2 odstínech, což není úplně hitparáda, ale musím říct, že mě odstín 21 sednul výborně. Mezi odstíny vidím jen nepatrný rozdíl a třeba na obličeji jsem je mezi sebou nerozeznala. U Lancome je i ten nejsvětlejší odstín pořád na někoho relativně tmavý a ne všichni si vyberou. Co se odstínů týče, obě značky by mohly nabízet širší výběr.



Dole: Missha 21 - 23 - Lancome č.01







V souboji Lancome vs. Missha je pro mě vítěz rozhodně Missha. Balením jsou sice oba make-up prakticky stejné, ale první rozdíl je už v jejich vnitřní houbičce, která obsahuje make-up. Missha mi vyhovuje více co se textury a krytí make-upu týče. Vyhrála i co se týče výdrže, i když jak jsem psala, můj make-up snů to není. Připisuju to zejména mému mastnějšímu typu pleti a tentokrát si myslím, že někdo se sušší pletí by byl více nadšený.

Přemýšlím, že bych make-upy udělala radost někomu jinému, když mě úplně 100% nevyhovují. Našla by se tu mezi vámi třeba nějaká blogerka (resp. dvě), které by o make-up měly zájem a třeba se pak o své dojmy chtěly podělit na svém blogu? Kdyby ano, pište prosím na můj mail (najdete v kontaktech) :)

Jak se díváte na trend polštářkových make-upů? Máte některý z nich vyzkoušený? :)



PS: Děkuji Missha.cz za poskytnutí make-upů k recenzi

23 komentářů:

  1. Tyhle polštářkové make-upy mě vůbec nelákají, mám celkem nečistou pleť, takže za mě z hygienických důvodů ne.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle srovnávací článek je super. Já zatím osobní zkušenost ani s jedním z make-upů nemám a stále nevím, co si o tom mám myslet. Jako novinka mě zaujaly, ale pak se mě to nějak rozleželo v hlavě, jestli je to až tak super nebo spíš ne

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi oceňujem odtiene a konečne mysleli aj na bledulky :)

    OdpovědětVymazat
  4. tato verze makeupů mi nějak není blízká. i co se týká designového hlediska. líbí se mi, když mám na stole hezké lahvičky (i když makeup kupujeme primárně z funkčního hlediska, přesto při takovém velkém výběru, jakého se nám dostává, zohledňuju i vizuální stránku)or

    možná by mi ale osobní zkušenost změnila názor..

    OdpovědětVymazat
  5. Tento typ make-upu mě neláká takže zkušenost nulová, ale zajímavé srovnání díky za něj

    OdpovědětVymazat
  6. vyzkoušený nemám ani jeden, přijdou mi hrozně nehygienické, na druhou stranu třeba na cesty zase ideální :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Abych řekla pravdu vidím to poprvé :) Budu se na muset mrknout na větší recenze :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hm ty odstíny... zase oranžová klasika.

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle jsou jedny z mála produktů na tvém blogu, které mě neberou ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Missha make up mám a vyhovuje mi naprosto dokonale. Je pravda, že mám sušší pleť, ale jsem překvapena, jak krásně kryje a sjednocuje. Tohle jsem fakt nečekala. Mám tu tmavší verzi, která mi teď v létě sedí uplně perfektně. Určitě si koupím i tu světlejší.Make up mi zatím sedí snad nejlíp, ze všech make upů co jsem vyzkoušela (a to jich nebylo málo).

    OdpovědětVymazat
  11. Mě teda tyto make-upy nezaujaly, nebylo by to nic pro mojí pleť.

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda bych zkusila od Missha, ale myslím, že na mou smíšenou pleť to asi nebude.
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já teda nevím, ale mě tyhle makeupy přijdou nehygienický. Bála bych se, že se do toho dostanou bakterie a na pleti by to pak nebylo pěkné. Třeba jednou vyzkouším a zjistím, že bez toho nemůžu žít. Momentálně mě to ale nechává chladnou :D :)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle make-upy ve mě z nějakého důvodu vzbuzují nedůvěru, ani nevím proč. Tak nějak jsem stále pro klasiku.
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mám cushion od asijské high-end značky Hera a docela nic moc :( Je určitě dobrý, ale čekala jsem, že bude přirozenější...

    OdpovědětVymazat
  16. Make-upy moc nemusím.Mám pocit,že jsem ulepená.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám vyzkoušen Lancome a průměr, neurazí nenadchne. Moc mě tenhle styl balení makeupu nezaujal, klasika je lepší.

    OdpovědětVymazat
  18. Pro srandu je to hezký, ale není nad klasickej makeup =o)

    OdpovědětVymazat
  19. Vyzerá naozaj perfektne :)

    Pozývam teba aj tvojich fanúšikov na môj blog - www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle typ produktu mě teda vůbec neláká, ale jinak mám Misshu obecně moc ráda

    OdpovědětVymazat
  21. Super porovnanie :) ešte som zatiaľ nemala ani jeden od tejto značky, ale za vyskúšanie rozhodne stoja.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se ten trend houbičkových makeupů nějak nedotýká, přijde mi to vážně nehygienické :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)