neděle 13. září 2015

Otevření prvního Maybelline kiosku + akce

V pátek se v OC Chodov oficiálně otevřel nový kiosek Maybelline. Úplně první v celé republice, takže jestli máte na Chodov cestu, určitě se stavte. Ještě během dneška máte šanci využít 30% slevy (při nákupu nad 299 Kč) a u některých produktů je sleva dokonce 55% (řasenky, rtěnky, make-up), což je super :) Můžete se nechat nalíčit vizážistkami nebo si nechat poradit s odstíny produktů a mít všechny produkty pěkně pohromadě.







Slavnostní otevření a přestřižení pásky


Moje oblíbené tužky na rty Color Drama (článek o nich byl zde)





Snažila jsem se pro vás nafotit kiosek z každého úhlu, abyste si udělaly lepší představu o tom, jak vypadá a jaké produkty nabízí :)




Do konce víkendu můžete využít služeb vizážistek a nechat se nalíčit. Pokud máte v plánu zavítat do kiosku někdy později, nemusíte se bát, všechny produkty na sobě můžete vyzkoušet a pokud budete chtít, nalíčí vás i tak :)


V kiosku seženete i sety produktů inspirované instagramovými filtry






Vizážistka Maybelline Margita Skřenková během večera ukázala aktuální podzimní trendy v akci






Jestli máte během dneška ještě cestu na Chodov, tak kromě slev nebo možnosti nalíčení, můžete jít ještě pozdravit Lou z Get The Louk, která si s vámi ráda popovídá nebo prozradit své kosmetické tipy :) 

Pokud by vás cokoliv ohledně kiosku zajímalo, tak se ptejte. A dejte mi vědět, jak se vám líbí a jestli ho třeba někdy plánujete navštívit? :)

24 komentářů:

  1. jéé, škoda, že Maybelline jsem snad už celou vykoupila v Rossmannu...:D chybí mi jen nějaké jejich rtěnky a ten nový makeup :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, díky za tip! V pátek jsem tam byla a vůbec jsem si nevšimla :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Být v Praze tak bych tam určo zavítala)) Líbí se mi ty podzimní barvy laků Colorama:))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Chci se zeptat, jestli se zastoupení Maybelline chystá u nás prodávat řadu Instant Age Revind, konkrétně concealer na kruhy pod očima? V kiosku na fotkách ho nevidím. Tohle je podle mého názoru jeden z nejpovedenějšich produktů, ještě tak Color Tatoo (ty naštěstí běžně dostupné jsou) a to je tak vše, co mě u Maybelline oslovilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda,že je to tak z ruky.Byla bych častý návštěvník.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to pěkně, Maybelline je moje nejoblíbenější drogerková značka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super akce a až někdy pojedu do Prahy tak se určitě podívám do tohoto stánku :) Slevy jsou parádní, stojany zatím plné, takže paráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to fajn nápad, ale když už něco takového realizovat, tak ať je v nabídce kiosku více sortimentu Maybelline, nejen to, co je k dostání běžně v drogeriích. Existuje spousta výrobků, které u nás nejsou a tohle mi přijde jako super příležitost to (alespoň částečně) dohnat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tipy pouze z Prahy nejsou pro mne. Je tam alespoň něco jiného než v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
  10. Urcitw je to super. Ja od maybelline zkousela jen makeup.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný fotky! Skvěle jsi to nafotila, jako bych tam byla :o)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  12. Maybelline mám moc ráda, sice mám Prahu z ruky, ale až tam zase pojedu, budu muset do kiosku zavítat :)

    Spotřebováno: Srpen 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  13. stánek je velmi sympatický :) pro mě je chodov docela z ruky, jezdím do něj jen párkrát do roka, když mě něco zaujme a tohle je docela důvod k návštěvě

    OdpovědětVymazat
  14. Je to dobrý nápad,líbí se mi a když budu na Chodově, rozhodně se tam stavím :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to hezky, ale Maybelline mě už tolik nebere. Ikdyž pokud tady přijdou ty nové matné rtěnky, asi neodolám :).

    OdpovědětVymazat
  16. Na chodov jezdíme, to se tam příště zastavím:)

    OdpovědětVymazat
  17. tuttobene: tenhle korektor bude :) Zatím raději nebudu prozrazovat kdy, dokud to nebude oficiální, ale bude :)

    Leňul: já myslím, že Maybelline bude chtít co nejvíce zpětné vazby od svých zákaznic a určitě je prostor pro vylepšování nabídky sortimentu nebo nabízení produktů, které třeba v drogeriích nejsou. Každopádně tady je super, že člověk sežene všechno ve všech dostupných odstínech. V drogerii málokdy narazím na stojan, kde by bylo prakticky všechno a kde by byly od všeho testery :)

    OdpovědětVymazat
  18. určitě plánuju navštívit :)

    OdpovědětVymazat
  19. já si s maybelline vystačím v drogerce :) dnes jsem zrovna poprvé od maminky vyzkoušela řasenku lash sensational a nemůžu uvěřit tomu, jak je úžasná..

    OdpovědětVymazat
  20. Mě hrozně štve, že když už sem něco dají, tak dají jen některé odstíny anebo všechny kromě jednoho. Třeba ty nové matné tužky Color Drama. Super, ale nejhezčí odstín (Red Essential) tu pochopitelně není a musím si ho nechávat dovézt z Británie za mnohem víc peněz pochopitelně... Anebo Color Tattoo v odstínu Just Beige (perfektní dupe za MAC Paint Pot v Soft Ochre) ten samý případ v bleděmodrém...chjo :(

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to jsou dobré zprávy! Díky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)